Szkolenie z podstaw SEO 29.05.2018

Zoptymalizuj swoją stronę, podnieś widoczność w Google

Optymalizacja stron (techniczne SEO) i wstęp do pozycjonowania z elementami zaawansowanymi. Kraków, 29.05.2018
Prowadzący:
Krzysztof Marzec, autor audytów dla stron portalu Interia, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer, Conrad.pl, czy neonet.pl.
Dawid Kilian, Starszy specjalista SEO, brał udział w realizacji audytów dla Neonet, Allegro i DaWanda.
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec, od 2005 roku kieruję DevaGroup, z ramienia której przez 7 lat prowadziłem dział SEO w Interia.pl. Miałem przyjemność stworzyć kilkadziesiąt audytów dla stron portalu, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer.

Optymalizacja stron gwarantowała wzrosty liczone w milionach użytkowników. Do tej pory zaufało mi wielu klientów z pierwszej ligi polskiego Internetu takich jak Gazeta.pl czy Polska Presse. Audytowałem serwisy z wielu branż, mam szerokie doświadczenie w e-commerce Conrad.pl, Neonet.pl czy Dawanda.com) oraz portalach informacyjnych. Szkoliłem również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.

Wieloletnie doświadczenie i stała obserwacja zmian w algorytmie wyszukiwarki Google pozwalają mi skutecznie prowadzić działania SEO dla klientów DevaGroup – są też niezbędne by dzielić się zgromadzoną wiedzą w sposób rzetelny i odpowiedzialny. Swoje szkolenia opieram na własnych doświadczeniach i obserwacjach, co gwarantuje że przekazywane informacje można praktycznie wykorzystać.



Dawid Kilian
Nazywam się Dawid Kilian i mimo dość młodego wieku, nie brakuje mi ambicji i doświadczenia w SEO. Specjalizuję się w optymalizacji technicznej i treściowej stron www. Jestem praktykiem SEO, brałem udział w realizacji dużych projektów optymalizacyjnych takich jak audyty dla Allegro, Neonet, audyt techniczny dla Shoper.pl oraz wielu innych.

W codziennej pracy poza audytami zajmuję się projektowaniem strategii prowadzenia działań SEO, aktywnym wspieraniem działu sprzedaży, doborem słów kluczowych i komunikacją z klientami DevaGroup.

Wiem, że optymalizacja strony pod wyszukiwarkę musi być pogodzona z wygodą użytkownika końcowego i w wykonywanej pracy zawsze pamiętam by nie stawiać algorytmu nad żywym człowiekiem. Doskonale znam narzędzia SEO, które na każdym kroku pomagają mi w pracy – chętnie podzielę się tą wiedzą.

Optymalny zakres

Przed każdą edycją staramy się poznać grupę i na podstawie ankiet decydujemy jak będzie wyglądało spotkanie. Pracę zaczynamy jeszcze przed szkoleniem, aby idealnie się do niego przygotować i zaoferować jak najwięcej. Już od pierwszych minut przekazujemy praktyczną i przydatną wiedzę omijając niepotrzebne teoretyzowanie i rzeczy powszechnie znane.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu orazosób odpowiedzialnych za kontrolę firm/agencji zajmujących się ich stroną jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja to absolutne minimum, a skupiamy się na wykorzystaniu dedykowanych narzędzi z jakich sami korzystamy w pracy i zadaniach, podczas których uczestnicy nabywają realną praktyczną wiedzę.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do przeprowadzenie optymalizacji swojej strony www oraz szeroką wiedzę jak kontrolować osoby wykonujące prace dla Ciebie. Dodatkowo dowiesz się jak działa pozycjonowanie i na co warto zwrócić uwagę rozpoczynając działania w tym zakresie.

Agenda

 
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do pozycjonowania
    Co to jest pozycjonowanie, jak działa wyszukiwarka
    Monitorowanie i skalowanie działań SEO
    Podstawowe pojęcia, narzędzia potrzebne do pracy
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:30

    Słowa kluczowe
    Analiza słów kluczowych: suggestery, mnożenie słów, widoczność a frazy kluczowe
    Wprowadzenie do audytu SEO
    Analiza ustawień domeny i serwera
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:10 - 14:45

    Audyt SEO i optymalizacja on-site
    Crawl serwisu, troubleshooting
    Metadane i ich przygotowanie pod SEO, nagłówki
    Budowanie contentu generującego ruch, wykrywanie duplikatów
    Kod strony, indeksacja, linkowanie wewnętrzne
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:00 - 16:00

    Dalsza część optymalizacji, linkbuilding
    Dane uporządkowane
    Google Analytics i Search Console w SEO
    Typy linków, analiza, przykłady
    Linkbuilding w 2018 roku: Jakie linki są wartościowe?
  • Zakończenie szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi, omówienie egzaminu
 

Dlaczego warto się zapisać?

Wsparcie

Po szkoleniu odpowiemy na dodatkowe pytania w ramach bezpłatnych konsultacji.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentuje pomysły i doświadczenie zdobyte w działaniach dla dużych marek z pierwszej ligi polskiego Internetu.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w algorytmie Google - szkolenie obejmuje jego aktualną wersję.

To się opłaca

Dobrze przygotowana strona pozwoli zyskać lepszą widoczność w wyszukiwarce i przyciągnie nowych Klientów. Dzięki temu ograniczysz koszty działań promocyjnych w internecie.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej pod moim okiem i praktyki

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

prezentacje w formie elektronicznej

>

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Termin, miejsce oraz zapisy

Rejestracja na szkolenie

Wybierz szkolenie lub szkolenia:






Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991