Google Analytics Academy – kursy on-line z Analytics

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 12.2014
 

Nie wszyscy adepci analityki wiedzą, ale od dłuższego czasu funkcjonuje Google Analytics Academy, strona z darmowymi kursami Google Analytics, którą możecie znaleźć tu:https://analyticsacademy.withgoogle.com/

To zestaw 4 doskonale przygotowanych kursów, które w prosty, interaktywny sposób przeprowadzą Was przez tajniki Google Analytics. Najnowszy kurs dotyczy analizy aplikacji i pokazuje jak mierzyć ruch i zachowania dla aplikacji mobilnych. W ramach lekcji – tekst, filmy i interaktywne video oraz quizy podsumowujące rozdziały lekcji. Uwaga – jest w nich to co lubimy najbardziej, czyli klucz odpowiedzi – każda zła odpowiedź jest wyjaśniana i w przeciwieństwie do typowych egzaminów Google  możemy dowiedzieć się, gdzie popełniliśmy błąd i która z odpowiedzi była prawidłowa.

 

Kursy obecnie dostępne na stronie to:
Mobile App Analytics Fundamentals – kurs z podstaw mierzenia dla aplikacji mobilnych
Ecommerce Analytics: From Data to Decisions – kurs dotyczący mierzenia w e-commerce
Google Analytics Platform Principles – kontynuacja – podstawy pracy z Google Analytics
Digital Analytics Fundamentals – podstawy Analytics i generalnie podejście do analityki

 

Poza faktem, że wiedza przekazywana jest w sposób przystępny, to powiem: nie ma to jak posłuchać o GA gdy mówi Justin Cutroni, którego można było spotkać w tym roku m.in. na Think Analytics w Polsce. Jako ciekawostkę dodam, że Google tym razem nie ukryło liczników oglądanych filmów i można prześledzić ile kursantów dotarło do ostatnich filmów, a ilu zaczynało kurs. Analytics wymaga cierpliwości 😉

Polecam śledzić stronę na bieżąco, ponieważ tylko wtedy załapiemy się na certyfikaty. Dla przykładu: najnowszy kurs dawał możliwość uzyskania certyfikatu wyłącznie do 18.12.2014.

 

canvas

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry