Audyty Kampanii Google Ads:
jak zoptymalizować kampanię Google Ads

Poprawa jakości kampanii

Tańsze
konwersje

Mniej wyciekającego budżetu

Najnowsze rozwiązania
Audyt Google Ads na poziomie Premium
Ten tytuł to potwierdzenie najwyższego poziomu kampanii, nad którymi pracujemy oraz wsparcia i stałej weryfikacji naszych kompetencji przez Google.

Pracowaliśmy na nie od 2005 roku.

Jesteśmy Google Rising Star!

certyfikacją Google Ads oraz Analytics.

oficjalne specjalizacje
w każdym zakresie Google Ads.
Co zawiera audyt?
Każdy z opracowywanych przez nas audytów kampanii jest inny i przygotowywany od zera pod konkretne konto, ale zawsze poruszamy w nich kwestie takie jak:
poprawność struktury konta: podziału słów na kampanie oraz grupy reklam
podział słów kluczowych oraz poprawności wybranej strategii podziału słów w ramach grupy
sprawdzenie kodów konwersji, importowanych celów i poprawności wdrożenia
analiza wybranego modelu atrybucji
analiza słów kluczowych (jakości, ilości) i typów dopasowania
wykluczenia na poziomie grupy/kampanii/listy słów kluczowych
jakość i ilość rozszerzeń reklam
dopasowanie reklam, słów kluczowych i strony docelowej
czynniki branych pod uwagę przez Google przy określaniu Wyniku Jakości
analiza ustawienia stawek (wybór optymalnej strategii określania stawek)
rekomendacje dotyczące testów strategii określania stawek
analiza ustawień kampanii - sprawdzenie i rekomendacje dotyczące wszystkich możliwych ustawień na poziomie kampanii. Wskazanie błędów lub dobrych praktyk
analiza podziału kampanii produktowych - podział wg różnych kryteriów. W zależności od założeń i oczekiwań rekomendacje odnośnie struktury kampanii produktowych
dobre praktyki Google Ads dopasowane do wymogów konta
weryfikacja ustawień odbiorców i niestandardowych odbiorców (w tym odbiorców dodanych do kampanii)
analiza list remarketingowych
analiza poprawności wdrożenia kodu remarketingu dynamicznego
analiza miejsc wyświetlenia reklam i wykluczeń nietrafnych miejsc docelowych
analiza kierowania grup reklam w sieci reklamowej
badanie skuteczności reklamy
analiza ilości i jakości reklam
optymalizacja konwersji - sprawdzenie i/lub rekomendacje
analiza wykorzystania inteligentnych kampanii
analiza budżetu pod kątem optymalnego wykorzystania
uwagi do stron docelowych, na które kierują reklamy
rekomendacje wykorzystania narzędzi zewnętrznych wpływających na jakość kampanii lub komfort jej prowadzenia
zalecenia optymalizacyjne i rekomendacje dalszego rozwijania poszczególnych kampanii
analiza jakości feedu produktowego - sprawdzenie poprawności i jakości opisów i tytułów produktów
Weryfikujemy efekty kampanii
nadużycia w zakresie generowania konwersji oraz ich wartości
czy obecny wykonawca uczciwie rozlicza się za swoją pracę
czy ruch jest realny czy generowany przez boty czy nieświadomych użytkowników

Ile to kosztuje?

Ile trwają prace?
FAQ - najczęściej zadawane pytania
1.Czym jest audyt kampanii Google Ads?
Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam, ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.
2.Co zawiera audyt kampanii Google Ads?
Audyt kampanii Google Ads zawiera listę błędów wraz z ich opisem i wyjaśnieniem, dlaczego rekomendujemy ich zmianę. Dodatkowo obejmuje sugestie i opisuje sposób naprawienia błędów oraz prawdopodobny efekt wprowadzenia proponowanych zmian. Audyt kampanii zawiera również dobre praktyki mogące poprawić skuteczność kampanii – są to zarówno przetestowane rozwiązania, jak i rekomendacje specjalistów Google.
3.Jak wykonać audyt kampanii Google Ads?
Aby wykonać audyt kampanii Google Ads, potrzebne jest doświadczenie przy tworzeniu kampanii, znajomość dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów, wiedza na temat skutków stosowania poszczególnych rozwiązań oraz wiedza o możliwościach systemu Google Ads. Aby otrzymać rzeczowy i wysokiej jakości audyt kampanii, należy zgłosić się do eksperta mającego praktyczną wiedzę w Google Ads. Skontaktuj się z nami w celu otrzymania darmowej wyceny.
W rękach najlepszych specjalistów

Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.
Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.
Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, Google Ads znają tylko w teorii, a realną pracę zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na moją agencję gwarantuję, że tworząc audyt Google Ads, użyjemy wiedzy gromadzonej w trakcie wielu lat praktyki testów w systemie Google Ads.
Krzysztof Marzec
Ekspert z zakresu optymalizacji stron (SEO)
CEO DevaGroup
Jest wieloletnim szkoleniowcem
i wykładowcą uniwersyteckim
oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.