SZKOLENIE E-COMMERCE
Popraw swoją sprzedaż w sklepie internetowym oraz na Allegro
Poziom podstawowy
Prowadzący: Agnieszka Maciuk, Łukasz Suchy, Kamil Sroka, Tomasz Ślaski
Sekret najlepszych szkoleń z e-commerce?
Doświadczeni i praktykujący prowadzący
Czy Twoja firma jest już gotowa, by zarabiać na skutecznym e-handlu? Od wielu lat obserwujemy znaczny wzrost w sektorze e-commerce. Obecna sytuacja doprowadziła do jeszcze mocniejszego przeniesienia Klientów w strefę online. Przygotuj swój sklep internetowy i popraw z nami swoją sprzedaż dzięki kursowi e-commerce. Pod okiem naszych doświadczonych prowadzących poznasz tajniki sprzedaży internetowej, najlepsze praktyki opracowane w oparciu o bogate portfolio firmy. Poznaj nasz zespół prowadzący szkolenia e-commerce. Kamil kieruje 13-osobowym działem SEO, odpowiada również za audyty i wdrożenie zmian w zakresie e-commerce dla dużych marek. Na szkoleniu Łukasz wprowadzi w tajniki optymalizacji i zmian na stronie, by poprawić jej skuteczność. Przed Karoliną, czyli certyfikowaną specjalistką, świat Google Ads i Analytics nie ma żadnych tajemnic. Po kursie z Dawidem Allegro Ads nie będzie mieć przed Tobą żadnych tajemnic. Zespół DevaGroup odsłoni tajniki skutecznego e-commerce w praktycznym wydaniu. Szkolenia e-commerce dostępne w wersji online lub stacjonarnie w Krakowie.
Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. W branży SEM pracuję od 2017 roku. Od lat zajmuję się kampaniami reklamowymi, które pomagają klientom osiągać świetne wyniki. Chociaż e-commerce to moja specjalność, nie boję się także wyzwań w kampaniach leadowych. Poza pracą na kontach Google’owskich prowadzę również kampanie na Facebooku, Instagramie coraz Microsoft Ads.
Karolina Kawulka, SEM Expert
Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Łukasz Suchy, Senior SEO Specialist
Head of SEO, w branży od 2008 roku, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, trener programu szkoleniowego Google “Umiejętności Jutra”, wykładowca WSB w Gdańsku. Przez lata realizował także liczne szkolenia z tematyki SEO dla wielu firm i instytucji. Odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 13 osobowym działem SEO w DevaGroup, oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.
Kamil Sroka, Head of SEO
Specjalista Allegro Ads. W branży e-commerce od 2017 roku. Ekspert Allegro Ads i Allegro Analytics. Prowadził webinary DevaGroup i Allegro BSD. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii Allegro Ads, a także optymalizowaniem ofert i ich estetyką. Nabyte doświadczenie pozwala mi trafiać w gusta i zaspokajać potrzeby klientów.
Dawid Petryniak, Allegro Ads Specialist
Gwarantujemy Ci wiedzę, która zacznie dla Ciebie zarabiać w postaci świadomego budowania treści na Twojej stronie www oraz ich optymalizacji. Jeśli szukasz szkolenia e-commerce na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym – dobrze trafiłeś!




średnia ocena szkolenia
10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu
Opinie uczestników
Co wyróżnia nasze szkolenia?
Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka
- Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
- Czterech prowadzących gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na e-commerce
- Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
- Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
- Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
- Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
- Partnerzy merytoryczni naszych szkoleń przygotowują dla Uczestników specjalne kody rabatowe i zniżki na wybrane usługi.
Agenda szkolenia E-commerce. Jak zacząć?
Co powinieneś umieć przed szkoleniem?
Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.Przed szkoleniem
Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.9:00 - 11:00
SEM
Karolina Kawulka
Co jest istotne, gdy rozpoczynamy kampanię Google Ads dla e-commerce?• Mierzenie skuteczności kampanii, konfiguracja modułu e-commerce,
• Podstawowe elementy związane z kampanią produktową m.in. feed produktowy, jakość strony docelowej,
• Możliwości działań w kampaniach search oraz remarketingu dla e-commerce,
• Ulepszenia w kampanii produktowej, dążenie do wzrostu ROAS!
• Inteligentne strategie ustalania stawek,
• Dodatkowe możliwości SMART - kampania DSA/SPLA/SDC.
W tym bloku dowiesz się, jakie są kluczowe działania i dobre praktyki związane z prowadzeniem kampanii Google Ads dla e-commerce. Poznasz nie tylko podstawowe działania, jakie musisz wykonać tworząc każdy typ kampanii, ale także rozbudowane techniki optymalizacyjne. Zrozumiesz również, jak działa automatyzacja oraz jak możesz wykorzystywać jej potencjał do maksymalizacji przychodów. Ponadto odpowiemy na pytania: Jak dobrać odpowiednią strategię ustalania stawek? Który rodzaj kampanii inteligentnej przetestować?15’ Przerwa kawowa
11:15 - 13.15
SEO
Kamil Sroka i Łukasz Suchy
4 efektywne pomysły na poprawę sprzedaży w sklepie dzięki SEO• Podstawowa optymalizacja, kategorii i produktów w sklepach internetowych,
• Sprytne sposoby na pozyskiwanie danych na temat słów kluczowych,
• Jak budować treści by poprawiać pozycje w Google,
• Jak wykorzystywać linki wewnętrzne i pozyskiwać linki zewnętrzne.
W tym bloku dowiesz się jak rozpocząć przygodę z optymalizacją kategorii i produktów w sklepie internetowym. Powiemy też o tym, jak liczyć dane dotyczące ruchu i planowania kampanii SEO. Pokażemy (na przykładach) jak budować treści przy wsparciu słów kluczowych i linków wewnętrznych. Dowiesz się również jak pisać treści, by mieć z nich ruch i czytelników.40’ Przerwa obiadowa
13:55 - 14:55
ALLEGRO ADS
Dawid Petryniak
Jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro?• Jakie są mocne strony Allegro Ads?
• Zasady działania Allegro Ads na podstawie porównania z wyróżnieniami oraz przykładami różnych struktur kampanii w różnych branżach.
• Jak zadbać o rentowność kampanii i jej optymalizację?
• Jak dobierać produkty do kampanii oraz jak czytać i wykorzystywać statystyki?15’ Przerwa kawowa
15:10 - 16:10
ALLEGRO ADS
Dawid Petryniak
Jak Ads wpływają na całość sprzedaży na Allegro?• Wpływ Ads na algorytm trafności.
• Jak wykorzystać planer kampanii oraz jak analizować atrybucję?
• Jak wykorzystać nisze? Inne formaty reklamowe w Sieci reklamowej Facebook Ads oraz Google Ads, ze szczególnym uwzględnieniem Reklamy GraficznejZakończenie szkolenia
Po szkoleniu
Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?




Zapisz się na szkolenie
Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?
- Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
- Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
- Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
- Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
- Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 18 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
- Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
- Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
- Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
- Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Wymagasz więcej?
Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!

Aleksandra Połetek-Pszonak,
Senior New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl
Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:
- E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
- Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,
- Film instruktażowy z konfiguracji GTM.
Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!