AUDYT
CONTENTU

Prowadzisz działania contentowe, ale nie widzisz efektu? Zamów audyt contentu – to świetna inwestycja w rozwój własnego biznesu, a jednocześnie jeden z najważniejszych elementów procesu pozycjonowania.

Wybierz sprawdzony zespół, który przygotuje dla Ciebie zalecenia contentowe bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu. Zebraliśmy trzycyfrowe portfolio klientów z wielu różnych branż, a 97% z nich widzi efekty naszej pracy już od pierwszego miesiąca współpracy.

Decydując się na audyt contentu z DevaGroup zyskujesz kompleksową strategię działań – od udoskonalenia treści pod kątem SEO, po zalecenia dotyczące UX Writingu. Do analizy wykorzystujemy najlepsze narzędzia dostępne na rynku w tym te wspierane przez sztuczną inteligencję.

Jakie są korzyści z audytu contentu?
Czym jest audyt contentu?
Referencje naszych klientów

Masz pytanie? Napisz do nas!




    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. z siedzibą w Krakowie.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

    Profesjonalna analiza Twojego contentu

    Audyt contentowy wykonywany przez naszych specjalistów jest kompleksową analizą treści, znajdujących się na stronie internetowej. W dokumencie wskazujemy nie tylko wszelkiego rodzaju błędy, ale również możliwości ich rozwiązania, dostosowane zarówno do typu tekstów, jak i docelowych odbiorców. Wieloletnie doświadczenie w pracy przy tworzeniu i analizie contentu pozwala nam proponować konkretne i dostosowane do potrzeb klienta strategie, które da się wdrożyć i które przekładają się na realne korzyści.

    strzałka 217x128 px

    Wzrost widoczności

    Audyt contentu to najlepsza inwestycja w rozwój własnego serwisu. Opracowana przez naszych specjalistów strategia marketingowa stanowi mapę, która wskazuje, jak można udoskonalić swoje treści pod kątem SEO. Wdrożone rozwiązania przekładają się na wzrost widoczności strony w sieci, a to z kolei na zwiększenie ruchu i konwersji.

    Inwestycja w audyt contentowy jest jednym z najważniejszych kroków przed rozpoczęciem pozycjonowania, zwłaszcza w przypadku serwisów opierających swój rozwój na treściach. Oprócz wskazywania błędów stanowi on także doskonały punkt wyjścia do porównania skuteczności prowadzonych działań.

    icon 2 217x128 px

    Wizerunek eksperta

    Analiza treści na stronie to początek działań, które mają na celu pomóc w budowie wizerunku eksperta w swojej branży. Prawidłowo przygotowywane treści, przekazujące wyłącznie sprawdzone informacje, wspomagają w tworzeniu profesjonalnego wizerunku i działaniach PR.

    Jeśli połączymy wiedzę z odpowiednią optymalizacją, nie tylko dotrzemy do docelowych odbiorców, ale przede wszystkim staniemy się dla nich dobrym źródłem informacji z danej branży.

    people icon 217x128 px

    Budowa społeczności

    Profesjonalne opracowanie strategii marketingowej, zawierającej określone buyer persony (docelowych klientów), pozwoli na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Świadomie budowana komunikacja, dostosowana do grupy docelowej, pozwala na stworzenie swojej własnej społeczności, która będzie wracała po więcej ze względu na nawiązane do tej pory relacje.

    To, w jaki sposób tworzymy treści, ma duże znaczenie dla użytkowników, dlatego ważne jest dostosowanie metody oraz dystrybucji treści do oczekiwań.

    icon 217x128 px

    Świadomość Marki

    Tworzenie wartościowego contentu to także jeden ze skutecznych sposobów budowania świadomości marki wśród odbiorców. Spójny przekaz, skoncentrowany na wybranej buyer personie, pozwala na sprzedaż produktów oraz usług, a także utrwalenie danej marki w pamięci konsumentów.

