Case studies

Google Ads

Wpolu.pl

Wpolu.pl to rolniczy market internetowy. Współpracę rozpoczęliśmy w styczniu 2022 roku – Klient zwrócił się do nas z prośbą o zwiększenie sprzedaży online oraz o docieranie do konkretnej, dochodowej grupy odbiorców. Poznaliśmy biznes Klienta, stworzyliśmy doskonałe reklamy skrojone według potrzeb – efekt? Przychody regularnie liczone w milionach.

Masala – Smaki Świata

Masala – Smaki Świata to sklep działający w branży kulinarnej, w ramach projektu Postępu 5. Swoją inicjatywę kieruje do wszystkich tych, dla których gotowanie i jedzenie jest pasją, sposobem na życie i wielką przyjemnością. Klient zwrócił się do nas z prośbą o współpracę z zakresu kampanii Google Ads i stworzenie rentowych kampanii pozwalających na zwiększenie sprzedaży online.

Artyferia.pl

Artyferia to marketplace, na którym swoje rękodzieło mogą sprzedawać twórcy zajmujący się wytwarzaniem ręcznie robionych produktów. Na platformie znaleźć można kilka tysięcy produktów z kilku kategorii. Naszym zadaniem było przygotowanie kampanii Google Ads oraz jej optymalizacja. Celem – osiągnięcie jak najlepszych wyników finansowych.

BobrowaDolina.pl

Bobrowa Dolina oferuje odpoczynek w pięknym hotelu nieopodal Białegostoku, a także inne usługi jak np. wynajem sali konferencyjnej, organizacje wesel, wyjazdów integracyjnych lub kuligów w okresie zimowym. Podstawowa kampania Google Ads kierowana na Polskę działa nieprzerwanie od 2016 roku.

Klocki.edu.pl

Sklep klocki.edu.pl to królestwo kreatywnych i bezpiecznych zabawek dla najmłodszych. Oferta skupia się na klockach edukacyjnych i konstrukcyjnych dla dzieci w wieku 2-8 lat. Sklep jest nastawiony na sprzedaż ciągłą oraz sezonową – z uwzględnieniem świąt Bożego Narodzenia czy Dnia Dziecka, kiedy zwiększany jest budżet przeznaczony na kampanie Google Ads.

Wideorejestratory24.pl

Firma zajmuje się sprzedażą kamer sportowych i samochodowych. Klient skontaktował się z nami po wysłuchaniu prelekcji naszego CEO. Po analizie dotychczasowego konta Ads i rozpoznaniu wśród konkurencji, opracowaliśmy propozycje zmian i rozwoju kampanii.

SklepMedicus.pl

Firma sprzedająca sprzęt rehabilitacyjny. Prowadzony jest zarówno sklep internetowy, jak i lokalny. Wyzwaniem było sprostanie obu typom konkurencji, ponieważ celem poza sprzedażą online, było także zwiększenie obrotów offline w sklepie.

de.Krawcow.eu

Firma Krawców od ponad 27 lat zajmuje się sprzedażą oraz montażem okien i drzwi na rynku polskim i niemieckim. Działania dla klienta prowadzimy od 2018 roku, zajmując się obsługą kampanii na obu rynkach.

WszystkoDoBasenow.pl

Firma Baspol od ponad 30 lat zajmuje się sprzedażą akcesoriów i sprzętu do basenów. Działania dla klienta prowadzimy już od 2016 roku. Wysoka jakość współpracy z klientem została potwierdzona pisemnymi referencjami.

Wydawnictwo SUMUS

Sumus zajmuje się wydawaniem i sprzedawaniem książek związanych z religią. Naszym zadaniem było wprowadzenie do strategii promocji sklepu płatnych kampanii Google Ads, tak by wspierały pozostałe działania marketingowe. Kampanię budowaliśmy od zera – na bieżąco wdrażając nowości od Google.

Pozycjonowanie i audyty SEO

Wideorejestratory24.pl

Firma zajmuje się sprzedażą kamer sportowych i samochodowych, w ofercie znaleźć można również kamery do monitoringu domu. Naszym zadaniem jest prowadzenie kompleksowych działań SEO, które zapewnią klientowi widoczność na kluczowe frazy oraz stały wzrost ruchu w serwisie.

Motocykle-krakow.pl

Moto-Trip to pasjonaci motoryzacji, którzy mają w krwi jeden procent benzyny i w każdej wolnej chwili odpalają swoje motocykle, skutery i quady. W sklepie tym, każdy klient traktowany jest indywidualnie i ważny jest nie tylko podczas zakupu, ale również w trakcie użytkowania pojazdu.

Perfumik.pl

Perfumik zajmuje się sprzedażą perfum i perfumetek. Klient zwrócił się do nas w sprawie audytu nowej wersji sklepu opartej o system Shoper. Największymi wyzwaniami było przygotowanie optymalnej struktury nowego sklepu, mapy przekierowań do migracji i asystowanie przy wdrożeniu zaleceń przez programistę klienta.

PolskiKoszyk.pl

Polski Koszyk to dynamicznie rozwijający się e-commerce dostarczający zakupy do wielu klientów na terenie całej Polski. Naszym zadaniem przeprowadzenie pełnego skanu serwisu oraz przygotowanie wytycznych do optymalizacji. Poziom trudności zadania zdecydował o wyborze narzędzia DeepCrawl.

TabelaOfert.pl

Klient zwrócił się do nas z prośbą o przeprowadzenie kompleksowego crawlu serwisu oraz wydania wytycznych optymalizacyjnych, które miałyby wpłynąć na zwiększenie ruchu organicznego napływającego do portalu TabelaOfert.pl. Działania zakładały crawl budget, który obejmowałby możliwie największą część serwisu.

E-commerce

Klocki.edu.pl

Sklep klocki.edu.pl to królestwo kreatywnych i bezpiecznych zabawek dla najmłodszych. Oferta skupia się na klockach edukacyjnych i konstrukcyjnych dla dzieci w wieku 2-8 lat. Sklep jest nastawiony na sprzedaż ciągłą oraz sezonową – z uwzględnieniem świąt Bożego Narodzenia czy Dnia Dziecka, kiedy zwiększany jest budżet przeznaczony na kampanie Google Ads.

Wideorejestratory24.pl

Firma zajmuje się sprzedażą kamer sportowych i samochodowych. Klient skontaktował się z nami po wysłuchaniu prelekcji naszego CEO. Po analizie dotychczasowego konta Ads i rozpoznaniu wśród konkurencji, opracowaliśmy propozycje zmian i rozwoju kampanii.

Przewiń do góry