Priorytety biznesowe na 2023 rok – spotkanie DevaGroup & Google

Priorytety biznesowe na 2023 rok – spotkanie DevaGroup & Google

Priorytety biznesowe na 2023 rok
– spotkanie DevaGroup & Google

Jak przygotować biznes na wyzwania, które czekają w 2023 roku? Na co zwrócić uwagę i czego nie możemy pominąć? Wokół tych zagadnień oscylowało nasze spotkanie, które wspólnie z Google zorganizowaliśmy dla naszych Klientów stacjonarnie w Warszawie. Poznajcie szczegóły!

 

Marketing 2023 trendy

14 marca 2023 roku wspólnie z Google zorganizowaliśmy spotkanie dla naszych Klientów. Zaprosiliśmy różne biznesy: od e-commerce po usługi, od startupów, po małe przedsiębiorstwa, aż po duże organizacje – a tematy dobraliśmy tak, by były uniwersalne i każdy z naszych gości znalazł coś dla siebie. Celem eventu była przede wszystkim – wiedza. Główną ideą spotkania zaś przygotowanie naszych Klientów na wyzwania biznesowe, które czekają ich w tym roku (i nie tylko).  Nie bez powodu agenda wystąpień naszych specjalistów dotykała kluczowych elementów działań reklamowych, bez których nie można się obejść. Za omówienie trendów w marketingu na 2023 rok, oprócz specjalistów z DevaGroup, odpowiedzialni byli również przedstawiciele Google, którzy ze sceny opowiedzieli o promocji od nieco innej strony – dało to naszym Klientom pełen obraz, jak przygotować swoją markę na nadchodzące wyzwania.

 

Marta Google x DevaGroup

 

Mobile-Friendly, UX i Pagespeed, czyli absolutne podstawy skutecznej strony www

Jako pierwszy wystąpił Michał Grzeszczyk z Google, który opowiedział o Privacy-first ads strategy.  Niezależnie od tego, czy prowadzisz działania nastawione na zwiększenie sprzedaży online, czy oferujesz spersonalizowane usługi, odpowiedzialne generowanie i przetwarzanie zebranych danych przy jednoczesnej ochronie prywatności to kluczowe elementy każdej strategii reklamowej. O tym, jak ważne jest zagadnienie mobile dla każdego biznesu przekonała nas skutecznie Marta Ciemięga z Google. Jeśli Twoja strona nie jest przystosowana do wymogów użytkownika mobilnego – utracone konwersje są niestety pewnikiem. Dodatkowo,  w 2023 musisz zaprzyjaźnić się z filozofią UX, a Pagespeed Twojej strony powinien być podstawową wytyczną do optymalizacji i ulepszania strony dla użytkowników. Ładna i intuicyjna strona przyciąga klientów, którzy chętnie do nas wracają. Bardzo ważnym czynnikiem jest także prędkość ładowania – dbałość o Core Web Vitals to nie tylko lepsza widoczność w sieci, ale przede wszystkim lepsze odczucia użytkowników.

 

Marta event Google x DevaGroup

 

Google Ads w 2023 – co warto wiedzieć?

Marta Koziarz, nasza Head of SEM, zaprezentowała temat Jak wykorzystać inteligencję Google oraz skorzystać ze współpracy ze specjalistą na 200%? Wystąpienie było skierowane zarówno do e-commerców jak i firm B2B.  Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję oraz wiedzę specjalistów, z którymi współpracują tak, aby budować ponadprzeciętne wyniki kampanii w Google Ads. Nie można także zapominać o analityce – jest ona niezbędna, żeby weryfikować efekty swoich kampanii, ale również stan witryny, który musi być nienaganny, aby kampanie miały wartość. Więcej danych pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania, które stoją przed naszymi biznesami, a co za tym idzie – lepiej się do nich odnieść. 

Temat skutecznych reklam w Google kontynuował nasz CEO – Krzysztof Marzec, który przedstawił najskuteczniejsze elementy kampanii Google Ads, przy okazji podrzucił uczestnikom eventu 5 pewniaków na 2023 rok. Wskazał też konkretne i sprawdzone praktyki, które zdecydowanie warto rozważyć, by jeszcze lepiej promować swoją firmę w sieci. Największe emocje wzbudziła informacja o tym, że istnieje możliwość podglądania reklam konkurencji w Google Ads… wystarczy wiedzieć, gdzie szukać 🙂 

W trakcie wystąpienia podkreślone zostało również, jak ważne są kampanie DSA oraz to, że idealnym sposobem na poprawę ich zasięgi i efektywności jest… SEO! A skoro już jesteśmy przy SEO… 

 

KM x Google

 

SEO w 2023 – co warto wiedzieć?

Marika Kowalska, nasza SEO & Content Specialist, przeprowadziła nas po bezpiecznych i zgodnych z zasadami Google i SEO sposobach optymalizacji strony, które przełożą się na konkretne rezultaty również w kampaniach Google Ads. Z prelekcji nasi klienci dowiedzieli się, że należy zadbać o dobór odpowiednich słów kluczowych – zarówno pod względem rodzaju, jak i intencji. Warto tworzyć wartościowe treści na każdej stronie, z uwzględnieniem nasycenia ich słowami kluczowymi. Działania SEO są pierwszym krokiem do ulepszenia swojej strony pod kampanię Google Ads – to najważniejszy wniosek z tego wystąpienia i istotna rzecz do wdrożenia dla każdego biznesu, który chce prowadzić skuteczne działania reklamowe w ekosystemie Google w 2023 roku.

 

Marika + Google

 

Podsumowanie

Jak widać, temat synergii między działaniami kampaniami Google Ads a pozycjonowaniem zdominował agendę naszego spotkania – doskonale zaplanowana i egzekwowania strategia marketingowa oparta na tych dwóch kanałach jest gwarancją sukcesu biznesowego w 2023 roku. Dlatego właśnie tak ważne jest korzystanie z usług agencji, która stawia na komunikację między specjalistami – w DevaGroup wypracowaliśmy unikatowe podejście łączące specjalistów SEO oraz Google Ads. Działają oni razem, wymieniając się wiedzą i poradami, co skutkuje wymiernymi korzyściami  dla Twojej kampanii. Lepsza komunikacja celów biznesowych, skupienie się na obszarach, które wpływają na oba kanały marketingowe sprawia, że kampanie są jeszcze bardziej skuteczne.

 

podsumowanie Google

 

Sekcja tło

Chcesz tworzyć z nami skuteczne kampanie?

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry