Sposoby rozliczeń w AdWords – jak to zrobić krok po kroku (Tutorial dla Klienta)

Zespół DevaGroup
Zespół DevaGroup
Archiwum 11.2017
 
Sposoby rozliczeń w AdWords – jak to zrobić krok po kroku (Tutorial dla Klienta)

Sposoby rozliczeń w AdWords -
jak to zrobić krok po kroku (Tutorial dla Klienta)

Konfiguracja płatności w systemie Google Adwords często sprawia nam niemałe problemy, choć nie należy do najtrudniejszych czynności. Warto pamiętać, że dane, które podajemy w trakcie konfiguracji pojawiają się na fakturze. Pokażemy więc, jak to zrobić krok po kroku.

W trakcie konfigurowania płatności w Google Adwords mamy do wyboru dwie formy płatności: kartę kredytową lub przelew bankowy.

Oprócz tego istnieją dwa sposoby dokonania płatności.

1. Płatności ręczne (zalecane przez nas): Jest to forma przedpłaty. W tym ustawieniu płacimy przed wyświetleniem reklam, przelewając środki na specjalne konto Google. W miarę wyświetlania się reklam naliczane są opłaty, powodujące zmniejszanie się środków wcześniej wpłaconych. Po ich wyczerpaniu Twoje reklamy przestaną się wyświetlać. Istnieją dwie metody płatności:

  • – Przelew – przelewamy środki tradycyjnym przelewem bankowym. Często musi minąć kilka dni aby środki znalazły się na koncie.  
  • – Karta kredytowa (zalecane przez nas) – karta jest dodana do konta, a środki przelewamy jednym kliknięciem i pojawiają się natychmiast na koncie. 

2. Płatności automatyczne: Jest to pewnego rodzaju kredyt jaki google udziela reklamodawcy. Reklamy wyświetlają się, a płatność następuje później. Pieniądze są pobierane w momencie osiągnięcia ustalonej przez nas wysokości kredytu lub na koniec każdego miesiąca.

Dodawanie nowej formy płatności do konta

Nowa wersja panelu AdWords:

Zaloguj się na konto AdWords na stronie adwords.google.com za pomocą loginu jaki używasz do logowania się do poczty gmail.

Krok 1

Kliknij w trzy pionowe kropki w prawym górnym rogu strony. Po rozwinięciu się menu wybierz pozycję “Rozliczenie i płatności”.

Krok 2

W następnym oknie wybierz pozycję “Dodaj Formę Płatności”.

Pojawia się formularz w którym należy wpisać dane z karty czyli numer karty, datę ważności, kod zabezpieczający CVC oraz adres rozliczeniowy. Wypełnij wszystkie niezbędne pola i kliknij “Zapisz”.

Stara wersja panelu AdWords:

Zaloguj się na konto AdWords na stronie adwords.google.com za pomocą loginu jaki używasz do logowania się do poczty gmail.

Krok 1.

Kliknij na koło zębate w prawym górnym rogu. Po rozwinięciu się menu wybierz pozycję “Rozliczenie i płatności”.

Krok 2.

W następnym oknie wybierz pozycję “Dodaj Formę Płatności”.

Pojawia się formularz w którym należy wpisać dane z karty czyli numer karty, datę ważności, kod zabezpieczający CVC oraz adres rozliczeniowy. Wypełnij wszystkie niezbędne pola i kliknij “Zapisz”.

Konfiguracja płatności na nowym koncie AdWords.

Jeżeli dopiero co stworzyłeś konto AdWords musisz dodać pierwszą opcję płatności – zaloguj się na konto AdWords na stronie adwords.google.com za pomocą loginu jaki używasz do logowania się do poczty gmail.

Krok 1.

Kliknij w trzy pionowe kropki w prawym górnym rogu strony. Po rozwinięciu się menu wybierz pozycję “Rozliczenie i płatności”.

Kroku 2 .

W tym miejscu pojawia się strona konfiguracji płatności. Należy wypełnić uważnie wszystkie pola.

W tej części formularza należy wpisać dane firmy, czyli nazwę oraz adres. Te dane będą umieszczone na fakturze dokumentującej wpłaty do systemu AdWords.

W tej części formularza wybieramy sposób płatności (ręczny lub automatyczny) oraz formę (przelew pieniężny lub kartę debetową).

Po wypełnieniu wszystkich potrzebnych pól, zaznacz “Akceptuję Warunki korzystania z usługi AdWords” i kliknij “Prześlij”.

Podsumowanie

Konfiguracja płatności na nowym koncie Adwords jest niezbędna do uruchomienia kampanii i wyświetlania się reklam. Cała operacja nie jest specjalnie skomplikowana ale wymaga od nas dokładności, ponieważ dane które wpisujemy są zamieszczone na fakturze rozliczeniowej. Korekta już wystawionej faktury przez google często nastręcza niemałe problemy.

Zespół DevaGroup
Zespół DevaGroup

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry