Wpisy litera D

Pokaż wszystkie
21 kwietnia 2021

Damian Rams – wywiad po semKRK#16 on-line

Damian Rams – to prelegent #16 edycji semKRK. Jak pisze sam o sobie: „Pomagam firmom wdrażać Google Analytics, analizować dane i przekładać je na skuteczniejsze działania […]

19 kwietnia 2021

Definicja SEO i SEM marketing – czym się różnią od siebie?

W bardzo dużym uproszczeniu SEO (Search Engine Optimization) to działania mające na celu poprawę pozycji strony internetowej w bezpłatnych, organicznych wynikach wyszukiwania. Z kolei terminem SEM […]

17 marca 2021

Darmowy arkusz Google Data Studio (+dane z Search Console)

Udostępniam darmowy Raport Google Data Studio, który umożliwia wygodniejsze przeglądanie danych z Google Search Console dotyczących słów kluczowych oraz stron docelowych. Raport dostępny jest pod adresem: […]

2 marca 2021

Dobry przepis na cookies

Z ciasteczkami (cookies) spotykamy się na co dzień przeglądając strony internetowe. Niektórzy z większą świadomością, niektórzy z mniejszą. Pora dowiedzieć się o tych internetowych ciasteczkach nieco […]

1 marca 2021

Dla zielonych – Co jest potrzebne do uruchomienia kampanii wideo w Google Ads?

Na naszym blogu znajdziesz już artykuły, w których przedstawiliśmy Ci, jak łatwo tworzyć różne typy kampanii – zakupową, w sieci wyszukiwania czy w sieci reklamowej Google […]

19 stycznia 2021

DevaGroup po raz kolejny wyróżniona w AdWorldMasters

Z przyjemnością informujemy, że DevaGroup po raz kolejny otrzymuje srebro w prestiżowym konkursie Ad World Masters Agency of the Year 2020. Aby wziąć udział w konkursie […]

3 grudnia 2020

Digital Marketing, czyli marketing cyfrowy – co o nim wiesz?

Marketing cyfrowy, zwany też digital marketingiem to nowoczesna alternatywa pozyskiwania klientów. Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci. Także i użytkownicy chętniej niż kiedykolwiek wcześniej […]

17 listopada 2020

Duplicate content – czym jest duplikacja treści i jaki ma wpływ na SEO?

Duplicate content to w największym skrócie identyczna treść pojawiająca się w sieci na więcej niż jednej stronie internetowej. Innymi słowy jeśli ten sam tekst pojawia się […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991