AUDYT
CONTENTU
Prowadzisz działania contentowe, ale nie widzisz efektu? Zamów audyt contentu – to świetna inwestycja w rozwój własnego biznesu, a jednocześnie jeden z najważniejszych elementów procesu pozycjonowania.
Wybierz sprawdzony zespół, który przygotuje dla Ciebie zalecenia contentowe bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu. Zebraliśmy trzycyfrowe portfolio klientów z wielu różnych branż, a 97% z nich widzi efekty naszej pracy już od pierwszego miesiąca współpracy.
Decydując się na audyt contentu z DevaGroup zyskujesz kompleksową strategię działań – od udoskonalenia treści pod kątem SEO, po zalecenia dotyczące UX Writingu. Do analizy wykorzystujemy najlepsze narzędzia dostępne na rynku w tym te wspierane przez sztuczną inteligencję.
Jakie są korzyści z audytu contentu?
Czym jest audyt contentu?
Referencje naszych klientów
Masz pytanie? Napisz do nas!
Profesjonalna analiza Twojego contentu
Audyt contentowy wykonywany przez naszych specjalistów jest kompleksową analizą treści, znajdujących się na stronie internetowej. W dokumencie wskazujemy nie tylko wszelkiego rodzaju błędy, ale również możliwości ich rozwiązania, dostosowane zarówno do typu tekstów, jak i docelowych odbiorców. Wieloletnie doświadczenie w pracy przy tworzeniu i analizie contentu pozwala nam proponować konkretne i dostosowane do potrzeb klienta strategie, które da się wdrożyć i które przekładają się na realne korzyści.
Wzrost widoczności
Audyt contentu to najlepsza inwestycja w rozwój własnego serwisu. Opracowana przez naszych specjalistów strategia marketingowa stanowi mapę, która wskazuje, jak można udoskonalić swoje treści pod kątem SEO. Wdrożone rozwiązania przekładają się na wzrost widoczności strony w sieci, a to z kolei na zwiększenie ruchu i konwersji.
Inwestycja w audyt contentowy jest jednym z najważniejszych kroków przed rozpoczęciem pozycjonowania, zwłaszcza w przypadku serwisów opierających swój rozwój na treściach. Oprócz wskazywania błędów stanowi on także doskonały punkt wyjścia do porównania skuteczności prowadzonych działań.
Wizerunek eksperta
Analiza treści na stronie to początek działań, które mają na celu pomóc w budowie wizerunku eksperta w swojej branży. Prawidłowo przygotowywane treści, przekazujące wyłącznie sprawdzone informacje, wspomagają w tworzeniu profesjonalnego wizerunku i działaniach PR.
Jeśli połączymy wiedzę z odpowiednią optymalizacją, nie tylko dotrzemy do docelowych odbiorców, ale przede wszystkim staniemy się dla nich dobrym źródłem informacji z danej branży.
Budowa społeczności
Profesjonalne opracowanie strategii marketingowej, zawierającej określone buyer persony (docelowych klientów), pozwoli na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Świadomie budowana komunikacja, dostosowana do grupy docelowej, pozwala na stworzenie swojej własnej społeczności, która będzie wracała po więcej ze względu na nawiązane do tej pory relacje.
To, w jaki sposób tworzymy treści, ma duże znaczenie dla użytkowników, dlatego ważne jest dostosowanie metody oraz dystrybucji treści do oczekiwań.
Świadomość Marki
Tworzenie wartościowego contentu to także jeden ze skutecznych sposobów budowania świadomości marki wśród odbiorców. Spójny przekaz, skoncentrowany na wybranej buyer personie, pozwala na sprzedaż produktów oraz usług, a także utrwalenie danej marki w pamięci konsumentów.
Stworzenie strategii contentowej, opartej na wynikach audytu treści, ma pomóc budować pozytywny wizerunek firmy wśród grupy docelowej.
Wybierasz sprawdzony zespół
Nasi specjaliści posiadają doświadczenie w analizie contentu na stronach internetowych i przygotowaniu wytycznych pod optymalizację treści. Zanim przystąpimy do audytu omawiamy z Klientem do jakiej grupy docelowej kieruje swoje działania contentowe i jaki jest ich cel.
Dopasowanie wytycznych do docelowych odbiorców treści pozwoli zaproponować szereg konkretnych wskazówek dla danego serwisu. Chętnie podzielimy się również naszymi spostrzeżeniami co do niewykorzystanych jeszcze możliwości dotarcia do nowych grup czytelników. Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 1000 klientów, którzy nam zaufali.
Poznaj kluczowych z nich:
7-letni projekt rozwoju i prowadzenia działu SEO. Szkolenia, strategie linkowania oraz audyty techniczne dla kilkudziesięciu serwisów w tym wydawnictwa Bauer oraz Radia RMF.
Zdecydowanie mogę polecić Krzysztofa Marca i jego zespół do prac z zakresu SEO, SEM jak i tworzenia zaawansowanych narzędzi na te potrzeby.
Kornel Dulęba, Dyrektor Działu Media
Naszym zadaniem był audyt silnika największego systemu sklepów SaaS w Polsce. W wyniku tych prac Shoper to najlepiej przygotowana platforma e-commerce pod kątem SEO.
Audyty przygotowywane przez DevaGroup są na wysokim poziomie technicznym, a analiza kilkudziesięciu elementów została wykonana bardzo dokładnie.
Krzysztof Krawczyk , Prezes Zarządu
Jesteśmy odpowiedzialni za techniczne przygotowanie serwisów w dwóch dużych audytach SEO.
Szeroka wiedza, duża kreatywność i zaangażowanie, bardzo dobra i skuteczna komunikacja, to klucze wartości jakie otrzymaliśmy po rozpoczęciu współpracy z DevaGroup jako opiekunów naszych kampanii Adwords
Marcin Duma, Dyrektor sprzedaży i rozwoju
Zdobyliśmy nagrodę w konkursie
Performance Marketing Diamonds EU 2023!
DevaGroup z prestiżową nagrodą w konkursie Performance Marketing Diamonds! To wyróżnienie przyznawane najlepszym kampaniom performance oraz afiliacyjnym na rynkach UE.
Zostaliśmy nagrodzeni w kategorii niezwykle dla nas ważnej – bo stawiającej użytkownika na pierwszym miejscu: The best content directed to consumer!
Statuetka została przyznana za kampanię prowadzoną we współpracy z ContentHouse dla Tauron Polska Energia S.A.!
Szukasz sprawdzonej agencji, która dowozi diamentowe wyniki?
Co zawiera audyt contentu?
Przygotowując audyt contentowy zawsze bierzemy pod uwagę rodzaj serwisu internetowego i jego cel. Do każdej witryny podchodzimy w sposób kompleksowy – weryfikujemy nie tylko treści na stronie, lecz bierzemy także pod uwagę kwestie techniczne serwisu, działania konkurencji oraz specyfikę danej branży. Mamy bowiem świadomość, że na ostateczny sukces składa się bardzo wiele elementów, nie tylko te widoczne dla użytkownika
W naszym audycie SEO poruszamy kwestie takie jak:
Analiza ruchu w Google News i Google Discover
Analiza widoczności konkurencji
Architektura informacji w serwisie
Analiza bloga
Długość treści w serwisie
Keyword Gap
Nasycenie treści słowami kluczowymi
Cechy i typy fraz kluczowych
Intencja wyszukiwania słów kluczowych
Duplikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Kanibalizacja treści
Nagłówki Hx i meta dane
Linkowanie wewnętrzne w serwisie
Indeks Fog
Optymalizacja zdjęć, grafik i wideo
Weryfikacja tagów kanonicznych
Sekcja FAQ
Dane strukturalne dla treści, FAQ i paywall
Sugestie tworzenia nowych treści w serwisie
Recykling treści – analiza contentu z potencjałem do aktualizacji
i wiele innych…
Nasz audyt contentu jest skonstruowany w taki sposób, aby był jak najbardziej przystępny w odbiorze i zrozumiały. Wyjaśniamy branżowe słownictwo i w prosty sposób opisujemy co należy wdrożyć. Nasi Klienci zawsze mogą liczyć na konsultacje i omówienie zawartych w audycie punktów.
