FAQ – Najczęstsze pytania od Klientów
SEM
SEO
Pozostałe
Więcej na blogu tutaj:
https://www.devagroup.pl/blog/co-potrzeba-do-uruchomienia-kampanii-produktowej
– zamiast zwykłych reklam graficznych stosowanie elastycznych reklam display
– Kierowanie kampanii na różne języki (polski, angielski)
– Dodanie rozszerzenia lokalizacji
– Stosowanie różnych dopasowań słów kluczowych
– Ustawienie dynamicznych reklam w sieci wyszukiwania – polecane szczególnie w branży e-commerce przy dużej ilości produktów
– zwiększenie budżetu kampanii
– Ustawienie kampanii w sieci reklamowej ( testowanie różnych grup odbiorców)
Więcej na blogu tutaj:
https://www.devagroup.pl/blog/co-jest-potrzebne-do-uruchomienia-kampanii-w-sieci-reklamowej-google-kampanii-graficznej – Inteligentne kampanie w sieci reklamowej
Więcej na blogu tutaj:
https://www.devagroup.pl/blog/czym-jest-inteligentna-kampania-w-sieci-reklamowej-google
– rozszerzenie zasięgu kampanii pod kątem geolokalizacji”
Więcej na blogu tutaj:
https://www.devagroup.pl/blog/geotargetowanie-czym-jest
Więcej informacji na blogu:
https://www.devagroup.pl/blog/co-zrobic-zeby-zwiekszyc-zasieg-kampanii
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-w-reklamie-produktowej-konkurencji-pojawia-sie-napis-taniej
https://www.devagroup.pl/blog/czym-jest-inteligentna-kampania-w-sieci-reklamowej-google
https://www.devagroup.pl/blog/czy-koszt-x-zl-za-konwersje-jest-dobry
https://www.devagroup.pl/blog/czy-sa-jakies-wspolczynniki-liczace-krzywa-stosunku-budzetu-do-wynikow-sprzedazy
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-listy-do-remarketingu-dynamicznego-sie-nie-zbieraja
Opisaliśmy szczegółowo przyczyny braku reklamy w serii artykułów:
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-nie-widze-swojej-reklamy
Nt. sieci wyszukiwania:
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-nie-widze-swoich-reklam-w-sieci-wyszukiwania-google
Nt. kampanii produktowej:
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-nie-widze-swojej-reklamy-produktowej
Nt. reklamy wideo:
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-nie-widze-swoich-reklam-video
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-w-ga-wszystkie-transakcje-mam-przypisane-do-strony-platnosci
1. Podczas konfiguracji GA wprowadzamy filtry (np. Filtr IP, wykluczanie spamu itd.) – warto sprawdzić czy te dane są zliczane w panelu sklepu
2. Może się zdarzyć, że zanim Google Analytics zarejestruje transakcje, użytkownik może zamknąć przeglądarkę lub przejść na inną stronę – to także powoduje niezgodność.
3. Pamiętajmy o różnicach w przeglądarkach, istnieją przeglądarki w których Google Analytics może mieć błędy w przesyłaniu danych.
4. Różne wtyczki blokują wysyłanie danych do Google Analytics co powoduje brak śledzenia danych i tworzy rozbieżności.”
Więcej informacji na blogu:
https://www.devagroup.pl/blog/dlaczego-w-panelu-sklepu-mam-wiecej-zamowien-niz-w-ga
https://www.devagroup.pl/blog/jak-ocenic-czy-reklama-jest-skuteczna
Więcej na temat płatności za kampanie Google Ads znajdziecie w artykule na naszym blogu: https://www.devagroup.pl/blog/jak-placic-za-kampanie-google-ads
https://www.devagroup.pl/blog/ostatni-beda-pierwszymi-czyli-o-1-pozycji-w-google-ads
– branży
– konkurencji
– typu kampanii
– wybranego kierowania
Dla reklam tekstowych oraz produktowych jesteśmy w stanie wyliczyć potrzebne budżety, aby uzyskać 90% udział w wyświetleniach. Potrzebujemy tylko słowa kluczowe, na które ma być prowadzona kampania.
Dla reklam graficznych oraz wideo bardzo dużo zależy od kierowania. Możliwości jest bardzo dużo i na ten typ reklamy można wydawać dziesiątki i setki tysiący złotych. Remarketing oraz precyzyjne kierowania mogą wymagać mniejszych kwot na poziomie 1 000-10 000 zł. Więcej informacji na blogu: https://www.devagroup.pl/blog/kampania-google-ads-jaki-bedzie-optymalny-budzet
120×600, 336×280, 300×250, 320×50, 320×100, 336×280, 728×90, 300×600, 160×600, 970×90, 970×250, 468×60, 250×250 i 200×200. Temat rozwijamy w artykule na naszym blogu
https://www.devagroup.pl/blog/jakie-sa-popularne-rozmiary-banerow
Obraz
Format poziomy (1,91:1): 1200 × 628 (rozmiary minimalne: 600 × 314, maksymalny rozmiar pliku: 5120 KB)
Kwadrat: 1200 × 1200 (rozmiary minimalne: 300 × 300, maksymalny rozmiar pliku: 5120 KB)
Logo
Format poziomy (4:1): 1200 × 300 (rozmiary minimalne: 512 × 128, maksymalny rozmiar pliku: 5120 KB)
Kwadrat: 1200 × 1200 (rozmiary minimalne: 128 × 128, maksymalny rozmiar pliku: 5120 KB)
Uwaga: dodanie tylko logo w formacie poziomym może ograniczyć zasięg reklamy i nie jest zalecane.”
https://www.devagroup.pl/blog/kiedy-mozna-przeprowadzic-pierwsza-analize-skutecznosci
https://www.devagroup.pl/blog/nie-da-sie-tego-zrobic-taniej