SZKOLENIA GOOGLE ADS (ADWORDS) W WERSJI ONLINE

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE GOOGLE ADS

Poziom podstawowy

Prowadzący: Marta Koziarz, Paweł Seruga
marta pawel

Sekret najlepszych szkoleń online o Google Ads?

Doświadczeni i praktykujący prowadzący

Narzędzia Google to nasza pasja - pracujemy na nich, tworząc z sukcesem kampanie dla naszych klientów. Jeżeli szukasz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia Google Ads, wybierz te, które pozwoli zgłębić Ci tajniki tworzenia kampanii reklamowych w internecie. Poznaj naszych prowadzący szkolenia Google Ads. Przed Pawłem, czyli certyfikowanym specjalistą SEM, świat Google Ads i Analytics nie ma żadnych tajemnic. Natomiast Marta kieruje całym działem SEM w DevaGroup i chętnie odpowie na każde pytanie z dziedziny szkolenia. DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist) i oficjalnie jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie, niż średnia innych partnerów. Potwierdza to również wyjątkowy status Rising Stars agencji.

Prowadzę ponad 20-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics, praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

Marta Koziarz - Head of SEM

Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads i Analytics. W branży SEM pracuję od ośmiu lat - w tym czasie zdobywałem doświadczenie zarówno w agencjach, jak i inhousowo, dzięki czemu nauczyłem się patrzeć na płatną reklamę z wielu perspektyw. Na co dzień pracuję z Google Ads i Microsoft Ads, z przyjemnością rozwiązuję też zaawansowane zagadki z zakresu analityki internetowej. Uczestniczę w programie Digital Champions od Google, co pozwala mi czerpać wiedzę dotyczącą kampanii w tym systemie reklamowym z samego źródła. Szkolenia są dla mnie okazją, by dzielić się tą wiedzą z innymi.

Paweł Seruga, SEM Specialist

Nasze szkolenia Google Ads prowadzone są nie tylko stacjonarnie w Krakowie, ale również online - bez względu, czy Twoja firma jest z Krakowa, Katowic czy Wrocławia - możecie szkolić się z DevaGroup nie wychodząc z biura.

Szkolenie to gwarancja profesjonalizmu, wysokiego poziomu merytorycznego i dydaktycznego. Dodatkowo po ukończeniu kursu Google Ads każdy z uczestników otrzymuje rozpoznawalny w branży certyfikat, który potwierdza wiedzę nabytą na naszym szkoleniu.

GooglePartnerBadge2023 Rising stars agency of the year
4.73

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników

Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra

Co wyróżnia nasze szkolenia Google Ads online?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka

  • Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
  • Dwóch prowadzących - praktyków gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na Ads,
  • Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
  • Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
  • Nagranie całego szkolenia prześlemy na Twojego maila od razu po jego zakończeniu,
  • Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
  • Uwaga: Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu Google Ads - skontaktuj się z nami przed zapisem w celu ustalenia Twoich potrzeb,
  • Darmowa godzina konsultacji lub podstawowy audyt Google Ads, które otrzymuje każdy uczestnik szkolenia. Wybór jednego z tych działań pozwoli na uporządkowanie wiedzy i oczywiście konkretną pomoc w Google Ads!

Agenda szkolenia online Google Ads

  • Co powinieneś umieć przed szkoleniem?

    Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
  • Pierwsze kroki w Google Ads

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Przed szkoleniem koniecznie zapoznaj się z przesłanym nagraniem wideo i przygotuj się do praktycznej pracy na koncie reklamowym. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na te działania.
  • Co koniecznie musisz zrobić przed szkoleniem?

    Założyć konto reklamowe Google Ads na którym będziesz pracować podczas szkolenia.
  • 9:00 - 10:30

    marta koziarz 1
    Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
    Wstęp do Google Ads
    • Ogólny zarys systemu Google Ads,
    • Omówienie ustawień poziomu kampanii,
    • Analiza słów kluczowych,
    • Poprawne wykorzystanie słów kluczowych.

    Od pierwszych minut pracujesz z interfejsem Ads. Już w materiałach przed szkoleniem dowiesz się, jak ustawić pierwszą kampanię - dlatego podczas szkolenia poszerzymy tą wiedzę o praktyczne wykorzystanie elementów systemu. Na koniec bloku poznasz największą pułapkę sieci wyszukiwania: dopasowania słów kluczowych. Odpowiedni dobór słów kluczowych to podstawa dobrej kampanii w sieci wyszukiwania i właśnie tego nauczysz się w tej części.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    marta koziarz 1
    Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
    Kończymy pierwszą kampanię Google Ads
    • Przygotowywanie tekstów reklamowych,
    • Tworzenie reklam przez uczestników.

    Kampania w sieci reklamowej (GDN)
    • Czym jest sieć reklamowa i jej możliwości,
    • Omówienie metod kierowania reklam w GDN.

    Uzupełnimy nasze kampanie o teksty reklamowe. Przekażemy Wam najlepsze praktyki tworzenia reklam. Następnie przejdziemy do omówienia sieci reklamowej, która jest uzupełnieniem reklam w sieci wyszukiwania. Poznacie rodzaje reklam i metody kierowania dostępne w Google Ads.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    pawelseruga
    Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
    Ulepszenie kampanii Google Ads
    - Zasoby - dawne rozszerzenia reklam.

    Kampanie Performance Max
    • Jak działa kampania Performance Max?
    • Tworzenie grup komponentów
    • Sygnały w kampanii Performance Max

    270 znaków w treści reklamy często nie wystarczy, aby przekazać wszystko co chcemy. Dlatego poznamy rozszerzenia reklam, które nam to ułatwią, a także nauczymy się je tworzyć. W dalszej części omówiona zostanie kampania Performance Max - której celem jest pokrycie reklamami w Google całego lejka marketingowego z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów uczących się. Pokażemy z czego składają się kampanie Performance Max oraz w jaki sposób zaplanować ich strukturę, by były maksymalnie skuteczne. Dowiecie się również, jak określać sygnały w kampanii PMax i będziecie mieli okazję zrobić to samodzielnie.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    pawelseruga
    Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
    Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads
    • Wstęp do reklamy Shopping Ads,
    • Czym są kampanie Demand Gen,
    • Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.

    Na zakończenie kilka słów o tym co jest niezbędne do uruchomienia reklamy produktowej będącej podstawą kampanii e-commerce. Poznasz także nowy typ reklam w Google - Demand Gen, który pomoże Ci zbudować świadomość Twojej marki. W ostatnim segmencie dowiesz się, jak specjaliści optymalizują kampanie na co dzień.
  • Zakończenie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia lub podstawowy audyt konta Google Ads (do wyboru).

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


Certyfikat szkolenia DevaGroup
Ulepsz swoje CVrozwiń
Po szkoleniu Google Ads z DevaGroup otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.

Know-how nowości w Google Adsrozwiń
Nasze szkolenia są na bieżąco uaktualniane - ważne jest dla nas aby bazować na najnowszych informacjach związanych z Google Ads. Przedstawimy Ci wiele ciekawostek i nowości ze świata Google.

Gwarantujemy czysty zyskrozwiń
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Ads zaprocentuje podczas tworzenia kampanii w Google Ads.

Zapisz się na szkolenie


    Wybierz szkolenie lub szkolenia:



    Dane do faktury:


    Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. z siedzibą w Krakowie.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


    Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?

    • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
    • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
    • Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
    • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
    • Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 18 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
    • Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
    • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
    • Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
    • Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Wymagasz więcej?

    Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!

    Aleksandra Połetek

    Aleksandra Połetek-Pszonak,
    Senior New Business Manager
    510 292 795
    aleksandra.poletek@devagroup.pl

    Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:

    • E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
    • Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,

    Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!

    Scroll to Top