Śledzimy trendy i zmiany w algorytmie wyszukiwarki, dostosowując punkty audytowe pod najnowsze wytyczne.
Analiza contentu w serwisie zawiera także weryfikację pod kątem UX writingu. W centrum naszej komunikacji zawsze powinien znajdować się użytkownik, który jest odbiorcą treści i potencjalnym klientem. Dzięki dobrym praktykom i przyjaznym komunikatom poprawiamy ścieżkę konwersji i ogólną użyteczność strony.
Ile to kosztuje?
Koszt audytu wyceniamy indywidualnie na podstawie czasu, który specjalista musi przeznaczyć na jego wykonanie. Podczas wyceny bierzemy pod uwagę wielkość serwisu oraz rodzaj treści na stronie.
Co po audycie?
Po przesłaniu analizy contentu możliwe są konsultacje w celu omówienia poszczególnych punktów audytu. W cenie analizy oferujemy do 2 h konsultacji. Służymy także wsparciem w przygotowaniu indywidualnej strategii content marketingowej i wdrażaniu jej na stronie Klienta.
Ile kosztuje audyt contentu?
Koszt audytu treści na stronie internetowej zależy od czasu, jaki specjalista content marketingu musi poświęcić na jego wykonanie. Każdy audyt contentu wyceniamy indywidualnie, ponieważ przygotowanie oferty poprzedza weryfikacja strony i zakres treści, który ma zostać zbadany pod kątem optymalizacji. Konsultacja z naszym działem New Business odnośnie celów i dostrzeganych problemów pozwala za każdym razem dopasować ofertę do oczekiwań oraz potrzeb. Dokument zazwyczaj jest gotowy w 10-14 dni roboczych.
Audyt contentu
analiza struktury treści
analiza przewagi nad konkurencją
kompletna analiza słów kluczowych
1 miesiąc wsparcia contentowego
Zapewniamy szybką reakcję na pytania, 3 dni robocze na ocenę makiet, do 21 dni roboczych na całość prac nad kolejnymi etapami.
Po wykonaniu audytu przez jeden miesiąc, bez dodatkowych opłat, wspieramy merytorycznie wdrożenie zaleceń (do 2h konsultacji).
Audyt contentu ze wsparciem sztucznej inteligencji
Na wszystkich etapach naszych działań wykorzystujemy sprawdzone narzędzia wyposażone w sztuczną inteligencję. Przekonaliśmy się wielokrotnie, że połączenie wieloletniego doświadczenia specjalistów z nowoczesnymi metodami i oprogramowaniem pozwala uzyskać pozytywne efekty biznesowe dla naszych klientów.
AI pomaga nam podczas tworzenia pełnych audytów contentu, analizy słów kluczowych oraz konkurencji, a także w przygotowywaniu sugestii związanych z treścią. Mamy świadomość, że nawet najlepsze narzędzie nie jest w stanie zastąpić wiedzy zdobytej podczas codziennej pracy z projektami. Dlatego też wszystkie analizy, raporty i rekomendacje są tworzone przez specjalistów, którzy dopasowują je do potrzeb Twojej strony internetowej.
Trzymamy również rękę na pulsie i regularnie testujemy najnowsze rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję. Sprawdzamy również, jak wyszukiwarki interpretują treści tworzone z wsparciem AI. Wszystko po to, aby móc zaoferować Ci nowoczesne i bezpieczne działania, zgodne z aktualnymi trendami w branży.
