Wpisy litera A

Pokaż wszystkie
17 stycznia 2023

Allegro – przegląd zmian z ostatniego roku 2022

Allegro – przegląd zmian z 2022 roku Najchętniej wybieraną platformą zakupową w Polsce w roku 2022 było Allegro. Aż 80% internautów deklaruje, że robi zakupy właśnie […]

15 grudnia 2022

Aktualizacje Google w 2022 / 2023 roku – stale aktualizowana lista zmian w algorytmie Google

Każdy specjalista SEO, jak i właściciele serwisów internetowych nie przepadają za aktualizacjami Google. No chyba, że dotknęły one bezpośrednią konkurencję a nie ich samych 🙂 Zmiany […]

22 sierpnia 2022

Allegro Ekspress, a Allegro Ads

Allegro ADS i Allegro Ekspress to narzędzia pozwalające na dodanie płatnych kampanii na największym marketplace w Polsce. Ich cel jest taki sam: zwiększenie sprzedaży. Jednak ilość […]

1 sierpnia 2022

Aktualne wymiary grafik na FB, jakich zdjęć używać w 2022 na Facebooku?

Nie od dziś wiadomo, że content króluje w social mediach. Trudno jednak tworzyć dobre treści bez ich odpowiedniego dopasowania do platformy, którą się posługujemy. Tymczasem wciąż […]

19 lipca 2022

Adrian Andrzejczyk – wywiad po semKRK#19 BIG

Adrian Andrzejczyk – Head of Analytics w Cube Group na semKRK#19 BIG wystąpił z tematem: „Zaawansowane ustawienia Analytics pod analizę SEO”. Jego prezentacja należała do szczególnych, bo […]

6 czerwca 2022

Allegro Lokalnie – jak kupować, czym różni się od Allegro i do czego służy?

Każdy wie, czym jest Allegro, ale czy wiecie, że istnieje również Allegro Lokalnie? Lokalna wersja popularnego serwisu aukcyjnego istnieje od września 2019 roku.  Czym jest i […]

21 marca 2022

Allegro Analytics – narzędzie umożliwiające weryfikację sprzedaży

Allegro Analytics to narzędzie od Allegro, które ma w zamyśle umożliwić nam weryfikacje sprzedaży. Pozwala na sprawdzenie wartości sprzedaży, ilości sprzedanych sztuk oraz liczby transakcji. Dane […]

21 lutego 2022

Analizowanie modeli atrybucji w Google Analytics

Prowadzenie analiz w Google Analytics różni się trochę od Google Ads. Szczególnie jeżeli chcemy się skupić na analizie atrybucji. Dlatego w tym artykule przybliżę zakładkę atrybucji […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991