Szkolenia Google Ads (Adwords)

Certyfikowane Szkolenie Google Ads

Poziom podstawowy

12 października 2020 - szkolenie online!

2 listopada 2020 - szkolenie stacjonarne Kraków!

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Marta Koziarz

Poziom zaawansowany

13 października 2020 - szkolenie online!

3 listopada 2020 - szkolenie stacjonarne Kraków!

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Marta Koziarz

Sekret najlepszych szkoleń Google Ads?

Dwóch doświadczonych prowadzących praktyków

Spędzamy mnóstwo czasu w interfejsie Google Ads tworząc kampanie, które zarabiają pieniądze dla naszych klientów. Marta kieruje dziesięcioosobowym działem SEM w DevaGroup odpowiadając za jakość i efekty kampanii audytowanych przez samo Google. Ja kieruję całą agencją łącząc swoją wiedzę z wszystkich dziedzin marketingu w wyszukiwarkach. Osiągnęliśmy jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist) i oficjalnie jesteśmy Partnerem Google Premierz kampaniami na znacznie wyższym poziomie, niż średnia innych partnerów. Potwierdza to również nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO

Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Marta Koziarz, Head of SEM

Gwarantujemy Ci wiedzę, która zacznie dla Ciebie zarabiać w postaci skutecznych kampanii lub nowej ścieżki kariery. Jeśli szukasz szkolenia Google Ads na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapisz się już dziś!

Google Partner
Google Partners Rising Stars
AOTY
Google Partner Finalist
 

Co wyróżnia nasze szkolenia Google Ads?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka

 
check_green
Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
check_green
Dwóch prowadzących gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na Ads,
check_green
Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
check_green
Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
check_green
Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
check_green
Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
check_green
Dwie wersje szkolenia. Przygotowaliśmy dwa poziomy szkolenia: podstawowy i zaawansowany,
check_green
Uwaga: Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu Google Ads - wybierz szkolenie zaawansowane lub indywidualne,
check_green
Partner merytoryczny: Specjalne niespodzianki od partnera będą dostępne dla wszystkich uczestników szkolenia.

Agenda szkolenia Google Ads

 
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 12 października 2020

    Biuro DevaGroup
    Łokietka 8D/26, Kraków
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do Google Ads
    • Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu,
    • Omówienie ustawień poziomu kampanii,
    • Wstęp do słów kluczowych.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12.30

    Kończymy pierwszą kampanię
    • Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych),
    • Tworzenie tekstów reklamowych,
    • Reklama rozszerzona vs elastyczna,
    • Tworzenie reklam przez uczestników.
  • 60’ Przerwa obiadowa
  • 13:30 - 15:05

    Ulepszenie kampanii: rozszerzenia reklam.
    Kampania w sieci reklamowej (GDN)
    • Utworzenie pierwszej kampanii,
    • Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN,
    • Zadanie - GDN w praktyce.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:20 - 16:20

    Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Ads
    • Remarketing,
    • Wstęp do reklamy Shopping Ads,
    • Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Wysyłasz nam kampanię do oceny – każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam upewnić się, że znasz podstawy Google Ads i wskaże nam, na których elementach powinniśmy skupić się najbardziej podczas rozszerzonego szkolenia. Otrzymasz również materiał wideo z omówieniem typów kampanii o jakich będzie mowa. Zaprezentujemy w nim kampanie Search, PLA i GDN oraz objaśnimy ich strukturę.
  • 13 października 2020

    Biuro DevaGroup
    Łokietka 8D/26, Kraków
  • 9:00 - 10:30

    Dobre praktyki Google Ads
    • Konwersje Google Ads vs Google Analytics,
    • Omówienie dobrych praktyk i metryk,
    • Audyt własnego konta Google Ads z pomocą prowadzących.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12.30

    Ulepszamy nasze konto
    • Poprawa tekstów reklamowych (Pokazanie najczęstszych błędów),
    • Omówienie kampanii GDN (w tym SDC) i ich optymalizacja.
  • 60’ Przerwa obiadowa
  • 13:30 - 14:05

    Kampania produktowa - Google Zakupy
    • Utworzenie konta Merchant Center z dodaniem ręcznego pliku produktowego,
    • Omówienie działania i struktury kampanii,
    • Kampania inteligentna,
    • Zaawansowane rozwiązania w kampaniach produktowych.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:20 - 16:20

    Inne możliwości Google Ads
    • Budowanie i analizowanie list remarketingowych,
    • Rodzaje reklam wideo,
    • Jak stworzyć dobrą reklamę wideo.
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Wysyłasz nam kampanię do oceny – każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online.
 

Co zyskasz dzięki szkoleniu?




Ulepsz swoje CVrozwiń

Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.


Know-how nowości w Google Adsrozwiń

Na szkoleniu bazujemy na najnowszych informacjach związanych z Google Ads. Przedstawimy wiele ciekawostek i nowości.


Gwarantujemy czysty zyskrozwiń

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu zaprocentuje podczas tworzenia kampanii w Google Ads.


Zapisz się na szkolenie




 

Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń otrzymasz łącznie aż 500 zł rabatu. Rabat obejmuje wszystkie szkolenia (online i stacjonarne) w których weźmiesz udział w październiku i listopadzie 2020 r.

Wybierz szkolenie lub szkolenia:












Dane do faktury:


Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?


Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.

Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.

Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.

Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.

Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.

Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.

Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.

Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.

Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ!

Doświadczenie w branży marketingu w wyszukiwarkach zbieramy od 2005 roku i lubimy się nim dzielić. Efekt to dwie wysoko oceniane książki, z których jedna stała się nieformalnym podręcznikiem do egzaminów Google a druga doczekała się drugiego wydania i ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy.



Dowiedz się więcej >
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991