Najlepsza reklama sklepu internetowego
Google Ads to wiele typów kampanii i wiele zastosowań. Zobacz jak wypromujemy Twój sklep internetowy:
Reklama produktowa
Reklama pozwalająca na przedstawienie zdjęcia, nazwy i ceny produktu bezpośrednio przy wynikach wyszukiwania to główne narzędzie sprzedaży. Dodatkowo założymy i skonfigurujemy Twoje konto Merchant żeby mieć pewność, że wszystko działa jak należy!
Google CSS: do 20% tańsze reklamy
Trzymamy rękę na pulsie i wykorzystujemy nowe technologie kiedy tylko pojawia się możliwość ulepszenia Twojej kampanii. Jedną z tych możliwości jest Google CSS (Comparison Shopping Service) , dzięki któremu koszty reklam produktowych w Google Ads mogą spaść nawet o 20%!
Kampanie DSA
Wykorzystanie DSA (Dynamic Search Ads) pozwala na wyświetlenie reklam na niszowe słowa kluczowe i te które nie zostały dodane w innych kampaniach, dzięki czemu Twoja kampania zyska dodatkowy zasięg i możliwości wyświetlania reklam na bardzo precyzyjne zapytania.
Kampanie na YouTube
YouTube to potężne narządzie marketingowe, dzięki któremu Twoja marka zyska rozpoznawalność, a Klienci chętniej dokonają zakupu właśnie u Ciebie. Budowanie zasięgu kampanii przy wsparciu YouTube to skuteczna droga do zwiększenia sprzedaży.
Remarketing
Reklama remarketingowa podtrzymuje kontakt z Klientem tak, by wybrany produkt kupił w Twoim sklepie a nie u konkurencji. To szalenie ważne, ponieważ większość użytkowników sprawdza wiele ofert i decyduje się na zakup dopiero po kilku wizytach w sklepie.
Wzrost sprzedaży
Jest wiele sposobów na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym, tu prezentujemy najważniejsze z nich. Napisz do nas jeśli chcesz otrzymać darmową wycenę i spersonalizowany plan działań.
Eksperci od e-commerce
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu i kampaniach Google Ads sklepów internetowych.
Wiemy jak dużym wyzwaniem jest sprzedaż on-line. Sprawdź, jak będziemy realizować Twoje cele!
Doradzimy skuteczne rozwiązania
Każdą współpracę rozpoczynamy od poznania potrzeb naszego Klienta i ustalenia celów biznesowych. Wiemy jak wzmacniać sprzedaż – potrafimy doradzić najbardziej optymalne i rentowne rozwiązania zarówno dla nowych sklepów, które startują na rynku, jak również dla doświadczonych e-commerce. Specjalizujemy się nie tylko w Google Ads – Facebook Ads i Allegro Ads nie mają przed nami żadnych tajemnic.
Zwiększymy sprzedaż w Twoim sklepie
Naszym celem jest zmaksymalizowanie Twojej sprzedaży. Nasze doświadczenie zbieramy od 2005 roku, a kampanie Google Ads przeprowadzaliśmy skutecznie dla wielu różnych branż. Potrafimy stworzyć unikalną strategię reklamową, która skutecznie dotrze do Twoich Klientów.
Zadbamy o każdy szczegół
Będziemy opiekować się Twoją kampanią przez cały czas – a Ty będziesz mieć poczucie, że trzymasz rękę na pulsie. Konfigurujemy zaawansowaną analitykę tak, by nasi Klienci na bieżąco mogli kontrolować efekty naszych działań. Nie musisz obawiać się trudnych słów w raportach – Twój dedykowany opiekun kampanii wyjaśni każdy szczegół.

Jesteśmy autorem audytu i strategii SEO silnika największego systemu sklepów SaaS w Polsce.

Cyklicznie prezentujemy i jesteśmy wystawcą na największych spotkaniach e-commerce.

