Kraków, 28 maja 2019

Google Tag Manager i optymalizacja konwersji w Google Optymize

Od 0 do GTMowego bohatera

Od podstaw po poziom średnio-zaawansowany.
Prowadzący: Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło – konsultant, strateg, e-marketer, trener.

Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl

Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent),

Szkoleniowiec (m.in. Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).

Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.



Optymalny zakres

Szkolenie obejmuje optymalny zakres: poznasz Google Tag Managera od poziomu podstawowego po poziom średniozaawansowany.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu, specjalistów Google Ads i Facebook Ads oraz osób odpowiedzialnych za kontrolę działań marketingowych swojej firmy jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę. Na moich szkoleniach pojawiają się również specjaliści SEO i Ads.

Prelegent z wieloletnim doświadczeniem

W ramach szkolenia wystąpi prelegent wyróżniający się wieloletnim doświadczeniem i pracą dla największych firm oraz prowadzeniem szkoleń dla uczelni wyższych.

Co zyskasz?

Będziesz mógł samodzielnie testować, mierzyć, zliczać dane i wdrażać narzędzia analityczne. Wdrożysz samodzielnie 90% kodów marketingowych bez pomocy programisty!

Agenda

 
  • 9:30 - 11:00

    Uniezależnij się od Działu IT – szybkie wprowadzenie praktyczne do Google Tag Managera
    Dlaczego korzystać z GTM?
    Reguły, Tagi, Zmienne, czyli jak to działa?
    Testowanie i debugowanie
    Wdrożenie na żywo 5 najczęściej wdrażanych kodów (Analytics, Facebook Pixel, konwersje Google Ads, zdarzenia Google Analytics)
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11:15 - 12.45

    Google Tag Manager: poziom master
    Co to są data layer i jak wdrożyć niestandardowe zdarzenia?
    Moduł Ecommerce
    Mierzenie wysłania formularza
    Wtyczki i pluginy do popularnych CMS – Wordpress czy Prestashop
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:25 - 14:55

    Testuj, Testuj Testuj – Google Optymize
    Co testować – przykładowe propozycje elementów do testowania
    Od hipotezy do wdrożenia eksperymentu
    Wdrożenie narzędzia
    Raportowanie i wprowadzenie zmian
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:10 - 16:40

    Sesja Q&A
  • Zakończenie szkolenia
 

Dlaczego warto się zapisać?

certyfikat

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w Akademii DevaGroup.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentowane są pomysły i doświadczenia zebrane podczas wieloletniej pracy.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w zakresie Google Tag Managera - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Lepiej ocenisz efekty podejmowanych działań marketingowych i dowiesz się co można ulepszyć, a w co nie warto inwestować.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej pod moim okiem i praktyki

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

książkę Krzysztofa Marca w tej tematyce

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Termin, miejsce oraz zapisy

Wybierz szkolenie lub szkolenia:





RABAT:
10% rabatu na 2 szkolenia
15% rabatu na 3 szkolenia






Jeśli posiadasz kod rabatowy, dostaniesz 100 zł rabatu na szkolenie! Wpisz kod poniżej


Administratorem danych jest DevaGroup Katarzyna Marzec z siedzibą w Krakowie.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991