Wpisy litera C

Pokaż wszystkie
31 grudnia 2021

Co oznacza % wyświetleń?

Udział w wyświetleniach to wskaźnik, który bada odsetek wyświetleń reklamy w porównaniu do całkowitej liczby wyświetleń, którą reklamy mogły uzyskać. Przykładowo, jeśli udział w wyświetleniach wynosi […]

24 listopada 2021

Czy warto reklamować się na brand konkurencji?

Nie byłbym sobą, gdybym nie zaczął od najbardziej uniwersalnej, ale jakże jednocześnie prawdziwej odpowiedzi – to zależy 😊. Jednak najpierw zadam to pytanie w nieco rozszerzonej […]

22 października 2021

Co zrobić, żeby wyprzedzić konkurencję na Black Friday?

Rozwój biznesu składa się z kilku etapów: Dobrego pomysłu, Ustalenia, kim jest moja grupa docelowa, Przygotowania firmy od strony formalnej, jak i finansowej, Rozwoju firmy, Długofalowej […]

3 października 2021

CEE Agency Summit 2021 – podsumowanie działań reklamowych dla Europy Środkowo-Wschodniej

CEE Agency Summit 2021 to już dziewiąta edycja wydarzenia Google, na którym najlepsze agencje z Europy Środkowo-Wschodniej dzielą się swoimi inspirującymi case studies. My również przyjrzeliśmy […]

21 września 2021

Czy było warto? | Wrażenia po IV Edycji Targów i konferencji eTRADE SHOW

Słoneczny poranek oraz duża kawa z McDonald’s napawały mnie dużym optymizmem przed eTradeShow, które odbyło się 15 września 2021 r. Po przyjechaniu pociągiem na stację Warszawa […]

5 sierpnia 2021

Czym jest reklama banerowa na Allegro?

Allegro jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych platform zakupowych w Polsce. To dzięki wieloletniemu budowaniu zaufania Allegro może pochwalić się imponującymi wynikami. Jest to zdecydowanie ważny powód, […]

31 maja 2021

Czym są Bing Ads i dlaczego warto w nie zainwestować?

Czym jest Bing? Na rynku wyszukiwarek niezmiennie króluje Google oraz Mozilla. Jak twierdzi StatCounter, z samego Google’a korzysta obecnie aż 70% polskich internautów. O Bingu prawdopodobnie […]

16 kwietnia 2021

Content marketing w praktyce – szkolenie z More Bananas

W czwartek 15 kwietnia miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu “Content marketing w praktyce” prowadzonym przez Agnieszkę Gałczyńską z More Bananas. Podczas 6 godzinnego spotkania miałam okazję […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991