Należymy do elitarnego grona agencji posiadających status Allegro Ads Partner+.
Google CSS: reklamy produktowe tańsze o 20%
Dla naszych Klientów oferujemy możliwość wykorzystania Google CSS (Comparison Shopping Service) w kampanii Google Ads, co pozwala na obniżenie kosztu kliknięć w reklamy produktowe nawet o 20% bez straty skuteczności kampanii. Co najważniejsze: Google CSS jest oficjalnym, zaakceptowanym przez Google rozwiązaniem, a jego wykorzystanie w kampanii jest bezpieczne. Zobacz co możesz zyskać:

Niższe CPC
Podstawowym plusem wykorzystania Google CSS jest możliwość obniżenia kosztu kliknięcia w reklamę produktową. Oszczędność może wynieść nawet 20% bez straty skuteczności.

Bezpieczeństwo
W kwestii bezpieczeństwa nic się nie zmienia: dalej jesteś właścicielem konta i masz pełny dostęp do jego zawartości. Wykorzystanie CSS jest w 100% bezpieczne i zgodne z regulaminem Google.

Wzrost sprzedaży
Spadek kosztów oznacza, że w tym samym miesięcznym budżecie więcej osób będzie mogło kliknąć w Twoje reklamy, wejść na stronę i dokonać zakupu.

Dodatkowe narzędzia
Zapewniamy dostęp do nowych narzędzi które pozytywnie wpłyną na efektywność Twoich kampanii pozwalając na optymalizację Feedu produktowego Google, testy A/B opisów produktów, analitykę skuteczności PLA i wiele innych.
CSS – ile to kosztuje?
Wykorzystanie Google CSS (Comparison Shopping Service) w kampanii Google Ads pozwala na realny spadek kosztów i wzrost sprzedaży. To doskonałe narzędzie do prowadzenia reklamy sklepu internetowego.
Comparison Shopping Service
Do 20% tańsze reklamy produktowe
Optymalizacja feedu produktowego
Testy A/B i analityka skuteczności reklam
Pełne wsparcie techniczne
Bez opłaty inicjacyjnej za wdrożenie
Google CSS obniża wyłącznie koszt reklam produktowych Google Ads i nie ma wpływu na inne typy reklam na koncie. CSS wymaga pliku produktowego w formacie XML,CSV lub Google Sheet.
3%
Budżetu reklamowego (netto) wydanego przez kampanie produktowe.
Przeczytaj informację o dodatkowych kosztach jakie Google dolicza do kampanii prowadzonych w niektórych krajach.
Opcjonalne usługi dodatkowe
Dla Twojej wygody w naszej ofercie znajdziesz pełne wsparcie dla usług, które ułatwią reklamę Twojej firmy.
Prace programistyczne
Pełne wsparcie programisty przy wdrażaniu systemów e-commerce, optymalizacji feedu produktowego, implementacji kodów konwersji i wdrażaniu poprawek audytowych
199 zł
netto
za godzinę
Analityka
Niestandardowe prace i wdrażanie Analytics na bazie Google Tag Managera z serią ulepszeń oraz w zaawansowanej konfiguracji.
199 zł
netto
za godzinę
Remarketing FB
To doskonałe rozszerzenie kampanii Google Ads, zwiększające sprzedaż i wykraczające poza schemat działań agencyjnych.
obsługa kampanii to tylko
199 zł
netto
miesięcznie
Prace graficzne
Estetyczne i skuteczne kreacje reklamowe przygotowane przez grafika z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google Ads (AdWords).
kreacja w 9 rozmiarach
349 zł
netto
za projekt
CSS – Najczęstsze pytania



– jeżeli kampania produktowa Google wydaje 1000zł miesięcznie a średni koszt kliknięcia wynosi 1zł to znaczy, że w ciągu miesiąca kampania generuje średnio 1000 kliknięć w reklamy,
– po dołączeniu do Google CSS koszt kliknięcia będzie można obniżyć do około 0,8 zł czyli uzyskanie 1000 kliknięć będzie kosztowało o 200zł mniej,
– jeżeli budżet miesięczny pozostanie bez zmian, to po dołączeniu do CSS kampania produktowa Google będzie generować około 1250 kliknięć miesięcznie.
