SZKOLENIE E-COMMERCE

Popraw swoją sprzedaż w sklepie internetowym oraz na Allegro

Poziom podstawowy

Prowadzący: Agnieszka Maciuk, Łukasz Suchy, Kamil Sroka, Tomasz Ślaski
agnieszka
lukasz kamil

Sekret najlepszych szkoleń z e-commerce?

Doświadczeni i praktykujący prowadzący

Czy Twoja firma jest już gotowa, by zarabiać na skutecznym e-handlu? Od wielu lat obserwujemy znaczny wzrost w sektorze e-commerce. Obecna sytuacja doprowadziła do jeszcze mocniejszego przeniesienia Klientów w strefę online. Przygotuj swój sklep internetowy i popraw z nami swoją sprzedaż dzięki kursowi e-commerce. Pod okiem naszych doświadczonych prowadzących poznasz tajniki sprzedaży internetowej, najlepsze praktyki opracowane w oparciu o bogate portfolio firmy. Poznaj nasz zespół prowadzący szkolenia e-commerce. Kamil kieruje 6-osobowym działem SEO, odpowiada również za audyty i wdrożenie zmian w zakresie e-commerce dla dużych marek. Na szkoleniu Łukasz wprowadzi w tajniki optymalizacji i zmian na stronie, by poprawić jej skuteczność. Przed Agnieszką, czyli certyfikowaną Google Partners Digital Champion in Smart Bidding, świat Google Ads i Analytics nie ma żadnych tajemnic. Po kursie z Tomaszem Allegro Ads nie będzie mieć przed Tobą żadnych tajemnic. Zespół DevaGroup odsłoni tajniki skutecznego e-commerce w praktycznym wydaniu. Szkolenia e-commerce dostępne w wersji online lub stacjonarnie w Krakowie.

Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads oraz Analytics. W codziennej pracy biorę pod uwagę różnorodność branż i zawsze staram się łączyć kreatywne podejście z analityką oraz pracą na konkretnych danych. Otrzymałam tytuł Google Partners Digital Champion in Smart Bidding po ukończeniu półrocznego programu na temat automatyzacji i wdrażania inteligentnych rozwiązań w Google Ads. Zdobywałam praktyczną wiedzę pracując w krakowskich oraz warszawskich agencjach w zakresie płatnych kampanii SEM oraz Facebook Ads. Jestem praktykiem, który postanowił zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i pasją na szkoleniach.

Agnieszka Maciuk, SEM Specialist

Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Łukasz Suchy, Senior SEO Specialist

Posiadam ponad 11 lat doświadczenia w branży SEO. Szkoliłem już m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych oraz odpowiadam za projekty audytów dla marek takich jak: Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6-osobowym działem SEO w DevaGroup oraz odpowiadam za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.

Kamil Sroka, Head of SEO

Analityka internetowa i e-commerce to moje hobby ... serio, nie ma nic bardziej pociągającego niż wykresy i kawa o poranku! Z Allegro Ads pracuję od początku ich powstania czyli od 2015 r. Na początku jako sprzedawca na Allegro, potem jako freelancer dla zaprzyjaźnionych firm, by w końcu stworzyć dział Allegro Ads w agencji marketingowej. Obecnie zarządzam kilkudziesięcioma kontami oraz szkolę. Podczas szkoleń lubię przekazywać praktyczne "tips & tricks", które sprawdzają się w poszczególnych branżach oraz uczę traktować Allegro Ads jako część całościowej strategii marketingowej na Allegro i omnichannel.

Tomasz Ślaski, Senior Allegro Ads Specialist

Gwarantujemy Ci wiedzę, która zacznie dla Ciebie zarabiać w postaci świadomego budowania treści na Twojej stronie www oraz ich optymalizacji. Jeśli szukasz szkolenia e-commerce na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym – dobrze trafiłeś!

partner google szkolenia Rising stars agency of the year google partners finalist logo new
4.6

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników

Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra

Co wyróżnia nasze szkolenia?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka

  • Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
  • Czterech prowadzących gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na e-commerce
  • Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
  • Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
  • Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
  • Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
  • Partnerzy merytoryczni naszych szkoleń przygotowują dla Uczestników specjalne kody rabatowe i zniżki na wybrane usługi.

Agenda szkolenia E-commerce. Jak zacząć?

  • Co powinieneś umieć przed szkoleniem?

    Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 9:00 - 11:00

    agnieszka maciuk
    SEM
    Agnieszka Maciuk

    Co jest istotne, gdy rozpoczynamy kampanię Google Ads dla e-commerce?
    • Mierzenie skuteczności kampanii, konfiguracja modułu e-commerce,
    • Podstawowe elementy związane z kampanią produktową m.in. feed produktowy, jakość strony docelowej,
    • Możliwości działań w kampaniach search oraz remarketingu dla e-commerce,
    • Ulepszenia w kampanii produktowej, dążenie do wzrostu ROAS!
    • Inteligentne strategie ustalania stawek,
    • Dodatkowe możliwości SMART - kampania DSA/SPLA/SDC.

    W tym bloku dowiesz się, jakie są kluczowe działania i dobre praktyki związane z prowadzeniem kampanii Google Ads dla e-commerce. Poznasz nie tylko podstawowe działania, jakie musisz wykonać tworząc każdy typ kampanii, ale także rozbudowane techniki optymalizacyjne. Zrozumiesz również, jak działa automatyzacja oraz jak możesz wykorzystywać jej potencjał do maksymalizacji przychodów. Ponadto odpowiemy na pytania: Jak dobrać odpowiednią strategię ustalania stawek? Który rodzaj kampanii inteligentnej przetestować?
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11:15 - 13.15

    Kamil Sroka
    SEO
    Kamil Sroka i Łukasz Suchy

    4 efektywne pomysły na poprawę sprzedaży w sklepie dzięki SEO
    • Podstawowa optymalizacja, kategorii i produktów w sklepach internetowych,
    • Sprytne sposoby na pozyskiwanie danych na temat słów kluczowych,
    • Jak budować treści by poprawiać pozycje w Google,
    • Jak wykorzystywać linki wewnętrzne i pozyskiwać linki zewnętrzne.

    W tym bloku dowiesz się jak rozpocząć przygodę z optymalizacją kategorii i produktów w sklepie internetowym. Powiemy też o tym, jak liczyć dane dotyczące ruchu i planowania kampanii SEO. Pokażemy (na przykładach) jak budować treści przy wsparciu słów kluczowych i linków wewnętrznych. Dowiesz się również jak pisać treści, by mieć z nich ruch i czytelników.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:55 - 14:55

    tomasz slaski allegro
    ALLEGRO ADS
    Tomasz Ślaski

    Jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro?
    • Jakie są mocne strony Allegro Ads?
    • Zasady działania Allegro Ads na podstawie porównania z wyróżnieniami oraz przykładami różnych struktur kampanii w różnych branżach.
    • Jak zadbać o rentowność kampanii i jej optymalizację?
    • Jak dobierać produkty do kampanii oraz jak czytać i wykorzystywać statystyki?
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:10 - 16:10

    tomasz slaski allegro
    ALLEGRO ADS
    Tomasz Ślaski

    Jak Ads wpływają na całość sprzedaży na Allegro?
    • Wpływ Ads na algorytm trafności.
    • Jak wykorzystać planer kampanii oraz jak analizować atrybucję?
    • Jak wykorzystać nisze? Inne formaty reklamowe w Sieci reklamowej Facebook Ads oraz Google Ads, ze szczególnym uwzględnieniem Reklamy Graficznej
  • Zakończenie szkolenia
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


cert 4
Ulepsz swoje CVrozwiń
Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.

Know-how nowości w e-commercerozwiń
Na szkoleniu e-commerce bazujemy na najnowszych informacjach związanych z promocją sklepów internetowych. Przedstawimy wiele ciekawostek i nowości.

Gwarantujemy czysty zyskrozwiń
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu e-commerce zaprocentuje podczas tworzenia kampanii promocyjnych w Twoim sklepie internetowym oraz w Allegro.

Zapisz się na szkolenie


    Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń otrzymasz łącznie aż 600 zł rabatu. Rabat obejmuje wszystkie szkolenia w których weźmiesz udział w 2022 roku.

    Wybierz szkolenie lub szkolenia:

    MARZEC 2022
    Cena 1 szkolenia: 799zł netto




    Dane do faktury:




    Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


    Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?

    • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
    • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
    • Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
    • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
    • Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
    • Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
    • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
    • Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
    • Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Wymagasz więcej?

    Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!

    Aleksandra Połetek

    Aleksandra Połetek,
    Senior New Business Manager
    510 292 795
    aleksandra.poletek@devagroup.pl

    Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:

    • E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
    • Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,
    • Film instruktażowy z konfiguracji GTM.

    Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!

    Przewiń do góry
    Zarządzaj plikami cookies