Szkolenie Google Tag Manager

Od 0 do GTM-owego bohatera

Poziom podstawowy z elementami średnio-zaawansowanymi

16 października 2020 - szkolenie odbędzie się online!

06 listopada 2020 - szkolenie odbędzie się stacjonarne w Krakowie!

Prowadzący: Tomasz Trzósło, Marta Koziarz


Sekret najlepszych szkoleń Google Tag Manager?

Dwóch doświadczonych prowadzących praktyków

Chcesz samodzielnie wdrażać różne narzędzia analityczne, ale nie masz wiedzy programisty czy dewelopera? Zapraszamy na nasze szkolenie „od 0 do GTMowego bohatera”! To świetna okazja do zdobycia potrzebnej wiedzy! Już nigdy programista nie powie Ci, że na wdrożenie kodu będziesz musiał czekać 3 tygodnie. 90% potrzebnych kodów do testowania wdrożysz sam! Dodatkowo dowiesz się, jak przeprowadzać proste i bardziej zaawansowane testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optymize. Podczas szkolenia omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest wdrożenie narzędzia. Przyjdź, testuj i rozwijaj swoje umiejętności analityczne.

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla: analityków, specjalistów Google Ads, SEO, Facebook Ads, marketingowców oraz właścicieli firm.

Jestem specjalistą SEM i zajmuję się analizą danych płynących z narzędzia Google Analytics. W branży e-commerce pracuję od 2008 roku. Pracowałem w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, Yelowlab) oraz prowadziłem swoją agencję – ROIExperts.pl. Byłem prelegentem m.in. podczas: Internetowych Rewolucji Google, Digital Day, WordCamp, #semKRK, Targów Absolvent. Szkoliłem m.in.: Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademię Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia czy Akademię Altkom . Prowadziłem wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Prowadzę konsultacje na stronie: tomasztrzoslo.pl.

Tomasz Trzósło, Sales and Google Ads Manager

Prowadzę 10-osobowy zespół SEM koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics oraz praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem czy znaną marką – zawsze znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia i konsultacje z zakresu: Google Ads, Analytics oraz Tag Manager. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

Marta Koziarz, Head of SEM

Gwarantujemy Ci praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci lepiej rozumieć klientów i efektywniej prowadzić działania marketingowe. Jeśli szukasz szkolenia z Google Tag Managera na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym – zapisz się już dziś!

Google Partner
Google Partners Rising Stars
AOTY
Google Partner Finalist
 

Co wyróżnia nasze szkolenia GTM?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka

 
check_green
Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
check_green
Dwóch prowadzących gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na omawiane tematy,
check_green
Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
check_green
Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
check_green
Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
check_green
Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
check_green
Uwaga:Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu GTM- wybierz szkolenie zaawansowane lub indywidualne,
check_green
Partner merytoryczny: Specjalne niespodzianki od partnera będą dostępne dla wszystkich uczestników szkolenia.

Agenda szkolenia GTM




 
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 16 października 2020

    Biuro DevaGroup
    Łokietka 8D/26, Kraków
  • 9:30 - 11:00

    Uniezależnij się od Działu IT – szybkie wprowadzenie praktyczne do Google Tag Managera
    • Dlaczego korzystać z GTM?
    • Reguły, Tagi, Zmienne, czyli jak to działa?
    • Testowanie i debugowanie,
    • Wdrożenie na żywo 5 najczęściej wdrażanych kodów (Analytics, Facebook Pixel, konwersje Google Ads, zdarzenia Google Analytics).
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11:15 - 12.45

    Google Tag Manager: poziom master
    • Co to są data layer i jak wdrożyć niestandardowe zdarzenia?
    • Mierzenie pobrań plików ze strony oraz kliknięcia w mail/telefon,
    • Mierzenie wysłania formularza,
    • Wtyczki i pluginy do popularnych CMS – Wordpress czy Prestashop.
  • 60’ Przerwa obiadowa
  • 13:45 - 15:15

    Testuj, Testuj Testuj – Google Optimize
    • Co testować? Przykładowe propozycje elementów do testowania,
    • Od hipotezy do wdrożenia eksperymentu,
    • Wdrożenie narzędzia,
    • Raportowanie i wprowadzenie zmian.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:30 - 17:00

    Sesja Q&A
  • Zakończenie szkolenia
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Wysyłasz nam kampanię do oceny – każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online.
 

Co zyskasz dzięki szkoleniu?




Ulepsz swoje CVrozwiń

Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.


Know-how nowości w GTMrozwiń

Na szkoleniu bazujemy na najnowszych informacjach związanych z GTM. Przedstawimy wiele ciekawostek i nowości.


Gwarantujemy czysty zyskrozwiń

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu zaprocentuje podczas Twojej dalszej kariery. Rozwiniesz swój warsztat i będziesz świadomie podejmował dalsze decyzje związane z GTM w Twojej firmie.


Zapisz się na szkolenie




 

Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń otrzymasz łącznie aż 500 zł rabatu. Rabat obejmuje wszystkie szkolenia (online i stacjonarne) w których weźmiesz udział w październiku i listopadzie 2020 r.

Wybierz szkolenie lub szkolenia:












Dane do faktury:


Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?


Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.

Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.

Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.

Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.

Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.

Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.

Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.

Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.

Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ!

Doświadczenie w branży marketingu w wyszukiwarkach zbieramy od 2005 roku i lubimy się nim dzielić. Efekt to dwie wysoko oceniane książki, z których jedna stała się nieformalnym podręcznikiem do egzaminów Google a druga doczekała się drugiego wydania i ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy.



Dowiedz się więcej >
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991