Wpisy litera D

Pokaż wszystkie
13 czerwca 2022

Dyrektywa Omnibus – czy czeka nas rewolucja w e-handlu? Wywiad z Piotrem Kantorowskim

Czy szykuje się nam prawna rewolucja w e-handlu? O nowej dyrektywie Omnibus (a dokładniej o konsekwencjach jej wejścia w życie dla właścicieli biznesów online) rozmawiamy z […]

24 maja 2022

Dlaczego listy do remarketingu dynamicznego się nie zbierają?

Czym jest remarketing dynamiczny w Google Ads? Załóżmy, że potencjalny klient przegląda na stronie internetowej konkretny model telefonu. Oferta wydaje się być atrakcyjna, ponieważ nastąpiło dodanie […]

15 kwietnia 2022

Dlaczego w GA wszystkie transakcje mam przypisane do strony płatności?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zbierasz dane e-commerce w Google Analytics, pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu ustawień usługi, aby dane o transakcjach przypisywały się do odpowiednich źródeł […]

16 marca 2022

Dlaczego w panelu sklepu mam więcej zamówień niż w GA?

Jednym z podstawowych narzędzi, którym możemy badać efektywność działań marketingowych oraz śledzić efektywność sprzedaży jest bezpłatne narzędzie Google Analytics. Opierając swoją analizę pod kątem sprzedaży, zdarzają […]

15 marca 2022

Dlaczego w reklamie produktowej konkurencji pojawia się napis taniej?

Prowadzisz działania w Google Ads oparte o kampanie produktowe (potocznie zwane PLA)? Analizujesz konkurencję i zauważyłeś, iż ich reklamy wyświetlają napis „wyprzedaż”? Cena bazowa jest przekreślona, […]

29 grudnia 2021

Dlaczego najlepiej robić wpłaty budżetu Google Ads raz na miesiąc?

Płatności ręczne to jedna z form doładowywania budżetów kont reklamowych Google Ads, która jest jeszcze dostępna na niektórych kontach. O czym warto pamiętać, jeśli dalej korzystamy […]

21 grudnia 2021

Dragon Metrics – analiza i monitoring działań SEO

Trudno o skuteczne pozycjonowanie stron internetowych bez ciągłej analizy otoczenia biznesowego i monitoringu efektów. Praca na oślep może bowiem przynieść więcej szkody niż pożytku. Każdy specjalista […]

8 grudnia 2021

Dane strukturalne w SEO

Liczne aktualizacje algorytmów Google dają Ci w kość, a na dokładkę konkurencja stale pozyskuje nowych klientów dzięki nowemu wyglądowi wyników w wyszukiwarce? Zastanawiasz się co możesz […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991