Reklama w Google CSS



Chcesz reklamować swoje produkty bardziej efektywnie?
Dobrze trafiłeś. Zobacz co Ci oferuje usługa porównywania cen.


Reklama w Google CSS



Chcesz reklamować swoje produkty bardziej efektywnie?
Dobrze trafiłeś. Zobacz co Ci oferuje usługa porównywania cen.

Czym jest Google CSS?

Google CSS (Comparison Shopping Services) to usługi porównywania cen, które oferują strony nie zajmujące się bezpośrednią sprzedażą produktów. Jeżeli szukasz produktu w Google, prędzej czy później zobaczysz reklamy produktowe w których znajdziesz nazwę, cenę, zdjęcie produktu oraz adnotację “Przez: Google / inna wyszukiwarka”, tak jak poniżej:
Oznacza to, że zaznaczone na grafice porównywarki proponują dany produkt.
Dla właścicieli e-commerców jest to na tyle istotne, że korzystanie z porównywarek innych niż Google obniża koszt reklamy produktowej nawet o 20%, ponieważ nie zawiera marży, którą Google nalicza sobie za każde kliknięcie.

Google CSS od A do Z

Wprowadzimy Twoją firmę od A do Z.
Otrzymasz od nas wszystkie potrzebne dostępy i pomoc w konfiguracji.
trophy-icon-100

Konto GMC

Założymy osobne konto Google Merchant Center dla Twojego sklepu.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Konto CSS

Otrzymasz indywidualne konto w naszej porównywarce, które daje wiele możliwości.
komunikacja-ikona-150-new

Komunikacja

Jeżeli potrzebujesz pomocy w jakiejkolwiek kwestii jesteśmy do Twojej dyspozycji. Chętnie pomożemy.
agencje-seo-ikona

Efekty

Korzystanie z CSS DevaGroup daje mierzalne efekty. Możesz je śledzić i analizować w Google Ads, Analytics czy na koncie CSS.

Korzyści z CSS DevaGroup

1

Oszczędzaj razem z nami
Wykorzystanie Google CSS (Comparison Shopping Service) w kampanii Google Ads pozwala na realny spadek kosztów i wzrost sprzedaży. To doskonałe narzędzie do prowadzenia reklamy sklepu internetowego.


2

Działaj na dwa fronty
Dzięki posiadaniu osobnego konta Google Merchant Center możesz prowadzić równoległe działania zarówno z porównywarki DevaGroup jak i Google. Oprócz tego masz pełną kontrolę nad konfiguracją konta Google Merchant Center pod naszą porównywarkę.


3

Kontroluj swoje wydatki i sprawdzaj ich skuteczność
Przez cały czas trwania współpracy masz dostęp do panelu swojego konta w porównywarce cen - dzięki czemu możesz być cały czas na bieżąco z wydatkami oraz możesz oceniać ich skuteczność.

4

Chętnie pomożemy
Przy podpisaniu umowy na minimum 6 miesięcy otrzymujesz od nas na start dwie godziny konsultacji ze specjalistą SEO bądź SEM zupełnie za darmo. Po przekroczeniu wydatków miesięcznych 6 tys. zł. na kampanie przez nasz CSS otrzymujesz godzinę konsultacji, a za wydane 12 tys. zł. - pakiet 9 grafik statycznych bądź animowanych.


5

Po pierwsze - testuj
Testowanie to pierwsza zasada działania w internecie - nasza oferta daje możliwość ciągłej zmiany i testowania tytułów produktów tak, aby dopasować je pod słowa kluczowe używane przez klientów.


6

Wszystko w jednym
Dzięki możliwości połączenia konta w CSS DevaGroup z kontem Google Analytics oraz Google Ads masz możliwość nadzorowania działań w jednym miejscu.

Dla kogo pracuje nasz zespół?

SmartPhone
Krzysztof Dudzik
Krzysztof Dudzik
SEM Specialist
Karolina Kawulka
Karolina Kawulka
SEM Specialist
SmartPhone

+

Dla wymagających profesjonalizmu
Jesteś w dobrych rękach: oddajesz swoją kampanię pod opiekę doświadczonych specjalistów, od lat zajmujących się reklamą w internecie.


+

Dla oczekujących indywidualnego podejścia
Zapewnimy Ci bezpośredni kontakt z dedykowanym opiekunem, który pozna Twoje potrzeby i zgodnie z nimi prowadzi kampanię.


+

Dla potrzebujących konkretnych efektów
Nie zakładamy: wiemy jakie działania pozwolą na osiągnięcie celów, które przed nami postawisz. Efekty naszej pracy możesz też łatwo mierzyć.


