Wpisy litera G

Pokaż wszystkie
25 listopada 2022

Gdzie znaleźć płatne i darmowe zdjęcia stockowe na stronę internetową?

Dobre zdjęcie podnosi atrakcyjność witryny internetowej, pozwala dłużej zatrzymać użytkownika na stronie, a przede wszystkim decyduje o wizerunku naszej firmy. Twórcy stron internetowych coraz większą uwagę […]

10 listopada 2022

Google rich snippets – czym są rozszerzone wyniki wyszukiwania?

Użytkownik może trafić na stronę internetową na kilka sposobów. Najwięcej wejść odnotowuje się z organicznych wyników wyszukiwania, płatnych kampanii CPC (np. Google Ads) czy z mediów […]

13 października 2022

Google Data Studio to teraz Looker Studio

Google, podczas konferencji Next’22, ogłosiło, że popularne narzędzie do obróbki danych i prezentowania ich w formie wizualnych raportów - Google Data Studio, zmienia się w Looker Studio. O tym, czego możemy spodziewać się w nowej wersji usługi, dowiesz się z artykułu. 

30 maja 2022

Google Marketing Live – czyli innowacje od Google w pigułce

Google Marketing Live to jedna z najważniejszych konferencji digitalowych online, na której nie mogło nas zabraknąć. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ponieważ to z niej najszybciej dowiadujemy […]

20 maja 2022

Google Analytics 4 – jak przejść na GA4 i nie oszaleć?

Google Analytics 4 (w skrócie: GA4) to zupełnie nowe narzędzie analityczne, które jest następcą dobrze znanego, ale też już nieco wiekowego Universal Analytics. Universal Analytics, czyli […]

29 kwietnia 2022

Gaming to nie nisza, to szansa dla reklamodawców!

22 kwietnia odbyła się kolejna odsłona konferencji YouTube Insiders.  Tym razem pod hasłem „Rethink Gaming”. Czekaliśmy na nią z niecierpliwością, bo stanowiła świetną okazję, by dowiedzieć się […]

30 marca 2022

Google Ads – nie da się tego zrobić taniej?

Chcę utrzymać ten sam wynik, ale wolałbym płacić mniej. Czy możemy obniżyć koszty kampanii? W swojej pracy dość często możemy spotkać się z takim pytaniem. Zbytnie […]

21 lutego 2022

Google Tag Manager – w jakim celu wdrażać i czy warto?

Możesz być przedsiębiorcą, managerem, specjalistą ds. marketingu czy też studentem na specjalizacji związanej z marketingiem internetowym. Jeżeli jesteś w jakimkolwiek stopniu związany z tematyką marketingu internetowego […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991