Odkryj nowe możliwości promocji i zwiększ świadomość marki za pomocą TikToka! To nie tylko platforma rozrywkowa, ale także dynamiczne pole do działania dla reklamodawców. W DevaGroup doskonale znamy i rozumiemy trendy rynkowe, dlatego w tym case skupimy się na nowym medium w działalności Fundacji Gajusz – sprawdź jak dotarliśmy do ponad 500 000 użytkowników w niewielkim budżecie!
Spis treści:
O naszym Kliencie
Fundacja Gajusz, powołana do życia 20 lutego 1998 roku z inicjatywy Tisy Żawrockiej-Kwiatkowskiej, to szlachetna organizacja pożytku publicznego. Jej misją jest niesienie pomocy dzieciom dotkniętym chorobą oraz przeżywającym trudne doświadczenia życiowe. W sercu fundacji tkwi zespół niezwykłych ludzi, oddanych sprawie pomocy najmłodszym. To ludzie, którzy nie tylko dostarczają profesjonalną opiekę, ale również otaczają dzieci miłością i wsparciem, budując dla nich bezpieczne i przyjazne środowisko. Działając z pasją i zaangażowaniem, Fundacja Gajusz sięga daleko poza granice pomocy jednostkowej. Corocznie, dzięki ich staraniom, ponad 1000 rodzin otrzymuje wsparcie, co stanowi znaczący krok w kierunku poprawy jakości życia najbardziej potrzebujących. To także źródło nadziei i radości dla wielu dzieci i ich rodzin – zasila dobrem i empatią, inspirując innych do działania na rzecz wspólnej dobroczynności.
Fundacja Gajusz zgłosiła się do naszej Agencji z prośbą o wsparcie zarówno przy kampaniach dotyczących 1,5% podatku, ale także w budowaniu świadomości obecności Fundacji i jej podopiecznych.
O naszych działaniach
Razem z Fundacją prowadziliśmy działania promocyjne poprzez inne media (Facebook, Google Ads, marketing tradycyjny), które miały na celu szersze dotarcie do społeczeństwa. W ramach działań pokazywaliśmy informacje o możliwości dokonywania wpłat na rzecz Fundacji przez darczyńców w ramach akcji przekazania 1,5%, podczas rozliczania PITu. Razem z Klientem, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu TikToka, jako test alternatywnej metody promocji, w celu zwiększenia zasięgu tej kampanii i zmaksymalizowania efektów w tak krótkim czasie i wyznaczonym budżecie.
W kontekście wcześniejszych przedsięwzięć poznaliśmy dedykowaną personę Klienta oraz na tej podstawie przygotowaliśmy sposób targetowania użytkowników. Przed rozpoczęciem działań zadbaliśmy także o odpowiednie przygotowanie konta fundacji (biografia, linki itp.). Dokonaliśmy także analizy konkurencji oraz zaproponowaliśmy przykłady reklam, które można stworzyć na platformie TikTok. Dodatkowo zgodnie z ustaleniami została zaprogramowana analityka i wdrożenie odpowiednich konwersji na stronie internetowej z użyciem Pixela TikToka.
Działania w postaci płatnych kampanii reklamowych pomogły również w rozwoju profilu na TikToku i zdobyciu nowych obserwujących – konto w założeniu ma rozwijać się razem z Fundacją i być jednym z kluczowych narzędzi do kreowania nowych działań w przyszłości.
Na podstawie wyznaczonych wspólnie z Fundacją celów, przygotowaliśmy 2 typy kampanii na konwersję oraz 1 ogólną grupę reklamową w kampanii na aktywność. Kampania miała na celu zwiększenie zaangażowania (w postaci polubień, komentarzy i udostępnień) wśród odbiorców marki – kluczowe było osiągnięcie rezultatów w szybkim czasie.
Bardzo duże znaczenie na platformie TikTok mają materiały reklamowe. Fundacja wykazuje się świetnie w tej dziedzinie, przygotowując angażujące reklamy, nacechowane odpowiednimi emocjami, co pozwoliło na optymalne wykorzystanie tego w kampaniach.
Efekty współpracy
W ramach budżetu 3034 zł kampanie pozwoliły na uzyskanie 1 430 637 wyświetleń reklam na ekranie aplikacji TikTok, jednocześnie docierając do 565 744 unikalnych użytkowników z komunikatem społecznym. Wykorzystane w reklamach TikToki Fundacji uzyskały 8 475 ogólnej wartości zaangażowania reklamy, która obejmuje takie metryki jak polubienia, komentarze, udostępnienia, obserwacje i kliknięcia. Prowadzone kampanie przyczyniły się także do zwiększenia zasięgu konta poprzez pozyskanie 272 obserwujących, 2453 polubień oraz 3016 odwiedzin profilu. Dzięki płatnym działaniom pozyskano 14 dodatkowych konwersji, którymi były określone przez Fundację działania na stronie docelowej.
Uruchomienie kampanii na TikToku zapewniło niezwykle cenny wkład do strategii marketingowej naszego Klienta i przyszłych kampanii.
Podsumowanie
Prowadzenie działań na TikToku pozwala dotrzeć do tej grupy demograficznej w sposób bezpośredni i angażujący, na czym nam najbardziej zależało. Ponadto mieliśmy okazję pokazać prawdziwe historie, dylematy i potrzeby, z którymi na co dzień musi się mierzyć Fundacja Gajusz oraz budować silniejszą relację z obserwującymi.
Jako ekspert prowadzący projekty dla Fundacji Gajusz cieszę się ogromnie z osiągniętych rezultatów. Jest to niesamowicie motywujące, kiedy możemy wspierać takie organizacje i przyczynić się do realizacji tak ważnych celów, jak pozyskiwanie funduszy na leczenie śmiertelnie chorych dzieci. W trakcie wspólnych działań z Fundacją stajemy się nie tylko wykonawcami, ale też zaangażowanymi partnerami dążącymi do sukcesu.
Dowiedz się więcej o współpracy z Fundacją Gajusz!
Indywidualne podejście i najlepsze wyniki
Sprawdź historie sukcesu naszych Klientów!