+

Dla szukających dodatkowej wiedzy
Nie ukrywamy naszej wiedzy i jeśli chcesz chętnie się nią podzielimy. Zapytaj nas o szkolenie lub konsultacje i sprawdź co możemy zaoferować.

Google CSS z DevaGroup

To właśnie jasne zasady i dodatkowe zalety sprawiają, że klienci wybierają właśnie nas.
krzysztofdudzik

Dedykowany opiekun

Rozmawiasz z jedną, konkretną osobą, która obsługuje Twoje konto CSS. Doświadczony specjalista to gwarancja rzetelnego wsparcia i że jesteś w dobrych rękach.
specjalizacja-linkedin-ikona-2

Specjalizacja

Usługa porównywania cen CSS DevaGroup jest prowadzona przez specjalistów, którzy doskonale znają środowisko Google Ads i Google Merchant Center.
jasne-zasady-linkedin-ikona

Jasne zasady

Dokładne raporty, dostęp do konta i statystyk gwarantują uczciwe działania. Masz pełną kontrolę nad konfiguracją konta Google Merchant Center pod naszą porównywarkę.
bezpieczenstwo-ikona-new-2

Bezpieczeństwo

W trosce o Twoje bezpieczeństwo korzystamy jedynie z narzędzi zgodnych z regulaminem Google.

CSS - Najczęstsze pytania

 

1

Czy CSS jest bezpieczny?

Tak, wykorzystanie Google CSS jest w 100% bezpieczne i zgodne z regulaminem Google. Google CSS (Comparison Shopping Service) został uruchomiony w związku z orzeczeniem Komisji Europejskiej i jest oficjalnym oraz legalnym rozwiązaniem. Dzięki niemu Google przestało być jedynym dostawcą reklam produktowych w wyszukiwarce Google i inne podmioty (w tym DevaGroup) mogą wyświetlać tam reklamy po niższych cenach.
 
 

2

Gdzie będą się wyświetlać moje reklamy?

Reklamy wyświetlane poprzez Google CSS będą się wyświetlać w ogólnych wynikach wyszukiwania Google oraz na stronie porównywarki cenowej. Wizualnie reklamy są takie same jak w standardowych kampaniach produktowych (PLA), z tą różnicą że będą miały dopisek „Przez: DevaGroup” zamiast „Przez: Google”.
 
 

3

Co w praktyce oznacza, że "koszt kliknięcia będzie można obniżyć nawet o 20%”?

Najprościej wytłumaczyć to na przykładzie:
- jeżeli kampania produktowa Google wydaje 1000zł miesięcznie a średni koszt kliknięcia wynosi 1zł to znaczy, że w ciągu miesiąca kampania generuje średnio 1000 kliknięć w reklamy,
- po dołączeniu do Google CSS koszt kliknięcia będzie można obniżyć do około 0,8 zł czyli uzyskanie 1000 kliknięć będzie kosztowało o 200zł mniej,
- jeżeli budżet miesięczny pozostanie bez zmian, to po dołączeniu do CSS kampania produktowa Google będzie generować około 1250 kliknięć miesięcznie.
 
 

4

Co trzeba zrobić aby dołączyć do CSS?

Zgłosić się do nas: zajmiemy się założeniem potrzebnych kont i nadaniem dostępów do nich, wszystkimi kwestiami technicznymi i zadbamy o to by przy wdrożeniu nie wystąpiły problemy.

CSS - ile to kosztuje?

Wykorzystanie Google CSS (Comparison Shopping Service) w kampanii Google Ads pozwala na realny spadek kosztów i wzrost sprzedaży. To doskonałe narzędzie do prowadzenia reklamy sklepu internetowego.
 

Comparison Shopping Service

Do 20% tańsze reklamy produktowe

Optymalizacja feedu produktowego

Testy A/B i analityka skuteczności reklam

Pełne wsparcie techniczne

Bez opłaty inicjacyjnej za wdrożenie

Google CSS obniża wyłącznie koszt reklam produktowych
Google Ads i nie ma wpływu na inne typy reklam na koncie.
CSS wymaga pliku produktowego w formacie XML, CSV lub Google Sheets.

3%

Budżetu reklamowego
(netto) wydanego przez kampanie produktowe.

 

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Umów bezpłatną poradę strategiczną dla Twojej firmy

Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!

Poznaj nasze pozostałe usługi

Z przyjemnością doradzimy Ci, które z nich przyniosą najlepszą sprzedaż w Twoim przypadku!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991