Zmiany w reklamach AdWords TrueView

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 09.2015
 

Google wprowadza kolejne ułatwienia w systemie AdWords. Bez żadnych rewolucji dla samych formatów reklamowych i reklamodawców system ułatwi zarządzanie reklamami TrueView, doskonale znanymi głównie z YouTube. Już teraz można zaktualizować swoje konto do nowych ustawień.


1

 

Google zapowiadało zmiany  jako:

Prostsze, bardziej ujednolicone AdWords, integrujące kampanie wideo TrueView z kampaniami w sieci wyszukiwania i reklamowej. Dzięki temu kupowanie i raportowanie jest łatwiejsze i bardziej przejrzyste we wszystkich typach kampanii.
Dostępność zaawansowanych narzędzi w kampaniach wideo TrueView, w tym rozwiązań w zakresie zarządzania zbiorczego i funkcji raportowania w udostępnianych zasobach dla kampanii wideo.

Najważniejsza zmiana to fakt, że grupy kierowania są zastępowane tradycyjnymi grupami reklam i całość ustawiania reklam dla osoby mającej większą praktykę w działaniach w Sieci Wyszukiwania czy Sieci Reklamowej Google będzie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Ułatwiony zostaje również dostęp do remarketingu wideo.

Dla osób zdających egzamin zalecam wyjątkową ostrożność w pytaniach, które odnoszą się do zmienionych kwestii.

 

2

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry