Case study: Duża kampania Facebook Ads

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 12.2013
 

W ciągu dwóch miesięcy pozyskaliśmy 40 tys. fanów na profilu producenta samochodów klasy Premium. Przed rozpoczęciem działań promocyjny na fan page’u  liczba fanów wynosiła 104.901. Po działaniach reklamowych w październiku, listopadzie i grudniu liczba lubiących wzrosła do 140.000. W trakcie trwania kampanii prowadziliśmy promocję Facebook Ads, współczynnik kliknięć uCTR w zależności od konkretnej reklamy oscylował w przedziale od 0,3% do 5%.

merc1

W przeciągu jednego miesiąca liczba fanów wzrosła o 17.895 osób. Pierwszy wykres przedstawia stan na pierwszy dzień kampanii reklamowej, na drugim wykresie widnieje przyrost fanów i wynik z ostatniego dnia miesiąca.

merc2

merc3

Całkowita liczba nowych polubień w kolejnym miesiącu wyniosła 14.309. Pierwszy wykres przedstawia stan w pierwszym dniu miesiąca, na drugim wykresie widnieje przyrost fanów i wynik z ostatniego dnia miesiąca.

merc4

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry