PROFESJONALNY
AUDYT SEO
Ponad tysiąc zadowolonych klientów, doskonałe referencje oraz liczne nagrody i wyróżnienia – jako wiodąca agencja SEO/SEM zapewnimy sukces Twojemu biznesowi! Współpracowaliśmy z takimi firmami jak Allegro, Merlin.pl czy Wydawnictwo Bauer. Indywidualne podejście, profesjonalne narzędzia oraz zespół ekspertów sprawił, że od wielu lat znajdujemy w czołówce agencji w Polsce. Aż 97% naszych klientów widzi wyniki naszych prac już od pierwszego miesiąca współpracy.
Spraw, żeby Klienci sami Cię znaleźli – jak? Dzięki pozycjonowaniu, które pozwoli Ci poprawić widoczność w wyszukiwarkach i zwiększyć przychody Twojej firmy.
Od czego zacząć? Pierwszym i najważniejszym krokiem przed pozycjonowaniem jest profesjonalny audyt SEO. Jako certyfikowani specjaliści od reklamy w Google wyeliminujemy błędy, które obniżały zaufanie do Twojej strony. Pokażemy co należy poprawić, a także wskażemy niezbędne narzędzia do osiągnięcia sukcesu.
Dlaczego warto zdecydować się na audyt SEO
Sprawdź nasze referencje
Co otrzymasz zamawiając audyt strony
Masz pytanie? Napisz do nas!
Audyty SEO
Profesjonalna analiza strony internetowej
Audyt SEO wykonany przez naszych specjalistów jest kompleksową analizą strony internetowej, która porusza wszystkie istotne zagadnienia. W dokumencie wskazujemy nie tylko konieczne do naprawienia błędy, ale przede wszystkim proponujemy realne rozwiązania, dopasowane do systemu zarządzania treścią oraz charakterystyki danej witryny. Wieloletnie doświadczenie pracy z różnymi systemami CMS pozwala nam w audytach SEO proponować konkretne i dostosowane do potrzeb działania, które da się wdrożyć i które przekładają się na realne korzyści.

Trwały wzrost pozycji
Audyt SEO to najlepsza inwestycja we własny serwis. Jest mapą drogową wskazującą jak zoptymalizować stronę pod kątem SEO. Wdrożone rozwiązania przekładają się na wzrost wielu pozycji słów kluczowych ujętych w treści strony a tym samym na ogólną widoczność strony w wyszukiwarce Google. Audyt strony www jest przede wszystkim pierwszym i najważniejszym krokiem przed aktywnym pozycjonowaniem, gdyż, oprócz wskazywania błędów, stanowi również doskonały punkt wyjścia do porównań skuteczności prowadzonych działań.

Więcej wizyt z Google
Analiza strony internetowej to początek działań, bo dopiero poprawnie wdrożony audyt SEO przekłada się na poprawę jakości ruchu pozyskiwanego z Google oraz wzrost ilości wizyt. Zapewniamy profesjonalne wsparcie zarówno firmom posiadającym własny dział IT, jak i tym, którzy nie mają własnych deweloperów. Taka współpraca sprawia, że sukces osiągamy w 100% przypadków wdrożonych audytów stron internetowych.

Szybsza indeksacja
Prawidłowo wdrożony audyt SEO strony internetowej wpływa także na pracę robotów indeksujących i przekłada się na szybszą indeksację zawartości strony. Nasi specjaliści korzystają w swojej codziennej pracy z narzędzi Google oraz zewnętrznych crawlerów sprawdzających strukturę witryny. Dzięki temu wiemy, co zrobić aby Google szybciej przemierzał Twoją stronę. Wyeliminujemy błędy, które obniżały zaufanie Google do Twojej strony.

Wsparcie Google Ads
Wprowadzenie audytu SEO może mieć również bardzo pozytywny wpływ na Twoją kampanię Google Ads. Audyt strony www polepsza jakość i szybkość ładowania witryny, a to z kolei pozwala zmniejszyć koszty reklamy. Dodatkowo realizacja wskazówek UX w nim zawartych ułatwia klientom korzystanie z serwisu, co może przełożyć się na wzrost liczby konwersji.
Wybierasz sprawdzony zespół
Nasi specjaliści mają doświadczenie zarówno w analizie stron internetowych małych i średnich firm, jak i największych marek. Zanim przystąpimy do audytu SEO konsultujemy jego zawartość z klientem i dopasowujemy się do jego oczekiwań. Jeżeli więc chcesz się skupić na konkretnych elementach swojej strony – przeanalizujemy je dla Ciebie.
Elastyczność w kwestii zawartości audytu SEO pozwala nam na przygotowywanie kompleksowych analiz stron internetowych dla różnych branż, niezależnie od zastosowanych rozwiązań technologicznych. Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 1000 klientów, którzy nam zaufali. Poznaj kluczowych z nich:

7-letni projekt rozwoju i prowadzenia działu SEO. Szkolenia, strategie linkowania oraz audyty techniczne dla kilkudziesięciu serwisów w tym wydawnictwa Bauer oraz Radia RMF.
Zdecydowanie mogę polecić Krzysztofa Marca i jego zespół do prac z zakresu SEO, SEM jak i tworzenia zaawansowanych narzędzi na te potrzeby.
Kornel Dulęba, Dyrektor Działu Media

Naszym zadaniem był audyt silnika największego systemu sklepów SaaS w Polsce. W wyniku tych prac Shoper to najlepiej przygotowana platforma e-commerce pod kątem SEO.
Audyty przygotowywane przez DevaGroup są na wysokim poziomie technicznym, a analiza kilkudziesięciu elementów została wykonana bardzo dokładnie.
Krzysztof Krawczyk , Prezes Zarządu

Jesteśmy odpowiedzialni za techniczne przygotowanie serwisów w dwóch dużych audytach SEO.
Szeroka wiedza, duża kreatywność i zaangażowanie, bardzo dobra i skuteczna komunikacja, to klucze wartości jakie otrzymaliśmy po rozpoczęciu współpracy z DevaGroup jako opiekunów naszych kampanii Adwords
Marcin Duma, Dyrektor sprzedaży i rozwoju
Kiedy warto zainwestować w audyt SEO?
Dogłębna analiza strony internetowej, jaką jest audyt SEO, wskazuje, co działa świetnie, co wymaga natychmiastowej naprawy, a co można ulepszyć na samym końcu. Inwestycja ta jest kluczowa, jeśli obserwujesz problemy, takie jak:
- spadek widoczności, a wraz z nim spadek ruchu organicznego,
- ruch na domenie nie przekłada się na konwersje, czy to w postaci zakupu produktów, czy kontaktu,
- obserwujesz dynamiczny wzrost konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania i konkurencja ta osiąga coraz to wyższe pozycje.
Kolejną sytuacją, kiedy warto zainwestować w audyt, jest ta, gdy w obrębie domeny były wprowadzane większe lub mniejsze zmiany bez wsparcia specjalisty SEO, lub gdy samodzielnie pozycjonujesz swoją stronę od kilku lat. Wówczas audyt pomoże wskazać ścieżki rozwoju oraz odpowie na pytanie, czy strona wykorzystuje swój maksymalny potencjał.
Żadna z tych sytuacji nie dotyczy Ciebie? Może więc planujesz uruchomić nową stronę internetową? Jeśli tak, to początkowy etap prac nad nową stroną to idealny moment na rozpoczęcie współpracy z naszymi specjalistami SEO. Taka analiza szyta na miarę da solidny fundament pod przyszłe działania w internecie i pomoże uniknąć kosztownych błędów, które mogą hamować rozwój biznesu w przyszłości.
Audyt SEO jest również bardzo dobrą inwestycją, jeśli planujesz redesign lub migrację strony. Wówczas nasi specjaliści wskażą, jakie działania są niezbędne, aby nowa wersja serwisu nie straciła wypracowanych pozycji i była od startu zoptymalizowana pod wyszukiwarki.
Co zawiera audyt SEO?
Każdy z opracowywanych przez nas audytów SEO strony internetowej jest inny, dopasowany do indywidualnych oczekiwań i przygotowywany specjalnie dla konkretnej witryny. Wykonując analizę strony www zawsze uwzględniamy specyfikę biznesu, jego cele, działania konkurencji, a także specyfikę danej branży.
W naszym audycie SEO poruszamy kwestie takie jak:
Analiza widoczności serwisu w wyszukiwarce Google
Weryfikacja konstrukcji treści
Ocena budowy menu i menu breadcrumbs
Analiza z wyłączeniem egzekwowania kodu JS
Analiza struktury adresów URL
Optymalizacja grafik, zdjęć i innych elementów nie tekstowych
Przekierowania i duplikaty stron
Weryfikacja i ocena danych Search Console
Analiza struktury sąsiedztwa serwerowego
Tworzenie i optymalizacja nowych treści
Szybkość ładowania i test optymalizacji mobilnej
Indeksacja, robots.txt, mapy strony
Analiza kodów 3xx, 4xx i 5xx
Ocena linkowania wewnętrznego i nieprawidłowości indeksacyjne
Unikalność treści na stronach docelowych
Test znaczników danych strukturalnych
Analiza opisów występujących na stronie
Rekomendacje wdrożenia mikrodanych odpowiadających strukturze strony
Badanie tagów tytuowych i opisowych
Wersje językowe i hreflang
Analiza występowania i hierarchii nagłówków
Analiza linków przychodzących
Eksploracja nasycenia treści słowami kluczowymi
Badanie wizytówki w Google Moja Firma
i wiele innych… W audycie pojawia się także specjalna sekcja najnowszych tricków, o których jeszcze nie mówi się na szkoleniach SEO, a są w pełni zgodne z wyznacznikami Google dla webmasterów.
Analizy stron internetowych, które wykonujemy zawierają także analizę UX, ponieważ wyznaczniki związane z użytecznością strony łączą się z SEO. W naszych audytach SEO pamiętamy więc także o użytkownikach, gdyż to oni są odbiorcami Twoich treści i potencjalnymi klientami Twojej firmy. W ten sposób ulepszamy słabe strony na wielu polach, by osiągać kompleksowe wyniki i zwiększać zarówno ogólną widoczność strony, jak i jej użyteczność.
Więcej zaawansowanej wiedzy o audycie, przeczytasz także w naszym artykule.

