Szkolenia otwarte

Jako jedna z najlepszych firm SEM w Polsce organizujemy stale szkolenia, aby przekazywać nasze umiejętności praktyczne. Tym razem zapraszamy na cykl szkoleń otwartych.
Tematy, na jakich się skupiamy to:

Szkolenia otwarte

Jako jedna z najlepszych firm SEM w Polsce organizujemy stale szkolenia, aby przekazywać nasze umiejętności praktyczne. Tym razem zapraszamy na cykl szkoleń otwartych.
Tematy, na jakich się skupiamy to:

Poznaj prowadzących

To, co sprawia, że organizowane przez nas szkolenia są wyjątkowe, to prowadzące je osoby. Nie ma tu miejsca dla teoretyków czy osób bez doświadczenia – każdy z prowadzących faktycznie pracuje w swojej branży i odnosi w niej sukcesy, co jest najwyższym gwarantem przydatności wiedzy, którą chcemy się podzielić.
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec od 2005 roku kieruje DevaGroup, przez 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl. Odpowiada za kilkadziesiąt audytów dla stron portalu Interia, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer, Conrad.pl, neonet.pl czy dawanda.com. Szkolił również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.

Jest też Certyfikowanym Trenerem oraz praktykiem AdWords, a jego agencja jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji AdWords oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Autor świetnie ocenianych książek w tematyce narzędzi Google, prelegent na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO, cyklicznie organizuje semKRK.



Mateusz Muryjas
Mateusz Muryjas to analityk i przedsiębiorca od 8 lat związany z branżą internetową. Pomaga firmom mierzyć konwersje i zwiększać sprzedaż. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować.

Rozwija markę Analityczny, w ramach której pokazuje praktyczną stronę analityki internetowej. Prowadzi kampanie reklamowe i tworzy lejki sprzedażowe, poprawiając ich skuteczność w oparciu o dane. Od 2012 roku organizuje #e-biznes festiwal - największą, bezpłatną konferencję o nowych technologiach w marketingu.

Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych, której misją jest digitalizacja biznesu i rozwój kompetencji cyfrowych. Realizował projekty konsultingowe i wdrożeniowe dla takich marek jak Grupa Lotos, ERGO Hestia, GACA SYSTEM, czy Mobile Vikings.



Dorota Kika
Nazywam się Dorota Kika, branżą SEM zajmuję się od 9 lat. W DevaGroup jestem Head of SEM i w zarządzam 8-osobowym zespołem. Oprócz tego prowadzę kampanie AdWords i zajmuję się analityką działań reklamowych. Doświadczenie zdobyłam dzięki pracy dla takich klientów jak Interia.pl, Open Finance czy DaWanda.

Doskonale znam narzędzia AdWords – od kampanii w wyszukiwarce na kampaniach video kończąc. Na co dzień skupiam się na podnoszeniu jakości prowadzonych przeze mnie kampanii, wdrażaniu nowych rozwiań adwords i optymalizacji pod wyznaczone cele.

Dawid Kilian
Dawid Kilian jest młodym, ambitnym specjalistą SEO z dużym doświadczeniem. Dawid specjalizuje się w optymalizacji technicznej i treściowej stron. To praktyk SEO, brał udział w realizacji dużych projektów optymalizacyjnych takich jak audyty dla Allegro, Neonet, audyt techniczny dla Shoper.pl oraz wielu innych.

W codziennej pracy poza audytami zajmuje się projektowaniem strategii prowadzenia działań SEO, aktywnym wspieraniem działu sprzedaży, doborem słów kluczowych i komunikacją z klientami DevaGroup.

Rejestracja na szkolenie

Wybierz szkolenie lub szkolenia:






Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityka prywatności.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991