Reklama na Amazon od A do Z
Zaczniemy od technicznej konfiguracji, a potem będziemy promować i sprzedawać Twoje produkty zgodnie z Twoimi wytycznymi. Jeśli nie wiesz od czego zacząć - zaproponujemy najlepsze działania na start!

Plan działania

Stworzenie kampanii

Efekty

Komunikacja
Czym jest reklama na Amazon?

Amazon PPC razem z DevaGroup



Dla kogo pracuje nasz zespół?


+
Dla wymagających profesjonalizmu
Jesteś w dobrych rękach: oddajesz swoją kampanię pod opiekę doświadczonych specjalistów, od lat zajmujących się reklamą w internecie.
+
Dla oczekujących indywidualnego podejścia
Zapewnimy Ci bezpośredni kontakt z dedykowanym opiekunem, który pozna Twoje potrzeby i zgodnie z nimi prowadzi kampanię.
+
Dla potrzebujących konkretnych efektów
Nie zakładamy: wiemy jakie działania pozwolą na osiągnięcie celów, które przed nami postawisz. Efekty naszej pracy możesz też łatwo mierzyć.
+
Dla szukających dodatkowej wiedzy
Nie ukrywamy naszej wiedzy i jeśli chcesz chętnie się nią podzielimy. Zapytaj nas o szkolenie lub konsultacje i sprawdź co możemy zaoferować.
Korzyści z wykorzystania Amazon PPC
1
Wzrost sprzedaży
Dzięki reklamom Sponsored Products zwiększymy widoczność Twoich ofert, co będzie miało bezpośredni wpływ na wzmocnienie sprzedaży wybranych produktów. Amazon oferuje różne sposoby wyświetlania ofert - będziemy testować i sprawdzać różne rozwiązania, aby znaleźć idealne dla Twojego biznesu!
2
Promocja nowego produktu
Prezentowanie nowo dodanych produktów na wysokich pozycjach to spore wyzwanie. Dzięki odpowiednio dobranym kampaniom Twoje oferty szybciej osiągną satysfakcjonujące efekty, co pozwoli na stopniowe zwiększenie sprzedaży.
3
Działania sezonowe
Jeżeli Twój biznes działa sezonowo, będziemy pracować tak, by zwiększyć widoczność Twoich ofert dokładnie w czasie, kiedy szukają ich Twoi potencjalni klienci. Pozwoli Ci to na wyprzedzenie konkurencji.
4
Reklama na Amazon jako uzupełnienie pozostałych działań
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie reklam dla e-commerce. Oprócz kampanii na Amazonie możemy zaproponować Ci działania na Allegro, bądź w Google. Razem ustalimy wspólną strategię na różne kanały sprzedaży w taki sposób, aby generować jak największy zysk.
5
Wykorzystanie wiedzy
Kampanie PPC pozwolą Ci na zebranie cennych danych, takich jak słowa kluczowe po których klienci wyszukują Twoje produkty. Ta wiedza przyda się nie tylko na Amazonie, ale też w innych działaniach marketingowych.
6
Utrzymanie pozycji lidera
Jesteś Liderem w swojej branży? Dzięki stałemu wsparciu specjalisty odpowiedzialnego za Twoje reklamy i cyklicznej weryfikacji działań konkurencji utrzymasz klientów, obronisz wypracowane wcześniej wysokie pozycje utrzymasz sprzedaż na wysokim poziomie.
Eksperci od e-commerce
Wiemy jak dużym wyzwaniem jest sprzedaż on-line. Sprawdź, jak będziemy realizować Twoje cele!
Doradzimy skuteczne rozwiązania
Każdą współpracę rozpoczynamy od poznania potrzeb naszego Klienta i ustalenia celów biznesowych. Wiemy jak wzmacniać sprzedaż - potrafimy doradzić najbardziej optymalne i rentowne rozwiązania zarówno dla nowych sklepów, które startują na rynku, jak również dla doświadczonych e-commerce. Specjalizujemy się nie tylko w Amazon PPC - Google Ads, Facebook Ads i Allegro Ads też nie mają przed nami żadnych tajemnic.Zwiększymy sprzedaż w Twoim sklepie
Naszym celem jest zmaksymalizowanie Twojej sprzedaży. Nasze doświadczenie zbieramy od 2005 roku, a kampanie na Amazonie przeprowadzamy dla coraz większej ilości różnych branż. Potrafimy stworzyć unikalną strategię reklamową, która skutecznie dotrze do Twoich Klientów.
Zadbamy o każdy szczegół
Będziemy opiekować się Twoją kampanią przez cały czas - a Ty będziesz mieć poczucie, że trzymasz rękę na pulsie. Konfigurujemy zaawansowaną analitykę tak, by nasi Klienci na bieżąco mogli kontrolować efekty naszych działań. Nie musisz obawiać się trudnych słów w raportach - Twój dedykowany opiekun kampanii wyjaśni każdy szczegół.
Ile to kosztuje?
Reklama na Amazon
Prowadzenia kampanii Amazon PPC
Optymalizacja listingu na koncie Amazon
Stała analiza efektywności kampanii
Raportowanie w cyklu miesięcznym
Testowanie nowych formatów reklamowych
Rekomendacja narzędzi promocyjnych
Planowanie budżetu marketingowego
Konfiguracja poszczególnych rodzajów kampanii
Optymalizacja listingów produktowych w postaci wytycznych
5%
wartości sprzedaży nie
mniej niż 1999zł netto