Ile to kosztuje?
Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt SEO wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan optymalizacji witryny.

Co po audycie?
Weryfikacja strony w audycie SEO nie oznacza końca współpracy, ponieważ nie zostawiamy klientów samych z rozbudowanym dokumentem. Oferujemy konsultację przeprowadzonej analizy (do 2h konsultacji w cenie audytu) oraz pomagamy wdrożyć zaproponowane rozwiązania. Taka wspólna optymalizacja strony może także przerodzić się w stałą współpracę SEO.
FAQ – najczęściej zadawane pytania



Jakie strony internetowe powinny przejść audyt?
Każda strona, której celem jest pozyskiwanie klientów z internetu, odniesie korzyści z inwestycji w audyt SEO. Jako specjaliści od pozycjonowania wiemy, że strony internetowe są różne, dlatego dopasowujemy analizy do typu domeny oraz aktualnych celów.

Audyt SEO dla e-commerce
W branży e-commerce każda pozycja w rankingu i każdy procent współczynnika konwersji przekłada się na realne pieniądze. Audyt SEO dla sklepu internetowego pomoże zweryfikować, czy można go ulepszyć i w jakim obszarze.
Nasze analizy dla tej branży obejmują podstawowe elementy, takie jak:
- Szybkości wczytywania oraz elementy UX ułatwiające przechodzenie przez proces zakupowy.
- Czy podstrony kategorii są zoptymalizowane pod kątem SEO oraz UX.
- Linkowanie wewnętrzne oraz strukturę serwisu, ponieważ jest ona istotna dla robotów Google, narzędzi opartych o LLM, ale przede wszystkim dla potencjalnych klientów.
- Dane strukturalne dla e-commerce, ponieważ one pozwalają, czy to robotom Google, czy narzędziom opartym o LLM, zrozumieć zawartość domeny.
Audyt SEO dla stron B2B
W sektorze B2B są podstrony, gdzie proces podejmowania decyzji jest podobny do tego w sektorze B2C, np. gdy mowa o zakupie gadżetów reklamowych czy materiałów biurowych. Jednak szereg biznesów oferuje różne usługi i w takich przypadkach proces się wydłuża i jest nastawiony na pozyskiwanie tzw. leadów. Wówczas audyt SEO dla stron B2B jest przez nas dopasowywany indywidualnie do tego, czego potrzebuje dany biznes i jak dociera lub może dotrzeć do potencjalnego klienta.
Podstawą, obok kwestii technicznych, jest również:
- Analiza ścieżki konwersji, czyli weryfikacja czy strona skutecznie zachęca do pozostawienia kontaktu i to umożliwia.
- Weryfikacja widoczności pod frazy powiązane z ofertą, również te długiego ogona, ważne dla osób szukających konkretnych, specjalistycznych rozwiązań.
- Analiza strategii contentowej, czy treści odpowiadają na potrzeby potencjalnych klientów na każdym etapie lejka sprzedażowego i pomagają budować wizerunek eksperta.


Audyt SEO dla firm lokalnych
Biznesy lokalne, których celem jest dotarcie do klientów w najbliższej okolicy, również mają swoją dynamikę. W takich przypadkach kluczowa jest zazwyczaj możliwość pozyskania danych kontaktowych czy od razu dokonania konferencji, np. w postaci rezerwacji terminu, czy dokonania zamówienia np. obiadu.
Z tego względu audyt SEO dla firm lokalnych obejmuje:
- Analizę fraz kluczowych pod zapytania lokalne dopasowane do oferty i lokalizacji.
- Weryfikację, czy dane kontaktowe są łatwo dostępne z dowolnego miejsca w domenie i spójne z tym, co znajduje się w wizytówce Google Moja Firma.
- Analizę ścieżki klienta i możliwości dokonania konwersji w postaci wysyłki formularza, zapisu lub dokonania zakupu.
Wybierz najlepszych specjalistów
Zapomnij więc o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, pozycjonowanie w wyszukiwarce Google znają tylko w teorii, a realną pracę SEO zlecają praktykantom. Nie tworzymy generycznych audytów, które są wydrukiem z narzędzi lub jednego z najbardziej znanych “analizatorów”. Wykonywaliśmy audyty stron internetowych dla wielu branż, mamy szerokie doświadczenie w e-commerce (Conrad.pl, Neonet.pl czy Dawanda.com) oraz portalach informacyjnych. Szkoliliśmy również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.
Dla nas liczy się coś więcej niż szybkość ładowania strony i jej widoczność. Staramy się zadbać także o doświadczenia użytkowników i wpasować nasze działania w specyfikę Twojego biznesu. W naszej pracy stawiamy na współpracę i stały kontakt między klientem a naszymi specjalistami, którzy chętnie odpowiedzą na pytania i rozwieją wątpliwości. W ten sposób wykorzystujemy dla Ciebie całą wiedzę gromadzoną w trakcie wielu lat wykonywania audytów SEO oraz pozycjonowania stron internetowych naszych Klientów.
W zależności od Twoich potrzeb wybierz audyt strony, konsultacje SEO lub pełne szkolenie.


Kamil Sroka, Head of SEO, w branży od 2008 roku, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, trener programu szkoleniowego Google “Umiejętności Jutra”, wykładowca WSB w Gdańsku. Przez lata realizował także liczne szkolenia z tematyki SEO dla wielu firm i instytucji. Odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 13 osobowym działem SEO w DevaGroup, oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.
Audyt działań SEO
Zanim zlecisz nam pozycjonowanie Twojej strony możemy wykonać darmowy podstawowy audyt oceniający stan jej profilu linkowego i dotychczasowe prace SEO.
Możesz również zlecić nam pełny płatny audyt techniczny.
Szkolenia i konsultacje
Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem.Chcesz poznać lepiej SEO? Zapytaj nas o szkolenia otwarte oraz dedykowane dla firm.
Zdobyliśmy nagrodę w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023!
DevaGroup z prestiżową nagrodą w konkursie Performance Marketing Diamonds! To wyróżnienie przyznawane najlepszym kampaniom performance oraz afiliacyjnym na rynkach UE.
Zostaliśmy nagrodzeni w kategorii niezwykle dla nas ważnej – bo stawiającej użytkownika na pierwszym miejscu: The best content directed to consumer!
Statuetka została przyznana za kampanię prowadzoną we współpracy z ContentHouse dla Tauron Polska Energia S.A.!
Szukasz sprawdzonej agencji, która dowozi diamentowe wyniki?
Ile kosztuje audyt SEO?
Koszt audytu strony internetowej zależy od ilości czasu, jaki specjalista SEO musi poświęcić na na jego wykonanie. Każdy audyt SEO wyceniamy indywidualnie, ponieważ przygotowanie oferty poprzedza weryfikacja strony w ramach której pod uwagę brany jest m.in. obecny stan optymalizacji witryny. Konsultacja z naszym działem New Business odnośnie celów i zauważonych problemów pozwala za każdym razem dopasować ofertę do oczekiwań i potrzeb. Dokument zazwyczaj jest gotowy w 7-10 dni roboczych.
Audyt SEO
pełna obsługa konta
analiza przewagi nad konkurencją
kompletny skan serwisu crawlerami
1 miesiąc wsparcia technicznego
Zapewniamy szybką reakcję na pytania, 3 dni robocze na ocenę makiet, do 21 dni roboczych na całość prac nad kolejnymi etapami.
Po wykonaniu audytu przez jeden miesiąc, bez dodatkowych opłat, wspieramy merytorycznie wdrożenie zaleceń (do 2h konsultacji).
Ile trwa wykonanie audytu SEO?
To, jak długo będzie wykonywany audyt SEO, zależy od kilku czynników. Najważniejszym z nich jest wielkość domeny – im więcej zawartości, tym więcej czasu potrzeba, aby specjalista przeanalizował domenę. Dla małej domeny na szczegółową analizę wystarczy do 10 godzin. Przy dużym sklepie e-commerce ilość czasu może wzrosnąć nawet do 30 lub 40 godzin. Równie ważny jest zakres samej analizy. Jeśli będzie ona obejmować również aspekty UX oraz optymalizację pod kątem narzędzi AI, to potrzebny czas może wzrosnąć dwu lub trzykrotnie.
Kolejnym aspektem, kiedy audyt zostanie oddany, jest kalendarz zaplanowanych prac, jaki ma dana agencja czy freelancer. Jasne informowanie o dostępnych terminach świadczy o profesjonalnym podejściu do tematu, ponieważ wskazuje na przejrzystość komunikacji i rzetelność w wywiązywaniu się ze zobowiązań.
Nie ma więc jasnej i konkretnej odpowiedzi na to, ile czasu zajmuje sam audyt, jak również ile czasu minie od jego zlecenia do jego dostarczenia.
Narzędzia audytu SEO
Nowoczesne pozycjonowanie oraz profesjonalne audyty stron internetowych wymagają szerokiej gamy specjalistycznych narzędzi. Wykorzystujemy najlepsze z nich i to wyłącznie w postali legalnych wersji. To dedykowane oprogramowanie wspiera codzienną pracę naszych specjalistów, którzy zawsze dokonują weryfikacji i ostatecznej interpretacji prezentowanych wyników. Taki proces wykonywania audytów SEO oraz prowadzenia działań mających na celu wypozycjonowanie strony, pozwala na indywidualne podejście do każdego klienta z uwzględnieniem jego celów i możliwości.
Podczas analiz stron internetowych wykorzystujemy między innymi:

Zaawansowane narzędzie do analizy linków prowadzących do strony. Jesteśmy ambasadorem Majestic na terenie Polski.

Najważniejsze narzędzia dla webmasterów oraz administratorów stron z dannymi prosto od Google.

Rozbudowany crawler do zaawansowanych audytów stron www.

Dodatkowy, zaawansowany crawler, wykorzystywany do analiz najbardziej wymagających serwisów.

Multi-narzędzie z wbudowanym crawlerem, doskonałe do analiz porównawczych przed i po wdrożeniu zaleceń audytu SEO.

Narzędzie do analizy linków, słów kluczowych oraz konkurencji pozycjonowanego serwisu.

Zestaw narzędzi bardzo przydatnych do analizy i oceny profilu linków.

Rozbudowany pakiet narzędzi do analizy słów kluczowych, monitoringu widoczności i sprawdzania konkurencji.

Zestaw narzędzi analitycznych do sprawdzania konkurencji, słów kluczowych oraz tworzenia treści na stronę

Wcześniej OnPage.org – rozbudowany pakiet zaawansowanych narzędzi do badania i monitoringu witryn z kompleksowym crawlerem SEO.

Wysoko oceniany, szybki SEO crawler wzbogacony o narzędzie do analizy logów serwera.

Ogromny pakiet narzędzi do analizy widoczności w SERP w wielu krajach z możliwością analizy ruchu, słów kluczowych, backlinków oraz treści.

Narzędzie umożliwiające audyt zawartości oraz optymalizację witryn w modelu data-driven.

Program do optymalizacji projektów SEO z wbudowanym crawlerem i analizą mapy witryny.

