Nie uwierzysz, ale każdego dnia udajemy się w ciasteczkową podróż do doskonałości. Cookies pozwalają nam zmieniać tą stronę dla Ciebie, czyli spersonalizować ją. Możemy też ulepszać swoje kampanie reklamowe i mniej irytować Cię nietrafionymi reklamami. Uwierz nam, znamy się na tym dosyć dobrze i szkolimy z tej tematyki. Nasze ciasteczka nie są takie złe jak je malują (dietetycy szczególnie). Dlatego pozwól nam dać sobie ciasteczko! Inaczej zje je ciasteczkowy potwór, a przecież nie chcemy go dobić cukrzycą.
Jeśli chcesz zezwolić tylko na wybrane cookies, kliknij “Pozwól mi wybrać”. Twoja zgoda musi dotyczyć minimum, potrzebnego do poprawnego działania strony. Natomiast kliknięcie “Akceptuję” pozwala nam na umieszczenie ciasteczek w Twojej przeglądarce i na przetwarzanie danych uzyskanych w ten sposób. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę. Aby to zrobić przejdź do "Zarządzaj plikami cookies".
Administratorem Twoich danych osobowych jest DEVAGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie. Cele przetwarzania danych osobowych, okresy przechowywania opisane są w Polityce Prywatności.
Dobre zdjęcie podnosi atrakcyjność witryny internetowej, pozwala dłużej zatrzymać użytkownika na stronie, a przede wszystkim decyduje o wizerunku naszej firmy. Twórcy stron internetowych coraz większą uwagę […]
Użytkownik może trafić na stronę internetową na kilka sposobów. Najwięcej wejść odnotowuje się z organicznych wyników wyszukiwania, płatnych kampanii CPC (np. Google Ads) czy z mediów […]
Google, podczas konferencji Next’22, ogłosiło, że popularne narzędzie do obróbki danych i prezentowania ich w formie wizualnych raportów - Google Data Studio, zmienia się w Looker Studio. O tym, czego możemy spodziewać się w nowej wersji usługi, dowiesz się z artykułu.
Google Marketing Live to jedna z najważniejszych konferencji digitalowych online, na której nie mogło nas zabraknąć. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ponieważ to z niej najszybciej dowiadujemy […]
Google Analytics 4 (w skrócie: GA4) to zupełnie nowe narzędzie analityczne, które jest następcą dobrze znanego, ale też już nieco wiekowego Universal Analytics. Universal Analytics, czyli […]
22 kwietnia odbyła się kolejna odsłona konferencji YouTube Insiders. Tym razem pod hasłem „Rethink Gaming”. Czekaliśmy na nią z niecierpliwością, bo stanowiła świetną okazję, by dowiedzieć się […]
Chcę utrzymać ten sam wynik, ale wolałbym płacić mniej. Czy możemy obniżyć koszty kampanii? W swojej pracy dość często możemy spotkać się z takim pytaniem. Zbytnie […]
Możesz być przedsiębiorcą, managerem, specjalistą ds. marketingu czy też studentem na specjalizacji związanej z marketingiem internetowym. Jeżeli jesteś w jakimkolwiek stopniu związany z tematyką marketingu internetowego […]
Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać
375 zł bonus na reklamę
bezpłatną analizę konta
wstępny plan strategii Google Ads
estymację kosztów i efektów
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991
Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać
bezpłatną analizę potencjału
niezobowiązującą wycenę
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991
Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać
bezpłatną analizę potencjału
niezobowiązującą wycenę
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991