    Stworzenie strategii contentowej, opartej na wynikach audytu treści, ma pomóc budować pozytywny wizerunek firmy wśród grupy docelowej.

    Kiedy potrzebuję audytu contentu?

    200x200 px

    Projektujesz nową stronę?

    Analizujemy teksty na każdym etapie prac – od idei, przez przygotowanie treści i ich wdrożenie. W ciągu 6 miesięcy od otrzymania audytu możesz zgłosić się do nas na dwugodzinne konsultacje w cenie.

    200x200 pxikona 8

    Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzających Twoją stronę?

    Wdrożenie dopasowanej strategii contentowej zwiększa widoczność serwisu i ruch na stronie. Zaufaj naszym specjalistom!

    200x200 px ikona 6

    Spadłeś w wynikach?

    Mimo podejmowanych działań contentowych Twoja widoczność spada? Zamów audyt aby poznać przyczynę spadku i opracować plan optymalizacji.

    3 ikona 200x200

    Pozycjonujesz się?

    Podkręć swoje wyniki za pomocą contentu! Audyt to pierwszy krok do rozpoczęcia wdrażania strategii content marketingowej.

    Wybierasz sprawdzony zespół

    Nasi specjaliści posiadają doświadczenie w analizie contentu na stronach internetowych i przygotowaniu wytycznych pod optymalizację treści. Zanim przystąpimy do audytu omawiamy z Klientem do jakiej grupy docelowej kieruje swoje działania contentowe i jaki jest ich cel.

    Dopasowanie wytycznych do docelowych odbiorców treści pozwoli zaproponować szereg konkretnych wskazówek dla danego serwisu. Chętnie podzielimy się również naszymi spostrzeżeniami co do niewykorzystanych jeszcze możliwości dotarcia do nowych grup czytelników. Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 1000 klientów, którzy nam zaufali.

    Poznaj kluczowych z nich:

    interia logo

    7-letni projekt rozwoju i prowadzenia działu SEO. Szkolenia, strategie linkowania oraz audyty techniczne dla kilkudziesięciu serwisów w tym wydawnictwa Bauer oraz Radia RMF.

    Zdecydowanie mogę polecić Krzysztofa Marca i jego zespół do prac z zakresu SEO, SEM jak i tworzenia zaawansowanych narzędzi na te potrzeby.
    Kornel Dulęba, Dyrektor Działu Media

    shoper

    Naszym zadaniem był audyt silnika największego systemu sklepów SaaS w Polsce. W wyniku tych prac Shoper to najlepiej przygotowana platforma e-commerce pod kątem SEO.

    Audyty przygotowywane przez DevaGroup są na wysokim poziomie technicznym, a analiza kilkudziesięciu elementów została wykonana bardzo dokładnie.
    Krzysztof Krawczyk , Prezes Zarządu

    neonet

    Jesteśmy odpowiedzialni za techniczne przygotowanie serwisów w dwóch dużych audytach SEO.

    Szeroka wiedza, duża kreatywność i zaangażowanie, bardzo dobra i skuteczna komunikacja, to klucze wartości jakie otrzymaliśmy po rozpoczęciu współpracy z DevaGroup jako opiekunów naszych kampanii Adwords
    Marcin Duma, Dyrektor sprzedaży i rozwoju

    Zdobyliśmy nagrodę w konkursie
    Performance Marketing Diamonds EU 2023!

    DevaGroup z prestiżową nagrodą w konkursie Performance Marketing Diamonds! To wyróżnienie przyznawane najlepszym kampaniom performance oraz afiliacyjnym na rynkach UE.

    Zostaliśmy nagrodzeni w kategorii niezwykle dla nas ważnej – bo stawiającej użytkownika na pierwszym miejscu: The best content directed to consumer!

    Statuetka została przyznana za kampanię prowadzoną we współpracy z ContentHouse dla Tauron Polska Energia S.A.!

    Szukasz sprawdzonej agencji, która dowozi diamentowe wyniki?

    Co zawiera audyt contentu?

