[NIEAKTUALNE] Praca: Social Media Specialist

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 04.2021
 
[NIEAKTUALNE] Praca: Social Media Specialist

[NIEAKTUALNE] Rekrutujemy
Social Media Specialist

NUMER REFERENCYJNY: DEV-SM-MAJ21

DevaGroup to mała, 35-osobowa agencja. Lubimy to i nie mamy z tego powodu żadnych kompleksów. Co prawda, pomimo pandemii w ostatnim roku, nasz zespół mocno się powiększył, jednak ciągle chcemy działać w nie-korporacyjnym klimacie. Podobno zna nas cała branża, pewnie dlatego, że organizujemy cykliczne krakowskie spotkania pasjonatów SEM i SEOsemKRK, które przyciąga wielu słuchaczy z całej Polski! Jesteśmy jedną z nielicznych firm, które osiągnęły taki poziom w Ads, że sam Google wyróżnił naszego CEO (Krzysztofa Marca) jako Trenera w ramach Akademii Google Partners oraz projektu BIG6. Jako Premier Partner dostaliśmy się do finału najbardziej prestiżowego konkursu w branży: Premier Partners Awards EMEA.  Klienci trafiają do nas sami, głównie z polecenia – szukamy osoby, która będzie wspierała naszych specjalistów w aktualnych i nowych projektach.

Podsumowując: świetne portfolio, aktualna wiedza, szkolenia i konferencje, unikalne narzędzia i dostęp do wielu ciekawych branż.

Dodaj do tego: pracę zdalną, satysfakcjonujące wynagrodzenie i pole do rozwoju.

Kogo poszukujemy:

  • Osoby, która świetnie radzi sobie w Social Mediach i ma już doświadczenie w ich prowadzeniu,
  • To zupełnie nowe stanowisko, masz szansę wpłynąć na kształt swojej pracy.

Do zadań osoby na nowym stanowisku należeć będzie:

  • Docelowo: samodzielne prowadzenie profili na: Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze,
  • Obsługa firmowych kanałów social media DevaGroup,
  • Kreowanie wizerunku marek w SM oraz inicjowanie nowych działań i aktywności
    w celu promocji tych marek,
  • Opracowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych,
  • Współpraca bezpośrednia z Klientami, działem Marketingu, działem SEM (kampanie Facebook Ads) oraz grafikiem,
  • Raportowanie działań i tworzenie miesięcznych harmonogramów publikacji oraz sprawozdań z działań,
  • Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów komunikacji z potencjalnymi Klientami,
  • Monitoring sieci w narzędziach Unamo i Brand24.

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w zarządzaniu kanałami Social Media,
  • Doskonała znajomość: Facebooka i Instagrama. Mile widziana znajomość LinkedIna i Twittera (nie zamykamy się również na nowe platformy),
  • Praktyczna znajomość Facebook Analytics,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji z klientem,
  • Zdecydowana większość Twojej pracy zawodowej to praca z nami.

Dodatkowe atuty:

  • Dostępność na miejscu (w biurze w Krakowie) podczas okresu próbnego,
  • Certyfikaty potwierdzające ukończone kursy oraz znajomość SM,
  • Znajomość i umiejętność prowadzenia kanałów w innych platformach, niż wymienione w ogłoszeniu,
  • Prowadzenie kampanii Facebook Ads,
  • Cierpliwość i komunikacja z klientami w zrozumiałym języku,
  • Znajomość języków obcych,
  • Otwartość na dzielenie się wiedzą: w artykułach, szkoleniach, wystąpieniach,
  • Do swojego CV dodaj listę profili, którymi zarządzałaś/zarządzałeś i czas, który powinniśmy brać pod uwagę.

Co otrzymasz w zamian:

  • Dogodny czas pracy: praca zdalna, czyli w trybie home office,

Pracę zdalną traktujemy serio, dla nas to nie chwilowa konieczność – pracujemy tak od zawsze. Wiemy, jak prowadzić komunikację w trybie rozproszonym, jak wyglądają wady i zalety takiej pracy. Dlatego do dyspozycji masz też wygodne i nowoczesne biuro blisko centrum Krakowa, z którego możesz korzystać, jeśli masz taką potrzebę.

  • Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę lub do wyboru własną działalność gospodarczą jeśli posiadasz jeszcze innych klientów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od umiejętności i poziomu samodzielności przewidujemy na tym stanowisku kwoty od 3000 zł na rękę (od 4000 zł brutto). Masz konkretne wymagania ze względu na większe doświadczenie? Napisz o tym
  • Udział w szkoleniach i konferencjach, kursy językowe,
  • Benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne PZU, karta Multisport albo karta do Cinema City, premia urlopowa.
  • Proces rekrutacyjny:
    • Do 20.05 zbieramy i analizujemy zgłoszenia,
    • Pierwszy etap polega na wypełnieniu ankiety rekrutacyjnej,
    • Drugi etap to rozmowa (wideokonferencja lub spotkanie w biurze wg. Twoich preferencji, przy czym zwracamy ewentualne koszty dojazdu do Krakowa),
    • Zaproszenie na rozmowę dostaniesz najpóźniej do 25 maja, a całą rekrutację planujemy zamknąć do końca maja.

    Jeśli wzbudziłem Twoje zainteresowanie – napisz do mnie bezpośrednio: kamil.lesniak@devagroup.pl.

NUMER REFERENCYJNY: DEV-SM-KWI21

Trafiłeś tu przypadkiem lub nie jest to oferta dla Ciebie?  Wiemy, jak trudno znaleźć właściwą osobę, stąd jeśli zatrudnimy kogoś, kogo nam polecisz, okrągła sumka 512 zł trafi jako premia na Twoje konto.

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry