SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS 4 W WERSJI ONLINE

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics 4

Poziom podstawowy

Prowadzący: Dorota Kika, Przemysław Biegacz
dorota przemek

Profesjonalne szkolenia Google Analytics 4 online - dla Ciebie i Twoich pracowników

Nasi prowadzący to doświadczeni praktycy i trenerzy!

Analityka na każdej stronie internetowej to podstawa do świadomego prowadzenia działań online. Jeśli Google Analytics 4 dalej ma przed Tobą tajemnice i chcesz ulepszyć swój warsztat - zapraszamy na szkolenie otwarte!

Celem naszego szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy w korzystaniu z Google Analytics 4. Zaczniemy od ogólnego wprowadzenia w zagadnienie Google Analytics 4, implementacji analityki na stronie, przejdziemy przez wdrożenie, aż po tworzenie raportów idealnie dopasowanych do Waszych indywidualnych potrzeb. Po szkoleniu dostaniecie od nas darmową godzinę konsultacji online, w trakcie której możemy omówić dodatkowe zagadnienia i zająć się analityką na Waszych stronach!

Wybierając szkolenie DevaGroup masz gwarancję uzyskania wiedzy prosto od profesjonalistów i praktyków - ugruntujesz swoją wiedzę, a rozpoznawalny w branży certyfikat ulepszy Twoje CV. Szkolenie odbędzie się w formie online, co gwarantuje wygodne przyswajanie wiedzy dla Uczestników!

DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist). Oficjalnie jesteśmy Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

Dorota Kika, Senior SEM Expert

Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads i Google Analytics. Od 2017 roku, moją codziennością stało się zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz wdrażanie analityki. W swoich działaniach kładę szczególny nacisk na techniczne dopracowanie każdego aspektu. Prowadzę również szkolenia z zakresu analityki oraz zagadnień związanych z Google Ads i Facebook Ads. Miałem przyjemność występować m.in. podczas RemaDays Warsaw czy warsztatów na poprzednich edycjach semKRK. Po godzinach zamieniam się w fana konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.

Przemysław Biegacz - SEM Expert

Prowadzimy nasze szkolenia nie tylko stacjonarnie w naszym krakowskim biurze ale również online. Bez względu na to, czy jesteś z Krakowa, Wrocławia czy Warszawy, razem z nami możesz zdobywać wiedzę nie ruszając się z domu!

Gwarantujemy profesjonalnie przeprowadzone szkolenie Google Analytics, wysoki poziom merytoryczny i dydaktyczny oraz przyjazną atmosferę. Zapisz się już dziś na szkolenie Google Analytics 4 z DevaGroup!

GooglePartnerBadge2023 Rising stars agency of the year
4.71

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników

Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra

Co wyróżnia nasze szkolenia online z Google Analytics 4?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka.

  • Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
  • Nasi prowadzący to doświadczeni praktycy - gwarantuje to dynamikę i szerokie spojrzenie na omawiane tematy,
  • Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
  • Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
  • Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
  • Nagrania ze szkolenia otrzymasz jeszcze tego samego dnia,
  • Darmowa godzina konsultacji lub podstawowy audyt GA4, które otrzymuje każdy uczestnik szkolenia. Wybór jednego z tych działań pozwoli na uporządkowanie wiedzy i oczywiście konkretną pomoc we wdrożeniu GA4!

Agenda szkolenia online Google Analytics

  • Co powinieneś umieć przed szkoleniem?

    Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Zaplanuj co najmniej 10 minut na jej wypełnienie.
  • 9:00 - 10:30

    webinar przemyslaw biegacz
    Przemyslaw Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
    Wstęp do Google Analytics 4
    • Wstęp do analityki, cele i możliwości, KPI w biznesie,
    • Poznanie interfejsu i jego funkcji,
    • Konfiguracja GA4,
    • GA4 - najważniejsze definicje,
    • Zdarzenia i konwersje.

    Pierwszy rzut oka i zaznajomienie się z Analytics, abyś mogła/mógł przez resztę szkolenia swobodnie korzystać z narzędzia i nadążyć za prowadzącymi. Rozwiniemy kwestie poruszane w filmiku przed szkoleniem.