    Przygotowując audyt contentowy zawsze bierzemy pod uwagę rodzaj serwisu internetowego i jego cel. Do każdej witryny podchodzimy w sposób kompleksowy – weryfikujemy nie tylko treści na stronie, lecz bierzemy także pod uwagę kwestie techniczne serwisu, działania konkurencji oraz specyfikę danej branży. Mamy bowiem świadomość, że na ostateczny sukces składa się bardzo wiele elementów, nie tylko te widoczne dla użytkownika

    W naszym audycie SEO poruszamy kwestie takie jak:

    Analiza ruchu w Google News i Google Discover

    Analiza widoczności konkurencji

    Architektura informacji w serwisie

    Analiza bloga

    Długość treści w serwisie

    Keyword Gap

    Nasycenie treści słowami kluczowymi

    Cechy i typy fraz kluczowych

    Intencja wyszukiwania słów kluczowych

    Duplikacja wewnętrzna i zewnętrzna

    Kanibalizacja treści

    Nagłówki Hx i meta dane

    Linkowanie wewnętrzne w serwisie

    Indeks Fog

    Optymalizacja zdjęć, grafik i wideo

    Weryfikacja tagów kanonicznych

    Sekcja FAQ

    Dane strukturalne dla treści, FAQ i paywall

    Sugestie tworzenia nowych treści w serwisie

    Recykling treści – analiza contentu z potencjałem do aktualizacji

    i wiele innych…

    Nasz audyt contentu jest skonstruowany w taki sposób, aby był jak najbardziej przystępny w odbiorze i zrozumiały. Wyjaśniamy branżowe słownictwo i w prosty sposób opisujemy co należy wdrożyć. Nasi Klienci zawsze mogą liczyć na konsultacje i omówienie zawartych w audycie punktów. 

    Śledzimy trendy i zmiany w algorytmie wyszukiwarki, dostosowując punkty audytowe pod najnowsze wytyczne. 

    Analiza contentu w serwisie zawiera także weryfikację pod kątem UX writingu. W centrum naszej komunikacji zawsze powinien znajdować się użytkownik, który jest odbiorcą treści i potencjalnym klientem. Dzięki dobrym praktykom i przyjaznym komunikatom poprawiamy ścieżkę konwersji i ogólną użyteczność strony.

    Kasa

    Ile to kosztuje?

    Koszt audytu wyceniamy indywidualnie na podstawie czasu, który specjalista musi przeznaczyć na jego wykonanie. Podczas wyceny bierzemy pod uwagę wielkość serwisu oraz rodzaj treści na stronie.

    Zegar

    Co po audycie?

    Po przesłaniu analizy contentu możliwe są konsultacje w celu omówienia poszczególnych punktów audytu. W cenie analizy oferujemy do 2 h konsultacji. Służymy także wsparciem w przygotowaniu indywidualnej strategii content marketingowej i wdrażaniu jej na stronie Klienta.

    Ile kosztuje audyt contentu?

    Koszt audytu treści na stronie internetowej zależy od czasu, jaki specjalista content marketingu musi poświęcić na jego wykonanie. Każdy audyt contentu wyceniamy indywidualnie, ponieważ przygotowanie oferty poprzedza weryfikacja strony i zakres treści, który ma zostać zbadany pod kątem optymalizacji. Konsultacja z naszym działem New Business odnośnie celów i dostrzeganych problemów pozwala za każdym razem dopasować ofertę do oczekiwań oraz potrzeb. Dokument zazwyczaj jest gotowy w 10-14 dni roboczych.

    Audyt contentu

    analiza struktury treści

    analiza przewagi nad konkurencją

    kompletna analiza słów kluczowych

    1 miesiąc wsparcia contentowego

    Zapewniamy szybką reakcję na pytania, 3 dni robocze na ocenę makiet, do 21 dni roboczych na całość prac nad kolejnymi etapami.

    Po wykonaniu audytu przez jeden miesiąc, bez dodatkowych opłat, wspieramy merytorycznie wdrożenie zaleceń (do 2h konsultacji).

    Audyt contentu ze wsparciem sztucznej inteligencji

    Na wszystkich etapach naszych działań wykorzystujemy sprawdzone narzędzia wyposażone w sztuczną inteligencję. Przekonaliśmy się wielokrotnie, że połączenie wieloletniego doświadczenia specjalistów z nowoczesnymi metodami i oprogramowaniem pozwala uzyskać pozytywne efekty biznesowe dla naszych klientów.

    AI pomaga nam podczas tworzenia pełnych audytów contentu, analizy słów kluczowych oraz konkurencji, a także w przygotowywaniu sugestii związanych z treścią. Mamy świadomość, że nawet najlepsze narzędzie nie jest w stanie zastąpić wiedzy zdobytej podczas codziennej pracy z projektami. Dlatego też wszystkie analizy, raporty i rekomendacje są tworzone przez specjalistów, którzy dopasowują je do potrzeb Twojej strony internetowej.

    Trzymamy również rękę na pulsie i regularnie testujemy najnowsze rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję. Sprawdzamy również, jak wyszukiwarki interpretują treści tworzone z wsparciem AI. Wszystko po to, aby móc zaoferować Ci nowoczesne i bezpieczne działania, zgodne z aktualnymi trendami w branży.

    Narzędzia audytu contentu

    Nowoczesne, profesjonalne podejście do analizy i tworzenia contentu wymaga zastosowania szerokiej gamy specjalistycznych narzędzi. Korzystamy ze sprawdzonych, polecanych rozwiązań, wyłącznie w postaci legalnych wersji. Stanowią one wsparcie dla naszych specjalistów, którzy zawsze dokonują interpretacji wyników, a także ręcznie weryfikują aspekty wymagające oceny jakościowej. W naszych audytach nie znajdziesz generycznych podsumowań w postaci “wydruku” z narzędzia audytowego.

    Wiele naszych narzędzi wykorzystuje sztuczną inteligencję, gdyż wierzymy, że połączenie nowoczesnych technologii z umiejętnościami i doświadczeniem specjalistów jest najlepszym rozwiązaniem dla naszych klientów. Pozwala to nam stworzyć kompleksowy audyt contentu uwzględniający aktualne trendy.

    Podczas analiz stron internetowych wykorzystujemy między innymi:

    screamingfrog - pozycjonowanie stron www

    Narzędzie z wbudowanym crawlerem, pozwalającym przeskanować całą zawartość serwisu zarówno pod kątem technicznym, jak i najważniejszych znaczników występujących w jego treści.

    ahrefs logo nowe

    Rozbudowane narzędzie umożliwiające analizę słów kluczowych dla działań w kraju i za granicą. Pozwala wykonać dogłębną analizę konkurencji oraz profilu linkowego serwisu.

    260 x 113 px senuto

    Ciągle rozbudowywany pakiet narzędzi do kompleksowej analizy słów kluczowych i konkurencji, monitoringu widoczności, a także planowania treści.

    Semstorm w pozycjonowaniu stron

    Pakiet narzędzi analitycznych umożliwiających analizę słów kluczowych, stron konkurencji oraz przygotowanie zaleceń treściowych. Posiada również moduł do tworzenia tekstów ze wsparciem AI.

    SurferSEO

    Narzędzie do szczegółowej analizy treści strony pod kątem nasycenia słowami kluczowymi, umożliwiające tworzenie tekstów z modelu data-driven oraz porównanie z konkurencją.

    Sitebulb w SEO

    Program do analizy i optymalizacji projektów SEO z wbudowanym crawlerem. Umożliwia weryfikację technicznych aspektów strony, a także duplikacji i długości treści.

    260 x 113 px Jasnopis

    Narzędzie do pomiaru zrozumiałości tekstu. Pozwala określić stopień trudności tekstu wraz z wymaganym poziomem wiedzy, niezbędnym do jego poprawnej interpretacji.

    260 x 113 px Copyspace

    Narzędzie umożliwiające analizę duplikacji zewnętrznej – wyszukiwanie tekstów identycznych i podobnych do znajdujących się na analizowanej stronie.

    260 x 113 px semrush

    Narzędzie do rozbudowanych analiz marketingowych z zakresu SEO, SEM, Social Media oraz działań contentowych, w tym tworzenia propozycji tematów artykułów.

    260 x 113 px Google Analytics

    Rozbudowane narzędzie analityczne, pozwalające na pomiar ruchu na stronie oraz realizacji założonych celów przez użytkowników.

    Siteliner w pozycjonowaniu stron

    Narzędzie do analizy duplikacji tekstów w obrębie całej strony internetowej.

    260 x 113 px Logios

    Narzędzie do analizy prostoty i zrozumiałości stworzonego tekstu, oceniające jego styl i zdolność do budowania relacji z czytelnikiem.

    260 x 113 px Contadu

    Platforma do planowania, zarządzania, tworzenia i optymalizacji treści. Ułatwia dobór i grupowanie słów kluczowych oraz wspiera copywriterów w przygotowywaniu draftów oraz właściwych tekstów z zastosowaniem AI.

    260 x 113 px Google Search Console

    Najważniejsze, podstawowe narzędzie dla webmasterów stron oraz ich administratorów, prezentujące dane prosto od Google. Przydatne w analizie słów kluczowych, które sprowadzają ruch na stronę.

    Narzędzia audytu contentu

    Nowoczesne pozycjonowanie oraz profesjonalne audyty stron internetowych wymagają szerokiej gamy specjalistycznych narzędzi. Wykorzystujemy najlepsze z nich i to wyłącznie w postali legalnych wersji. To dedykowane oprogramowanie wspiera codzienną pracę naszych specjalistów, którzy zawsze dokonują weryfikacji i ostatecznej interpretacji prezentowanych wyników. Taki proces wykonywania audytów SEO oraz prowadzenia działań mających na celu wypozycjonowanie strony, pozwala na indywidualne podejście do każdego klienta z uwzględnieniem jego celów i możliwości.

    Podczas analiz stron internetowych wykorzystujemy między innymi:

    screamingfrog - pozycjonowanie stron www

    Narzędzie z wbudowanym crawlerem, pozwalającym przeskanować całą zawartość serwisu zarówno pod kątem technicznym, jak i najważniejszych znaczników występujących w jego treści.

    ahrefs logo nowe

    Rozbudowane narzędzie umożliwiające analizę słów kluczowych dla działań w kraju i za granicą. Pozwala wykonać dogłębną analizę konkurencji oraz profilu linkowego serwisu.

    260 x 113 px senuto

    Ciągle rozbudowywany pakiet narzędzi do kompleksowej analizy słów kluczowych i konkurencji, monitoringu widoczności, a także planowania treści.

    Semstorm w pozycjonowaniu stron

    Pakiet narzędzi analitycznych umożliwiających analizę słów kluczowych, stron konkurencji oraz przygotowanie zaleceń treściowych. Posiada również moduł do tworzenia tekstów ze wsparciem AI.

    SurferSEO

    Narzędzie do szczegółowej analizy treści strony pod kątem nasycenia słowami kluczowymi, umożliwiające tworzenie tekstów z modelu data-driven oraz porównanie z konkurencją.

    Sitebulb w SEO

    Program do analizy i optymalizacji projektów SEO z wbudowanym crawlerem. Umożliwia weryfikację technicznych aspektów strony, a także duplikacji i długości treści.

    260 x 113 px Jasnopis

    Narzędzie do pomiaru zrozumiałości tekstu. Pozwala określić stopień trudności tekstu wraz z wymaganym poziomem wiedzy, niezbędnym do jego poprawnej interpretacji.

    260 x 113 px Copyspace

    Narzędzie umożliwiające analizę duplikacji zewnętrznej – wyszukiwanie tekstów identycznych i podobnych do znajdujących się na analizowanej stronie.

