Szkolenia Google Ads (Adwords)

Certyfikowane Szkolenie Google Ads

Poziom podstawowy

17 maja 2021 - szkolenie online

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Agnieszka Maciuk

Poziom zaawansowany

13 kwietnia 2021 - szkolenie online

18 maja 2021 - szkolenie online

Prowadzący: Marta Koziarz, Dorota Kika

Sekret najlepszych szkoleń Google Ads?

Doświadczeni i praktykujący prowadzący

Narzędzia Google to nasza pasja - pracujemy na nich, tworząc z sukcesem kampanie dla naszych klientów. Jeżeli szukasz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia Google Ads, wybierz te, które pozwoli zgłębić Ci tajniki tworzenia kampanii reklamowych w internecie. Poznaj naszych prowadzący szkolenia Google Ads. Marta, kieruje 11-osobowym działem SEM w DevaGroup odpowiadając za jakość i efekty kampanii audytowanych przez samo Google. Dorota to nasza Senior SEM Specialist, która świetnie włada przykładowo Google Tag Managerem. Krzysiek kierują całą agencją łącząc swoją wiedzę z wszystkich dziedzin marketingu w wyszukiwarkach. Przed Agnieszką, czyli certyfikowaną Google Partners Digital Champion in Smart Bidding, świat Google Ads i Analytics nie ma żadnych tajemnic. DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist) i oficjalnie jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie, niż średnia innych partnerów. Potwierdza to również wyjątkowy status Rising Stars agencji.

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO

Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Marta Koziarz, Head of SEM

Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Dorota Kika, Senior SEM Specialist

Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads oraz Analytics. W codziennej pracy biorę pod uwagę różnorodność branż i zawsze staram się łączyć kreatywne podejście z analityką oraz pracą na konkretnych danych. Otrzymałam tytuł Google Partners Digital Champion in Smart Bidding po ukończeniu półrocznego programu na temat automatyzacji i wdrażania inteligentnych rozwiązań w Google Ads. Zdobywałam praktyczną wiedzę pracując w krakowskich oraz warszawskich agencjach w zakresie płatnych kampanii SEM oraz Facebook Ads. Jestem praktykiem, który postanowił zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i pasją na szkoleniach.

Agnieszka Maciuk, SEM Specialist

Nasze szkolenia Google Ads prowadzone są nie tylko stacjonarnie w Krakowie, ale również online - bez względu, czy Twoja firma jest z Krakowa, Katowic czy Wrocławia - możecie szkolić się z DevaGroup nie wychodząc z biura.

Szkolenie to gwarancja profesjonalizmu, wysokiego poziomu merytorycznego i dydaktycznego. Dodatkowo po ukończeniu kursu Google Ads każdy z uczestników otrzymuje rozpoznawalny w branży certyfikat, który potwierdza wiedzę nabytą na naszym szkoleniu.

Google Partner
Google Partners Rising Stars
AOTY
Google Partner Finalist
4.73

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Co wyróżnia nasze szkolenia Google Ads?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka

check_green
Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
check_green
Czterech prowadzących - praktyków gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na Ads,
check_green
Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
check_green
Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
check_green
Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
check_green
Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
check_green
Dwie wersje szkolenia. Przygotowaliśmy dwa poziomy szkolenia: podstawowy i zaawansowany,
check_green
Uwaga: Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu Google Ads - wybierz szkolenie zaawansowane lub indywidualne,
check_green
Partner merytoryczny:

trafficwatchdog

Agenda szkolenia Google Ads

 
  • Pierwsze kroki w Google Ads - przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 17 maja 2021

  • 9:00 - 10:30

    Krzysztof Marzec: Wstęp do Google Ads
    • Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu,
    • Omówienie ustawień poziomu kampanii,
    • Wstęp do słów kluczowych + ćwiczenie praktyczne.
    Od pierwszych minut pracujesz z interfejsem Ads. Już w materiałach przed szkoleniem dowiesz się, jak ustawić pierwszą kampanię - dlatego podczas szkolenia poszerzymy tą wiedzę o praktyczne wykorzystanie elementów systemu. Na koniec bloku poznasz największą pułapkę sieci wyszukiwania: dopasowania słów kluczowych.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    Krzysztof Marzec: Kończymy pierwszą kampanię Google Ads
    • Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych),
    • Tworzenie tekstów reklamowych,
    • Reklama rozszerzona vs elastyczna,
    • Tworzenie reklam przez uczestników.
    Odpowiedni dobór słów kluczowych to podstawa dobrej kampanii w sieci wyszukiwania i właśnie tego nauczysz się w tej części. Następnie uzupełnimy nasze kampanie o teksty reklamowe. Przekażemy Wam najlepsze praktyki tworzenia reklam.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    Agnieszka Maciuk: Ulepszenie kampanii Google Ads:
    - Rozszerzenia reklam.
    Kampania w sieci reklamowej (GDN)
    • Utworzenie pierwszej kampanii,
    • Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN,
    • Tworzenie reklam (zadanie).
    270 znaków w treści reklamy często nie wystarczy, aby przekazać wszystko co chcemy. Dlatego poznamy rozszerzenia reklam, które nam to ułatwią. Uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania jest reklama graficzna wykorzystywana na różnych etapach lejka zakupowego. Utworzymy ją razem od początku.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    Agnieszka Maciuk: Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads
    • Remarketing,
    • Wstęp do reklamy Shopping Ads,
    • Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.
    Na zakończenie kilka słów na temat zawracania użytkowników na ścieżce zakupowej oraz tego, co jest niezbędne do uruchomienia reklamy produktowej będącej podstawą kampanii e-commerce. Dowiesz się także, jak specjaliści optymalizują kampanie na co dzień.
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam upewnić się, że znasz podstawy Google Ads i wskaże nam, na których elementach powinniśmy skupić się najbardziej podczas rozszerzonego szkolenia. Otrzymasz również materiał wideo z omówieniem typów kampanii o jakich będzie mowa. Zaprezentujemy w nim kampanie Search, PLA i GDN oraz objaśnimy ich strukturę.
  • 13 kwietnia 2021 / 18 maja 2021

  • 9:00 - 10:30

    Dorota Kika: Dobre praktyki Google Ads
    • Konwersje Google Ads vs Google Analytics,
    • Omówienie dobrych praktyk i metryk,
    • Audyt własnego konta Google Ads z pomocą prowadzących.
    Od czego zacząć ulepszenie swojego konta reklamowego? Od audytu z doświadczonym specjalistą. Dlatego właśnie od tego zaczniemy nasze szkolenie. Powiemy także czemu wyniki w Google Ads różnią się od tych w Google Analytics i z których lepiej korzystać.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    Dorota Kika: Ulepszamy nasze konto Google Ads
    • Poprawa tekstów reklamowych (Pokazanie najczęstszych błędów),
    • Omówienie kampanii GDN (w tym SDC) i ich optymalizacja.
    Ulepszania konta ciąg dalszy. Pokażemy przykłady reklam, które nie powinny mieć miejsca i powiemy jak tworzyć efektywne teksty reklamowe. Omówimy także jak poprawić skuteczność kampanii graficznych.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    Marta Koziarz: Kampania produktowa - Google Zakupy
    • Utworzenie konta Merchant Center z dodaniem ręcznego pliku produktowego,
    • Omówienie działania i struktury kampanii,
    • Kampania inteligentna i kampania z priorytetami.
    Kampanie produktowe to podstawa reklamy każdego e-commercu. Co możemy zrobić, aby zyskać na nich jeszcze więcej? To pokażemy w tej części szkolenia.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    Marta Koziarz: Inne możliwości Google Ads
    • Budowanie i analizowanie list remarketingowych,
    • Rodzaje reklam wideo,
    • Jak stworzyć dobrą reklamę wideo?
    Uzupełnieniem naszych działań w wyszukiwarce Google powinien być remarketing, ale z doświadczenia wiemy, że często nie jest on poprawnie skonfigurowany. Dlatego przekażemy dobre praktyki. Na zakończenie omówimy możliwości reklam wideo.
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
 

Co zyskasz dzięki szkoleniu?




Ulepsz swoje CVrozwiń

Po szkoleniu Google Ads z DevaGroup otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.


Know-how nowości w Google Adsrozwiń

Nasze szkolenia są na bieżąco uaktualniane - ważne jest dla nas aby bazować na najnowszych informacjach związanych z Google Ads. Przedstawimy Ci wiele ciekawostek i nowości ze świata Google.


Gwarantujemy czysty zyskrozwiń

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Ads zaprocentuje podczas tworzenia kampanii w Google Ads.


Zapisz się na szkolenie




 

    Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń otrzymasz łącznie aż 600 zł rabatu. Rabat obejmuje wszystkie szkolenia w których weźmiesz udział w 2021 roku.

    Wybierz szkolenie lub szkolenia:

    KWIECIEŃ 2021
    Cena 1 szkolenia: 699zł netto



    MAJ 2021
    Cena 1 szkolenia: 699zł netto










    Dane do faktury:


    Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

    Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?


    Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.

    Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.

    Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.

    Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.

    Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.

    Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.

    Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.

    Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.

    Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Opinie uczestników

    Polecam szkolenie online Google Ads - poziom podstawowy. Jestem bardzo zadowolona z jego przebiegu. Sposób przekazywania wiedzy przez prowadzących – Krzysztofa i Martę oceniam na 5+. Prelegenci w sposób jasny i przejrzysty odpowiadają na wszystkie pytania uczestników. Podczas szkolenia możemy liczyć na sporą dawkę teoretycznej wiedzy popartej przykładami, połączonej z praktyką (tworzenie testowej kampanii).
    Martyna Piechota, Koordynator marketingu w Oprogramowanie Naukowo - Techniczne
    Szkolenie urzekło mnie merytoryką w oparciu o zasadę "od ogółu do szczegółu". Przemyślana agenda pozwoliła przyswoić wiedzę w naturalny sposób, a prowadzący pracowali na realnych przykładach podanych przez uczestników. Polecam ze względu na trzy aspekty: szczegółową wiedzę Krzysztofa i Agnieszki, pracę na prawdziwych przypadkach i indywidualne podejście do grupy.
    Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSapi
    Dużo informacji, które są konkretne. Równowaga wiedzy i praktycznych porad, wskazówek.
    Uczestnik szkolenia
    Spora dawka wiedzy oraz praktyczne przykłady
    Uczestnik szkolenia
    Część prowadzona przez Krzysztofa była merytoryczna i dostosowana do oczekiwanego poziomu. Na przykładzie swoich kampanii pokazywał poszczególne opcje, dzięki czemu część działań wykonywałam wraz z nim. Marta skupiła się na teoretycznym omówieniu prezentacji, nie wykonywała więc działań na koncie. Mam po jej części niedosyt ze względu na zbyt szybkie przejście do najbardziej zaawansowanych opcji.
    Marta Gryszko, Właścicielka firmy prowadzącej kursy SEO w INFEO
    Genialny prowadzący z olbrzymią wiedzą. I mały szczegół, a bardzo ważny - prowadzący patrzył w kamerę, a więc był efekt patrzenia na nas.
    Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
    Ogrom wiedzy, mnóstwo konkretnych przykładów, programów, stron branżowych.
    Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
    Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
    Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
    Polecam gorąco szkolenia i doradztwo u Krzysztofa. Ciężko o lepszego eksperta. Kompleksowa wiedza w zakresie SEO & SEM i szczegółowej analityki.
    Jakub Kural, Social Media Specialist
    Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
    Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA

    DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ!

    Doświadczenie w branży marketingu w wyszukiwarkach zbieramy od 2005 roku i lubimy się nim dzielić. Efekt to dwie wysoko oceniane książki, z których jedna stała się nieformalnym podręcznikiem do egzaminów Google a druga doczekała się drugiego wydania i ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy.



    Dowiedz się więcej >
    Chcesz spróbować? ikona widgetu

    Zadzwoń do eksperta Google Ads,
    aby otrzymać

    375 zł bonus na reklamę

    bezpłatną analizę konta

    wstępny plan strategii Google Ads

    estymację kosztów i efektów

    dopasowaną ofertę

    darmową rozmowę wideo

    Zadzwoń do nas pod numer
    800 880 991