Wpisy litera D

Pokaż wszystkie
24 stycznia 2023

Dlaczego nie ma transakcji i kampania nie sprzedaje?

  Kampanie Google Ads pomagają znacząco zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, sieci reklamowej, jak również innych umiejscowieniach reklam takich jak: YouTube, Gmail i wiele więcej. Świetnie […]

23 stycznia 2023

DevaGroup gra razem z WOŚP! Sprawdź naszą aukcję!

  Już 29 stycznia 2023 roku 31. Finał WOŚP zagra pod hasłem: Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych! ❤️   Na […]

26 lipca 2022

Daniel Chruściński – wywiad po semKRK#19 BIG

Daniel Chruściński – Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości oraz Manager Działu Optymalizacji Konwersji w agencji Widoczni. Podczas semKRK#19 BIG zdradził „Sprytne pomysły na zwiększenie CTR w kampaniach […]

16 lipca 2022

Damian Lutowski – wywiad po semKRK#19 BIG

Damian Lutowski – SEO Manager w firmie Rankomat.pl podczas semKRK#19 BIG wygłosił prezentację pt. „Jak wycisnąć maxa z treści? Praca z contentem w trudnych branżach.” Podczas […]

13 czerwca 2022

Dyrektywa Omnibus – czy czeka nas rewolucja w e-handlu? Wywiad z Piotrem Kantorowskim

Czy szykuje się nam prawna rewolucja w e-handlu? O nowej dyrektywie Omnibus (a dokładniej o konsekwencjach jej wejścia w życie dla właścicieli biznesów online) rozmawiamy z […]

24 maja 2022

Dlaczego listy do remarketingu dynamicznego się nie zbierają?

Czym jest remarketing dynamiczny w Google Ads? Załóżmy, że potencjalny klient przegląda na stronie internetowej konkretny model telefonu. Oferta wydaje się być atrakcyjna, ponieważ nastąpiło dodanie […]

15 kwietnia 2022

Dlaczego w GA wszystkie transakcje mam przypisane do strony płatności?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zbierasz dane e-commerce w Google Analytics, pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu ustawień usługi, aby dane o transakcjach przypisywały się do odpowiednich źródeł […]

16 marca 2022

Dlaczego w panelu sklepu mam więcej zamówień niż w GA?

Jednym z podstawowych narzędzi, którym możemy badać efektywność działań marketingowych oraz śledzić efektywność sprzedaży jest bezpłatne narzędzie Google Analytics. Opierając swoją analizę pod kątem sprzedaży, zdarzają […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991