Wpisy litera M

Pokaż wszystkie
10 listopada 2022

Mateusz Malinowski – wywiad po semKRK#20

Mateusz Malinowski na semKRK#20 zaliczył bardzo udany debiut w roli naszego prelegenta! Pierwsza wizyta na naszej scenie, mnóstwo pytań na sli.do i od razu trzecie miejsce […]

24 października 2022

Mam biznes stacjonarny – czy kampanie Google Ads pomogą przyciągać Klientów?

Google Ads to idealna forma reklamy, szczególnie dla biznesów lokalnych, które również chcą zaistnieć w Internecie. Każdy biznes to też zupełnie inna historia, dlatego staramy się […]

12 lipca 2022

Michał Szylko – wywiad po semKRK#19 BIG

Michał Szylko – Team Leader i Specjalista SEO w iCEA Group na scenie semKRK#19 BIG pojawił się z prezentacją o tytule: „MAY CORE UPDATE – wnioski na […]

29 czerwca 2022

Migracja z Universal Analytics do Google Analytics 4 – Tutorial krok po kroku

Niedawno pisaliśmy o podstawach przejścia na Google Analytics 4 – „Jak przejść na GA4 i nie oszaleć? 🙂 „, a teraz wracamy z garścią dodatkowych informacji. […]

27 czerwca 2022

Mechanizmy grywalizacji w performance marketingu

W dobie atakowania klientów tysiącami komunikatów marketingowych dziennie, przebicie się do ich świadomości staje się  dla każdej marki coraz trudniejsze. W nowoczesnym marketingu, należy więc walczyć […]

18 maja 2022

Metody kontaktu z Google Ads

Prowadzenie reklam Google Ads raz na jakiś czas wymaga od nas kontaktu z supportem. Niezależnie czy prowadzisz je samemu czy poprzez agencję marektingową – ten artykuł […]

30 marca 2022

Marzec mocny w webinary!

Marzec minął ani się obejrzeliśmy! Najwyższa więc pora podsumować, co się w nim działo, a działo się dużo! Mieliśmy okazję podzielić się z Wami wiedzą przy […]

8 marca 2022

Marketingowe (i nie tylko) inspiracje prosto od DevaGirls!

Na 8 marca przygotowaliśmy dla Was coś więcej, niż tradycyjny goździk i pończochy 😉 Z okazji święta kobiet poprosiliśmy nasze niezawodne DevaGirls o inspiracje – te […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991