Najlepsza reklama sklepu internetowego

Google Ads to wiele typów kampanii i wiele zastosowań. Zobacz jak wypromujemy Twój sklep internetowy:

1

Reklama produktowa

Reklama pozwalająca na przedstawienie zdjęcia, nazwy i ceny produktu bezpośrednio przy wynikach wyszukiwania to główne narzędzie sprzedaży. Dodatkowo założymy i skonfigurujemy Twoje konto Merchant żeby mieć pewność, że wszystko działa jak należy!

2

Google CSS: do 20% tańsze reklamy

Trzymamy rękę na pulsie i wykorzystujemy nowe technologie kiedy tylko pojawia się możliwość ulepszenia Twojej kampanii. Jedną z tych możliwości jest Google CSS (Comparison Shopping Service) , dzięki któremu koszty reklam produktowych w Google Ads mogą spaść nawet o 20%!

3

Kampanie DSA

Wykorzystanie DSA (Dynamic Search Ads) pozwala na wyświetlenie reklam na niszowe słowa kluczowe i te które nie zostały dodane w innych kampaniach, dzięki czemu Twoja kampania zyska dodatkowy zasięg i możliwości wyświetlania reklam na bardzo precyzyjne zapytania.

4

Kampanie na YouTube

YouTube to potężne narządzie marketingowe, dzięki któremu  Twoja marka zyska rozpoznawalność, a Klienci chętniej dokonają zakupu właśnie u Ciebie. Budowanie zasięgu kampanii przy wsparciu YouTube to skuteczna droga do zwiększenia sprzedaży.

5

Remarketing

Reklama remarketingowa podtrzymuje kontakt z Klientem tak, by wybrany produkt kupił w Twoim sklepie a nie u konkurencji. To szalenie ważne, ponieważ większość użytkowników sprawdza wiele ofert i decyduje się na zakup dopiero po kilku wizytach w sklepie.

6

Wzrost sprzedaży

Jest wiele sposobów na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym, tu prezentujemy najważniejsze z nich. Napisz do nas jeśli chcesz otrzymać darmową wycenę i spersonalizowany plan działań.

Eksperci od e-commerce

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu i kampaniach Google Ads sklepów internetowych.
Wiemy jak dużym wyzwaniem jest sprzedaż on-line. Sprawdź, jak będziemy realizować Twoje cele!

Doradzimy skuteczne rozwiązania

Każdą współpracę rozpoczynamy od poznania potrzeb naszego Klienta i ustalenia celów biznesowych. Wiemy jak wzmacniać sprzedaż – potrafimy doradzić najbardziej optymalne i rentowne rozwiązania zarówno dla nowych sklepów, które startują na rynku, jak również dla doświadczonych e-commerce. Specjalizujemy się nie tylko w Google Ads – Facebook Ads i Allegro Ads nie mają przed nami żadnych tajemnic.

Zwiększymy sprzedaż w Twoim sklepie

Naszym celem jest zmaksymalizowanie Twojej sprzedaży. Nasze doświadczenie zbieramy od 2005 roku, a kampanie Google Ads przeprowadzaliśmy skutecznie dla wielu różnych branż. Potrafimy stworzyć unikalną strategię reklamową, która skutecznie dotrze do Twoich Klientów.

Zadbamy o każdy szczegół

Będziemy opiekować się Twoją kampanią przez cały czas – a Ty będziesz mieć poczucie, że trzymasz rękę na pulsie. Konfigurujemy zaawansowaną analitykę tak, by nasi Klienci na bieżąco mogli kontrolować efekty naszych działań. Nie musisz obawiać się trudnych słów w raportach – Twój dedykowany opiekun kampanii wyjaśni każdy szczegół.

shoper

Jesteśmy autorem audytu i strategii SEO silnika największego systemu sklepów SaaS w Polsce.

Targi ehandlu

Cyklicznie prezentujemy i jesteśmy wystawcą na największych spotkaniach e-commerce.

Allegro Ads

Należymy do elitarnego grona agencji posiadających status Allegro Ads Partner+.

Google CSS: reklamy produktowe tańsze o 20%

Dla naszych Klientów oferujemy możliwość wykorzystania Google CSS (Comparison Shopping Service) w kampanii Google Ads, co pozwala na obniżenie kosztu kliknięć w reklamy produktowe nawet o 20% bez straty skuteczności kampanii. Co najważniejsze: Google CSS jest oficjalnym, zaakceptowanym przez Google rozwiązaniem, a jego wykorzystanie w kampanii jest bezpieczne. Zobacz co możesz zyskać:

Waluta

Niższe CPC

Podstawowym plusem wykorzystania Google CSS jest możliwość obniżenia kosztu kliknięcia w reklamę produktową. Oszczędność może wynieść nawet 20% bez straty skuteczności.

Sejf

Bezpieczeństwo

W kwestii bezpieczeństwa nic się nie zmienia: dalej jesteś właścicielem konta i masz pełny dostęp do jego zawartości. Wykorzystanie CSS jest w 100% bezpieczne i zgodne z regulaminem Google.

Wzrost sprzedazy

Wzrost sprzedaży

Spadek kosztów oznacza, że w tym samym miesięcznym budżecie więcej osób będzie mogło kliknąć w Twoje reklamy, wejść na stronę i dokonać zakupu.

Dodatkowe narzedzia

Dodatkowe narzędzia

Zapewniamy dostęp do nowych narzędzi które pozytywnie wpłyną na efektywność Twoich kampanii pozwalając na optymalizację Feedu produktowego Google, testy A/B opisów produktów, analitykę skuteczności PLA i wiele innych.

CSS – ile to kosztuje?

Wykorzystanie Google CSS (Comparison Shopping Service) w kampanii Google Ads pozwala na realny spadek kosztów i wzrost sprzedaży. To doskonałe narzędzie do prowadzenia reklamy sklepu internetowego.

Comparison Shopping Service

Do 20% tańsze reklamy produktowe

Optymalizacja feedu produktowego

Testy A/B i analityka skuteczności reklam

Pełne wsparcie techniczne

Bez opłaty inicjacyjnej za wdrożenie

Google CSS obniża wyłącznie koszt reklam produktowych Google Ads i nie ma wpływu na inne typy reklam na koncie. CSS wymaga pliku produktowego w formacie XML,CSV lub Google Sheet.

3%

Budżetu reklamowego (netto) wydanego przez kampanie produktowe.

Przeczytaj informację o dodatkowych kosztach jakie Google dolicza do kampanii prowadzonych w niektórych krajach.

Dodatkowe płatne usługi opcjonalne

Dla Twojej wygody w naszej ofercie znajdziesz pełne wsparcie dla usług, które ułatwią reklamę Twojej firmy.

1

Prace programistyczne

Pełne wsparcie programisty przy wdrażaniu systemów e-commerce, implementacji kodów konwersji, optymalizacji feedu produktowego i wdrażaniu poprawek audytowych.

2

Prace graficzne

Możesz zamówić u nas estetyczne i skuteczne kreacje reklamowe przygotowane przez grafika z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu grafik na potrzeby Google Ads.

3

Własny CSS

Wykorzystujemy CSS dzięki czemu możemy obniżyć koszt Twoich reklam produktowych nawet o 20%. CSS wymaga pliku produktowego w formacie XML,CSV lub Google Sheet.

4

Analityka

Realizujemy niestandardowe wdrożenia i konfiguracje Google Analytics na bazie Google Tag Managera. Weryfikujemy poprawność zbieranych danych, proponujemy ulepszenia, konfigurujemy zaawansowane raporty.

5

Audyt kampanii

Zanim zlecisz nam prowadzenie kampanii możemy wykonać darmowy podstawowy audyt oceniający jej stan. Możesz zlecić nam również pełny, płatny audyt techniczny kampanii oraz konfiguracji analityki.

6

Szkolenia i konsultacje

Prowadzimy szkolenia i konsultacje z zakresu kampanii reklamowych, pozycjonowania, analityki i optymalizacji stron. Dowiesz się jak ulepszyć kampanię i zrozumiesz zasady jej optymalizacji.

7

Wsparcie dodatkowych systemów Ads

Dla zwiększenia zasięgów i skuteczności, wspieramy kampanie Google Ads wykorzystując Facebook Ads, LinkedIn Ads, Tiktok Ads, Pinterest Ads, Allegro Ads i Microsoft Ads.

8

Aby uzyskać więcej informacji o usługach dodatkowych zapytaj nas o wycenę!

CSS – Najczęstsze pytania

Czy CSS jest bezpieczny?rozwiń
Tak, wykorzystanie Google CSS jest w 100% bezpieczne i zgodne z regulaminem Google. Google CSS (Comparison Shopping Service) został uruchomiony w związku z orzeczeniem Komisji Europejskiej i jest oficjalnym oraz legalnym rozwiązaniem. Dzięki niemu Google przestało być jedynym dostawcą reklam produktowych w wyszukiwarce Google i inne podmioty (w tym DevaGroup) mogą wyświetlać tam reklamy po niższych cenach.

Gdzie będą się wyświetlać moje reklamy?rozwiń
Reklamy wyświetlane poprzez Google CSS będą się wyświetlać w tym samym miejscu co standardowe reklamy produktowe (PLA), z tą różnicą że będą miały dopisek „Przez: DevaGroup” zamiast „Przez: Google”.

Co w praktyce oznacza, że „koszt kliknięcia będzie można obniżyć nawet o 20%”?rozwiń
Najprościej wytłumaczyć to na przykładzie:
– jeżeli kampania produktowa Google wydaje 1000zł miesięcznie a średni koszt kliknięcia wynosi 1zł to znaczy, że w ciągu miesiąca kampania generuje średnio 1000 kliknięć w reklamy,
– po dołączeniu do Google CSS koszt kliknięcia będzie można obniżyć do około 0,8 zł czyli uzyskanie 1000 kliknięć będzie kosztowało o 200zł mniej,
– jeżeli budżet miesięczny pozostanie bez zmian, to po dołączeniu do CSS kampania produktowa Google będzie generować około 1250 kliknięć miesięcznie.

Co trzeba zrobić aby dołączyć do CSS?rozwiń
Zgłosić się do nas: zajmiemy się optymalizacją feedu produktowego Google, wszystkimi kwestiami technicznymi i zadbamy o to by przy wdrożeniu nie wystąpiły problemy.

Scroll to Top