Akademia DevaGroup

Jako jedna z najlepszych firm SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać nasze umiejętności praktyczne.
Tym razem zapraszamy na cykl szkoleń otwartych w ramach Akademii DevaGroup, podczas których wystąpią wymienieni poniżej prelegenci.

 

 

Akademia DevaGroup

Jako jedna z najlepszych firm SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać nasze umiejętności praktyczne. Tym razem zapraszamy na cykl szkoleń otwartych w ramach Akademii DevaGroup, podczas których wystąpią wymienieni poniżej prelegenci.
 

Poznaj prowadzących

To, co sprawia, że organizowane przez nas szkolenia są wyjątkowe, to prowadzące je osoby. Nie ma tu miejsca dla teoretyków czy osób bez doświadczenia – każdy z prowadzących faktycznie pracuje w swojej branży i odnosi w niej sukcesy, co jest najwyższym gwarantem przydatności wiedzy, którą chcemy się podzielić.
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Od 2005 roku kieruje DevaGroup, przez 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl. Odpowiada za kilkadziesiąt audytów dla stron portalu Interia, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer, Conrad.pl, neonet.pl czy dawanda.com. Szkolił również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.

Jest też doświadczonym Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords), a jego agencja jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji Google Ads (AdWords) oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Autor świetnie ocenianych książek w tematyce narzędzi Google, prelegent na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO, cyklicznie organizuje semKRK.



Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło
Konsultant, strateg, e-marketer, trener.
Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl

Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent),

Szkoleniowiec (m.in. Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).

Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.



Karol Dziedzic
Karol Dziedzic
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.



Paweł Gontarek
Paweł Gontarek
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO http://seo.zgred.pl Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.



Artur Strzelecki
Artur Strzelecki
Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom, jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.



Bartłomiej Kaczmarczyk
Bartłomiej Kaczmarczyk
Specjalista SEM z 9-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT „Google Tag Manager Krok po kroku”
(https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za działania SEM u czołowego dewelopera w Polsce, poprzednio u lidera oprogramowania na rynku Beauty & SPA.



Mateusz Muryjas
Mateusz Muryjas
Pasjonat wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która nadaje smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zrozumieć zachowania użytkowników.

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics, Google Data Studio i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 8 lat poświęcił setki godzin. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak InternetBeta, Bitspiration, Data Science Summit, czy semKRK.

Współpracuje z firmami i agencjami z obszaru digital marketingu, którym doradza i pomaga mierzyć efekty działań sprzedażowych i marketingowych. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych w ramach której organizuje konferencje, szkolenia oraz projekty edukacyjne z zakresu analityki takie jak konferencja #digitalfest.



Damian Kałwa
Damian Kałwa
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizacji stron i sklepów internetowych na takich platformach jak WordPress, Joomla, Shoper, PrestaShop czy Magento. Na koncie ma dziesiątki stworzonych stron internetowych oraz wdrożonych audytów SEO. Prowadził szkolenia z WordPressa dla początkujących oraz średnio-zaawansowanych. Od marca 2017 developer w CodeSite oraz DevaGroup.



Łukasz Suchy

Łukasz Suchy
Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.



Marta Pilacińska

Marta Pilacińska
Prowadzi 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Finalistka konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowca Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.



Wybierz szkolenie lub szkolenia:




RABAT:
10% rabatu na 2 szkolenia
15% rabatu na 3 szkolenia






Jeśli posiadasz kod rabatowy, dostaniesz 100 zł rabatu na szkolenie! Wpisz kod poniżej


Administratorem danych jest DevaGroup Katarzyna Marzec z siedzibą w Krakowie.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991