Kraków
Google Tag Manager i optymalizacja konwersji w Google Optimize
Od 0 do GTM-owego bohatera
Od podstaw po poziom średniozaawansowany.Prowadzący: Tomasz Trzósło, Marta Koziarz
Za każdym razem kiedy zbierzemy grupę minimum 4-5 chętnych osób możemy zorganizować szkolenie na zamówienie - zapytaj nas o możliwe terminy!

Tomasz Trzósło – konsultant, strateg, e-marketer, trener.
Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl
Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #semKRK, Targi Absolvent),
Szkoleniowiec (m.in. Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).
Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl
Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #semKRK, Targi Absolvent),
Szkoleniowiec (m.in. Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).
Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Marta Koziarz (Pilacińska)
Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką, znajdę skuteczny sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką, znajdę skuteczny sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Optymalny zakres
Szkolenie obejmuje optymalny zakres: poznasz Google Tag Managera od poziomu podstawowego po poziom średniozaawansowany.
Dla kogo jest to szkolenie?
Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu, specjalistów Google Ads i Facebook Ads oraz osób odpowiedzialnych za kontrolę działań marketingowych swojej firmy jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.
Dwóch prelegentów z wieloletnim doświadczeniem
W ramach szkolenia wystąpi dwóch prelegentów wyróżniających się wieloletnim doświadczeniem i pracą dla największych firm oraz prowadzeniem szkoleń dla uczelni wyższych.
Co zyskasz?
Będziesz mógł samodzielnie testować, mierzyć, zliczać dane i wdrażać narzędzia analityczne. Wdrożysz samodzielnie 90% kodów marketingowych bez pomocy programisty!
Agenda
9:30 - 11:00
Uniezależnij się od Działu IT – szybkie wprowadzenie praktyczne do Google Tag Managera
– Dlaczego korzystać z GTM?
– Reguły, Tagi, Zmienne, czyli jak to działa?
– Testowanie i debugowanie
– Wdrożenie na żywo 5 najczęściej wdrażanych kodów (Analytics, Facebook Pixel, konwersje Google Ads, zdarzenia Google Analytics)15’ Przerwa kawowa
11:15 - 12.45
Google Tag Manager: poziom master
– Co to są data layer i jak wdrożyć niestandardowe zdarzenia?
– Moduł Ecommerce
– Mierzenie wysłania formularza
– Wtyczki i pluginy do popularnych CMS – Wordpress czy Prestashop40’ Przerwa obiadowa
13:25 - 14:55
Testuj, Testuj Testuj – Google Optimize
– Co testować – przykładowe propozycje elementów do testowania
– Od hipotezy do wdrożenia eksperymentu
– Wdrożenie narzędzia
– Raportowanie i wprowadzenie zmian15’ Przerwa kawowa
15:10 - 16:40
Sesja Q&AZakończenie szkolenia
Dlaczego warto się zapisać?

Certyfikat
Na koniec otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w szkoleniu DevaGroup.

Know-how
W trakcie szkolenia prezentowane są pomysły i doświadczenia zebrane podczas wieloletniej pracy.

Nowości
Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w zakresie Google Tag Managera - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca
Lepiej ocenisz efekty podejmowanych działań marketingowych i dowiesz się, co można ulepszyć, a w co nie warto inwestować.
specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem
mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej i praktyki
prezentacje w formie elektronicznej
certyfikat ukończenia szkolenia
nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo podczas przerwy wspólny obiad