Case study: Park Wodny w Krakowie

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 02.2014
 
Prowadzony przez nas profil Parku Wodnego przekroczył liczbę 11 tys. fanów.

Prowadzony przez nas profil Parku Wodnego przekroczył liczbę 11 tys. fanów. Profil prowadzimy z uwzględnieniem potrzeb i zainteresowań konkretnej grupy docelowej. Publikowane przez nas posty mają charakter angażujący, dzięki czemu zachęcamy użytkowników do interakcji. Dla krakowskiego Parku Wodnego przygotowujemy nie tylko interesujące konkursy w aplikacji konkursowej, dbamy także o wysoki zasięg poprzez publikowanie postów konkursowych na tablicy. Każdy post konkursowy jest zgodny z zasadami i regulaminem Facebooka.

Dzięki ciekawym i angażującym pomysłom, potrafimy zmaksymalizować zasięg bez dodatkowych nakładów finansowych. Poniżej przedstawiamy jeden z naszych postów konkursowych, który uzyskał 150 polubień, 690 komentarzy i 6 udostępnień. Dotarliśmy do 12.028 osób, przy całkowitej liczbie fanów wynoszącej w tym czasie 10 tys.

Park Wodny w Krakowie - konkurs 1

Publikowane przez nas posty mają wysoki wskaźnik zaangażowania, dzięki naszemu kilkuletniemu doświadczeniu potrafimy przygotować treść, która nie tylko zainteresuje odbiorców, ale również zachęci ich do interakcji. Głównym celem naszej pracy jest budowanie, a także zrozumienie społeczności i znalezienie z nią wspólnego języka, który zagwarantuje skuteczną komunikację. Przemyślane posty o ciekawej treści umożliwiają dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a tym samym poznanie ich opinii o produktach lub usługach.

Osiągamy wysokie wskaźniki zaangażowania również w klasycznych postach o ciekawej treści. Poniższy post zyskał 129 polubień, 161 komentarzy oraz 13 udostępnień. Całkowita liczba osób, do których dotarliśmy wynosi 12.200. Na promocję postu nie zostały wydane żadne środki finansowe.

 

Park Wodny w Krakowie - konkurs 2

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry