Szkolenie AdWords 26.02 w Krakowie

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 01.2018

Szkolenie z Google AdWords


26 lutego, Kraków

Cześć,

W tym wpisie chciałbym zaprosić Cię na wyjątkowy cykl szkoleń, jaki przygotowaliśmy w DevaGroup.
Co miesiąc planujemy kameralne szkolenia w naszym co-workingu, podczas których skupiamy się w 100% na praktyce w danym narzędziu.

W lutym (26.02)  zaczynamy od szkolenia AdWords. Wiem, że uczestnikom zależy na wiedzy praktycznej, mam dobrą wiadomość – pierwsze kampanie uruchamiałem w 2005 roku, do dziś to ponad 12 lat praktyki. Co więcej przez kilka ostatnich lat szkoląc dla Google w Akademii Google Partners przeczytałem kilkaset ankiet przeszkolonych osób ulepszając szkolenia. Efekt to fakt, że średnio po 15 minutach od startu warsztatu uczestnicy pracują z kontem, a całe szkolenie zaczyna się jeszcze przed spotkaniem na podstawie moich autorskich materiałów. Szkolenie prowadzę tak, aby w przyszłości egzamin nie był żadnym problemem, a dodatkowo uczestnicy otrzymają mój podręcznik egzaminacyjny.

Przez ostatnie kilka lat prowadziłem głównie szkolenia zamknięte, dla firm i agencji oraz zajęcia dla studentów (WSE Kraków, UJ Kraków, WSH Wrocław, WSIiZ Rzeszów). Wracamy do idei szkoleń otwartych głównie ze względu na dużą ilość zapytań – doskonale oceniliście nasze szkolenia e-commerce, które tworzyliśmy razem z SemHouse i Shoper. Nie ukrywam jednak, że najlepsze szkolenia prowadzi się w małych grupach, dlatego szkolenie planujemy kameralne ze ścisłym ograniczeniem ilości uczestników.

Pod koniec marca (26.03) planujemy szkolenie z Analityki, a w kwietniu szkolenie SEO przygotowane z myślą o aspektach technicznych (podobny kurs prowadzimy również w ramach Marketing Masters, gdzie znów skończyły się miejsca. 😉 Więcej szczegółów już wkrótce, a już dziś zapraszam do naszego newslettera.

Zapisz się lub skontaktuj się z nami.

PS. W najbliższym czasie możesz nas spotkać też na semKRK 9.03, pojawię się również na Mobile Trends Conference 2018.

 

 

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 3,86 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991