Narzędzia Google to nasza pasja - pracujemy na nich, tworząc z sukcesem kampanie dla naszych klientów.
Jeżeli szukasz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia Google Ads, wybierz te, które pozwoli zgłębić Ci tajniki tworzenia kampanii reklamowych w internecie. Poznaj naszych prowadzący szkolenia Google Ads. Dorota to nasza Senior SEM Specialist, która świetnie włada przykładowo Google Tag Managerem. Krzysiek kierują całą agencją łącząc swoją wiedzę z wszystkich dziedzin marketingu w wyszukiwarkach.
DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist) i oficjalnie jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie, niż średnia innych partnerów. Potwierdza to również wyjątkowy status Rising Stars agencji.
Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO
Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. Uwielbiam pracę z kampaniami głównie dla branży e-commerce. Chętnie wykorzystuję Google Tag Managera w codziennej pracy. Z zamiłowania podróżniczka.
Karolina Kawulka, Senior SEM Specialist
Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Dorota Kika, Senior SEM Specialist
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Przemysław Biegacz, Senior SEM Specialist
Nasze szkolenia Google Ads prowadzone są nie tylko stacjonarnie w Krakowie, ale również online - bez względu, czy Twoja firma jest z Krakowa, Katowic czy Wrocławia - możecie szkolić się z DevaGroup nie wychodząc z biura.
Szkolenie to gwarancja profesjonalizmu, wysokiego poziomu merytorycznego i dydaktycznego. Dodatkowo po ukończeniu kursu Google Ads każdy z uczestników otrzymuje rozpoznawalny w branży certyfikat, który potwierdza wiedzę nabytą na naszym szkoleniu.
4.73
★★★★★
★★★★★
średnia ocena szkolenia
10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu
Co wyróżnia nasze szkolenia Google Ads?
Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka
Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
Czterech prowadzących - praktyków gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na Ads,
Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
Dwie wersje szkolenia. Przygotowaliśmy dwa poziomy szkolenia: podstawowy i zaawansowany,
Uwaga: Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu Google Ads - wybierz szkolenie zaawansowane lub indywidualne,
Partnerzy merytoryczni naszych szkoleń przygotowują dla Uczestników specjalne kody rabatowe
na wybrane usługi:
Agenda szkolenia Google Ads
Poziom podstawowy
Poziom zaawansowany
Co powinieneś umieć przed szkoleniem?
Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
Pierwsze kroki w Google Ads - przed szkoleniem
Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania.
Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem.
Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
9:00 - 10:30
Karolina Kawulka: Wstęp do Google Ads
• Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu,
• Omówienie ustawień poziomu kampanii,
• Wstęp do słów kluczowych + ćwiczenie praktyczne.
Od pierwszych minut pracujesz z interfejsem Ads. Już w materiałach przed szkoleniem dowiesz się, jak ustawić pierwszą kampanię - dlatego podczas szkolenia poszerzymy tą wiedzę o praktyczne wykorzystanie elementów systemu. Na koniec bloku poznasz największą pułapkę sieci wyszukiwania: dopasowania słów kluczowych.
15’ Przerwa kawowa
10:45 - 12:15
Karolina Kawulka: Kończymy pierwszą kampanię Google Ads
• Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych),
• Tworzenie tekstów reklamowych,
• Przygotowywanie reklam elastycznych,
• Tworzenie reklam przez uczestników.
Odpowiedni dobór słów kluczowych to podstawa dobrej kampanii w sieci wyszukiwania i właśnie tego nauczysz się w tej części. Następnie uzupełnimy nasze kampanie o teksty reklamowe. Przekażemy Wam najlepsze praktyki tworzenia reklam.
40’ Przerwa obiadowa
12:55 - 14:25
Przemysław Biegacz: Ulepszenie kampanii Google Ads:
- Rozszerzenia reklam.
Kampania w sieci reklamowej (GDN)
• Utworzenie pierwszej kampanii,
• Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN,
• Tworzenie reklam (zadanie).
270 znaków w treści reklamy często nie wystarczy, aby przekazać wszystko co chcemy. Dlatego poznamy rozszerzenia reklam, które nam to ułatwią. Uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania jest reklama graficzna wykorzystywana na różnych etapach lejka zakupowego. Utworzymy ją razem od początku.
15’ Przerwa kawowa
14:40 - 16:10
Przemysław Biegacz: Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads
• Remarketing,
• Wstęp do reklamy Shopping Ads,
• Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.
Na zakończenie kilka słów na temat zawracania użytkowników na ścieżce zakupowej oraz tego, co jest niezbędne do uruchomienia reklamy produktowej będącej podstawą kampanii e-commerce. Dowiesz się także, jak specjaliści optymalizują kampanie na co dzień.
Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
Po szkoleniu
Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
Co powinieneś umieć przed szkoleniem?
W celu skorzystania w pełni z treści szkolenia potrzebna jest podstawowa wiedza o kampaniach w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej. Będziemy ją poszerzać podczas pierwszej części dnia. Jeżeli nie masz takiej wiedzy to zapraszamy najpierw na szkolenie podstawowe. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
Przed szkoleniem
Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam upewnić się, że znasz podstawy Google Ads i wskaże nam, na których elementach powinniśmy skupić się najbardziej podczas rozszerzonego szkolenia. Otrzymasz również materiał wideo z omówieniem typów kampanii o jakich będzie mowa. Zaprezentujemy w nim kampanie Search, PLA i GDN oraz objaśnimy ich strukturę.
