W dobie dynamicznie rozwijającego się świata mediów społecznościowych TikTok wyrasta na jednego z potężniejszych graczy w branży. Czy w takim razie może stać się kluczowym elementem w arsenale reklamowym każdej firmy? W tym artykule przyjrzymy się case study, które pokaże, dlaczego TikTok jest idealnym uzupełnieniem działań reklamowych i jak efektywnie zwiększa zasięg kampanii.
O naszym Kliencie
Park Wodny Kraków to jeden z większych i najchętniej odwiedzanych aquaparków w Małopolsce – prawdziwy lider w dziedzinie rozrywki wodnej. Ten imponujący kompleks basenów, saun i atrakcji wodnych oferuje niezapomniane wrażenia każdemu, kto zdecyduje się go odwiedzić.
Nasza współpraca z Parkiem Wodnym Kraków miała na celu nie tylko zwiększenie zasięgu dotychczasowych działań marketingowych, ale także dynamiczne wypromowanie nowej oferty w krótkim czasie. W obliczu rosnącej popularności TikToka zdecydowaliśmy się na wykorzystanie tej platformy jako narzędzia dotarcia do młodszej, aktywnej grupy odbiorców z trzech województw.
TikTok, z jego unikalnymi możliwościami angażowania w treści przedstawiające atrakcje Parku, stał się doskonałym uzupełnieniem już istniejących działań promocyjnych obiektu na platformach, takich jak Facebook Ads i Google Ads.
O naszych działaniach
W pierwszym etapie przeprowadziliśmy szczegółową analizę konkurencji oraz przedstawiliśmy Klientowi przykłady reklam, jakie możemy wykorzystać na platformie TikTok. Opracowaliśmy również kompleksowy plan działań, który obejmował wdrożenie analityki, proces tworzenia konta biznesowego oraz optymalizację profilu. Następnie Klient opracował materiały wideo, które zostały umieszczone na profilu. Na podstawie określonych przez Klienta cech idealnego odbiorcy, stworzyliśmy grupę reklamową z właściwie dobranymi zainteresowaniami i demografią.
W ramach strategii reklamowej 'organic + paid = always engaged’ postawiliśmy na promowanie TikToków umieszczonych na profilu Klienta, wspierając jednocześnie działania organiczne poprzez płatne reklamy. Naszym założeniem było dotarcie do jak największej liczby osób z określonych obszarów, aby przedstawić atrakcje Parku Wodnego i zachęcić do skorzystania z oferty w wybranym terminie.
Efekty współpracy
Kampanie pozwoliły na uzyskanie 898 484 wyświetleń reklam na ekranie aplikacji TikTok, jednocześnie docierając do 329 915 unikalnych użytkowników. Zwiększenie zasięgu konta poprzez pozyskanie 972 obserwujących, 4 076 polubień, 414 udostępnień materiałów oraz 3118 odwiedzin profilu.
Prowadzone działania przyczyniły się także do zwiększenia zasięgu konta poprzez pozyskanie ponad 972 nowych obserwujących i 4 076 polubień TikToków. Poniżej przedstawienie profilu po miesiącu promocji.
Podsumowanie
Kampania na TikToku przyczyniła się do znacznego zwiększenia widoczności Parku Wodnego Kraków, przyciągając nową grupę odbiorców i generując większe zaangażowanie wśród użytkowników platformy. TikTok okazał się skutecznym narzędziem do uzupełnienia i wzmocnienia działań promocyjnych, co dowodzi jego potencjału jako kluczowego elementu w strategiach reklamowych firm.
Świetna współpraca ze świetnymi specjalistami...
Świetna współpraca ze świetnymi specjalistami. Podobnie jak w innych tematach internetowych, tak i tutaj czuliśmy się odpowiednio zaopiekowani i otrzymaliśmy cenne wskazówki dotyczące contentu. Myślę, że kampanie płatne na Tik-Toku są świetnym uzupełnieniem promocji prowadzonych na innych kanałach.
Indywidualne podejście i najlepsze wyniki
Sprawdź historie sukcesu naszych Klientów!