Narzędzia audytu contentu
Nowoczesne, profesjonalne podejście do analizy i tworzenia contentu wymaga zastosowania szerokiej gamy specjalistycznych narzędzi. Korzystamy ze sprawdzonych, polecanych rozwiązań, wyłącznie w postaci legalnych wersji. Stanowią one wsparcie dla naszych specjalistów, którzy zawsze dokonują interpretacji wyników, a także ręcznie weryfikują aspekty wymagające oceny jakościowej. W naszych audytach nie znajdziesz generycznych podsumowań w postaci “wydruku” z narzędzia audytowego.
Wiele naszych narzędzi wykorzystuje sztuczną inteligencję, gdyż wierzymy, że połączenie nowoczesnych technologii z umiejętnościami i doświadczeniem specjalistów jest najlepszym rozwiązaniem dla naszych klientów. Pozwala to nam stworzyć kompleksowy audyt contentu uwzględniający aktualne trendy.
Podczas analiz stron internetowych wykorzystujemy między innymi:
Narzędzie z wbudowanym crawlerem, pozwalającym przeskanować całą zawartość serwisu zarówno pod kątem technicznym, jak i najważniejszych znaczników występujących w jego treści.
Rozbudowane narzędzie umożliwiające analizę słów kluczowych dla działań w kraju i za granicą. Pozwala wykonać dogłębną analizę konkurencji oraz profilu linkowego serwisu.
Ciągle rozbudowywany pakiet narzędzi do kompleksowej analizy słów kluczowych i konkurencji, monitoringu widoczności, a także planowania treści.
Pakiet narzędzi analitycznych umożliwiających analizę słów kluczowych, stron konkurencji oraz przygotowanie zaleceń treściowych. Posiada również moduł do tworzenia tekstów ze wsparciem AI.
Narzędzie do szczegółowej analizy treści strony pod kątem nasycenia słowami kluczowymi, umożliwiające tworzenie tekstów z modelu data-driven oraz porównanie z konkurencją.
Program do analizy i optymalizacji projektów SEO z wbudowanym crawlerem. Umożliwia weryfikację technicznych aspektów strony, a także duplikacji i długości treści.
Narzędzie do pomiaru zrozumiałości tekstu. Pozwala określić stopień trudności tekstu wraz z wymaganym poziomem wiedzy, niezbędnym do jego poprawnej interpretacji.
Narzędzie umożliwiające analizę duplikacji zewnętrznej – wyszukiwanie tekstów identycznych i podobnych do znajdujących się na analizowanej stronie.
Narzędzie do rozbudowanych analiz marketingowych z zakresu SEO, SEM, Social Media oraz działań contentowych, w tym tworzenia propozycji tematów artykułów.
Rozbudowane narzędzie analityczne, pozwalające na pomiar ruchu na stronie oraz realizacji założonych celów przez użytkowników.
Narzędzie do analizy duplikacji tekstów w obrębie całej strony internetowej.
Narzędzie do analizy prostoty i zrozumiałości stworzonego tekstu, oceniające jego styl i zdolność do budowania relacji z czytelnikiem.
Platforma do planowania, zarządzania, tworzenia i optymalizacji treści. Ułatwia dobór i grupowanie słów kluczowych oraz wspiera copywriterów w przygotowywaniu draftów oraz właściwych tekstów z zastosowaniem AI.
Najważniejsze, podstawowe narzędzie dla webmasterów stron oraz ich administratorów, prezentujące dane prosto od Google. Przydatne w analizie słów kluczowych, które sprowadzają ruch na stronę.
Narzędzia audytu contentu
Nowoczesne pozycjonowanie oraz profesjonalne audyty stron internetowych wymagają szerokiej gamy specjalistycznych narzędzi. Wykorzystujemy najlepsze z nich i to wyłącznie w postali legalnych wersji. To dedykowane oprogramowanie wspiera codzienną pracę naszych specjalistów, którzy zawsze dokonują weryfikacji i ostatecznej interpretacji prezentowanych wyników. Taki proces wykonywania audytów SEO oraz prowadzenia działań mających na celu wypozycjonowanie strony, pozwala na indywidualne podejście do każdego klienta z uwzględnieniem jego celów i możliwości.
