Google Marketing Live to jedna z najważniejszych konferencji digitalowych online, na której nie mogło nas zabraknąć. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ponieważ to z niej najszybciej dowiadujemy […]
Google Analytics 4 (w skrócie: GA4) to zupełnie nowe narzędzie analityczne, które jest następcą dobrze znanego, ale też już nieco wiekowego Universal Analytics. Universal Analytics, czyli […]
22 kwietnia odbyła się kolejna odsłona konferencji YouTube Insiders. Tym razem pod hasłem „Rethink Gaming”. Czekaliśmy na nią z niecierpliwością, bo stanowiła świetną okazję, by dowiedzieć się […]
Chcę utrzymać ten sam wynik, ale wolałbym płacić mniej. Czy możemy obniżyć koszty kampanii? W swojej pracy dość często możemy spotkać się z takim pytaniem. Zbytnie […]
W obecnej sytuacji cały świat jednoczy swoje siły w ramach pomocy Ukrainie oraz uchodźcom, którzy zmuszeni są do opuszczenia granic swojej ojczyzny. W tyle nie pozostaje […]
W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest, aby na bieżąco śledzić zmiany w Internecie. Musimy nieustannie wyszukiwać trendy, nowości, czy aktualizacje. Powinniśmy podglądać co robi konkurencja, aby […]
Końcówka roku to szczególny okres w kalendarzu każdego przedsiębiorcy. W listopadzie szykujemy promocje na Black Friday, a tuż po nim rozpoczynamy okres świąteczny, który również generuje […]
Nie da się zaprzeczyć, że 2021 jest rokiem zmian w panelu Google Ads. Rezygnacja z dopasowania z modyfikatorem, testy targetowania po dochodach użytkowników, czy sama zmiana […]
Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać
375 zł bonus na reklamę
bezpłatną analizę konta
wstępny plan strategii Google Ads
estymację kosztów i efektów
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991
Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać
bezpłatną analizę potencjału
niezobowiązującą wycenę
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991
Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać
bezpłatną analizę potencjału
niezobowiązującą wycenę
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991