Wdrożenie Analytics - Google Tag Manager
i na podstawie błędnie interpretowanych danych podejmuje złe decyzje marketingowe?
Wydawanie środków bez wdrożonej analityki to "przepalanie budżetów"
Zobacz jakie przykładowe korzyści daje wdrożenie Google Analytics w oparciu o GTM:

Oszczędność
czasu

Precyzyjne
działania

Atrybucja konwersji

Testy A/B
Dlaczego właśnie Google Tag Manager?
praca staje się szybsza i łatwiejsza niż w przypadku samego Analytics:
Niezależność od programistów
Tagi, eventy i zdecydowana większość działań można wykonywać z pominięciem działu IT.
Porządek
Wykorzystanie GTM pozwala na utrzymanie większego porządku w tagach i kodach.
Stabilność pracy
GTM pozwala na łatwieksze diagnozowanie i naprawianie błedów.
Szybkość
Dzięki GTM wdrażanie tagów i zmian jest szybsze niż w przypadku zwykłej konfiguracji.
Niższe koszty
Mniej zaangażowanych osób, dużo niższe wykorzystywanie programistów, szybsze wdrożenia.
Wybierz sprawdzonych ekspertów
Mamy w portfolio wiele niestandardowych modyfikacji kodu, ale wdrożenie Analytics z użyciem GTM
to nie tylko check-lista, ale przede wszystkim dopasowane do potrzeb Klienta raporty.

Doświadczenie

Dopasowanie

Know-how

Wsparcie
Pełnia możliwości
Modyfikacje Analytics:
Integracje z wszelkimi usługami Google
Uruchomienie raportów demograficznych
Konfiguracja celów na podstawie zdarzeń i wirtualnych odsłon
Mierzenie zdarzeń kopiowania treści ze strony
Wdrożenie monitorowania wewnętrznej wyszukiwarki
Mierzenie koszyków ecommerce w enhanced ecommerce
Wdrożenie wymiarów niestandardowych
Wykluczenie spamowego ruchu
Zdefiniowanie list remarketingowych
Mierzenie czasów wypełniania formularzy
Mierzenie zależności ruchu od pogody czy stanu baterii telefonu
Zdefiniowanie niestandardowych widoków
Zdefiniowanie raportów niestandardowych
Tagi GTM:
Kod Analytics
E-commerce
Enhanced Ecommerce
Scrollowanie strony
Kopiowanie treści
Wysyłka formularza
Zapis na newsletter
Kliknięcie w email
Odkrycie numeru telefonu
Pixel Facebooka
Kod konwersji Google Ads (AdWords)
Kod remarketingowy Google Ads (AdWords)
Kod remarketingu dynamicznego
Koszty wdrożenia Google Analytics
Każdy projekt wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan wdrożenia i zakres dokonywanych zmian.
Pełne wdrożenie
Google Analytics na bazie GTM
Wdrożenie dopasowane do potrzeb
Niestandardowe modyfikacje kodu
Raport z wykonywanych prac
Zapewniamy szybką reakcję na pytania, po ustaleniu zakresu wdrożenia 3 dni robocze na rozpoczęcie prac, do 7 dni roboczych na przygotowanie informacji o koniecznych zmianach.
Po wykonaniu wdrożenia przez okres jednego miesiąca zapewniamy wsparcie merytoryczne bez dodatkowych opłat.
Indywidualna wycena od   699zł
netto za konfigurację 5 podstawowych tagów