Wpisy litera A

Pokaż wszystkie
25 maja 2022

Aktualizacje Google w 2021 / 2022 roku – stale aktualizowana lista zmian w algorytmie Google

Każdy specjalista SEO, jak i właściciele serwisów internetowych nie przepadają za aktualizacjami Google. No chyba, że dotknęły one bezpośrednią konkurencję a nie ich samych 🙂 Zmiany […]

21 marca 2022

Allegro Analytics – narzędzie umożliwiające weryfikację sprzedaży

Allegro Analytics to narzędzie od Allegro, które ma w zamyśle umożliwić nam weryfikacje sprzedaży. Pozwala na sprawdzenie wartości sprzedaży, ilości sprzedanych sztuk oraz liczby transakcji. Dane […]

21 lutego 2022

Analizowanie modeli atrybucji w Google Analytics

Prowadzenie analiz w Google Analytics różni się trochę od Google Ads. Szczególnie jeżeli chcemy się skupić na analizie atrybucji. Dlatego w tym artykule przybliżę zakładkę atrybucji […]

18 sierpnia 2021

Analiza logów serwera na korzyść SEO

Na co dzień specjaliści od SEO, analitycy internetowi i marketerzy korzystają z wielu narzędzi, które pomagają w zrozumieniu zachowania robotów wyszukiwarek, crawlujących strony internetowe. Jednak aby […]

10 sierpnia 2021

Akademia DevaGroup – czyli nadeszła pora na podsumowanie naszych szkoleń

W DevaGroup przyjęliśmy, że aby zachować najwyższy poziom obsługi nie wystarczy tylko dobrze wykonywać kampanie. Trzeba zawsze ulepszać i rozwijać warsztat, nieustannie obserwować branżę w poszukiwaniu […]

21 lipca 2021

Anna Moczulska – wywiad po semKRK#17 on-line

Anna Moczulska – Web analyst w Sempai – swoim występem podczas semKRK#17 on-line wygrała pierwszy dzień naszej konferencji. Wcześniej, kampania, którą współrealizowała dla innogy.pl, zajęła 3. […]

9 lipca 2021

Adam Suraiya – wywiad po semKRK#17 on-line

Kontynuujemy nasz cykl wywiadów z prelegentami semKRK#17 on-line. Przed Wami kolejny z prelegentów, którzy zaprezentowali się podczas drugiego dnia naszej konferencji – Adam Surayia – Manager […]

2 lipca 2021

Adrian Zacharski – wywiad po semKRK#17 on-line

semKRK#17 on-line już za nami, natomiast my rozpoczynamy publikację serii wpisów z wywiadami z naszymi prelegentami z ostatniej edycji #semKRK! 🙂 Jako pierwszy przed Wami – […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991