Wrażenia po konferencji I Love Marketing i trochę o miłości do Ads&Analytics

Agnieszka Maciuk
Agnieszka Maciuk
Archiwum 10.2019
 
Wrażenia po konferencji I Love Marketing i trochę o miłości do Ads&Analytics

Wrażenia po konferencji I Love Marketing
i trochę o miłości do Ads&Analytics

Nie bez przyczyny mówi się, że to największa od 2016 roku konferencja marketingowa w Polsce!

Relacja z I Love Marketing 2019

Na wydarzeniu I Love Marketing w Warszawie co roku pojawiają się setki wielbicieli szeroko rozumianej branży marketingowej. Pierwszy dzień konferencji był przeznaczony dla osób zakochanych w Adsach (zarówno tych Googlowych, jak i Facebookowych). Wszyscy, którzy bezustannie analizują dane i odkrywają nowe nieznane zakamarki w tej tematyce, na pewno znaleźli tutaj coś dla siebie.

W dniu 22 października tematem przewodnim była merytoryka. Można było skorzystać z aż 16 wystąpień na bardzo wysokim poziomie. Zaszczytne trzecie miejsce otrzymała Janina Bąk, która przedstawiła wskazówki ulepszania analizy danych oraz swój talent do rysowania zwierzątek. Każdy z obecnych uzupełnił swój dzienniczek mądrego marketera i (jeżeli wcześniej tego nie robił) teraz codziennie zacznie dzień nie od kawy, a… Excela. 

Relacja z I Love Marketing 2019

 

Maćkowi Lewińskiemu nie obce są zwycięstwa na tym wydarzeniu. Jednak tym razem ze swoją prezentacją zajął drugie miejsce niezmiennie zapraszając do świata danych i podkreślając ich znaczenie oraz strony www. Zdecydowaną wartością dodaną tego wystąpienia było niewybredne poczucie humoru. Liczne żarty pomagały nieco odreagować i łatwiej przyswajać kolejne tipy pokazywane przez Maćka. 

No i przechodzimy do zwycięzcy, któremu serdecznie gratulujemy – Łukasz Chwiszczuk. Obecni na konferencji po tej prezentacji będą nieco bardziej ostrożnie stosować wszelkie zalecenia jakie przekazuje Google. Łukasz zachęcał do szukania nowych rozwiązań i przestrzegał przed powielaniem schematów działań, które mogą być po prostu złe. Przekazał konkrety i zarazem zainspirował, czym zdobył wysokie głosy od publiczności. 

Relacja z I Love Marketing 2019

 

Jako prelegent na #ilovemkt zadebiutował nasz CEO – Krzysztof Marzec. Mimo, że występował po raz pierwszy, to znalazł się zaraz za podium. Prelekcja „Wynik (byle)jakości” zawierała masę porad o tym, jak oszczędzać kasę. Wskazówki dotyczyły nie tylko wyniku jakości, ale także reklam, strony docelowej i innych elementów, które można cały czas ulepszać. Odbiorcy zapamiętają, żeby się nie poddawać, a obsługa wydarzenia zdecydowanie zapamięta emocje, jakie towarzyszyły podczas nieoczekiwanych problemów technicznych, które okazały się mistrzowskim trollowaniem 🙂 

Relacja z I Love Marketing 2019

 

Wyjątkowość tego wydarzenia zapewnia także zgrywalizowana forma – prelegenci otrzymują głosy za pomocą aplikacji i walczą o przychylność publiczności (oraz własne honorarium). Dodatkowo, warto powiedzieć trochę o tej miłości – bo na tym wydarzeniu naprawdę można poczuć pasję do marketingu! Ludzie spacerujący między stoiskami i zafascynowani tą tematyką dodają energii do dalszego rozwoju – ta społeczność stanowi clue całej konferencji.

Gratulujemy wszystkim występującym, a przede wszystkim pierwszej 10-tce, bo to oni będą na pewno występować za rok. A to przecież największa nagroda!

Relacja z I Love Marketing 2019

Źródło zdjęć: Fanpage Sprawny Marketing

Agnieszka Maciuk
Były pracownik na stanowisku SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowany specjalista Google Ads (AdWords). Kończąc studia na specjalności Reklama i PR od zawsze stara się łączyć kreatywne podejście z analityką i pracą na konkretnych danych. Uważa, że to najlepszy sposób na stworzenie szeroko rozumianej formy reklamy, która będzie skuteczna. Zdobywając doświadczenie w warszawskich i krakowskich agencjach zafascynowała się tematyką SEM oraz Facebook Ads.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry