Wpisy litera K

Pokaż wszystkie
6 lipca 2021

Kinga Sroka – wywiad po semKRK#17 on-line

Kontynuujemy cykl wywiadów z prelegentami semKRK#17 on-line! Jako druga do odpowiedzi na Wasze pytania z czatu przystąpiła Kinga Sroka. Nasza prelegentka pracuje jako Online Marketing Specialist […]

22 kwietnia 2021

Krzysztof Modrzewski – wywiad po semKRK#16 on-line

Krzysztof Modrzewski wystąpił na semKRK#16 on-line z prelekcją Data Warehouse for Dummies – Case study. Z reklamą cyfrową i analityką internetową Krzysztof związany jest od 2010 […]

13 kwietnia 2021

Kampanie linków sponsorowanych – linki sponsorowane Google Ads (AdWords)

Stało się – założyłeś bądź założyłaś swój pierwszy sklep internetowy. Być może również Twój biznes istnieje już jakiś czas w sieci, jednak pragniesz w szybkim tempie […]

15 marca 2021

Kampania SEM – czym są działania Search Engine Marketing?

Kampanie SEM cieszą się rosnącą popularnością wśród firm zlecających reklamę. Nic dziwnego – cechują się skutecznością i elastycznością. Czym dokładnie są działania Search Engine Marketing? Co […]

19 stycznia 2021

Kampania lokalna Google Ads – kierowanie na lokalizację

Prowadzisz lokalny biznes, zależy Ci na klientach, którzy znajdują się w bliskiej odległości od Twojej firmy? Dodatkowo reklama ma być tania i skuteczna? Polecam w takiej […]

11 grudnia 2020

Krzysztof Marzec sędzią European Search Awards 2021!

Mamy ogromną przyjemność zapowiedzieć kolejną edycję największej branżowej imprezy związanej z nagrodami w branży SEM na naszym kontynencie. Ponownie w roli głównego sędziego na Polskę wystąpi […]

2 grudnia 2020

Kanibalizacja słów kluczowych – gdzie jej szukać i jak z nią walczyć?

Kanibalizacja słów kluczowych to sytuacja, w której do danego słowa kluczowego, algorytm Google przypisał dwie lub więcej podstron w strukturze danej domeny. Zjawisko to zachodzi więc […]

20 listopada 2020

Klikalny numer telefonu na stronie internetowej – jak to zrobić?

Być może spotkałeś się już na stronach WWW z możliwością kliknięcia numeru telefonu, czego efektem było automatyczne połączenie. Wdrożenie tego w Twoim serwisie jest łatwiejsze niż […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991