Wpisy litera G - strona 2

Pokaż wszystkie
1 marca 2021

Google Trends – czym jest i jak z niego korzystać?

Google jako jeden z internetowych potentatów dostarcza swoim użytkownikom szereg usług i narzędzi. Znaleźć wśród nich można usługi darmowe, jak i płatne. Wykorzystywane mogą być w […]

27 lutego 2021

Google Ads: gwarancja pierwszego miejsca – gdzie jest haczyk?

Postanowiłem napisać ten artykuł po rozmowie z klientem, któremu inna agencja gwarantowała stałą obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Uważam, że jest co najmniej kilka aspektów, […]

26 lutego 2021

Google Tag Manager – w jakim celu wdrażać i czy warto?

Możesz być przedsiębiorcą, managerem, specjalistą ds. marketingu czy też studentem na specjalizacji związanej z marketingiem internetowym. Jeżeli jesteś w jakimkolwiek stopniu związany z tematyką marketingu internetowego […]

22 stycznia 2021

Google Pagespeed Insights – narzędzie do poprawy strony pod kątem SEO i UX

Czas ładowania strony internetowej to ważny parametr wpływający na współczynnik konwersji oraz odbiór witryny przez użytkownika. Jednym ze skutecznych narzędzi służących do sprawdzania szybkości działania serwisu […]

20 listopada 2020

Green Friday w DevaGroup

Z okazji zbliżającego się Czarnego Piątku przygotowaliśmy dla wszystkich specjalne oferty! Nasze wyjątkowe promocje obowiązują od 23 do 29 listopada! Darmowa godzina konsultacji z dedykowanym specjalistą […]

18 listopada 2020

Google rich snippets – czym są rozszerzone wyniki wyszukiwania?

Użytkownik może trafić na stronę internetową na kilka sposobów. Najwięcej wejść odnotowuje się z organicznych wyników wyszukiwania, płatnych kampanii CPC (np. Google Ads) czy z mediów […]

29 maja 2020

Google Page Experience Update – użyteczność stron czynnikiem rankingowym

W dniu wczorajszym Google na swoim blogu poinformowało o planach dodania nowego czynnika rankingowego. Chodzi o możliwość oceny stron pod kontem interakcji jej użytkowników. W skrócie […]

22 stycznia 2020

Google rezygnuje z „Data Vocabulary”. Masowe powiadomienia GSC o konieczności wdrożenia „schema” dla Breadcrumbs.

Dzisiejszy poranek powitał specjalistów i właścicieli stron powiadomieniami z narzędzia Google Search Console o wykrytym nowym problemie z „Menu Nawigacyjnym” (Breadcrumbs) w zweryfikowanej witrynie. Czy jest […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991