Szkolenia DevaGroup

Jako jedna z najlepszych firm SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą wiedzę i umiejętności praktyczne.
Zapraszamy Was serdecznie na szkolenia z zakresu:
Za każdym razem kiedy zbierzemy grupę minimum 4-5 chętnych osób możemy zorganizować szkolenie na zamówienie - zapytaj nas o możliwe terminy!


 

 

Szkolenia DevaGroup

Jako jedna z najlepszych firm SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą wiedzę i umiejętności praktyczne.
Zapraszamy Was serdecznie na szkolenia z zakresu:

Jeśli chciałbyś wziąć udział w szkoleniu w innym terminie, zapisz się na nasz newsletter szkoleniowy.

Poinformujemy Cię e-mailowo o kolejnych terminach!

Poznaj prowadzących

To, co sprawia, że organizowane przez nas szkolenia są wyjątkowe, to prowadzące je osoby. Nie ma tu miejsca dla teoretyków czy osób bez doświadczenia – każdy z prowadzących faktycznie pracuje w swojej branży i odnosi w niej sukcesy, co jest najwyższym gwarantem przydatności wiedzy, którą chcemy się podzielić.
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Od 2005 roku kieruje DevaGroup, przez 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl. Odpowiada za kilkadziesiąt audytów dla stron portalu Interia, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer, Conrad.pl, neonet.pl czy dawanda.com. Szkolił również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.

Jest też doświadczonym Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords), a jego agencja jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji Google Ads (AdWords) oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Autor świetnie ocenianych książek w tematyce narzędzi Google, prelegent na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO, cyklicznie organizuje semKRK.



Marta Pilacińska

Marta Koziarz (Pilacińska)
Prowadzę 10-osobowy zespół SEM koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne czy jesteś lokalnym sklepem czy znaną marką, znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.



Dorota Kika

Dorota Kika
W branży SEM działa od 9 lat. W DevaGroup pracuje na stanowisku Senior SEM Specialist. Prowadzi kampanie Google Ads i zajmuje się analityką działań reklamowych. Doświadczenie zdobyła dzięki pracy dla takich klientów jak Interia.pl, Open Finance czy DaWanda.

Doskonale zna narzędzia Google Ads – zaczynając od kampanii w wyszukiwarce, a kończąc na kampaniach video. Na co dzień skupia się na podnoszeniu jakości prowadzonych przez siebie kampanii, wdrażaniu nowych rozwiązań i optymalizacji pod wyznaczone cele.



Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl

Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent),

Szkoleniowiec (m.in. Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).

Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.



Łukasz Suchy

Łukasz Suchy
Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.



Damian Kałwa
Damian Kałwa
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizacji stron i sklepów internetowych na takich platformach jak WordPress, Joomla, Shoper, PrestaShop czy Magento. Na koncie ma dziesiątki stworzonych stron internetowych oraz wdrożonych audytów SEO. Prowadził szkolenia z WordPressa dla początkujących oraz średniozaawansowanych. Od marca 2017 developer w Kreujemy Internet oraz DevaGroup.



Kamil Sroka
Kamil Sroka
Head of SEO, doświadczenie w branży od 11 lat, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters, z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.



Inne terminy szkoleń

Uprzejmie informujemy, że terminy wybranych szkoleń mogą ulec zmianie. O wszelkich zmianach poinformujemy najszybciej jak to możliwe.

Google Ads (AdWords)

24 kwietnia 2020 (piątek)
16 września 2020 (środa)
15 października 2020 (czwartek)
4 listopada 2020 (środa)

Google Analytics

17 września 2020 (czwartek)
16 października 2020 (piątek)
6 listopada 2020 (piątek)

SEO

18 września 2020 (piątek)
5 listopada 2020 (czwartek)

GTM

21 maja 2020 (czwartek)
14 października 2020 (środa)

Wybierz szkolenie lub szkolenia:
















Rabaty za więcej szkoleń:

- 100 zł na każde szkolenie przy zapisie na 2 szkolenia czyli 200 zł rabatu,

- 150 zł na każde szkolenie przy zapisie na 3 szkolenia czyli 450 zł rabatu,

- 200 zł na każde szkolenie przy zapisie na 4 szkolenia czyli 800 zł rabatu.

Więcej informacji: Szkolenia otwarte

Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991