Merytorycznie, praktycznie i konkretnie

Książka już w sprzedaży!



Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne.
To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta.
Marketing internetowy w Google to synergia marketingu z biznesem - każdy rozdział stanowi potężną dawkę praktyki,
inspiracji i konkretnych porad, które można od razu wcielać w życie.


Kup teraz!

Książka już w sprzedaży!

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie


Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne.
To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta.
Marketing internetowy w Google to synergia marketingu z biznesem - każdy rozdział stanowi potężną dawkę praktyki,
inspiracji i konkretnych porad, które można od razu wcielać w życie.

Kup teraz!

Co znajdziecie w książce?

Sumarycznie niemal 30 lat praktycznego doświadczenia w branży skondensowane na 300+ stronach.
Szerokie spojrzenie na biznes, e-commerce oraz marketing.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Aktualna wiedza

Ta książka to doskonała pozycja zarówno dla praktyków z doświadczeniem, jak i osób, które pragną rozpocząć karierę w branży. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami.
komunikacja-ikona-150-new

Materiały uzupełniające

Dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pisania lepszych reklam. Dodajcie do tego 10 dodatkowych filmów instruktażowych i wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych, które rozszerzają treść książki.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Każde zagadnienie omawiane jest w perspektywie uniwersalnego i praktycznego, zastosowania dla wielu biznesów. To gotowe do wdrożenia pomysły, które pozwolą zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Agencyjne doświadczenie autorów gwarantuje szerokie spojrzenie na możliwości, jakie ma biznes w sieci. Innowacyjne podejście dwóch trenerów, gdzie główny autor rozdziału jest uzupełniany wiedzą drugiego autora.

Poznaj autorów Marketingu internetowego w Google!

krzysztof-marzec

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup


CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

tomasz-trzoslo

Tomasz Trzósło

Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener


Konsultant, strateg, e-marketer i trener w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.

Sprawdź, co jeszcze opublikowali autorzy!

Nasi autorzy uwielbiają dzielić się wiedzą gromadzoną latami. Poznaj tajniki marketingu zebrane w ich najlepszych publikacjach i uzupełnij swoją biblioteczkę!

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o możliwościach reklamowania Twojego biznesu w sieci? Skontaktuj się!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

1200 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991