Wpisy litera C

Pokaż wszystkie
27 stycznia 2023

Co oznacza komunikat, że wystąpił duplikat, a wyszukiwarka Google wybrała inną stronę kanoniczną niż użytkownik?

W sekcji “Strony” w Google Search Console może pojawić się kilka rodzajów komunikatów związanych z duplikatami strony. Jednym z nich jest informujący, że wyszukiwarka Google wybrała […]

13 stycznia 2023

Co oznacza komunikat, że wystąpił duplikat, a użytkownik nie oznaczył strony kanonicznej

Wśród komunikatów w sekcji “Strony” w Google Search Console występują takie, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę. Jednym z nich jest ten informujący, że pojawił się […]

10 stycznia 2023

CASE STUDY: Jak w miesiąc uzyskaliśmy ROAS ponad 6000% w branży moto?

CASE STUDY: Jak w miesiąc uzyskaliśmy ROAS ponad 6000% w branży moto?   Chcesz efektywnie sprzedawać na Allegro, ale nie wiesz od czego zacząć? Oczywiście, audyt […]

9 stycznia 2023

Czy skuteczne śledzenie użytkowników w 2023 roku będzie w ogóle możliwe?

W ostatnim odcinku “Pomówmy o marketingu” w 2022 roku mieliśmy przyjemność gościć Annę Moczulską – Head of Analytics Team w Artegence. Głównym tematem spotkania i wywiadu […]

16 grudnia 2022

Co znaczy, że alternatywna strona zawiera prawidłowy tag strony kanonicznej?

Jak już nieraz wspominaliśmy, nie wszystkie komunikaty w Google Search Console w sekcji “Strony” dotyczą błędów. I tak właśnie jest w przypadku informacji “alternatywna strona zawierająca […]

12 grudnia 2022

Content Marketing w Praktyce – szkolenie z More Bananas

Działając w świecie szeroko pojętego marketingu i komunikacji zapewne nie raz mieliście okazję spotkać się ze stwierdzeniem “Content is a King”. My w DevaGroup też tak […]

30 listopada 2022

Czemu się nie indeksuje?! Wywiad z Pawłem Gontarkiem

W okrągłym 10 odcinku cyklu webinarów „Pomówmy o marketingu” gościliśmy Pawła Gontarka, CEO Semgence, z którym mieliśmy okazję porozmawiać o błędach w indeksowaniu poszczególnych stron. Nasz […]

18 listopada 2022

Content is king! Wywiad z Grzegorzem Miłkowskim

Na jednym z webinarów drugiej serii „Pomówmy o marketingu” gościliśmy Grzegorza Miłkowskiego, założyciela agencji content marketingowej ContentHouse. Nie mogliśmy przegapić tej okazji i przeprowadziliśmy obszerną rozmowę […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991