    260 x 113 px semrush

    Narzędzie do rozbudowanych analiz marketingowych z zakresu SEO, SEM, Social Media oraz działań contentowych, w tym tworzenia propozycji tematów artykułów.

    260 x 113 px Google Analytics

    Rozbudowane narzędzie analityczne, pozwalające na pomiar ruchu na stronie oraz realizacji założonych celów przez użytkowników.

    Siteliner w pozycjonowaniu stron

    Narzędzie do analizy duplikacji tekstów w obrębie całej strony internetowej.

    260 x 113 px Logios

    Narzędzie do analizy prostoty i zrozumiałości stworzonego tekstu, oceniające jego styl i zdolność do budowania relacji z czytelnikiem.

    260 x 113 px Contadu

    Platforma do planowania, zarządzania, tworzenia i optymalizacji treści. Ułatwia dobór i grupowanie słów kluczowych oraz wspiera copywriterów w przygotowywaniu draftów oraz właściwych tekstów z zastosowaniem AI.

    260 x 113 px Google Search Console

    Najważniejsze, podstawowe narzędzie dla webmasterów stron oraz ich administratorów, prezentujące dane prosto od Google. Przydatne w analizie słów kluczowych, które sprowadzają ruch na stronę.

    Wybierz najlepszych specjalistów

    Zapomnij o pomysłach na treści przygotowywanych jedynie z myślą o wzroście liczby słów kluczowych, na które widoczna jest Twoja strona. Dobierając tematykę tekstów, na pierwszym miejscu stawiamy ich użyteczność i wartość, którą niosą dla czytelnika. W naszej codziennej pracy łączymy aspekty wizerunkowe z SEO tak, aby budować Twoją markę i pozyskiwać wartościowy ruch dla strony. Dbamy także o doświadczenia użytkowników, pamiętając o zagadnieniach UX.

    Decydując się na audyt contentu z DevaGroup zyskujesz pewność, że wykorzystamy dla Ciebie całą naszą wiedzę gromadzoną przez lata. Dla naszych klientów regularnie przygotowujemy zalecenia contentowe zgodne z aktualnymi trendami, a także na bieżąco analizujemy jakość treści i ich skuteczność. Doświadczenie w przygotowywaniu audytów SEO dla stron firmowych, e-commerce oraz portali informacyjnych pomaga nam w analizie problemów technicznych, które mogą utrudnić odbiór treści zarówno przez użytkowników jak i wyszukiwarki. Tworząc dla Ciebie audyt contentu, dokładnie zapoznamy się z profilem Twojej firmy, a także przeanalizujemy cele biznesowe i konkurencję – wszystko po to, by potraktować Ciebie i Twoją stronę indywidualnie.

    Krzysztof Marzec

    Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, doświadczenie zbiera od ponad 20 lat w tym 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl. Jest wieloletnim szkoleniowcem i wykładowcą, autorem trzech książek z zakresu SEM oraz sędzią European Search Awards.

    Kamil Sroka - Head of SEO, specjalista pozycjonowania stron www

    Kamil Sroka, Head of SEO, w branży od 2008 roku, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, trener programu szkoleniowego Google “Umiejętności Jutra”, wykładowca WSB w Gdańsku. Przez lata realizował także liczne szkolenia z tematyki SEO dla wielu firm i instytucji. Odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 13 osobowym działem SEO w DevaGroup, oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.

    Strategia contentowa

    Chętnie pomożemy Ci w przygotowaniu rozbudowanej strategii contentowej dla Twojego serwisu. Przeanalizujemy Twoją stronę i konkurencję, aby dopasować tematykę treści do profilu biznesu.
    Możesz nam również zlecić przygotowanie tekstów według zaleceń.

