Blog SEO & SEM DevaGroup

30 września 2022

Jak zdobyć nowych Klientów z całego świata? Relacja z webinaru Google!

27 września odbyło się 3 z kolei spotkanie w ramach serii Think Global organizowanej przez Google. Kolejny epizod nosił tytuł „Winning Peak Season Cross-Border Shopers”. Skupiał […]

29 września 2022

Semówka 22.38 – czyli co warto przeczytać

01 [Zmiany w supporcie Google ] Google wprowadził funkcję ulepszenia skalowania obrazu w Google Ads, która zwiększa rozmiar obrazów w kampanii, a przy tym zachowuje integralność […]

28 września 2022

Remarketing dynamiczny a standardowy

Remarketing umożliwia dotarcie z trafnym komunikatem do osób, które już wcześniej odwiedziły daną stronę internetową. Ten typ kampanii jest jednym z ważniejszych działań reklamowych, dzięki którym […]

27 września 2022

Reklamy elastyczne Google Ads

30 czerwca 2022 roku system Google Ads zablokował możliwość tworzenia oraz edytowania rozszerzonych reklam tekstowych w kampaniach w sieci wyszukiwania. Skutkuje to tym, że obecnie możemy […]

26 września 2022

Responsywna strona internetowa – co musisz wiedzieć

W czasach, gdy użytkownicy przeglądają serwisy internetowe zarówno na komputerze stacjonarnym, laptopie, jak i tablecie czy smartfonie, warto stworzyć stronę dostosowującą się automatycznie do wymogów każdego […]

23 września 2022

Co oznacza informacja, że strona została zindeksowana?

W nowym raporcie w Google Search Console “Strony” wciąż możemy znaleźć informację o tym, ile stron zostało zindeksowanych oraz czy podczas tego procesu nie wystąpiły błędy. […]

22 września 2022

Semówka 22.38 – czyli co warto przeczytać

01 Nowość w reklamach Facebook Ads! Meta Advantage, czyli polecane usprawnienia ustawień kampanii to opcja, która już pojawiła się w panelu reklamowym: ❯ Meta Advantage – […]

21 września 2022

Testy w SEO – co i jak sprawdzać? Webinar SearchPilot

Testowanie w SEO należy do zadań wymagających dużej uwagi i umiejętności analizy. Wprowadzone zmiany muszą zostać prawidłowo rozpoznane przez Google – a to ostatnio zajmuje coraz […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991