Podczas analiz stron internetowych wykorzystujemy między innymi:
Wybierz najlepszych specjalistów
Zapomnij o pomysłach na treści przygotowywanych jedynie z myślą o wzroście liczby słów kluczowych, na które widoczna jest Twoja strona. Dobierając tematykę tekstów, na pierwszym miejscu stawiamy ich użyteczność i wartość, którą niosą dla czytelnika. W naszej codziennej pracy łączymy aspekty wizerunkowe z SEO tak, aby budować Twoją markę i pozyskiwać wartościowy ruch dla strony. Dbamy także o doświadczenia użytkowników, pamiętając o zagadnieniach UX.
Decydując się na audyt contentu z DevaGroup zyskujesz pewność, że wykorzystamy dla Ciebie całą naszą wiedzę gromadzoną przez lata. Dla naszych klientów regularnie przygotowujemy zalecenia contentowe zgodne z aktualnymi trendami, a także na bieżąco analizujemy jakość treści i ich skuteczność. Doświadczenie w przygotowywaniu audytów SEO dla stron firmowych, e-commerce oraz portali informacyjnych pomaga nam w analizie problemów technicznych, które mogą utrudnić odbiór treści zarówno przez użytkowników jak i wyszukiwarki. Tworząc dla Ciebie audyt contentu, dokładnie zapoznamy się z profilem Twojej firmy, a także przeanalizujemy cele biznesowe i konkurencję – wszystko po to, by potraktować Ciebie i Twoją stronę indywidualnie.
Kamil Sroka, Head of SEO, w branży od 2008 roku, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, trener programu szkoleniowego Google “Umiejętności Jutra”, wykładowca WSB w Gdańsku. Przez lata realizował także liczne szkolenia z tematyki SEO dla wielu firm i instytucji. Odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 13 osobowym działem SEO w DevaGroup, oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.
Strategia contentowa
Chętnie pomożemy Ci w przygotowaniu rozbudowanej strategii contentowej dla Twojego serwisu. Przeanalizujemy Twoją stronę i konkurencję, aby dopasować tematykę treści do profilu biznesu.
Możesz nam również zlecić przygotowanie tekstów według zaleceń.
Szkolenia i konsultacje
Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem.Prowadzimy kompleksowe konsultacje online, w naszej sali konferencyjnej lub w siedzibie klienta. Chcesz lepiej poznać tajniki tworzenia wartościowego contentu na przykładach dla Twojego biznesu? Zapytaj nas o szkolenia otwarte.
Wsparcie po audycie
Audyt contentowy to pierwszy krok do rozwoju treści na Twojej stronie – analiza aktualnej sytuacji i poprawa błędów to idealny początek dla nowej strategii contentowej. Po zakończeniu prac audytowych oferujemy wsparcie w postaci Pakietów Contentowych, czyli cyklicznie przygotowywanych content planów, wytycznych do optymalizacji oraz samych treści. Zapoznaj się z naszą ofertą a o szczegóły poszczególnych pakietów zapytaj naszych New Business.
Pakiet Minimalny
2 teksty (każdy po ok. 3000 znaków)
Copywriter z doświadczeniem w branży
Treści tworzone na bazie analizy SEO
Wskazówki dotyczące publikacji
699 zł netto
miesięcznie
Pakiet Optymalny
4 teksty (każdy po ok. 3000 znaków)
Copywriter z doświadczeniem w branży
Treści tworzone na bazie analizy SEO
Wskazówki dotyczące publikacji
Konfiguracja analityki na Twojej stronie
1299 zł netto
miesięcznie
Pakiet Rozszerzony
6 tekstów (każdy po ok. 3000 znaków)
Copywriter z doświadczeniem w branży
Treści tworzone na bazie analizy SEO
Publikacja na Twojej stronie
Konfiguracja analityki na Twojej stronie
Dodatkowe konsultacje SEO co miesiąc
1799 zł netto
miesięcznie