Google Analytics Academy – kursy on-line z Analytics

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 12.2014

Nie wszyscy adepci analityki wiedzą, ale od dłuższego czasu funkcjonuje Google Analytics Academy, strona z darmowymi kursami Google Analytics, którą możecie znaleźć tu: https://analyticsacademy.withgoogle.com/

To zestaw 4 doskonale przygotowanych kursów, które w prosty, interaktywny sposób przeprowadzą Was przez tajniki Google Analytics. Najnowszy kurs dotyczy analizy aplikacji i pokazuje jak mierzyć ruch i zachowania dla aplikacji mobilnych. W ramach lekcji – tekst, filmy i interaktywne video oraz quizy podsumowujące rozdziały lekcji. Uwaga – jest w nich to co lubimy najbardziej, czyli klucz odpowiedzi – każda zła odpowiedź jest wyjaśniana i w przeciwieństwie do typowych egzaminów Google  możemy dowiedzieć się, gdzie popełniliśmy błąd i która z odpowiedzi była prawidłowa.

 

Kursy obecnie dostępne na stronie to:
Mobile App Analytics Fundamentals – kurs z podstaw mierzenia dla aplikacji mobilnych
Ecommerce Analytics: From Data to Decisions – kurs dotyczący mierzenia w e-commerce
Google Analytics Platform Principles – kontynuacja – podstawy pracy z Google Analytics
Digital Analytics Fundamentals – podstawy Analytics i generalnie podejście do analityki

 

Poza faktem, że wiedza przekazywana jest w sposób przystępny, to powiem: nie ma to jak posłuchać o GA gdy mówi Justin Cutroni, którego można było spotkać w tym roku m.in. na Think Analytics w Polsce. Jako ciekawostkę dodam, że Google tym razem nie ukryło liczników oglądanych filmów i można prześledzić ile kursantów dotarło do ostatnich filmów, a ilu zaczynało kurs. Analytics wymaga cierpliwości 😉

Polecam śledzić stronę na bieżąco, ponieważ tylko wtedy załapiemy się na certyfikaty. Dla przykładu: najnowszy kurs dawał możliwość uzyskania certyfikatu wyłącznie do 18.12.2014.

 

canvas

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991