Audyty Kampanii Google Ads:
jak zoptymalizować kampanię Google Ads

Każdy punkt w audycie, który wskazuje błąd lub sugeruje poprawę istniejącego rozwiązania jest wypadkową
doświadczenia zgromadzonego przez DevaGroup w trakcie obsługi setek kampanii naszych Klientów i dobrych
praktyk sugerowanych przez Google. W audytach zawsze informujemy też o nowościach wartych przetestowania.

Poprawa jakości kampanii

Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyniku. Działania przekładają się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam, tańsze oraz lepsze konwersje.

Tańsze
konwersje

Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.

Mniej wyciekającego budżetu

Audyt pozwala znaleźć i poprawić miejsca, w których Twój budżet jest wydawany bezcelowo lub z minimalnym efektem. Te pieniądze możesz zaoszczędzić, lub przeznaczyć na inne kampanie.

Najnowsze rozwiązania

Stosowanie najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google pozwala podnieść jakość kampanii i umożliwia używanie sztucznej inteligencji z lepszym skutkiem.

Google Ads na poziomie Premium

Należymy do elitarnego grona najlepszych agencji w Polsce, zdobyliśmy tytuł Google Premier Partner .
Ten tytuł to potwierdzenie najwyższego poziomu kampanii nad którymi pracujemy oraz wsparcia i stałej weryfikacji naszych kompetencji przez Google.
google-partner-premier-logo
To najwyższe odznaczenie dla agencji jakie przyznaje Google.
Pracowaliśmy na nie od 2005 roku.
Zostaliśmy wybrani do wąskiego grona najszybciej rozwijających się agencji.
Jesteśmy Google Rising Star!
sem-11-osob
Nasz zespół SEM to 11 specjalistów, każdy z indywidualną, corocznie odnawianą,
certyfikacją Google Ads oraz Analytics.
Stałe audyty Google zapewniły nam
oficjalne specjalizacje
w każdym zakresie Google Ads.

Co zawiera audyt?

Każdy z opracowywanych przez nas audytów kampanii jest inny i przygotowywany specjalnie pod konkretne konto, ale zawsze poruszamy w nich kwestie takie jak:

poprawność struktury konta

poprawność struktury kampanii

poprawność wdrożenia konwersji

analiza słów kluczowych (jakości, ilości)

analiza podziału słów na grupy reklam

analiza wykluczeń

analiza rozszerzeń reklam

analiza dopasowania reklam, słów kluczowych i strony docelowej

analiza ustawienia stawek (pod kątem automatyzacji)

analiza ustawienia kampanii

analiza odbiorców (w tym odbiorców dodanych do kampanii)

analiza list remarketingowych

I wiele innych, które wynikają ze specyfiki danego klienta, jego biznesu oraz określonych celów kampanii.

Unikaj oszustw

Każda branża ma swoją ciemną stronę i choć dotyczy to promila wykonawców to niestety czasem możesz trafić na oszusta. W przypadku audytów Google Ads sprawdzimy:

Ile to kosztuje?

Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan kampanii reklamowej.

Ile trwają prace?

Dokument zazwyczaj jest gotowy w kilka dni roboczych, przyjmujemy również zlecenia last minute. Po wykonaniu audytu wspieramy merytorycznie jego wdrożenie i sprawdzamy poprawność rozwiązań wdrożonych przez klienta.

W rękach najlepszych specjalistów

Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, Google Ads znają tylko w teorii, a realną pracę zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na moją agencję gwarantuję, że tworząc go użyjemy wiedzy gromadzonej w trakcie wielu lat praktyki testów w systemie Google Ads.


Krzysztof Marzec
Ekspert z zakresu optymalizacji stron (SEO)
Dyrektor zarządzający DevaGroup

Jest wieloletnim szkoleniowcem
i wykładowcą uniwersyteckim
oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.

Wyślij do nas wiadomość

Wszelkie wyceny, analizy i oferty wykonujemy bezpłatnie i niezobowiązująco.
Średni czas odpowiedzi w dni robocze: 2h


Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991