Kraków, 21 maja 2019

Szkolenie Google Ads (AdWords)

Uruchom swoją pierwszą kampanię od A do Z

Od podstaw po poziom średnio-zaawansowany.

Prowadzący: Tomasz Trzósło, Krzysztof Marzec, Karol Dziedzic
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Analytics. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Analytics korzystam od 2006 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia, omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia z Google Analytics na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising Stars

Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło – konsultant, strateg, e-marketer, trener.

Specjalista SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Yelowlab) oraz prowadził swoją agencję – ROIExperts.pl . Aktualnie manager w DevaGroup oraz konsultant w TomaszTrzoslo.pl

Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk, Targi Absolvent),

Szkoleniowiec (m.in. Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia).

Prowadził wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.



Karol Dziedzic
Karol Dziedzic W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.



Optymalny zakres

Szkolenia obejmują optymalny zakres: poznasz najważniejsze zasady, którymi warto kierować się w trakcie tworzenia kampanii, m.in. dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i budować idealne teksty reklamowe.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób dopiero poznających Google Ads (AdWords) jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Trzech prelegentów

W ramach szkolenia wystąpi trzech doświadczonych prelegentów, którzy od kilku lat prowadzą działania w obszarze SEO i SEM. Dzięki temu masz pewność, że poznasz przekrojowo tematykę szkolenia. Trzech prowadzących to także możliwość poznania zagadnienia z kilku różnych perspektyw.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do prowadzenia kampanii oraz szeroką wiedzę jak kontrolować osoby wykonujące prace dla Ciebie. Dodatkowo znacznie łatwiej zdasz egzamin Google Ads (AdWords), a Twoje kampanie będą wydawały mniej środków na lepsze efekty.

Agenda

 
  • 9:30 - 11:00

    Krzysztof Marzec
    Słowa kluczowe: Warsztat z doboru słów kluczowych
    Strategia analizy słów kluczowych i narzędzia zewnętrzne
    Budowanie idealnych tekstów reklamowych
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11:15 - 12.45

    Przewaga w Rankingu Reklamy: rozszerzenia reklam

    Tomasz Trzósło
    Wychodzimy z wyszukiwarki
    Reklama w GDN + Remarketing
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:25 - 14:55

    Sposoby kierowania reklam w Sieci Reklamowej
    Sprawdzone strategie remarketingu
    Optymalizacja reklam w GDN

    Karol Dziedzic
    Podstawy search
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:10 - 16:40

    Sprawdzanie efektywności kampanii
    Importowanie celów do Google Ads
    Kampanie Dynamiczne/Produktowe
  • Zakończenie szkolenia
 

Dlaczego warto się zapisać?

certyfikat

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w Akademii DevaGroup.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentujemy pomysły i doświadczenia zdobyte podczas działań dla dużych marek.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w Google Ads - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Twoja kampania zacznie wydawać środki lepiej już od pierwszych poprawek jakie w niej wdrożysz po szkoleniu.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

książkę Krzysztofa Marca w tej tematyce

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Termin, miejsce oraz zapisy

Wybierz szkolenie lub szkolenia:





RABAT:
10% rabatu na 2 szkolenia
15% rabatu na 3 szkolenia






Jeśli posiadasz kod rabatowy, dostaniesz 100 zł rabatu na szkolenie! Wpisz kod poniżej


Administratorem danych jest DevaGroup Katarzyna Marzec z siedzibą w Krakowie.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991