Case studies

traficar logo

Skuteczne SEO dla firmy Traficar

Z Traficar współpracujemy praktycznie od samego początku powstania marki – zarówno w kwestiach analityki, jak i w obszarze SEO. Posłuchaj, na czym polega nasza współpraca i poznaj jej efekty! 

Łukasz Jeleń
Łukasz Jeleń
Head of New Business
Magda Kosciolek
Magdalena Kościółek
SEO Specialist i Content Specialist
polityka logo

Kampanie Google Ads dla portalu Polityka

Nasza współpraca z portalem Polityka zaczęła się od krótkiego półrocznego kontraktu, który przerodził się w długotrwałą relację. Sprawdź, jakie były efekty naszych działań!

mrybka kolko 200x200
Mariusz Rybka
SEM Specialist
Łukasz Jeleń
Łukasz Jeleń
Head of New Business
horyzont logo

Kampanie reklamowe dla firmy Horyzont

Od audytu, po długotrwałą współpracę – posłuchaj, jak rozwinęły się nasze działania i jak współpraca z DevaGroup wpłynęła na rozwój firmy Horyzont!

Łukasz Jeleń
Łukasz Jeleń
Head of New Business
karolina kawulka
Karolina Kawulka
Senior SEM Specialist

Google Ads i Analityka

ROAS 2419% dla sklepu z markami premium

Z Brylano współpracujemy od grudnia 2022 roku. Celem naszej współpracy było stworzenie spójnej strategii sprzedażowej łączącej dwa kanały – Facebook Ads oraz Google Ads, które będą się wzajemnie uzupełniać. Zobacz jak osiągnęliśmy ROAS 2419% dla sklepu z markami premium.

Synergia działań Facebook & Google Ads – rekordowy wzrost przychodów Fundacji!

Fundacja Gajusz zgłosiła się do naszej Agencji z prośbą o wsparcie zarówno przy kampaniach dotyczących 1,5% podatku, ale także w budowaniu
świadomości obecności Fundacji i jej podopiecznych. Ten projekt cechuje się dużą sezonowością oraz silną konkurencją – sprawdź, jak udało nam się uzyskać rekordowe przychody dla Fundacji dzięki doskonale przygotowanym i uzupełniającym się działaniom Google Ads i Facebook Ads.

Jak w budżecie na jedną kampanię przeprowadziliśmy dwie akcje promocyjne

Fundacja Gajusz zgłosiła się do naszej Agencji z prośbą o wsparcie zarówno przy kampaniach dotyczących 1,5% podatku, ale także w budowaniu
świadomości obecności Fundacji i jej podopiecznych. Jednym z działań były kampanie Facebook Ads – sprawdź, w jaki sposób w budżecie na jedną akcję promocyjną z sukcesem przeprowadziliśmy 2 kampanie!

Wzorowe wdrożenie Google Analytics 4

Jak wzorowo przygotować się na nadejście GA4? Case study pokazujące krok po kroku prace wykonane dla naszego Klienta – SocialPress. Sprawdź, jak brawurowo zdążyliśmy przed deadlinem, jak wykryliśmy błędy w implementacji narzędzi Google i dlaczego zawsze stawiamy na indywidualne podejście do każdej z witryn!

ROAS 6870% – synergia działań Google Ads i Facebook Ads

Z New Electric współpracujemy od kwietnia 2020 roku. Zaczęliśmy od stworzenia strategii promocji, w której działania Google Ads będą uzupełniane o reklamy na Facebooku oraz ustalenia odpowiedniego podziału budżetów pomiędzy te kanały w celu maksymalizacji zysków. Zobacz jak osiągnęliśmy wzrost transakcji o 115% i jak wypracowaliśmy wzrost wartości konwersji o 167% dla naszego Klienta z branży elektronicznej!

Osiągnięcie średniego ROAS 2110% w branży beauty!

