Wpisy litera S

Pokaż wszystkie
30 czerwca 2022

Semówka 22.26 – czyli co warto przeczytać

01 Konwersje i wszystko, co musisz o nich wiedzieć. Kompleksowy artykuł, który pokazuje co, gdzie i jak mierzyć na koncie Google Ads: ❯ Konwersje Google Ads […]

23 czerwca 2022

Semówka 22.25 – czyli co warto przeczytać

01 Google Analytics 4 już z działającym Measurement Protocol, który umożliwia wprowadzanie danych z zewnętrznych systemów. Zbieraj dane o konwersjach offline i nie tylko: ❯ Measurement […]

16 czerwca 2022

Semówka 22.24 – czyli co warto przeczytać

01 Najnowszy odcinek semCASTu już dostępny na platformie YouTube. Posłuchaj jak zaistnieć na rynkach zagranicznych dzięki SEO. Nasz CEO Krzysztof Marzec w rozmowie z Kasparem Szymańskim: […]

10 czerwca 2022

Semówka 22.23 – czyli co warto przeczytać

01 Tworzysz raporty w Data Studio? Support Google uzupełnił najczęstrze problemy spotykane podczas korzystania z tego narzędzia, a także sposób na ich rozwiązanie: ❯ Rozwiązywanie problemów […]

3 czerwca 2022

SEOpress – maj 2022

John Mueller został zapytany na twitterze, czy można używać hashtagów w metaopisach, na co odpowiedział krótkim #sure (oczywiście). Link do publikacji Google ogłosił nowe, certyfikowane kursy […]

2 czerwca 2022

Semówka 22.22 – czyli co warto przeczytać

01 Pliki graficzne na stronie sklepu internetowego, czyli jak optymalizować e-commerce pod SEO. Najważniejsze zasady i przydatne wskazówki wskazuje nasz SEO Specialist Paweł, w artykule dla […]

26 maja 2022

Semówka 22.21 – czyli co warto przeczytać

01 Wymarzone miejsce pracy w branży mediowo-reklamowej? Google i Netflix! Pozostałe dane i statystyki z raportu ScreenLovers i SW Research znajdziecie w artykule: ❯ Badanie pracowników […]

19 maja 2022

Semówka 22.20 – czyli co warto przeczytać

01 Za nami konferencja Google I/O. Nowe opcje wyszukiwania i ulepszone mapy to tylko niektóre z wprowadzonych zmian. Bądź na bieżąco i sprawdź podsumowanie najważniejszych nowości: […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991