Szkolenie Google Tag Manager

Od 0 do GTM-owego bohatera

Poziom podstawowy i średnio-zaawansowany

09 czerwca 2020 - szkolenie odbędzie się online!

Prowadzący: Tomasz Trzósło, Marta Koziarz

Sekret najlepszych szkoleń?

Dwóch doświadczonych prowadzących praktyków

Chcesz samodzielnie wdrażać różne narzędzia analityczne, ale nie masz wiedzy programisty czy dewelopera? Zapraszamy na nasze szkolenie „od 0 do GTMowego bohatera”! To świetna okazja do zdobycia potrzebnej wiedzy! Już nigdy programista nie powie Ci, że na wdrożenie kodu będziesz musiał czekać 3 tygodnie. 90% potrzebnych kodów do testowania wdrożysz sam! Dodatkowo dowiesz się, jak przeprowadzać proste i bardziej zaawansowane testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optymize. Podczas szkolenia omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest wdrożenie narzędzia. Przyjdź, testuj i rozwijaj swoje umiejętności analityczne..

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla: analityków, specjalistów Google Ads, SEO, Facebook Ads, marketingowców oraz właścicieli firm.

Jestem specjalistą SEM i zajmuję się analizą danych płynących z narzędzia Google Analytics. W branży e-commerce pracuję od 2008 roku. Pracowałem w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, Yelowlab) oraz prowadziłem swoją agencję – ROIExperts.pl. Byłem prelegentem m.in. podczas: Internetowych Rewolucji Google, Digital Day, WordCamp, #semKRK, Targów Absolvent. Szkoliłem m.in.: Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademię Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia czy Akademię Altkom . Prowadziłem wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Prowadzę konsultacje na stronie: tomasztrzoslo.pl.

Tomasz Trzósło, Sales and Google Ads Manager w DevaGroup

Prowadzę 10-osobowy zespół SEM koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics oraz praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem czy znaną marką – zawsze znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia i konsultacje z zakresu: Google Ads, Analytics oraz Tag Manager. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

Marta Koziarz, Head of SEM

Gwarantujemy Ci praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci lepiej rozumieć klientów i efektywniej prowadzić działania marketingowe. Jeśli szukasz szkolenia z Google Tag Managera na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym – zapisz się już dziś!



Google Partner
Google Partners Rising Stars
AOTY
Google Partner Finalist
 

Co wyróżnia nasze szkolenia?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka

 
check_green
Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
check_green
Dwóch prowadzących gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na omawiane tematy,
check_green
Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
check_green
Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
check_green
Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
check_green
Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony.

Agenda szkolenia GTM




 
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 9:30 - 11:00

    Uniezależnij się od Działu IT – szybkie wprowadzenie praktyczne do Google Tag Managera
    – Dlaczego korzystać z GTM?
    – Reguły, Tagi, Zmienne, czyli jak to działa?
    – Testowanie i debugowanie,
    – Wdrożenie na żywo 5 najczęściej wdrażanych kodów (Analytics, Facebook Pixel, konwersje Google Ads, zdarzenia Google Analytics).
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11:15 - 12.45

    Google Tag Manager: poziom master
    – Co to są data layer i jak wdrożyć niestandardowe zdarzenia?
    – Mierzenie pobrań plików ze strony oraz kliknięcia w mail/telefon,
    – Mierzenie wysłania formularza,
    – Wtyczki i pluginy do popularnych CMS – Wordpress czy Prestashop.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:25 - 14:55

    Testuj, Testuj Testuj – Google Optimize
    – Co testować? Przykładowe propozycje elementów do testowania,
    – Od hipotezy do wdrożenia eksperymentu,
    – Wdrożenie narzędzia,
    – Raportowanie i wprowadzenie zmian.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:10 - 16:40

    Sesja Q&A
  • Zakończenie szkolenia
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Wysyłasz nam kampanię do oceny – każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online.
 

Co zyskasz dzięki szkoleniu?




Ulepsz swoje CVrozwiń

Know-how nowości w GTMrozwiń

Gwarantujemy czysty zyskrozwiń

Zapisz się na szkolenie




 

Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń aż 600 zł rabatu.

Wybierz szkolenie lub szkolenia:











Dane do faktury:


Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991