Wpisy litera U

Pokaż wszystkie
15 lipca 2021

User Experience w e-commerce – jak poprawić konwersję dzięki UX

Nie od dziś znamy pojęcie określane jako SXO stanowiące połączenie SEO (Search Engine Optimization), UX (User Experience) oraz CRO (Conversion Rate Optimization). W ogólnym skrócie jego […]

27 kwietnia 2021

User Experience – czym jest i jak projektować serwisy pod UX?

Pozytywny User Experience to w zasadzie najważniejszy aspekt projektowania i tworzenia stron internetowych. Problem polega na tym, że niełatwo go zdefiniować, ponieważ ramy tego zagadnienia obejmują […]

1 marca 2021

UX – czym jest user experience?

User experience to pojęcie, które w ostatnich latach jest szczególnie często używane, m.in. w odniesieniu do stron internetowych. Ta dziedzina nie jest czymś nowym, jednak obecnie […]

9 listopada 2020

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej – co powinna zawierać?

Zanim zdecydujesz się na zawarcie umowy z agencją SEO (search engine optimization), powinieneś zapoznać się bardzo dokładnie z treścią tego dokumentu. Ważna jest również świadomość, jakie […]

2 września 2020

User experience i rozwiązania mobilne

User experience (UX) oznacza projektowanie rozwiązań – najczęściej aplikacji – tak, aby spełniały unikalne wymagania użytkowników. Jest to całokształt wrażeń, których doświadcza użytkownik podczas korzystania z […]

21 października 2019

Umebluj swój biznes z Google – DevaGroup organizuje event z Google

Czy wiesz, że Polska jest czwartym największym eksporterem mebli na świecie? Ze względu na ogromny potencjał rozwoju branży meblarskiej i wnętrzarskiej, wspólnie z Google przygotowaliśmy dedykowany […]

1 kwietnia 2017

Uwaga, od 1.04 ważne zmiany w Egzaminach AdWords i Analytics (1 kwietnia)

  Już od 1 kwietnia 2017 czekają nas rewolucyjne zmiany w egzaminach certyfikacyjnych AdWords i Analytics. Według informacji, która trafiła do Certyfikowanych Trenerów AdWords możemy spodziewać […]

18 sierpnia 2016

Usprawnij swoją pracę dzięki skryptom AdWords

Prowadzenie kampanii AdWords wymaga dużego nakładu pracy, niejednokrotnie jest także bardzo czasochłonne. Istnieje jednak sposób, aby usprawnić swoją pracę. Wystarczy korzystać ze skryptów AdWords, dzięki którym zmiany […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991