Audyty Kampanii Google Ads:
jak zoptymalizować kampanię Google Ads

Każdy punkt w audycie Ads wskazuje błąd lub sugeruje poprawę istniejącego rozwiązania. Nasze zalecenia są wypadkową doświadczeń zgromadzonych przez DevaGroup w trakcie obsługi setek kampanii naszych Klientów i dobrych praktyk sugerowanych przez Google. Nasze audyty Ads zawierają badanie efektywności i skuteczności reklamy oraz informacje o nowościach wartych przetestowania.

Poprawa jakości kampanii

Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji.

Tańsze
konwersje

Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.

Mniej wyciekającego budżetu

Audyt Ads pozwala znaleźć i poprawić miejsca, w których Twój budżet jest wydawany bezcelowo lub z minimalnym efektem. W audycie badamy efektywność reklamy, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na inne kampanie.

Najnowsze rozwiązania

Stosowanie najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google pozwala podnieść jakość kampanii i umożliwia używanie sztucznej inteligencji z lepszym skutkiem.

Audyt Google Ads na poziomie Premium

Należymy do elitarnego grona najlepszych agencji w Polsce, zdobyliśmy tytuł Google Premier Partner.
Ten tytuł to potwierdzenie najwyższego poziomu kampanii, nad którymi pracujemy oraz wsparcia i stałej weryfikacji naszych kompetencji przez Google.
google-partner-premier-logo
To najwyższe odznaczenie dla agencji, jakie przyznaje Google.
Pracowaliśmy na nie od 2005 roku.
Zostaliśmy wybrani do wąskiego grona najszybciej rozwijających się agencji.
Jesteśmy Google Rising Star!
sem-10-2019
Nasz zespół SEM to 12 specjalistów, każdy z indywidualną, corocznie odnawianą,
certyfikacją Google Ads oraz Analytics.
Stałe audyty Google zapewniły nam
oficjalne specjalizacje
w każdym zakresie Google Ads.

Co zawiera audyt?

Prace zaczynamy od gruntownej analizy konta, na bazie której przygotowujemy dokument pełen praktycznych zaleceń, a nie tylko informacji o bieżącym stanie konta.
Każdy z opracowywanych przez nas audytów kampanii jest inny i przygotowywany od zera pod konkretne konto, ale zawsze poruszamy w nich kwestie takie jak:

poprawność struktury konta: podziału słów na kampanie oraz grupy reklam

podział słów kluczowych oraz poprawności wybranej strategii podziału słów w ramach grupy

sprawdzenie kodów konwersji, importowanych celów i poprawności wdrożenia

analiza wybranego modelu atrybucji

analiza słów kluczowych (jakości, ilości) i typów dopasowania

wykluczenia na poziomie grupy/kampanii/listy słów kluczowych

jakość i ilość rozszerzeń reklam

dopasowanie reklam, słów kluczowych i strony docelowej

czynniki branych pod uwagę przez Google przy określaniu Wyniku Jakości

analiza ustawienia stawek (wybór optymalnej strategii określania stawek)

rekomendacje dotyczące testów strategii określania stawek

analiza ustawień kampanii - sprawdzenie i rekomendacje dotyczące wszystkich możliwych ustawień na poziomie kampanii. Wskazanie błędów lub dobrych praktyk

analiza podziału kampanii produktowych - podział wg różnych kryteriów. W zależności od założeń i oczekiwań rekomendacje odnośnie struktury kampanii produktowych

dobre praktyki Google Ads dopasowane do wymogów konta

weryfikacja ustawień odbiorców i niestandardowych odbiorców (w tym odbiorców dodanych do kampanii)

analiza list remarketingowych

analiza poprawności wdrożenia kodu remarketingu dynamicznego

analiza miejsc wyświetlenia reklam i wykluczeń nietrafnych miejsc docelowych

analiza kierowania grup reklam w sieci reklamowej

badanie skuteczności reklamy

analiza ilości i jakości reklam

optymalizacja konwersji - sprawdzenie i/lub rekomendacje

analiza wykorzystania inteligentnych kampanii

analiza budżetu pod kątem optymalnego wykorzystania

uwagi do stron docelowych, na które kierują reklamy

rekomendacje wykorzystania narzędzi zewnętrznych wpływających na jakość kampanii lub komfort jej prowadzenia

zalecenia optymalizacyjne i rekomendacje dalszego rozwijania poszczególnych kampanii

analiza jakości feedu produktowego - sprawdzenie poprawności i jakości opisów i tytułów produktów

I wiele innych, które wynikają ze specyfiki danego klienta, jego biznesu oraz określonych celów kampanii.

Weryfikujemy efekty kampanii

Każda branża ma swoją ciemną stronę i choć dotyczy to promila wykonawców to niestety czasem możesz trafić na oszusta. W przypadku audytów Google Ads sprawdzimy:

Ile to kosztuje?

Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan kampanii reklamowej.

Ile trwają prace?

Dokument zazwyczaj jest gotowy w kilka dni roboczych, przyjmujemy również zlecenia last minute. Po wykonaniu audytu wspieramy merytorycznie jego wdrożenie i sprawdzamy poprawność rozwiązań wdrożonych przez klienta.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

1.Czym jest audyt kampanii Google Ads?

Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam, ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.

2.Co zawiera audyt kampanii Google Ads?

Audyt kampanii Google Ads zawiera listę błędów wraz z ich opisem i wyjaśnieniem, dlaczego rekomendujemy ich zmianę. Dodatkowo obejmuje sugestie i opisuje sposób naprawienia błędów oraz prawdopodobny efekt wprowadzenia proponowanych zmian. Audyt kampanii zawiera również dobre praktyki mogące poprawić skuteczność kampanii – są to zarówno przetestowane rozwiązania, jak i rekomendacje specjalistów Google.

3.Jak wykonać audyt kampanii Google Ads?

Aby wykonać audyt kampanii Google Ads, potrzebne jest doświadczenie przy tworzeniu kampanii, znajomość dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów, wiedza na temat skutków stosowania poszczególnych rozwiązań oraz wiedza o możliwościach systemu Google Ads. Aby otrzymać rzeczowy i wysokiej jakości audyt kampanii, należy zgłosić się do eksperta mającego praktyczną wiedzę w Google Ads. Skontaktuj się z nami w celu otrzymania darmowej wyceny.

W rękach najlepszych specjalistów

Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, Google Ads znają tylko w teorii, a realną pracę zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na moją agencję gwarantuję, że tworząc audyt Google Ads, użyjemy wiedzy gromadzonej w trakcie wielu lat praktyki testów w systemie Google Ads.


Krzysztof Marzec
Ekspert z zakresu optymalizacji stron (SEO)
CEO DevaGroup

Jest wieloletnim szkoleniowcem
i wykładowcą uniwersyteckim
oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.

Wyślij do nas wiadomość

Wszelkie wyceny, analizy i oferty wykonujemy bezpłatnie i niezobowiązująco.
Średni czas odpowiedzi w dni robocze: 2h


Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991