Podsumowanie siódmej edycji semKRK

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 11.2017
 
Podsumowanie siódmej edycji semKRK

Podsumowanie siódmej edycji
semKRK

Chcielibyśmy ponownie podziękować wszystkim za tak liczne przybycie na semKRK #7 oraz za uczestnictwo w after-party! Dzięki prelegentom, a także dzięki takiej wspaniałej widowni atmosfera w Pauzie oraz na afterze tamtego wieczoru była tak dobra! Pojawiło się 160 osób, a na sli.do 60 różnych osób zadało 40 pytań. Mamy nadzieję, że pizza wszystkim smakowała oraz że doskonale bawiliście się na afterparty semKRK. Dzięki ankietom dowiemy się też, czy poziom prezentacji spełnił Wasze największe oczekiwania i dowiedzieliście się czegoś nowego.

Dziękujemy także Łukaszowi Kołodziejczykowi za obszerną relację na Twitterze.

Oraz Szymonowi Słowikowi za opublikowanie treściwej relacji na swoim blogu.

Jedną z prezentacji – Cezarego Glijera możecie oglądnąć na YouTube! 🙂
UPDATE: Prezentacja Sławka Czajkowskiego również jest dostępna.



 

 

 

 

 

Dziękujemy i do zobaczenia na kolejnej edycji semKRK!

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (10 głosów, średnia: 4,90 / 5)
Loading...
Przewiń do góry