    Ćwiczenia: zakładanie nowego konta i wdrożenie kodu na stronie; podstawowa konfiguracja.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 11:30

    dorota kika
    Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
    Raporty podstawowe GA4
    • Czas rzeczywisty,
    • Pozyskanie,
    • Zaangażowanie,
    • Generowanie przychodu,
    • Utrzymanie,
    • Dane demograficzne,
    • Technologia.

    Po zapoznaniu się z podstawami analityki przejdziemy przez raporty podstawowe. Dowiesz się, co możesz zobaczyć w predefiniowanych raportach, poznasz różnice między GA4 a UA. W trakcie zapoznamy się głębiej z interfejsem narzędzia.
  • 11:30 - 12:15

    dorota kika
    Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
    Szczegółowa analiza danych
    • Zdarzenia, konwersje, parametry,
    • Debug View,
    • Wymiary i dane niestandardowe.

    W tym bloku pogłębimy znajomość możliwośći GA4. Nauczymy się mierzyć i analizować zdarzenia. Dowiemy się, w których raportach zobaczymy ustawione przez nas konwersje. Dowiemy się, czy dane, które chcemy przekazać do GA4 rzeczywiście do niego trafiają. Poznamy wymiary niestandardowe, czyli dodatkowe informacje którymi wzbogacimy nasze dane w Google Analytics 4 po to, aby wyciągane przez nas wnioski były bardziej trafne.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    webinar przemyslaw biegacz
    Przemyslaw Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
    Wprowadzenie do raportów w GA4
    • Modyfikowanie wbudowanych raportów,
    • Dodawanie raportów do biblioteki,
    • Wstęp do eksplorowania,
    • Eksploracja swobodna.

    W tym module poznasz praktyczne wykorzystanie raportów w GA4 - nauczysz się modyfikować te wbudowane jak i tworzyć własne niestandardowe. Dodatkowo, pokażemy jak funkcjonuje biblioteka raportów i do czego może się przydać.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    dorota kika
    Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
    Zaawansowana analiza danych
    • Pozostałe metody eksploracji,
    • Segmenty,
    • Listy odbiorców i listy remarketingowe,
    • Atrybucja,
    • Consent mode.

    W tym bloku nauczymy się analizować dane przez pryzmat segmentów - wyodrębnionych grup użytkowników. Dowiemy się w jaki sposób utworzyć listy remarketingowe i poznamy kilka strategii ich użycia. Przyjrzymy się zagadnieniom atrybucji oraz trybu uzyskiwania zgody.
  • Zakończenie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi.
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia lub podstawowy audyt konta Google Analytics 4 (do wyboru).

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


Certyfikat szkolenia DevaGroup
Ulepsz swoje CVrozwiń
Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.

Know-how nowości w Google Analytics 4rozwiń
Regularnie uaktualniamy i odświeżamy informacje które przekazujemy na szkoleniach. Bazujemy na najnowszych informacjach od Google związanych z Google Analytics 4.

Inwestycję w wiedzęrozwiń
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Analytics 4 pomoże Ci podczas Twojego dalszego rozwoju zawodowego. Rozwiniesz i udoskonalisz swój warsztat, co pozwoli Ci na podejmowanie świadomych decyzji związanych z Google Analytics 4 w Twojej firmie.

Zapisz się na szkolenie


    Wybierz szkolenie lub szkolenia:



    Dane do faktury:


    Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. z siedzibą w Krakowie.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


    Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?

    • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
    • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
    • Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
    • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
    • Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 18 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
    • Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
    • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
    • Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
    • Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Wymagasz więcej?

    Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!

    filip belcik 300 x 300

    Filip Bełcik,
    New Business Specialist
    508 194 053
    filip.belcik@devagroup.pl

    Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:

    • E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
    • Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,

    Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!

    Scroll to Top
    Chcesz spróbować?

    Zapytaj nas o ofertę szkoleń otwartych.

    Chcesz prowadzić kampanie
    Google Ads?

    Zrozumieć pozycjonowanie?

    Wyciągać wnioski z Google Analytics?

    Zostać GTM-owym bohaterem?

    Poprawić sprzedaż w sklepie
    internetowym?

    Zadzwoń do nas pod numer
    800 880 991