Kraków,

Szkolenie Google Ads (AdWords)

Uruchom swoją pierwszą kampanię od A do Z

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Marta Koziarz
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Analytics. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Analytics korzystam od 2006 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia, omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia z Google Analytics na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising Stars

Marta Pilacińska

Marta Koziarz (Pilacińska)
Prowadzę 10-osobowy zespół SEM koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne czy jesteś lokalnym sklepem czy znaną marką, znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.



Optymalny zakres

Przed każdą edycją staramy się poznać grupę i na podstawie ankiet decydujemy, jak będzie wyglądało spotkanie. Już od pierwszych minut pracujemy z interfejsem Google Ads. Pracę zaczynamy jeszcze przed szkoleniem, aby idealnie się do niego przygotować. Po szkoleniu oceniamy Twoją pracę i wskazujemy, co możesz jeszcze ulepszyć.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób dopiero poznających Google Ads jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja to absolutne minimum, a skupiamy się na zadaniach, podczas których uczestnicy nabywają praktyczną wiedzę.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do prowadzenia kampanii oraz szeroką wiedzę, jak kontrolować osoby wykonujące pracę dla Ciebie. Dodatkowo znacznie łatwiej zdasz egzamin Google Ads, a Twoje kampanie będą osiągały lepsze efekty.

Agenda

 
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do Google Ads
    – Tworzenie pierwszej kampanii na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu
    – Omówienie ustawień poziomu kampanii
    – Wprowadzenie pojęć koniecznych do pracy
    – Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12.30

    Kończymy pierwszą kampanię
    – Tworzenie tekstów reklamowych
    – Omówienie ustawień poziomu grup reklam
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:10 - 14:45

    Kampania w sieci reklamowej (GDN)
    – Wprowadzenie i utworzenie pierwszej kampanii
    – Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN
    – Tworzenie reklam
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:00 - 16:00

    Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Ads
    – Omówienie rozszerzeń reklam
    – Wstęp do reklamy Shopping Ads
    – Remarketing
    – Łączenie kont z Google Analytics
    – Optymalizacja stron docelowych – wstęp
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi, omówienie egzaminu
 

Dlaczego warto się zapisać?

certyfikat

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w naszym szkoleniu.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentujemy pomysły i dzielimy się doświadczeniami zdobytymi w trakcie działań dla dużych marek.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w Google Ads – szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Twoja kampania zacznie być skuteczniejsza już od pierwszych poprawek, jakie w niej wdrożysz po szkoleniu.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej i praktyki

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo podczas przerwy wspólny obiad

Zapytaj nas o kolejne szkolenia otwarte

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991