Wpisy litera G

Pokaż wszystkie
8 października 2021

Google rezygnuje z rozszerzonych reklam tekstowych

Nie da się zaprzeczyć, że 2021 jest rokiem zmian w panelu Google Ads. Rezygnacja z dopasowania z modyfikatorem, testy targetowania po dochodach użytkowników, czy sama zmiana […]

16 czerwca 2021

Google I/O 2021 – Co nowego w wyszukiwarce Google?

John Mueller w nagraniu pt. „Co nowego w wyszukiwarce Google?” będącym częścią konferencji Google I/O przekazał nam kilka ciekawych newsów ze świata wyszukiwarki Google. Omówione zostały […]

4 czerwca 2021

Google I/O 2021 – Co nowego w Google Play?

W krótkim, bo niespełna 15 minutowym nagraniu będącym częścią konferencji Google I/O, Alex Musil (Director of Product at Google Play) opowiada nam co nowego pojawiło się […]

24 kwietnia 2021

Geotargetowanie – czym jest?

Geotargetowanie polega na dotarciu do odpowiedniej grupy docelowej z przekazem reklamowym opartym o informacje dotyczące geograficznej lokalizacji tej grupy. Najważniejszą zaletą tej metody jest możliwość jeszcze […]

16 kwietnia 2021

Grafika wektorowa – co to jest i jakie ma zastosowanie?

Grafika wektorowa różni się od standardowej zarówno pod względem efektów wizualnych, które pozwala osiągnąć, jak i sposobu tworzenia. Umożliwia kreowanie wysokiej jakości obrazów przy użyciu wzorów […]

14 kwietnia 2021

Grzegorz Miłkowski – wywiad po semKRK#16 on-line

Grzegorz Miłkowski zagościł na wirtualnej scenie semKRK#16 z prelekcją: „Biznes pełen treści. Jak wdrożyć content marketing, który zwiększy sprzedaż”. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej […]

9 kwietnia 2021

GTM w pakiecie standardowym. Przykłady podstawowych tagów.

GTM w pakiecie standardowym. Przykłady podstawowych tagów. Jeśli Twoja strona www posiada tylko tag  Google Analytics, to właśnie teraz nastał czas, abyś wszedł level wyżej. Chciałbym […]

1 marca 2021

Google Trends – czym jest i jak z niego korzystać?

Google jako jeden z internetowych potentatów dostarcza swoim użytkownikom szereg usług i narzędzi. Znaleźć wśród nich można usługi darmowe, jak i płatne. Wykorzystywane mogą być w […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991