Jesteśmy ekspertami od pozycjonowania stron www

Należymy do elitarnego grona najstarszych agencji SEO w Polsce. Sukcesy odnosimy od 2005 roku.
12 lat doświadczenia to dziesiątki tysięcy słów kluczowych oraz ruch liczony w milionach odwiedzin.

Jesteśmy skuteczni

Zdobywamy świetne pozycje w branży kredytowej i e-commerce. Osiągnęliśmy milionowe wzrosty dla Interia.pl, pokonywaliśmy setki stron, aby dostać się na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania.

Tylko specjaliści

Każdy specjalista SEO jest doświadczonym ekspertem. Nie powierzymy Twojego serwisu w ręce praktykantów. Nie jesteśmy fabryką, ale zgranym zespołem specjalistów.

Pełna specjalizacja

Jedna na kilka agencji reklamowych w Polsce ma swój własny dział SEO. Pozostałe zlecają wykonywanie pozycjonowania firmom takim jak nasza. Z naszych usług korzysta kilkunastu partnerów, w tym nasza bezpośrednia konkurencja.

Analityka w cenie

Pomagamy wdrożyć i aktywnie wyciągamy wnioski z Google Analytics, każdy ze specjalistów SEO jest również certyfikowanym specjalistą Analytics.

Wybierasz sprawdzony zespół

Szukasz firmy sprawdzonej we współpracy z małymi i średnimi biznesami ale również z doświadczeniem wśród największych? Znalazłeś!
Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 600 klientów, którzy nam zaufali. Poznaj kluczowych z nich:

Jak pozycjonujemy?

Pozycjonowanie to długotrwały proces składający się z dwóch elementów: optymalizacji (on-site) i budowania linków (off-site).
Całość działań uzupełnia analiza słów kluczowych i wyznaczenie celu kampanii.

Jak pozycjonujemy?

Pozycjonowanie to długotrwały proces składający się z dwóch elementów: optymalizacji (on-site) i budowania linków (off-site).
Całość działań uzupełnia analiza słów kluczowych i wyznaczenie celu kampanii.

Analiza słów kluczowych

Szeroki proces wybrania takich słów kluczowych, które są poszukiwane przez użytkowników Google i przyniosą pozytywny efekt biznesowy.

Optymalizacja

Naszym celem jest strona idealnie przygotowana pod roboty wyszukiwarki Google, z zachowaniem zasady, że najważniejszy jest użytkownik.

Budowa linków

Stały proces budowania popularności strony poprzez tworzenie nowych miejsc odsyłających do domeny. Ważna jest dla nas dywersyfikacja typów i nazw linków.

Cykliczne działania

Nie poprzestajemy na jednorazowej optymalizacji strony, czy analizie słów kluczowych wyłącznie początku współpracy. Algorytm Google jest zmienny, więc dbamy o to by nasze metody były zawsze aktualne.

Zewnętrzny Content Marketing

Jesteśmy ekspertami od pozyskiwania linków z wartościowych miejsc oraz z artykułów sponsorowanych.
Doradzimy jaką część budżetu SEO warto przeznaczyć na linki wysokiej jakości pozyskane w ten sposób.

Optymalizacja

Pełny zakres działań on-site mający na celu poprawę jakości strony.
 

Optymalizacja

Dobrze przygotowana strona ma nie tylko wartość dla wyszukiwarki, przez co lepiej się pozycjonuje, ale też dla użytkownika, który szybciej znajdzie interesujące go treści.

W optymalizacji stron ściśle przestrzegamy zasad Google.

Nasze pakiety zawierają czas przeznaczany na prace analityczne i optymalizacyjne, które mogą zostać wykorzystane do ulepszania strony.
 
 

Wdrożenia

Posiadasz własny zespół zajmujący się stroną? Idealnie – przeszkolimy go i będziemy nadzorować wprowadzanie zasugerowanych poprawek.

