Wpisy litera G

Pokaż wszystkie
30 maja 2022

Google Marketing Live – czyli innowacje od Google w pigułce

Google Marketing Live to jedna z najważniejszych konferencji digitalowych online, na której nie mogło nas zabraknąć. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ponieważ to z niej najszybciej dowiadujemy […]

20 maja 2022

Google Analytics 4 – jak przejść na GA4 i nie oszaleć?

Google Analytics 4 (w skrócie: GA4) to zupełnie nowe narzędzie analityczne, które jest następcą dobrze znanego, ale też już nieco wiekowego Universal Analytics. Universal Analytics, czyli […]

29 kwietnia 2022

Gaming to nie nisza, to szansa dla reklamodawców!

22 kwietnia odbyła się kolejna odsłona konferencji YouTube Insiders.  Tym razem pod hasłem „Rethink Gaming”. Czekaliśmy na nią z niecierpliwością, bo stanowiła świetną okazję, by dowiedzieć się […]

30 marca 2022

Google Ads – nie da się tego zrobić taniej?

Chcę utrzymać ten sam wynik, ale wolałbym płacić mniej. Czy możemy obniżyć koszty kampanii? W swojej pracy dość często możemy spotkać się z takim pytaniem. Zbytnie […]

29 marca 2022

Google wydaje rekomendacje optymalizacyjne dla wizytówek w Google Moja Firma dla krajów sąsiadujących z Ukrainą

W obecnej sytuacji cały świat jednoczy swoje siły w ramach pomocy Ukrainie oraz uchodźcom, którzy zmuszeni są do opuszczenia granic swojej ojczyzny. W tyle nie pozostaje […]

11 stycznia 2022

Google Alert – kilka najważniejszych informacji

W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest, aby na bieżąco śledzić zmiany w Internecie. Musimy nieustannie wyszukiwać trendy, nowości, czy aktualizacje. Powinniśmy podglądać co robi konkurencja, aby […]

19 listopada 2021

Grow Global This Holiday Season – relacja z wydarzenia

Końcówka roku to szczególny okres w kalendarzu każdego przedsiębiorcy. W listopadzie szykujemy promocje na Black Friday, a tuż po nim rozpoczynamy okres świąteczny, który również generuje […]

8 października 2021

Google rezygnuje z rozszerzonych reklam tekstowych

Nie da się zaprzeczyć, że 2021 jest rokiem zmian w panelu Google Ads. Rezygnacja z dopasowania z modyfikatorem, testy targetowania po dochodach użytkowników, czy sama zmiana […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991