Google wprowadza kolejne ułatwienia w systemie AdWords. Bez żadnych rewolucji dla samych formatów reklamowych i reklamodawców system ułatwi zarządzanie reklamami TrueView, doskonale znanymi głównie z YouTube. Już teraz można zaktualizować swoje konto do nowych ustawień.
Google zapowiadało zmiany jako:
Prostsze, bardziej ujednolicone AdWords, integrujące kampanie wideo TrueView z kampaniami w sieci wyszukiwania i reklamowej. Dzięki temu kupowanie i raportowanie jest łatwiejsze i bardziej przejrzyste we wszystkich typach kampanii.
Dostępność zaawansowanych narzędzi w kampaniach wideo TrueView, w tym rozwiązań w zakresie zarządzania zbiorczego i funkcji raportowania w udostępnianych zasobach dla kampanii wideo.
Najważniejsza zmiana to fakt, że grupy kierowania są zastępowane tradycyjnymi grupami reklam i całość ustawiania reklam dla osoby mającej większą praktykę w działaniach w Sieci Wyszukiwania czy Sieci Reklamowej Google będzie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Ułatwiony zostaje również dostęp do remarketingu wideo.
Dla osób zdających egzamin zalecam wyjątkową ostrożność w pytaniach, które odnoszą się do zmienionych kwestii.