Nie uwierzysz, ale każdego dnia udajemy się w ciasteczkową podróż do doskonałości. Cookies pozwalają nam zmieniać tą stronę dla Ciebie, czyli spersonalizować ją. Możemy też ulepszać swoje kampanie reklamowe i mniej irytować Cię nietrafionymi reklamami. Uwierz nam, znamy się na tym dosyć dobrze i szkolimy z tej tematyki. Nasze ciasteczka nie są takie złe jak je malują (dietetycy szczególnie). Dlatego pozwól nam dać sobie ciasteczko! Inaczej zje je ciasteczkowy potwór, a przecież nie chcemy go dobić cukrzycą.
Jeśli chcesz zezwolić tylko na wybrane cookies, kliknij “Pozwól mi wybrać”. Twoja zgoda musi dotyczyć minimum, potrzebnego do poprawnego działania strony. Natomiast kliknięcie “Akceptuję” pozwala nam na umieszczenie ciasteczek w Twojej przeglądarce i na przetwarzanie danych uzyskanych w ten sposób. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę. Aby to zrobić przejdź do "Zarządzaj plikami cookies".
Administratorem Twoich danych osobowych jest DEVAGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie. Cele przetwarzania danych osobowych, okresy przechowywania opisane są w Polityce Prywatności.
Kampanie Google Ads pomagają znacząco zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, sieci reklamowej, jak również innych umiejscowieniach reklam takich jak: YouTube, Gmail i wiele więcej. Świetnie […]
Już 29 stycznia 2023 roku 31. Finał WOŚP zagra pod hasłem: Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych! ❤️ Na […]
Daniel Chruściński – Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości oraz Manager Działu Optymalizacji Konwersji w agencji Widoczni. Podczas semKRK#19 BIG zdradził „Sprytne pomysły na zwiększenie CTR w kampaniach […]
Damian Lutowski – SEO Manager w firmie Rankomat.pl podczas semKRK#19 BIG wygłosił prezentację pt. „Jak wycisnąć maxa z treści? Praca z contentem w trudnych branżach.” Podczas […]
Czy szykuje się nam prawna rewolucja w e-handlu? O nowej dyrektywie Omnibus (a dokładniej o konsekwencjach jej wejścia w życie dla właścicieli biznesów online) rozmawiamy z […]
Czym jest remarketing dynamiczny w Google Ads? Załóżmy, że potencjalny klient przegląda na stronie internetowej konkretny model telefonu. Oferta wydaje się być atrakcyjna, ponieważ nastąpiło dodanie […]
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zbierasz dane e-commerce w Google Analytics, pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu ustawień usługi, aby dane o transakcjach przypisywały się do odpowiednich źródeł […]
Jednym z podstawowych narzędzi, którym możemy badać efektywność działań marketingowych oraz śledzić efektywność sprzedaży jest bezpłatne narzędzie Google Analytics. Opierając swoją analizę pod kątem sprzedaży, zdarzają […]
Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać
375 zł bonus na reklamę
bezpłatną analizę konta
wstępny plan strategii Google Ads
estymację kosztów i efektów
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991
Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać
bezpłatną analizę potencjału
niezobowiązującą wycenę
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991
Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać
bezpłatną analizę potencjału
niezobowiązującą wycenę
dopasowaną ofertę
Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991