Amazing Lashes to sklep oferujący produkty dla profesjonalnych stylistek rzęs. Klient zwrócił się do nas z prośbą o współpracę z zakresu kampanii Google Ads i stworzenie rentowych kampanii pozwalających na zwiększenie sprzedaży online w bardzo konkurencyjnej branży beauty. Oto wyniki naszej współpracy!

Przychody liczone w milionach dzięki Google Ads

Wpolu.pl to rolniczy market internetowy. Współpracę rozpoczęliśmy w styczniu 2022 roku – Klient zwrócił się do nas z prośbą o zwiększenie sprzedaży online oraz o docieranie do konkretnej, dochodowej grupy odbiorców. Poznaliśmy biznes Klienta, stworzyliśmy doskonałe reklamy skrojone według potrzeb – efekt? Przychody regularnie liczone w milionach.

Firma rozrasta się dzięki Google Ads! Średni ROAS 750%

Masala – Smaki Świata to sklep działający w branży kulinarnej, w ramach projektu Postępu 5. Swoją inicjatywę kieruje do wszystkich tych, dla których gotowanie i jedzenie jest pasją, sposobem na życie i wielką przyjemnością. Klient zwrócił się do nas z prośbą o współpracę z zakresu kampanii Google Ads i stworzenie rentowych kampanii pozwalających na zwiększenie sprzedaży online.

Gdy przychody wzrastają, a koszt konwersji maleje

Artyferia to marketplace, na którym swoje rękodzieło mogą sprzedawać twórcy zajmujący się wytwarzaniem ręcznie robionych produktów. Na platformie znaleźć można kilka tysięcy produktów z kilku kategorii. Naszym zadaniem było przygotowanie kampanii Google Ads oraz jej optymalizacja. Celem – osiągnięcie jak najlepszych wyników finansowych.

Wieloletnia współpraca, która procentuje!

Bobrowa Dolina oferuje odpoczynek w pięknym hotelu nieopodal Białegostoku, a także inne usługi jak np. wynajem sali konferencyjnej, organizacje wesel, wyjazdów integracyjnych lub kuligów w okresie zimowym. Podstawowa kampania Google Ads kierowana na Polskę działa nieprzerwanie od 2016 roku.

Wzrost przychodu o 129% w sklepie internetowym

Sklep klocki.edu.pl to królestwo kreatywnych i bezpiecznych zabawek dla najmłodszych. Oferta skupia się na klockach edukacyjnych i konstrukcyjnych dla dzieci w wieku 2-8 lat. Sklep jest nastawiony na sprzedaż ciągłą oraz sezonową – z uwzględnieniem świąt Bożego Narodzenia czy Dnia Dziecka, kiedy zwiększany jest budżet przeznaczony na kampanie Google Ads.

122% więcej użytkowników w niewielkim budżecie?

Firma zajmuje się sprzedażą kamer sportowych i samochodowych. Klient skontaktował się z nami po wysłuchaniu prelekcji naszego CEO. Po analizie dotychczasowego konta Ads i rozpoznaniu wśród konkurencji, opracowaliśmy propozycje zmian i rozwoju kampanii.

Przychody rosną – w sklepie online i stacjonarnym!

Firma sprzedająca sprzęt rehabilitacyjny. Prowadzony jest zarówno sklep internetowy, jak i lokalny. Wyzwaniem było sprostanie obu typom konkurencji, ponieważ celem poza sprzedażą online, było także zwiększenie obrotów offline w sklepie.

Doskonała optymalizacja na zagraniczne rynki

Firma Krawców od ponad 27 lat zajmuje się sprzedażą oraz montażem okien i drzwi na rynku polskim i niemieckim. Działania dla klienta prowadzimy od 2018 roku, zajmując się obsługą kampanii na obu rynkach.

Przychody ciągle rosną dzięki wieloletniej współpracy!

Firma Baspol od ponad 30 lat zajmuje się sprzedażą akcesoriów i sprzętu do basenów. Działania dla klienta prowadzimy już od 2016 roku. Wysoka jakość współpracy z klientem została potwierdzona pisemnymi referencjami.