    Szkolenia i konsultacje

    Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem. Prowadzimy kompleksowe konsultacje online, w naszej sali konferencyjnej lub w siedzibie klienta. Chcesz lepiej poznać tajniki tworzenia wartościowego contentu na przykładach dla Twojego biznesu? Zapytaj nas o szkolenia otwarte.

    Oferujemy wsparcie w tworzeniu strategii contentowej

    1 ikona 200x200

    Pakiety Contentowe

    Audyt Contentowy to pierwszy krok do optymalizacji treści na Twojej stronie. Zapytaj nas o indywidualne Pakiety Contentowe, w ramach których opracowujemy strategię i przygotowujemy treści.

    4 ikona 200x200

    Szkolenia

    Chcesz poznać tajniki Content Marketingu? Zapytaj nas o szkolenia otwarte oraz dedykowane dla firm.

    2 ikona 200x200

    Konsultacje

    Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem. Dowiesz się jak opracować strategię contentową dla swojego serwisu i optymalizować treści.

    Wsparcie po audycie

    Audyt contentowy to pierwszy krok do rozwoju treści na Twojej stronie – analiza aktualnej sytuacji i poprawa błędów to idealny początek dla nowej strategii contentowej. Po zakończeniu prac audytowych oferujemy wsparcie w postaci Pakietów Contentowych, czyli cyklicznie przygotowywanych content planów, wytycznych do optymalizacji oraz samych treści. Zapoznaj się z naszą ofertą a o szczegóły poszczególnych pakietów zapytaj naszych New Business.

    Pakiet Minimalny

    2 teksty (każdy po ok. 3000 znaków)

    Copywriter z doświadczeniem w branży

    Treści tworzone na bazie analizy SEO

    Wskazówki dotyczące publikacji

    699 zł netto

    miesięcznie

    Pakiet Optymalny

    4 teksty (każdy po ok. 3000 znaków)

    Copywriter z doświadczeniem w branży

    Treści tworzone na bazie analizy SEO

    Wskazówki dotyczące publikacji

    Konfiguracja analityki na Twojej stronie

    1299 zł netto

    miesięcznie

    Pakiet Rozszerzony

    6 tekstów (każdy po ok. 3000 znaków)

    Copywriter z doświadczeniem w branży

    Treści tworzone na bazie analizy SEO

    Publikacja na Twojej stronie

    Konfiguracja analityki na Twojej stronie

    Dodatkowe konsultacje SEO co miesiąc

    1799 zł netto

    miesięcznie

    FAQ – najczęściej zadawane pytania

    Co to jest audyt contentu?rozwiń
    Audyt contentu na stronie internetowej jest to dogłębna analiza treści w witrynie, pod kątem ilościowym i jakościowym. Jego celem jest przygotowanie dokumentu zawierającego uwagi do istniejącej zawartości, propozycje poprawek oraz rekomendacje dalszych działań contentowych.

    Ile kosztuje audyt contentu?rozwiń
    Koszt audytu contentu jest ustalany dla każdej strony indywidualnie w oparciu o wstępną analizę wykonaną przez specjalistów oraz wspólnie przyjęte założenia. W zależności od wielkości serwisu zmienia się czas niezbędny na przygotowanie audytu, co w znaczny sposób wpływa na jego koszt. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać darmową, niezobowiązującą wycenę.

    Co powinien zawierać audyt contentu?rozwiń
    Dokładny kształt audytu contentu jest uzależniony od specyfiki danej strony internetowej. Każdy z nich zawiera jednak podstawowe elementy takie jak analiza widoczności i słów kluczowych, przegląd treści pod kątem wykorzystania odpowiednich znaczników semantycznych i danych strukturalnych, analiza obrazów i wideo, a także sprawdzenie podstawowych aspektów technicznych, wpływających na dostępność treści dla użytkownika i robotów Google.

    Wyślij do nas wiadomość

      Wszelkie wyceny, analizy i oferty wykonujemy bezpłatnie i niezobowiązująco .
      Średni czas odpowiedzi w dni robocze: 2h





      Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. z siedzibą w Krakowie.
      Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


      Scroll to Top