Jeśli nie masz specjalistów zmiany możemy wdrożyć odpłatnie lub w ramach godzin dostępnych w pakietach. Możemy też rekomendować któregoś z naszych licznych partnerów.
 

Budowanie linków

Pełny zakres działań off-site mający na celu zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce.

Analiza słów kluczowych

Jesteśmy pionierami w dziedzinie analizy słów kluczowych, czyli tego na co powinniśmy pozycjonować biznes.
Nasza strategia content marketingu została nagrodzona na Kongresie E-Handlu jako najlepsza prezentacja wg. publiczności!
 
 

Usługi dodatkowe

Godziny w pakietach możesz wykorzystywać wymiennie na szeroka gamę usług dodatkowych:
 
Oraz wiele innych działań: kampanie Google Ads (AdWords), FacebookAds, remarketing czy prace graficzne.
W ramach pakietu w każdym miesiącu zyskujesz czas, który możesz przeznaczyć na dodatkowe działania.
Zebrane godziny nie przepadają i sumują się.
Większe projekty (np. audyt, który może zająć nawet 10-20 godzin) i działania dodatkowe nie zawsze są podejmowane co miesiąc. Dodatkowo zawsze istnieje możliwość dokupienia kolejnych godzin pracy.
 

Narzędzia agencyjne

Nowoczesne pozycjonowanie wymaga szerokiej gamy narzędzi.
Wykorzystujemy najlepsze z nich, korzystając wyłącznie z legalnych wersji.
oraz wiele innych, w tym narzędzia autorskie,
tworzone pod indywidualne potrzeby klientów.

Ile to kosztuje?

W DevaGroup sam decydujesz o poziomie swoich wydatków, a budżet kampanii może być dowolnie modyfikowany.
Całkowity koszt działań to Twój budżet oraz koszt naszej obsługi i opcjonalnych usług dodatkowych.
Zapytaj nas również o pakiety premium SEO.

Zapomnij o rozliczeniach „za pozycje”!

Ze względu na liczne nadużycia w branży nie oferujemy tzw. modelu „za pozycje” / „za efekt”. Uważamy, że świadomy klient to dobry klient.

Model "za pozycje"

Ryzyko: firmy ryzykują
aby wystawić wyższą fakturę

Agencje pokazują jedynie raporty pozycji,
a nie wykonaną pracę

Błędne koło: brak efektów powoduje
brak środków na zaangażowanie

Długie okresy wypowiedzenia

Agencja typowo kasuje linki
z własnych zaplecz

Wynagrodzenie za pracę

Nie ryzykujemy,
liczy się efekt długofalowy

Pokazujemy linki, pozycje
i pracę jaką wykonaliśmy

Gwarantowane zaangażowanie,
szerokie pozycjonowanie

Krótki, miesięczny okres wypowiedzenia
- musimy dać z siebie wszystko

Nie kasujemy linków i nie uzależniamy
Klientów od własnego zaplecza

Oferujemy wsparcie w SEO

 
Marzec-krzysztof

Wieloletni szef działu SEO Interia.pl, RMF, Bauer

Krzysztof Marzec, nadzorujący prace zespołu SEO, przez 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl.
Jest wieloletnim szkoleniowcem i wykładowcą oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.

W zależności od potrzeb zapraszamy na szkolenia lub konsultacje. Wykonujemy również audyty działań SEO bezstronnie i obiektywnie oceniając pracę innych specjalistów.

 

Oferujemy wsparcie w SEO

 
Marzec-krzysztof

Wieloletni szef działu SEO Interia.pl, RMF, Bauer

Krzysztof Marzec, nadzorujący prace zespołu SEO, przez 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl.
Jest wieloletnim szkoleniowcem i wykładowcą oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.

W zależności od potrzeb zapraszamy na szkolenia lub konsultacje. Wykonujemy również audyty działań SEO bezstronnie i obiektywnie oceniając pracę innych specjalistów.

 
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991