Każdy specjalista SEO, jak i właściciele serwisów internetowych nie przepadają za aktualizacjami Google. No chyba, że dotknęły one bezpośrednią konkurencję a nie ich samych 🙂
- Filtruj
- Kategorie
- Autorzy
- Pokaż wszystkie
- Agata Kowalczyk
- Agnieszka Maciuk
- Agnieszka Zwolan
- Aleksandra Dygudaj
- Aleksandra Krawczyk
- Aleksandra Kuszewska
- Aleksandra Pizoń
- Aleksandra Połetek
- Alicja Stojek-Szewczuk
- Anastasiia Medvid
- Anita Pruchniak
- Anna Jurczyk
- Anna Skowron
- Bartłomiej Firmanty
- Bartłomiej Tomczyk
- Bartosz Kwapiszewski
- Dagmara Kałkus
- Damian Hanusiak
- Damian Kałwa
- Damian Szot
- Dawid Kilian
- Dawid Petryniak
- Delfina Flegel
- Dorota Kika
- Ewelina Ibek
- Gabriela Brakoniecka
- Halina Stalmach
- Jakub Barabasz
- Jakub Łowczowski
- Jakub Zeid
- Julia Łączyńska
- Justyna Bolisęga
- Justyna Gałek
- Justyna Mądro
- Justyna Przygoda
- Justyna Szymala
- Kacper Grębski
- Kamil Kozera
- Kamil Leśniak
- Kamil Sroka
- Kamila Selwa
- Karolina Burda
- Karolina Kawulka
- Katarzyna Ambrożewicz
- Katarzyna Kiszka
- Katarzyna Meus
- Katarzyna Rodak
- Katarzyna Warzecha
- Kinga Edwards
- Klaudia Hadała
- Krystian Kubrak
- Krzesimir Kleszcz
- Krzysztof Dudzik
- Krzysztof Marzec
- Leszek Urban
- Łukasz Jeleń
- Łukasz Suchy
- Maciej Bielski
- Magdalena Gulik
- Magdalena Kościółek
- Małgorzata Walo
- Marcin Matras
- Marek Stokowski
- Marianna Płatek
- Marika Kowalska
- Mariusz Rybka
- Marta Nasiadka
- Marta Koziarz (Pilacińska)
- Martyna Jońca
- Mateusz Grudzień
- Mateusz Mazurek
- Mateusz Najman
- Michał Łach
- Michał Masternak
- Milena Kubis
- Natalia Chrobak
- Natalia Dworniak
- Natalia Golisz
- Natalia Podgórska
- Natalia Turchan
- Patrycja Kozioł
- Patryk Pala
- Paulina Gawęda
- Paweł Grabowski
- Paweł Seruga
- Paweł Wilk
- Piotr Jacek
- Piotr Kantorowski
- Piotr Koziarz
- Piotr Matura
- Przemysław Biegacz
- Robert Gąsior
- Sara Bis
- Szymon Dyrlaga
- Szymon Skowron
- Tomasz Sorka
- Tomasz Trzósło
- Wojciech Mikoś
- Wojciech Popiela
- Wojciech Wojtyła
- Wojciech Maroszek
- Zespół Content Marketingu
- Zespół DevaGroup
- Zuzanna Frydel
Allegro Ads i Allegro Ads Express to narzędzia pozwalające na dodanie płatnych kampanii na największym marketplace w Polsce. Ich cel jest taki sam: zwiększenie sprzedaży
Bartłomiej Firmanty Archiwum 02.2023
W ostatnim czasie użytkownicy Google Analytics otrzymują kilka rodzajów powiadomień, dotyczących swojej usługi Universal Analytics. Mogliśmy otrzymać maila albo zauważyć tę informację na belce w
Dawid Petryniak Archiwum 02.2023
Allegro jest jedną z największych platform e-handlu w Polsce, co daje jej dostęp do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Dlatego coraz więcej firm, które chcą
Dawid Petryniak Archiwum 02.2023
Kupujący na Allegro szukając atrakcyjnych ofert, coraz częściej oczekują od sprzedawców wysokiego standardu obsługi oraz poczucia bezpieczeństwa wykonywanych transakcji. Od marca 2019 roku Allegro udostępnia
Dawid Petryniak Archiwum 01.2023
Allegro – przegląd zmian z 2022 roku Najchętniej wybieraną platformą zakupową w Polsce w roku 2022 było Allegro. Aż 80% internautów deklaruje, że robi zakupy
Nie od dziś wiadomo, że content króluje w social mediach. Trudno jednak tworzyć dobre treści bez ich odpowiedniego dopasowania do platformy, którą się posługujemy. Tymczasem
Adrian Andrzejczyk – Head of Analytics w Cube Group na semKRK#19 BIG wystąpił z tematem: „Zaawansowane ustawienia Analytics pod analizę SEO”. Jego prezentacja należała do szczególnych,