Audyty Kampanii Google Ads:
jak zoptymalizować kampanię Google Ads
Każdy punkt w audycie Ads wskazuje błąd lub sugeruje poprawę istniejącego rozwiązania. Nasze zalecenia są wypadkową doświadczeń zgromadzonych przez DevaGroup w trakcie obsługi setek kampanii naszych Klientów i dobrych praktyk sugerowanych przez Google. Nasze audyty Ads zawierają badanie efektywności i skuteczności reklamy oraz informacje o nowościach wartych przetestowania.
Poprawa jakości kampanii
Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji.
Tańsze konwersje
Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.
Mniej wyciekającego budżetu
Audyt Ads pozwala znaleźć i poprawić miejsca, w których Twój budżet jest wydawany bezcelowo lub z minimalnym efektem. W audycie badamy efektywność reklamy, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na inne kampanie.
Najnowsze rozwiązania
Stosowanie najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google pozwala podnieść jakość kampanii i umożliwia używanie sztucznej inteligencji z lepszym skutkiem.
Audyt Google Ads na poziomie Premium
Należymy do elitarnego grona najlepszych agencji w Polsce, zdobyliśmy tytuł Google Premier Partner.
Ten tytuł to potwierdzenie najwyższego poziomu kampanii, nad którymi pracujemy oraz wsparcia i stałej weryfikacji naszych kompetencji przez Google.
To najwyższe odznaczenie dla agencji, jakie przyznaje Google.
Pracowaliśmy na nie od 2005 roku.
Zostaliśmy wybrani do wąskiego grona
najszybciej rozwijających się agencji.
Jesteśmy Google Rising Star!
Nasz zespół SEM to znakomici specjaliści z indywidualną, corocznie odnawianą,
certyfikacją Google Ads oraz Analytics.
Stałe audyty Google zapewniły nam
oficjalne specjalizacje
w każdym zakresie Google Ads.
Co zawiera audyt?
Prace zaczynamy od gruntownej analizy konta, na bazie której przygotowujemy dokument pełen praktycznych zaleceń, a nie tylko informacji o bieżącym stanie konta.
Każdy z opracowywanych przez nas audytów kampanii jest inny i przygotowywany od zera pod konkretne konto, ale zawsze poruszamy w nich kwestie takie jak:
poprawność struktury konta: podziału słów na kampanie oraz grupy reklam
analiza list remarketingowych
podział słów kluczowych oraz poprawności wybranej strategii podziału słów w ramach grupy
weryfikacja ustawień odbiorców i niestandardowych odbiorców (w tym odbiorców dodanych do kampanii)
sprawdzenie kodów konwersji, importowanych celów i poprawności wdrożenia
analiza poprawności wdrożenia kodu remarketingu dynamicznego
analiza wybranego modelu atrybucji
analiza miejsc wyświetlenia reklam i wykluczeń nietrafnych miejsc docelowych
analiza słów kluczowych (jakości, ilości) i typów dopasowania
analiza kierowania grup reklam w sieci reklamowej
wykluczenia na poziomie grupy/kampanii/listy słów kluczowych
badanie skuteczności reklamy
jakość i ilość rozszerzeń reklam
analiza ilości i jakości reklam
dopasowanie reklam, słów kluczowych i strony docelowej
optymalizacja konwersji – sprawdzenie i/lub rekomendacje
czynniki branych pod uwagę przez Google przy określaniu Wyniku Jakości
analiza wykorzystania inteligentnych kampanii
analiza ustawienia stawek (wybór optymalnej strategii określania stawek)
analiza budżetu pod kątem optymalnego wykorzystania
rekomendacje dotyczące testów strategii określania stawek
uwagi do stron docelowych, na które kierują reklamy
analiza ustawień kampanii – sprawdzenie i rekomendacje dotyczące wszystkich możliwych ustawień na poziomie kampanii. Wskazanie błędów lub dobrych praktyk
rekomendacje wykorzystania narzędzi zewnętrznych wpływających na jakość kampanii lub komfort jej prowadzenia
analiza podziału kampanii produktowych – podział wg różnych kryteriów. W zależności od założeń i oczekiwań rekomendacje odnośnie struktury kampanii produktowych
zalecenia optymalizacyjne i rekomendacje dalszego rozwijania poszczególnych kampanii
dobre praktyki Google Ads dopasowane do wymogów konta
analiza jakości feedu produktowego – sprawdzenie poprawności i jakości opisów i tytułów produktów
I wiele innych, które wynikają ze specyfiki danego klienta, jego biznesu oraz określonych celów kampanii.
Weryfikujemy efekty kampanii
Każda branża ma swoją ciemną stronę i choć dotyczy to promila wykonawców to niestety czasem możesz trafić na oszusta. W przypadku audytów Google Ads sprawdzimy:
Nadużycia w zakresie generowania konwersji oraz ich wartości.
Czy obecny wykonawca uczciwie rozlicza się za swoją pracę?
Czy ruch jest realny czy generowany przez boty czy nieświadomych użytkowników?
Ile to kosztuje?
Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan kampanii reklamowej.
Ile trwają prace?
Dokument zazwyczaj jest gotowy w kilka dni roboczych, przyjmujemy również zlecenia last minute. Po wykonaniu audytu wspieramy merytorycznie jego wdrożenie i sprawdzamy poprawność rozwiązań wdrożonych przez klienta.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
W rękach najlepszych specjalistów
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.
Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.
Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, Google Ads znają tylko w teorii, a realną pracę zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na moją agencję gwarantuję, że tworząc audyt Google Ads, użyjemy wiedzy gromadzonej w trakcie wielu lat praktyki testów w systemie Google Ads.
Ekspert z zakresu optymalizacji stron (SEO)
CEO DevaGroup
Jest wieloletnim szkoleniowcem
i wykładowcą uniwersyteckim
oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.
Wyślij do nas wiadomość
jQuery(document).on("click","#wyslij1",function(e){if(document.getElementById('wyslij1').checked){document.getElementById("alert_own").style.display='none'}else{document.getElementById("alert_own").style.display='block'}});jQuery(document).on("click","#wyslij2",function(e){if(document.getElementById('wyslij2').checked){document.getElementById("alert_own1").style.display='none'}else{document.getElementById("alert_own1").style.display='block'}})