Wpisy litera G - strona 3

Pokaż wszystkie
5 grudnia 2019

Google wyróżnia naszą kampanię w YouTube Ads Leaderboard

Prowadzona przez nas kampania dla Vasco Electronics, promująca Vasco Mini 2, czyli elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym Internetem, została wyróżniona w YouTube Ads Leaderboard! […]

22 listopada 2019

Grudniowe szkolenia DevaGroup w Krakowie

Już 9 grudnia rozpoczynamy nasz 4-dniowy cykl szkoleń otwartych, w ramach których nasi eksperci przybliżą Wam tematykę: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Managera oraz SEO. […]

19 września 2019

Grzegorz Strzelec – wywiad po semKRK #13

Na semKRK #13 wystąpił Grzegorz Strzelec, który przedstawił prezentację na temat: „Historia bardzo praktyczna o Google News”. Nawiązując do Twojej prezentacji pt. „Historia bardzo praktyczna o […]

25 czerwca 2019

Google Ads dla zielonych (część II)

W poprzednim artykule na temat tego, czym jest Google Ads zapoznałeś się z ogólnymi zasadami działania tego systemu. Teraz chcielibyśmy pomóc Ci pogłębić wiedzę na temat […]

5 czerwca 2019

Google Ads dla zielonych (cz. I)

W obecnych czasach posiadanie biznesu, który nie istnieje w Internecie, wiąże się z silnym ograniczeniem jego rozwoju. W pewnych przypadkach jakikolwiek rozwój może zostać nawet zablokowany. […]

27 maja 2019

Google Search Console: Raport o elementach wprowadzających w błąd

Od jakiegoś czasu Google Search Console informuje o dosyć nietypowym jak na SEO problemie w obrębie podłączonego i zweryfikowanego serwisu: używaniu elementów, które są zaprojektowane tak […]

11 kwietnia 2019

Google Discover – nowość w Search Console

Narzędzie Search Console uzupełnione zostało o nowy raport o nazwie Discover, który dostępny jest w panelu narzędzia (sekcja „Skuteczność”): Raport ten dedykowany jest danym i informacjom […]

7 marca 2017

Google aktualizuje zasady bezpiecznego przeglądania – powiadomienie w Search Console

W ostatnim czasie Google znacznie podkreśla, jakie znaczenie ma dla tej firmy bezpieczeństwo użytkowników Internetu. Od wczoraj z narzędzia Google Search Console wysyłane są powiadomienia do […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991