9:00 - 10:30
Dorota Kika: Dobre praktyki Google Ads
• Konwersje Google Ads vs Google Analytics,
• Omówienie dobrych praktyk i metryk,
• Audyt własnego konta Google Ads z pomocą prowadzących.
Od czego zacząć ulepszenie swojego konta reklamowego? Od audytu z doświadczonym specjalistą. Dlatego właśnie od tego zaczniemy nasze szkolenie. Powiemy także czemu wyniki w Google Ads różnią się od tych w Google Analytics i z których lepiej korzystać.
15’ Przerwa kawowa
10:45 - 12:15
Krzysztof Marzec: Ulepszamy nasze konto Google Ads
• Poprawa tekstów reklamowych (warsztat),
• Omówienie kampanii GDN (w tym SDC) i ich optymalizacja.
Ulepszania konta ciąg dalszy. Pokażemy przykłady reklam, które nie powinny mieć miejsca i powiemy jak tworzyć efektywne teksty reklamowe. Omówimy także jak poprawić skuteczność kampanii graficznych.
40’ Przerwa obiadowa
12:55 - 14:25
Dorota Kika: Kampania produktowa - Google Zakupy
• Utworzenie konta Merchant Center z dodaniem ręcznego pliku produktowego,
• Omówienie działania i struktury kampanii,
• Kampania inteligentna i kampania z priorytetami.
Kampanie produktowe to podstawa reklamy każdego e-commercu. Co możemy zrobić, aby zyskać na nich jeszcze więcej? To pokażemy w tej części szkolenia.
15’ Przerwa kawowa
14:40 - 16:10
Krzysztof Marzec: Inne możliwości Google Ads
• Budowanie i analizowanie list remarketingowych,
• Rodzaje reklam wideo,
• Jak stworzyć dobrą reklamę wideo?
Uzupełnieniem naszych działań w wyszukiwarce Google powinien być remarketing, ale z doświadczenia wiemy, że często nie jest on poprawnie skonfigurowany. Dlatego przekażemy dobre praktyki. Na zakończenie omówimy możliwości reklam wideo.
Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
Po szkoleniu
Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
Po szkoleniu Google Ads z DevaGroup otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.
Know-how nowości w Google Ads
Nasze szkolenia są na bieżąco uaktualniane - ważne jest dla nas aby bazować na najnowszych informacjach związanych z Google Ads. Przedstawimy Ci wiele ciekawostek i nowości ze świata Google.
Gwarantujemy czysty zysk
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Ads zaprocentuje podczas tworzenia kampanii w Google Ads.
Zapisz się na szkolenie
Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?
Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Ja również dziękuję, naprawdę spora dawka wiedzy, także moja adsowa pewność siebie zdecydowanie wzrosła! :) No i sama forma szkolenia również bardzo na plus!
Uczestnik szkolenia
Jeszcze raz dziękujemy za wczorajszy dzień pękający w szwach od wiedzy. Bardzo dużo się wczoraj dowiedziałam, świetnie też, że mogłam doprecyzować pewne fakty. Choć przyznaję, że jeszcze układam sobie tę wiedzę w głowie :)
Uczestniczka szkolenia
Polecam szkolenie online Google Ads - poziom podstawowy. Jestem bardzo zadowolona z jego przebiegu. Sposób przekazywania wiedzy przez prowadzących – Krzysztofa i Martę oceniam na 5+. Prelegenci w sposób jasny i przejrzysty odpowiadają na wszystkie pytania uczestników. Podczas szkolenia możemy liczyć na sporą dawkę teoretycznej wiedzy popartej przykładami, połączonej z praktyką (tworzenie testowej kampanii).
Martyna Piechota, Koordynator marketingu w Oprogramowanie Naukowo - Techniczne
Szkolenie urzekło mnie merytoryką w oparciu o zasadę "od ogółu do szczegółu". Przemyślana agenda pozwoliła przyswoić wiedzę w naturalny sposób, a prowadzący pracowali na realnych przykładach podanych przez uczestników. Polecam ze względu na trzy aspekty: szczegółową wiedzę Krzysztofa i Agnieszki, pracę na prawdziwych przypadkach i indywidualne podejście do grupy.
Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSapi
Dużo informacji, które są konkretne. Równowaga wiedzy i praktycznych porad, wskazówek.
Uczestnik szkolenia
Spora dawka wiedzy oraz praktyczne przykłady
Uczestnik szkolenia
Część prowadzona przez Krzysztofa była merytoryczna i dostosowana do oczekiwanego poziomu. Na przykładzie swoich kampanii pokazywał poszczególne opcje, dzięki czemu część działań wykonywałam wraz z nim. Marta skupiła się na teoretycznym omówieniu prezentacji, nie wykonywała więc działań na koncie. Mam po jej części niedosyt ze względu na zbyt szybkie przejście do najbardziej zaawansowanych opcji.
Marta Gryszko, Właścicielka firmy prowadzącej kursy SEO w INFEO
Genialny prowadzący z olbrzymią wiedzą. I mały szczegół, a bardzo ważny - prowadzący patrzył w kamerę, a więc był efekt patrzenia na nas.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ogrom wiedzy, mnóstwo konkretnych przykładów, programów, stron branżowych.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Wymagasz więcej?
Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!
E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,
Film instruktażowy z konfiguracji GTM.
Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!
DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ!
Doświadczenie w branży marketingu w wyszukiwarkach zbieramy od 2005 roku i lubimy się nim dzielić. Efekt to dwie wysoko oceniane książki, z których jedna stała się nieformalnym podręcznikiem do egzaminów Google a druga doczekała się drugiego wydania i ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.