Osiągnięcie ROAS 2051% w branży wydawniczej

Sumus zajmuje się wydawaniem i sprzedawaniem książek związanych z religią. Naszym zadaniem było wprowadzenie do strategii promocji sklepu płatnych kampanii Google Ads, tak by wspierały pozostałe działania marketingowe. Kampanię budowaliśmy od zera – na bieżąco wdrażając nowości od Google.

Pozycjonowanie i audyty SEO

+644% więcej kliknięć i + 3956% słów w TOP3 w 7 miesięcy dla e-commerce w branży farmaceutycznej

Apteka Codzienna to nowoczesna apteka internetowa stanowiąca część rozpoznawalnej przez ponad 500 000 pacjentów sieci aptek stacjonarnych. Klient poprosił nas o pomoc przy uruchomieniu nowej strony internetowej, jej optymalizacji technicznej oraz wsparciu w tworzeniu wartościowych treści. Sprawdź, jak uzyskaliśmy +644% więcej kliknięć i + 3956% słów w TOP3 w 7 miesięcy dla e-commerce w branży farmaceutycznej!

Zwiększenie przychodu o 25% i 30% więcej słów w TOP10

Firma zajmuje się sprzedażą kamer sportowych i samochodowych, w ofercie znaleźć można również kamery do monitoringu domu. Naszym zadaniem jest prowadzenie kompleksowych działań SEO, które zapewnią klientowi widoczność na kluczowe frazy oraz stały wzrost ruchu w serwisie.

57% więcej użytkowników dzięki SEO!

Moto-Trip to pasjonaci motoryzacji, którzy mają w krwi jeden procent benzyny i w każdej wolnej chwili odpalają swoje motocykle, skutery i quady. W sklepie tym, każdy klient traktowany jest indywidualnie i ważny jest nie tylko podczas zakupu, ale również w trakcie użytkowania pojazdu.

Optymalna struktura nowego sklepu – wzrost widoczności

Perfumik zajmuje się sprzedażą perfum i perfumetek. Klient zwrócił się do nas w sprawie audytu nowej wersji sklepu opartej o system Shoper. Największymi wyzwaniami było przygotowanie optymalnej struktury nowego sklepu, mapy przekierowań do migracji i asystowanie przy wdrożeniu zaleceń przez programistę klienta.

Doskonała widoczność e-sklepu

Polski Koszyk to dynamicznie rozwijający się e-commerce dostarczający zakupy do wielu klientów na terenie całej Polski. Naszym zadaniem przeprowadzenie pełnego skanu serwisu oraz przygotowanie wytycznych do optymalizacji. Poziom trudności zadania zdecydował o wyborze narzędzia DeepCrawl.

Kompleksowe sprawdzenie serwisu

Klient zwrócił się do nas z prośbą o przeprowadzenie kompleksowego crawlu serwisu oraz wydania wytycznych optymalizacyjnych, które miałyby wpłynąć na zwiększenie ruchu organicznego napływającego do portalu TabelaOfert.pl. Działania zakładały crawl budget, który obejmowałby możliwie największą część serwisu.

Ecommerce

ROAS 2419% dla sklepu z markami premium

Z Brylano współpracujemy od grudnia 2022 roku. Celem naszej współpracy było stworzenie spójnej strategii sprzedażowej łączącej dwa kanały – Facebook Ads oraz Google Ads, które będą się wzajemnie uzupełniać. Zobacz jak osiągnęliśmy ROAS 2419% dla sklepu z markami premium.

ROAS 6870% – synergia działań Google Ads i Facebook Ads

Z New Electric współpracujemy od kwietnia 2020 roku. Zaczęliśmy od stworzenia strategii promocji, w której działania Google Ads będą uzupełniane o reklamy na Facebooku oraz ustalenia odpowiedniego podziału budżetów pomiędzy te kanały w celu maksymalizacji zysków. Zobacz jak osiągnęliśmy wzrost transakcji o 115% i jak wypracowaliśmy wzrost wartości konwersji o 167% dla naszego Klienta z branży elektronicznej!

