Wpisy litera D

Pokaż wszystkie
29 grudnia 2021

Dlaczego najlepiej robić wpłaty budżetu Google Ads raz na miesiąc?

Płatności ręczne to jedna z form doładowywania budżetów kont reklamowych Google Ads, która jest jeszcze dostępna na niektórych kontach. O czym warto pamiętać, jeśli dalej korzystamy […]

21 grudnia 2021

Dragon Metrics – analiza i monitoring działań SEO

Trudno o skuteczne pozycjonowanie stron internetowych bez ciągłej analizy otoczenia biznesowego i monitoringu efektów. Praca na oślep może bowiem przynieść więcej szkody niż pożytku. Każdy specjalista […]

8 grudnia 2021

Dane strukturalne w SEO

Liczne aktualizacje algorytmów Google dają Ci w kość, a na dokładkę konkurencja stale pozyskuje nowych klientów dzięki nowemu wyglądowi wyników w wyszukiwarce? Zastanawiasz się co możesz […]

4 listopada 2021

Dzielimy się wiedzą w październiku – jak było na webinarach?

27 i 28 października spotkaliśmy się z wami online na naszych webinarach online. Czego mogliście się dowiedzieć w ich trakcie? Prześledźmy wspólnie, czym tym razem zaskoczyli […]

21 kwietnia 2021

Damian Rams – wywiad po semKRK#16 on-line

Damian Rams – to prelegent #16 edycji semKRK. Jak pisze sam o sobie: „Pomagam firmom wdrażać Google Analytics, analizować dane i przekładać je na skuteczniejsze działania […]

19 kwietnia 2021

Definicja SEO i SEM marketing – czym się różnią od siebie?

W bardzo dużym uproszczeniu SEO (Search Engine Optimization) to działania mające na celu poprawę pozycji strony internetowej w bezpłatnych, organicznych wynikach wyszukiwania. Z kolei terminem SEM […]

17 marca 2021

Darmowy arkusz Google Data Studio (+dane z Search Console)

Udostępniam darmowy Raport Google Data Studio, który umożliwia wygodniejsze przeglądanie danych z Google Search Console dotyczących słów kluczowych oraz stron docelowych. Raport dostępny jest pod adresem: […]

2 marca 2021

Dobry przepis na cookies

Z ciasteczkami (cookies) spotykamy się na co dzień przeglądając strony internetowe. Niektórzy z większą świadomością, niektórzy z mniejszą. Pora dowiedzieć się o tych internetowych ciasteczkach nieco […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991