Generowanie leadów (lead generation)
Pozyskiwanie klientów w ramach działań prowadzonych online wymaga bieżącego śledzenia aktualnych trendów. Nasi specjaliści doskonale znają zagadnienia związane z reklamą w sieci. Obsługujemy wielu klientów, którzy dzięki naszym działaniom pozyskują leady i skutecznie zwiększają sprzedaż oraz konwersję w swoim biznesie.
Google Ads (AdWords)
Nasza specjalność to kampanie skierowane na pozyskanie danych kontaktowych do Twoich potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie
Zdobywamy najtrudniejsze słowa kluczowe. W ramach naszych działań stosujemy strategię długiego ogona, prowadzimy także pełną analizę Twojej konkurencji.
Facebook Ads
Wiemy, jak ważne jest precyzyjne kierowanie reklamy do wybranych grup docelowych. Nasze działania są bardzo dokładnie targetowane na Twoich potencjalnych klientów. Umożliwiamy im odnalezienie Twojego biznesu w gąszczu sieci.
Analityka w cenie
Doskonale wiemy, jak ważne jest mierzenie efektów prowadzonych działań. Dlatego pomagamy wdrożyć i aktywnie wyciągamy wnioski z Google Analytics. Każdy ze specjalistów SEO i SEM jest również certyfikowanym specjalistą Analytics.
Wybierasz sprawdzony zespół
Szukasz firmy sprawdzonej we współpracy z małymi i średnimi biznesami ale również z doświadczeniem wśród największych? Znalazłeś! Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio z ponad 1000 klientów, którzy nam zaufali. Poznaj kluczowych z nich:
Od lat wspieramy Park Wodny w kompleksowym zakresie – od Google Ads (AdWords) przez pozycjonowanie po Social Media. To przykład firmy, gdzie sukces precyzyjnych kampanii lokalnych jesteśmy w stanie skalować na znacznie większe terytorium.
Skutecznie pozycjonujemy wypożyczalnie samochodów w ponad 40 lokalizacjach na terenie Polski. Dzięki lokalnemu podejściu do pozycjonowania osiągamy wyjątkowe efekty zarówno w skali całego kraju jak i poszczególnych punktów wynajmu.
Jak pozycjonujemy lokalnie?
Pozycjonowanie lokalne to długotrwały proces składający się z dwóch elementów: optymalizacji (on-site) i budowania linków (off-site). Całość działań uzupełnia analiza słów kluczowych i wyznaczenie celu kampanii lokalnej.
Analiza słów kluczowych
Opracowujemy listę słów kluczowych, których szukają Twoi potencjalni klienci. Frazy dobieramy tak, aby przyniosły pozytywny, biznesowy efekt. Przygotowujemy także analizę działań Twojej konkurencji.
Cykliczne działania
Nasze działania nie ograniczają się do jednorazowej optymalizacji strony. Doskonale wiemy, że algorytm Google ulega ciągłym zmianom. Ponieważ na bieżąco śledzimy zmieniające się trendy, jesteśmy w stanie błyskawicznie zareagować i dostosować stronę do nowych wymagań.
Audyty SEO
Pomoże znaleźć słabsze strony Twojej strony lub serwisu, a także wprowadzić odpowiednie poprawki i ulepszenia. Wyznacza kierunek działań i listę elementów, które powinny zostać zoptymalizowane, aby strona stała się jeszcze bardziej przyjazna dla wyszukiwarki i użytkownika.
Optymalizacja
Optymalizacja pomaga odpowiednio dostosować zawartość strony do robotów wyszukiwarki Google, zwiększając widoczność Twojego biznesu. Pamiętamy jednak o tym, że to użytkownik jest najważniejszy i strona musi być przyjazna przede wszystkim dla niego.
Budowa linków
Opiera się o stały, systematyczny proces pozyskiwania linków. Dywersyfikacja typów i nazw linków oraz tworzenie nowych miejsc odsyłających do domeny, pozwalają wzmocnić widoczność Twojego biznesu.
Ile to kosztuje?
W DevaGroup sam decydujesz o poziomie swoich wydatków, a budżet kampanii może być dowolnie modyfikowany. Całkowity koszt działań to Twój budżet oraz koszt naszej obsługi i opcjonalnych usług dodatkowych. Wycena obejmie osobno każde z działań marketingowych, tak abyś mógł sam zdecydować na co przeznaczysz środki.