Jak w miesiąc uzyskaliśmy ROAS ponad 6000%?

Firma ADAMOT funkcjonuje na polskim rynku od 2011 r. Celem i ambicją firmy jest bycie liderem na rynku akcesoriów samochodowych. Klient zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie sprzedaży asortymentu na Allegro. Jak w niewielkim budżecie osiągnęliśmy ROAS ponad 6000% w bardzo konkurencyjnej branży motoryzacyjnej? Dowiecie się z naszego case study!

TikTok Ads – jak skutecznie promować markę?

Amazing Lashes to sklep oferujący produkty dla profesjonalnych stylistek rzęs. Dla naszego klienta prowadzimy już działania z zakresu Google Ads – teraz przyszła pora na działania reklamowe na platformie TikTok. O tym jak dzięki synergii tych dwóch kanałów stworzyliśmy doskonałą strategię reklamową przeczytacie w Case study!

Osiągnięcie średniego ROAS 2110% w branży beauty!

Amazing Lashes to sklep oferujący produkty dla profesjonalnych stylistek rzęs. Klient zwrócił się do nas z prośbą o współpracę z zakresu kampanii Google Ads i stworzenie rentowych kampanii pozwalających na zwiększenie sprzedaży online w bardzo konkurencyjnej branży beauty. Oto wyniki naszej współpracy!

Przychody liczone w milionach dzięki Google Ads

Wpolu.pl to rolniczy market internetowy. Współpracę rozpoczęliśmy w styczniu 2022 roku – Klient zwrócił się do nas z prośbą o zwiększenie sprzedaży online oraz o docieranie do konkretnej, dochodowej grupy odbiorców. Poznaliśmy biznes Klienta, stworzyliśmy doskonałe reklamy skrojone według potrzeb – efekt? Przychody regularnie liczone w milionach.

Wzrost przychodu o 129% w sklepie internetowym

Sklep klocki.edu.pl to królestwo kreatywnych i bezpiecznych zabawek dla najmłodszych. Oferta skupia się na klockach edukacyjnych i konstrukcyjnych dla dzieci w wieku 2-8 lat. Sklep jest nastawiony na sprzedaż ciągłą oraz sezonową – z uwzględnieniem świąt Bożego Narodzenia czy Dnia Dziecka, kiedy zwiększany jest budżet przeznaczony na kampanie Google Ads.

122% więcej użytkowników w niewielkim budżecie?

Firma zajmuje się sprzedażą kamer sportowych i samochodowych. Klient skontaktował się z nami po wysłuchaniu prelekcji naszego CEO. Po analizie dotychczasowego konta Ads i rozpoznaniu wśród konkurencji, opracowaliśmy propozycje zmian i rozwoju kampanii.

TikTok Ads

Reklamy na TikToku jako skuteczne uzupełnienie działań promocyjnych

Celem naszej współpracy była dywersyfikacja kanałów dotarcia do potencjalnych Klientów, a także zwiększenie zasięgu świadomości oferty Parku Wodnego wśród użytkowników TikToka. Jest to uzupełnienie działań prowadzonych na innych kanałach promocji takich jak Facebook Ads czy Google Ads.

Jak dotarliśmy do 500 000 użytkowników na TikToku w niewielkim budżecie?

Fundacja Gajusz zgłosiła się do naszej Agencji z prośbą o wsparcie zarówno przy kampaniach dotyczących 1,5% podatku, ale także w budowaniu
świadomości obecności Fundacji i jej podopiecznych. W ramach naszych działań przetestowaliśmy również alternatywne formy promocji – TikTok Ads.

TikTok Ads – jak skutecznie promować markę?

Amazing Lashes to sklep oferujący produkty dla profesjonalnych stylistek rzęs. Dla naszego klienta prowadzimy już działania z zakresu Google Ads – teraz przyszła pora na działania reklamowe na platformie TikTok. O tym jak dzięki synergii tych dwóch kanałów stworzyliśmy doskonałą strategię reklamową przeczytacie w Case study!

Scroll to Top