Szkolenie Google Ads (AdWords)

Uruchom swoją pierwszą kampanię od A do Z

Od podstaw po poziom średnio-zaawansowany. Kraków
Prowadzący:
Krzysztof Marzec, jeden z najlepszych Trenerów Google Ads (AdWords), prowadzący szkolenia w programach Akademia Google Partners.
Dorota Kika, Head of SEM, brała udział w realizacji projektów dla Interia.pl, Open Finance czy DaWanda.
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). Posiadam indywidualną certyfikację Google Ads (AdWords) oraz Analytics, a moja agencja jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji Google Ads (AdWords) oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO, cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad tysiącu egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Ads (AdWords). Do tej pory przeszkoliłem około tysiąca różnych osób. Pierwsze kampanie Google Ads (AdWords) uruchamiałem w 2005 roku, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia Google Ads (AdWords) na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising Stars

Dorota Kika
Nazywam się Dorota Kika, branżą SEM zajmuję się od 9 lat. W DevaGroup jestem Head of SEM i w zarządzam 8-osobowym zespołem. Oprócz tego prowadzę kampanie Google Ads (AdWords) i zajmuję się analityką działań reklamowych. Doświadczenie zdobyłam dzięki pracy dla takich klientów jak Interia.pl, Open Finance czy DaWanda.

Doskonale znam narzędzia Google Ads (AdWords) – od kampanii w wyszukiwarce na kampaniach video kończąc. Na co dzień skupiam się na podnoszeniu jakości prowadzonych przeze mnie kampanii, wdrażaniu nowych rozwiązań Google Ads (AdWords) i optymalizacji pod wyznaczone cele.

Optymalny zakres

Przed każdą edycją staram się poznać grupę i na podstawie ankiet decyduję jak będzie wyglądało spotkanie. Już od pierwszych minut pracujemy z interfejsem Google Ads (AdWords). Pracę zaczynamy jeszcze przed szkoleniem, aby idealnie się do niego przygotować i zyskać jak najwięcej. Po szkoleniu oceniam Twoją pracę i wskazuję co możesz jeszcze ulepszyć.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób dopiero poznających Google Ads (AdWords) jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja to absolutne minimum, a skupiamy się na zadaniach, podczas których uczestnicy nabywają realną praktyczną wiedzę.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do prowadzenia kampanii oraz szeroką wiedzę jak kontrolować osoby wykonujące prace dla Ciebie. Dodatkowo znacznie łatwiej zdasz egzamin Google Ads (AdWords), a Twoje kampanie będą wydawały mniej środków na lepsze efekty.

Agenda

 
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do Google Ads (AdWords)
    Tworzenie pierwszej kampanii na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu
    Omówienie ustawień poziomu kampanii
    Wprowadzenie pojęć koniecznych do pracy
    Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:30

    Kończymy pierwszą kampanię
    Tworzenie tekstów reklamowych
    Omówienie ustawień poziomu grup reklam
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:10 - 14:45

    Kampania w sieci reklamowej (GDN)
    Wprowadzenie i utworzenie pierwszej kampanii
    Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN
    Tworzenie reklam
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:00 - 16:00

    Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads (AdWords)
    Omówienie rozszerzeń reklam
    Wstęp do reklamy Shopping Ads
    Remarketing
    Łączenie kont z Google Analytics
    Optymalizacja stron docelowych - wstęp
  • Zakończenie szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi, omówienie egzaminu
 

Dlaczego warto się zapisać?

Wsparcie

Po szkoleniu ocenię Twoją pracę z kampanią w ramach bezpłatnych konsultacji.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentuje pomysły i doświadczenie zdobyte w działaniach dla dużych marek z pierwszej ligi polskiego Internetu.

Nowości

Jestem na bieżąco ze zmianami w Google Ads (AdWords) - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Twoja kampania zacznie wydawać środki lepiej już od pierwszych poprawek jakie w niej wdrożysz po szkoleniu.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej pod moim okiem i praktyki

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

książkę Krzysztofa Marca w tej tematyce

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Zapytaj nas o kolejne szkolenia otwarte

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991