Blog SEO & SEM DevaGroup - strona 2

5 stycznia 2022

Podsumowanie roku 2021 przez prelegentów semKRK

Rok 2021 kontynuował napływ zmian w dziedzinie marketingu internetowego zapoczątkowanych przez pandemię. Poprosiliśmy o podsumowanie mijającego roku prelegentów semKRK. Co ich zdaniem zasługuje na miano najważniejszego […]

31 grudnia 2021

Co oznacza % wyświetleń?

Udział w wyświetleniach to wskaźnik, który bada odsetek wyświetleń reklamy w porównaniu do całkowitej liczby wyświetleń, którą reklamy mogły uzyskać. Przykładowo, jeśli udział w wyświetleniach wynosi […]

30 grudnia 2021

Semówka 21.52 – czyli co warto przeczytać

01 Święta, święta i po świętach, Czas na przegląd najlepszych świątecznych kampanii reklamowych ostatnich lat. Allegro, Milka i Coca-Cola wśród liderów tego corocznego wyścigu. ❯ Zestawienie […]

29 grudnia 2021

Dlaczego najlepiej robić wpłaty budżetu Google Ads raz na miesiąc?

Płatności ręczne to jedna z form doładowywania budżetów kont reklamowych Google Ads, która jest jeszcze dostępna na niektórych kontach. O czym warto pamiętać, jeśli dalej korzystamy […]

23 grudnia 2021

Semówka 21.51 – czyli co warto przeczytać

01 Podsumowanie wszystkie zmiany w Google Ads w 2021 roku w jednym miejscu. Zapraszamy na podsumowanie naszej Junior SEM Specialist Aleksandry na łamach RocketSpace: ❯ Podsumowanie […]

21 grudnia 2021

Kampania Google Ads – jaki będzie optymalny budżet?

Chyba nikt nie przepada za odpowiedzią „pytaniem na pytanie” (oczywiście prócz tego, który w danym momencie tak odpowiada 😀 ), ale słysząc właśnie to zawarte w […]

21 grudnia 2021

Dragon Metrics – analiza i monitoring działań SEO

Trudno o skuteczne pozycjonowanie stron internetowych bez ciągłej analizy otoczenia biznesowego i monitoringu efektów. Praca na oślep może bowiem przynieść więcej szkody niż pożytku. Każdy specjalista […]

17 grudnia 2021

Personalizacja komunikacji marketingowej dzięki marketing automation

Żyjemy w czasach ogromnego przesytu informacyjnego. Na każdym kroku widzimy reklamy przeróżnych produktów, a firmy próbują się z nami skontaktować wszelkimi możliwymi kanałami. Ilość dostarczanych do konsumentów […]

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991