13 września 2019 organizujemy
specjalistyczne warsztaty z tematyki SEO i SEM.
Zapoznaj się z agendą i szczegółami.



Zobacz agendę



Kraków

Szkolenie SEO

Zoptymalizuj swoją stronę, podnieś widoczność w Google

Optymalizacja stron (techniczne SEO) i wstęp do pozycjonowania z elementami zaawansowanymi.

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Suchy, Damian Kałwa
Za każdym razem kiedy zbierzemy grupę minimum 4-5 chętnych osób możemy zorganizować szkolenie na zamówienie - zapytaj nas o możliwe terminy!
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec, od 2005 roku kieruję DevaGroup, z ramienia której przez 7 lat prowadziłem dział SEO w Interia.pl. Miałem przyjemność stworzyć kilkadziesiąt audytów dla stron portalu, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer.

Optymalizacja stron gwarantowała wzrosty liczone w milionach użytkowników. Do tej pory zaufało mi wielu klientów z pierwszej ligi polskiego Internetu takich jak Gazeta.pl czy Polska Presse. Audytowałem serwisy z wielu branż, mam szerokie doświadczenie w e-commerce Conrad.pl, Neonet.pl czy Dawanda.com) oraz portalach informacyjnych. Szkoliłem również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.

Wieloletnie doświadczenie i stała obserwacja zmian w algorytmie wyszukiwarki Google pozwalają mi skutecznie prowadzić działania SEO dla klientów DevaGroup – są też niezbędne by dzielić się zgromadzoną wiedzą w sposób rzetelny i odpowiedzialny. Swoje szkolenia opieram na własnych doświadczeniach i obserwacjach, co gwarantuje że przekazywane informacje można praktycznie wykorzystać.



Łukasz Suchy

Łukasz Suchy
Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.



Damian Kałwa
Damian Kałwa
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizacji stron i sklepów internetowych na takich platformach jak WordPress, Joomla, Shoper, PrestaShop czy Magento. Na koncie ma dziesiątki stworzonych stron internetowych oraz wdrożonych audytów SEO. Prowadził szkolenia z WordPressa dla początkujących oraz średniozaawansowanych. Od marca 2017 developer w CodeSite oraz DevaGroup.



Optymalny zakres

Szkolenia obejmują optymalny zakres: poznasz najważniejsze zasady, które pomogą zoptymalizować Twoją stronę i zwiększyć jej widoczność w Google.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu orazosób odpowiedzialnych za kontrolę firm/agencji zajmujących się ich stroną jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Trzech prelegentów

W ramach szkolenia wystąpi trzech doświadczonych prelegentów, którzy od kilku lat prowadzą działania w obszarze SEO i SEM. Dzięki temu masz pewność, że poznasz przekrojowo tematykę szkolenia. Trzech prowadzących to także możliwość poznania zagadnienia z kilku różnych perspektyw.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do przeprowadzenie optymalizacji swojej strony WWW oraz szeroką wiedzę jak kontrolować osoby wykonujące prace dla Ciebie. Dodatkowo dowiesz się jak działa pozycjonowanie i na co warto zwrócić uwagę rozpoczynając działania w tym zakresie.

Agenda

 
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do pozycjonowania
    Co to jest pozycjonowanie, jak działa wyszukiwarka
    Monitorowanie i skalowanie działań SEO
    Podstawowe pojęcia, narzędzia potrzebne do pracy
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12.30

    Słowa kluczowe
    Analiza słów kluczowych: suggestery, mnożenie słów, widoczność a frazy kluczowe
    Wprowadzenie do audytu SEO
    Analiza ustawień domeny i serwera
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:10 - 14:45

    Audyt SEO i optymalizacja on-site
    Crawl serwisu, troubleshooting
    Metadane i ich przygotowanie pod SEO, nagłówki
    Budowanie contentu generującego ruch, wykrywanie duplikatów
    Kod strony, indeksacja, linkowanie wewnętrzne
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:00 - 16:00

    Dalsza część optymalizacji, linkbuilding
    Dane uporządkowane
    Google Analytics i Search Console w SEO
    Typy linków, analiza, przykłady
    Linkbuilding w 2018 roku: Jakie linki są wartościowe?
  • Zakończenie szkolenia
 

Dlaczego warto się zapisać?

certyfikat

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w naszym szkoleniu.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentujemy pomysły i dzielimy się doświadczeniami zdobytymi w trakcie działań dla dużych marek.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w SEO – szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Zmiany, jakie wdrożysz po szkoleniu, korzystnie wpłyną na widoczność Twojego serwisu w wyszukiwarce.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej i praktyki

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo podczas przerwy wspólny obiad

Zapytaj nas o kolejne szkolenia otwarte

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991