O Polskiej Akcji Humanitarnej.
W poprzednim artykule pisaliśmy nieco o akcji Pajacyk zorganizowanej przez organizacje PAH. Wspomniane stowarzyszenie powstało w 1992 roku a ich podstawowym celem jest pomoc osobom dotkniętym kryzysami humanitarnymi. Są to działania obejmujące tereny konfliktów zbrojnych oraz katastrof naturalnych. Wartości stowarzyszenia takie jak walka o życie i zdrowie tamtejszej ludności sprawiają, że czujemy podziw związany z tak szlachetną inicjatywą.
Co to jest Google Grants?
Jest to program charytatywny stworzony przez Google już w 2003 roku. Dzięki niemu wiele stowarzyszeń non-profit na całym świecie może reklamować się w Adwords całkowicie za darmo. To umożliwia przekazywanie światu informacji związanych z konkretną formą pomocy w postaci reklam tekstowych. Budżet takich działań to około 10 000 USD na miesiąc, czyli naprawdę wiele osób dowie się o reklamowanej akcji. Więcej o programie można dowiedzieć się ze strony: https://www.google.pl/intl/pl/grants/.
Nasze działania dla Polskiej Akcji Humanitarnej.
Roiexperts w ramach programu Google Grants prowadzi działania dla PAH. Zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii stowarzyszenia. Na bieżąco optymalizujemy kampanie i wprowadzamy zmiany aby jak najbardziej efektywnie wykorzystać dany budżet. Doradzamy organizacji wyciągając wnioski z danych w Adwords i Analytics i wspólnie docieramy do wielu osób, którzy mogą zareagować. Byle więcej kampanii w dobrej sprawie!