29.03.2022 r.

Darmowy webinar

Branża reklamowa
a widoczność w Google w 2022 roku
- analiza techniczna oraz Core Web Vitals



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google opowiedzą o aktualnej sytuacji polskich witryn internetowych przeanalizowanych w naszym e-booku.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:



Zapisz się na webinar Pobierz darmowy e-book

29.03.2022 r.

Darmowy webinar

Branża reklamowa, a widoczność w Google w 2022 roku
- analiza techniczna oraz Core Web Vitals



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google opowiedzą o aktualnej sytuacji polskich witryn internetowych przeanalizowanych w naszym e-booku.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:

Zapisz się na webinar Pobierz darmowy e-book

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Oficjalnym współorganizatorem webinaru jest firma:

Partnerem webinaru są firmy:

Agenda webinaru

 
  • 29 marca 2022

  • 12:00-12:30

    Milena Majchrzak - Managing Director SEMSTORM
    Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line

    Opisy produktów są ważną częścią e-sklepu lub katalogu. Budują widoczność strony w Google. Opowiadają historię i wywołują emocje. Wpływają na decyzje zakupowe klientów. Podczas spotkania opowiem jak za pomocą opisu: dobrać słowa, by trafić do zainteresowanych ofertą; połączyć to, czego chce klient i wyszukiwarka; zwrócić uwagę człowieka i Google na najważniejsze rzeczy. Nie musisz być specem od SEO, żeby skutecznie poprawić widoczność swojej strony.

    Pracę w branży SEO rozpoczęłam 12 lat temu. Miałam okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliłam marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzę w data-driven i content marketing. Przygotowałam niejeden tekst ekspercki na blogu SEMSTORM widoczny na ponad 100 słów kluczowych.
  • 12:30-13:00

    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?

    Opowiem jak kierować reklamę, aby trafiała do idealnej osoby oraz jak przełożyć teoretyczne rozważania o odbiorcy produktu - personie, na realną kampanię. Poznamy też narzędzia, które pokazują nam czego szukamy w Google, jakie słowa kluczowe mają sens w kampaniach Ads i SEO.

    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Każdy uczestnik otrzyma darmowy e-book pt. "Branża reklamowa, a widoczność w Google - analiza techniczna oraz Core Web Vitals" oraz nagranie webinaru w ciągu tygodnia po webinarze. Dodatkowo organizatorzy przygotują kody zniżkowe na swoje usługi lub umożliwią spotkanie ze swoimi specjalistami.
 

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Branża reklamowa a widoczność w Google
- analiza techniczna oraz Core Web Vitals

Darmowy e-book oraz dedykowany webinar dla branży reklamowej!

Autorzy e-booka:

piotr-jacek

Piotr Jacek

Senior SEO Specialist w DevaGroup
krzysztof-marzec-devagroup

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup
milena-majchrzak

Milena Majchrzak

CEO w SEMSTORM & Content Marketing Evangelist

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

1200 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991