SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

W minionym tygodniu niemalże każde dnia Google informowało swoich użytkowników o zmianach i nowościach. Było kilka przyjemnych niespodzianek takich jak udostępnienie przez Google przydatnego, uniwersalnego do narzędzia do instalacji tagów na stronie lub listy zmian dotyczące jakości wyników wyszukiwania. Pojawiły się także niepokojące pozycjonerów zmiany algorytmu z Pandą i Pingwinem na czele. Z pewnością trudno było zapanować nad ogromną ilością napływających informacji, dlatego jak co tydzień sporządziliśmy listę najciekawszych wydarzeń minionego tygodnia w postaci linków do najlepszych artykułów. Teraz już nic nie umknie waszej uwadze.

O zmianach algorytmu możemy przeczytać na wielu portalach i blogach:

Panda Update 1, 2

EMD Update 1, 2

Penguin Update 1, 2

 

O nowym, bezpłatnym narzędziu od Google – Google Tag Manager – przeczytamy na oficjalnym blogu AdWords dla Agencji.

Aktualizacja wskazówek dla webmasterów to obowiązkowa lektura każdego pozycjonera. Google poszerzyło informacje na temat niewłaściwych praktyk i dodało wiele cennych przykładów.

Dobry przewodnik na temat exact match domain jest dostępny na stronie SEOmoz. Prezentuje typy domen ze słowem kluczowym, ich zalety i wady i sposoby na radzenie sobie w obliczu nowej aktualizacji algorytmu.

Dzięki artykułowi w portalu Search Engine Watch zapoznamy się ze wszystkimi typami zmian w wyszukiwarce, które przeprowadziło Google w ostatnich dwóch miesiącach.

Jaki film na YouTube został obejrzany 781,148,744 razy, a także jak dokonać optymalizacji filmu na stronie YouTube, żeby  cieszył się większą popularnością, dowiemy się z artykułu na stronie Netmark.com.

Wiele cennych wskazówek na temat zastosowania słów kluczowych w trakcie tworzenia contentu od niezawodnej Elisy Gabbert z WordStream.com.

Według danych Facebooka co siódmy mieszkaniec naszej planety posiada konto na Facebooku i aktywnie z niego korzysta.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry