Szkolenia Google Ads (Adwords)
Certyfikowane Szkolenie Google Ads
Poziom podstawowy
25 stycznia 2021 - szkolenie online
12 kwietnia 2021 - szkolenie
Prowadzący: Krzysztof Marzec, Agnieszka Maciuk
Poziom zaawansowany
26 stycznia 2021 - szkolenie online
13 kwietnia 2021 - szkolenie
Prowadzący: Krzysztof Marzec, Marta Koziarz

Sekret najlepszych szkoleń Google Ads?
Doświadczeni i praktykujący prowadzący
Narzędzia Google to nasza pasja - pracujemy na nich, tworząc z sukcesem kampanie dla naszych klientów. Jeżeli szukasz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia Google Ads, wybierz te, które pozwoli zgłębić Ci tajniki tworzenia kampanii reklamowych w internecie. Poznaj naszych prowadzący szkolenia Google Ads. Marta, kieruje 11-osobowym działem SEM w DevaGroup odpowiadając za jakość i efekty kampanii audytowanych przez samo Google. Krzysiek kierują całą agencją łącząc swoją wiedzę z wszystkich dziedzin marketingu w wyszukiwarkach. Przed Agnieszką, czyli certyfikowaną Google Partners Digital Champion in Smart Bidding, świat Google Ads i Analytics nie ma żadnych tajemnic. DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist) i oficjalnie jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie, niż średnia innych partnerów. Potwierdza to również wyjątkowy status Rising Stars agencji.
Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO
Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Marta Koziarz, Head of SEM
Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads oraz Analytics. W codziennej pracy biorę pod uwagę różnorodność branż i zawsze staram się łączyć kreatywne podejście z analityką oraz pracą na konkretnych danych. Otrzymałam tytuł Google Partners Digital Champion in Smart Bidding po ukończeniu półrocznego programu na temat automatyzacji i wdrażania inteligentnych rozwiązań w Google Ads. Zdobywałam praktyczną wiedzę pracując w krakowskich oraz warszawskich agencjach w zakresie płatnych kampanii SEM oraz Facebook Ads. Jestem praktykiem, który postanowił zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i pasją na szkoleniach.
Agnieszka Maciuk, SEM Specialist
Nasze szkolenia Google Ads prowadzone są nie tylko stacjonarnie w Krakowie, ale również online - bez względu, czy Twoja firma jest z Krakowa, Katowic czy Wrocławia - możecie szkolić się z DevaGroup nie wychodząc z biura.
Szkolenie to gwarancja profesjonalizmu, wysokiego poziomu merytorycznego i dydaktycznego. Dodatkowo po ukończeniu kursu Google Ads każdy z uczestników otrzymuje rozpoznawalny w branży certyfikat, który potwierdza wiedzę nabytą na naszym szkoleniu.




średnia ocena szkolenia
10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu
Co wyróżnia nasze szkolenia Google Ads?
Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka








Agenda szkolenia Google Ads
Poziom podstawowy
Poziom zaawansowany
Pierwsze kroki w Google Ads - przed szkoleniem
Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
25 stycznia 2021 / 12 kwietnia 2021
9:00 - 10:30
Wstęp do Google Ads
• Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu,
• Omówienie ustawień poziomu kampanii,
• Wstęp do słów kluczowych.
15’ Przerwa kawowa
10:45 - 12:15
Kończymy pierwszą kampanię Google Ads
• Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych),
• Tworzenie tekstów reklamowych,
• Reklama rozszerzona vs elastyczna,
• Tworzenie reklam przez uczestników.
40’ Przerwa obiadowa
12:55 - 14:25
Ulepszenie kampanii Google Ads: rozszerzenia reklam.
Kampania w sieci reklamowej (GDN)
• Utworzenie pierwszej kampanii,
• Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN,
• Tworzenie reklam (zadanie).15’ Przerwa kawowa
14:40 - 16:10
Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads
• Remarketing,
• Wstęp do reklamy Shopping Ads,
• Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
Po szkoleniu
Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie Google Ads. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Wysyłasz nam kampanię do oceny – każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online.
Przed szkoleniem
Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam upewnić się, że znasz podstawy Google Ads i wskaże nam, na których elementach powinniśmy skupić się najbardziej podczas rozszerzonego szkolenia. Otrzymasz również materiał wideo z omówieniem typów kampanii o jakich będzie mowa. Zaprezentujemy w nim kampanie Search, PLA i GDN oraz objaśnimy ich strukturę.
26 stycznia 2021 / 13 kwietnia 2021
9:00 - 10:30
Dobre praktyki Google Ads
• Konwersje Google Ads vs Google Analytics,
• Omówienie dobrych praktyk i metryk,
• Audyt własnego konta Google Ads z pomocą prowadzących.15’ Przerwa kawowa
10:45 - 12:15
Ulepszamy nasze konto Google Ads
• Poprawa tekstów reklamowych (Pokazanie najczęstszych błędów),
• Omówienie kampanii GDN (w tym SDC) i ich optymalizacja.
40’ Przerwa obiadowa
12:55 - 14:25
Kampania produktowa - Google Zakupy
• Utworzenie konta Merchant Center z dodaniem ręcznego pliku produktowego,
• Omówienie działania i struktury kampanii,
• Kampania inteligentna i kampania z priorytetami (+ jak optymalizować?).
15’ Przerwa kawowa
14:40 - 16:10
Inne możliwości Google Ads
• Budowanie i analizowanie list remarketingowych,
• Rodzaje reklam wideo,
• Jak stworzyć dobrą reklamę wideo?Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
Po szkoleniu
Wypełniasz ankietę oceniającą kurs Google Ads. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Wysyłasz nam kampanię do oceny – każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?


Po szkoleniu Google Ads z DevaGroup otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.

Nasze szkolenia są na bieżąco uaktualniane - ważne jest dla nas aby bazować na najnowszych informacjach związanych z Google Ads. Przedstawimy Ci wiele ciekawostek i nowości ze świata Google.

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Ads zaprocentuje podczas tworzenia kampanii w Google Ads.
Zapisz się na szkolenie
Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?
Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Opinie uczestników
Wymagasz więcej?
Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!
Aleksandra Połetek,
New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Tomasz Sorka,
New Business Manager
515 714 313
tomasz.sorka@devagroup.pl
Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:
- E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
- Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,
- Film instruktażowy z konfiguracji GTM.
DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ!
Doświadczenie w branży marketingu w wyszukiwarkach zbieramy od 2005 roku i lubimy się nim dzielić. Efekt to dwie wysoko oceniane książki, z których jedna stała się nieformalnym podręcznikiem do egzaminów Google a druga doczekała się drugiego wydania i ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy.