Narzędzie do analizy duplikacji treści w obrębie strony internetowej.
Narzędzia audytu SEO
Nowoczesne pozycjonowanie oraz profesjonalne audyty stron internetowych wymagają szerokiej gamy specjalistycznych narzędzi. Wykorzystujemy najlepsze z nich i to wyłącznie w postali legalnych wersji. To dedykowane oprogramowanie wspiera codzienną pracę naszych specjalistów, którzy zawsze dokonują weryfikacji i ostatecznej interpretacji prezentowanych wyników. Taki proces wykonywania audytów SEO oraz prowadzenia działań mających na celu wypozycjonowanie strony, pozwala na indywidualne podejście do każdego klienta z uwzględnieniem jego celów i możliwości.
Podczas analiz stron internetowych wykorzystujemy między innymi:
Audyt SEO – doświadczenie specjalisty i możliwości AI
Powierzając nam audyt SEO masz pewność, że wykona go specjalista z wieloletnim doświadczeniem, opierając się na danych z profesjonalnych narzędzi. Wiele z nich wyposażone jest w moduły sztucznej inteligencji, wspierające proces analizy strony. Przekonaliśmy się wielokrotnie, że połączenie wiedzy praktycznej z nowoczesnymi metodami i oprogramowaniem pozwala uzyskać pozytywne efekty biznesowe dla naszych klientów.
AI pomaga nam na wielu etapach tworzenia audytu SEO – m.in. w analizie słów kluczowych oraz konkurencji, a także w przygotowywaniu rekomendacji wdrożeniowych związanych z treścią i linkbuildingiem. Mamy świadomość, że nawet najlepsze narzędzie nie jest w stanie zastąpić wiedzy zdobytej podczas codziennej pracy z projektami SEO. Dlatego też wszystkie analizy i rekomendacje są tworzone przez specjalistów, którzy nadzorują pracę narzędzi i dopasowują jej rezultaty do potrzeb Twojej strony internetowej.
Trzymamy również rękę na pulsie i regularnie testujemy najnowsze rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję. Sprawdzamy również, jak wyszukiwarki interpretują treści tworzone z wsparciem AI. Wszystko po to, abyś otrzymał rekomendacje zgodne z aktualnymi trendami w branży.







Czy audyt SEO pomoże w pozycjonowaniu w ChatGPT, Gemini, Perplexity itp.?
Tak, audyt SEO pomoże w pozycjonowaniu w ChatGPT, Gemini, Perplexity, jak i w innych narzędziach opartych o LLM jak Copilot i AI Overview w Google. Dzieje się tak, ponieważ SEO nadal jest fundamentem, który pozwala sztucznej inteligencji zrozumieć zawartość w domenie i ją oceniać. W zależności od narzędzia i wybranej opcji mogą pojawić się źródła, na bazie których powstała odpowiedź. Ruch z nich jest kolejną opcją pozyskania potencjalnych klientów.




Audyt GEO, czyli jak optymalizować stronę w erze AI?
Audyt GEO jest nową odsłoną audytu SEO. To nowe podejście, które koncentruje się bardziej na optymalizacji treści nie tyle pod kątem słów kluczowych, co pod kątem bycia najlepszym możliwym źródłem odpowiedzi na zapytania użytkowników.

Audyt GEO vs. audyt SEO – czym się różnią?
Audyt GEO w porównaniu do audytu SEO kładzie większy nacisk na elementy kluczowe pod kątem optymalizacji pod AI, takie jak:
- Eksperckość, merytoryczność oraz użyteczność istniejących treści.
- Optymalizacja techniczna treści zarówno pod kątem formatowania, jak i implementacji danych strukturalnych.
- Analiza linkowania zewnętrznego, czy istnieje i czy linki są pozyskiwane z miejsc z realnym ruchem użytkowników.
W praktyce GEO nie zastępuje SEO – ono je rozszerza. Solidny audyt SEO jest punktem wyjścia. Audyt GEO idzie o krok dalej, analizując, jak przebudować treści i architekturę strony, aby wprost odpowiadały na pytania zadawane przez użytkowników, stając się tym samym preferowanym źródłem dla algorytmów sztucznej inteligencji.
Nie wiesz co wybrać? Napisz do nas!
Nie czekaj, aż konkurencja Cię wyprzedzi. Zainwestuj w audyt, który pomoże naprawić bieżące problemy i przygotuje Twoją stronę na nową erę AI.