Jesteśmy ekspertami od pozycjonowania stron www
17 lat doświadczenia to dziesiątki tysięcy słów kluczowych oraz ruch liczony w milionach odwiedzin.

Jesteśmy skuteczni

Tylko specjaliści

Pełna specjalizacja

Analityka w cenie
Wybierasz sprawdzony zespół
Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 600 klientów, którzy nam zaufali. Poznaj kluczowych z nich:

Kornel Dulęba, Dyrektor Działu Media

Krzysztof Krawczyk, Prezes Zarządu

Marcin Duma, Dyrektor sprzedaży i rozwoju
Zewnętrzny Content Marketing
Doradzimy jaką część budżetu SEO warto przeznaczyć na linki wysokiej jakości pozyskane w ten sposób.

Artykuły z linkami

Najlepsze platformy

Tematyczne linki
Optymalizacja
Działamy zgodnie z najnowszymi trendami optymalizacji data-driven.

Optymalizacja
W optymalizacji stron ściśle przestrzegamy zasad Google.
Nasze pakiety zawierają czas przeznaczany na prace analityczne i optymalizacyjne, które mogą zostać wykorzystane do ulepszania strony.

Wdrożenia
Jeśli nie masz specjalistów zmiany możemy wdrożyć odpłatnie lub w ramach godzin dostępnych w pakietach. Możemy też rekomendować któregoś z naszych licznych partnerów.
Budowanie linków

Linki wysokiej jakości
Stosujemy kilkanaście typów linków – zawsze możesz poprosić nas o ich przykłady.

Bezpieczeństwo
W tych zasadach tkwi sekret naszej skuteczności.
Używamy wyłącznie takich metod budowy linków, o których wiemy, że są skuteczne i bezpieczne.

Jasne zasady
Wszystkie linki pokazujemy w raportach.
Nie kasujemy ich w przypadku zakończenia współpracy -
to wyróżnia nas na rynku SEO.
Analiza słów kluczowych
Nasza strategia content marketingu została nagrodzona na Kongresie E-Handlu jako najlepsza prezentacja wg. publiczności!

Konsultacje

Content Marketing
mikro momenty mobilne, długi ogon / pozycjonowanie szerokie oraz optymalizacje pod wyszukiwanie głosowe.

Planowanie

Analiza konkurencji

Google Ads (AdWords)
Usługi dodatkowe
Optymalizacja
Dodatkowe analizy i audyt SEO/UX strony.
Analityka cyfrowa
Wdrożenia GTM, Google Analytics i analiza danych.
Dodatkowe linki
Przeznaczenie godzin na budżet na linki.
Praca kodera/programisty
Opcjonalne wdrożenia i prace dodatkowe.
Prace na stronie
Ulepszenia opisów, ustawienia SEO w panelu CMS.
Narzędzia Google i monitoring
Analizy w Google Search Console i Meta Harvester.
Analiza słów kluczowych
Dodatkowe analizy oraz strategie content marketingu.
Pisanie tekstów
Pełna oferta prac copywritera.
Analiza konkurencji
Analizujemy linki, słowa kluczowe oraz strategie.
Zebrane godziny nie przepadają i sumują się.
Narzędzia agencyjne
Wykorzystujemy najlepsze z nich, korzystając wyłącznie z legalnych wersji.

Zaawansowane narzędzie do analityki linków. Jesteśmy ambasadorem Majestic na terenie Polski.

Najważniejsze narzędzia dla webmasterów z danymi prosto od Google.

Profesjonalny crawler do zaawansowanych audytów stron.

Dodatkowy crawler dla najbardziej wymagających projektów.

Multi-narzędzie z wbudowanym crawlerem, doskonałe do skanów po wdrożeniu.

Uzupełniająca baza linków do analiz stron oraz konkurencji.

Multi-narzędzie doskonale sprawdzające się przy analizie i ocenie profilu linków.

Pakiet narzędzi do budowania baz słów kluczowych oraz analiz konkurencji.

Analiza konkurencji oraz pakiet prostych narzędzi SEO.

Wcześniej OnPage.org, to zaawansowany pakiet narzędzi do badania i monitoringu witryn z kompleksowym crawlerem SEO.

Bardzo dobry i szybki SEO crawler oraz narzędzie do analizy logów serwera.

Ogromny pakiet narzędzi do analizy widoczności w SERP w wielu krajach wraz z możliwością analizy ruchu, słów kluczowych, backlinków oraz treści.

Narzędzie umożliwiające optymalizację stron w modelu data-driven.

Program do optymalizacji projektów SEO i zarządzania danymi.

Narzędzie umożliwia wykrywanie zduplikowanych treści w obrębie stron internetowych.
tworzone pod indywidualne potrzeby klientów.
Specjaliści w działaniach B2B

Dominika Cisowska, Kierownik Marketingu

Michał Zawada, Dyrektor Zarządzający

pozycjonowanie strony i optymalizacje pod kątem SEO.
Aleksandra Czernecka, Marketing Manager
Zapomnij o rozliczeniach „za pozycje”!
Model "za pozycje"
Ryzyko: firmy ryzykują
aby wystawić wyższą fakturę
Agencje pokazują jedynie raporty pozycji,
a nie wykonaną pracę
Błędne koło: brak efektów powoduje
brak środków na zaangażowanie
Długie okresy wypowiedzenia
Agencja typowo kasuje linki
z własnych zaplecz
Wynagrodzenie za pracę
Nie ryzykujemy,
liczy się efekt długofalowy
Pokazujemy linki, pozycje
i pracę jaką wykonaliśmy
Gwarantowane zaangażowanie,
szerokie pozycjonowanie
Krótki, miesięczny okres wypowiedzenia
- musimy dać z siebie wszystko
Nie kasujemy linków i nie uzależniamy
Klientów od własnego zaplecza
FAQ - najczęściej zadawane pytania



Wybierz - pozycjonowanie lokalne
i dotrzyj do klientów z takich lokalizacji, jak:
Wybierz najlepszych specjalistów

Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, doświadczenie od 13 lat w tym 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl. Jest wieloletnim szkoleniowcem i wykładowcą, autorem dwóch książek z zakresu SEM oraz sędzią European Search Awards.

Kamil Sroka, Head of SEO, doświadczenie w branży od 11 lat, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters, z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.
Audyt działań SEO
Zanim zlecisz nam pozycjonowanie Twojej strony możemy wykonać darmowy podstawowy audyt oceniający stan jej profilu linkowego i dotychczasowe prace SEO.Możesz również zlecić nam pełny płatny audyt techniczny.
Szkolenia i konsultacje
Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem.Chcesz poznać lepiej SEO? Zapytaj nas o szkolenia otwarte
oraz dedykowane dla firm.