Optymalizacja konwersji w internecie
Chcesz zwiększyć liczbę leadów, konwersji i wspomóc sprzedaż? Nastaw się na efekt, do którego doprowadzą Cię działania podejmowane w oparciu o analitykę i dane. Wiemy, jak powinna wyglądać optymalizacja konwersji. Prowadzimy skuteczne działania dla naszych Klientów od wielu lat.
Analiza kampanii Google Ads (AdWords)
Gotowa kampania Google Ads to pierwszy krok do sukcesu. Drugi krok to optymalizacja i uruchomienie kampanii. Analiza ruchu i konwersji pomaga wybrać te działania, które są dla nas najbardziej skuteczne i pozwalają osiągnąć wysoki wskaźnik ROI. Jeśli prowadzisz działania i masz dane, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Analiza konwersji
Analiza konwersji i atrybucji w Google Ads pokaże, które kampanie należy zoptymalizować, które wymagają większego budżetu, a w których nie jest on efektywnie wykorzystany.
Analiza ruchu
Głęboka analiza danych z Google Analytics i poprawna ich interpretacja pozwolą zoptymalizować nie tylko kampanię, ale również inne działania reklamowe.
Wybierz sprawdzony zespół
Jesteśmy obecni na rynku od wielu lat, mamy w portfolio ponad 1000 klientów. Znajdują się wśród nich zarówno duże firmy, jak i przedstawiciele sektora mikroprzedsiębiorstw. Potrafimy dostosować prowadzone działania do Twojego biznesu. Regularnie także publikujemy specjalistyczne teksty w prasie branżowej i w serwisach branżowych.
Krzysztof Marzec, nasz CEO, jest autorem licznych tekstów z zakresu Google Ads i SEO dla największych tytułów branżowych, takich jak: “Sprawny Marketing”, “Marketer+”, “Online Marketing Magazyn”.
Od wielu lat wspieramy w ramach działań reklamy online krakowski Park Wodny. Kompleksowy zakres naszej współpracy obejmuje m.in. reklamę Google Ads (AdWords), pozycjonowanie, reklamę Facebook Ads i działania w social media.
Prowadzimy skuteczne działania także dla wypożyczalni samochodów w ponad 40 lokalizacjach na terenie Polski. Dzięki optymalizacji konwersji, mogliśmy zwiększyć liczbę zapytań i zainteresowanie usługami poszczególnych punktów wynajmu.
Atrybucja i ścieżki wielokanałowe
Atrybucja
Wciąż patrzysz w Google Analytics na ostatnie źródło ruchu przed konwersją? Pomożemy Ci zyskać dużo szersze spojrzenie na prowadzone działania. Dowiesz się, czy Twoje kampanie konwertują w takim stopniu, który jest dla Ciebie opłacalny.
Ścieżki konwersji
Użytkownicy nigdy (prawie) nie konwertują od razu. Droga do zakupu jest zazwyczaj wieloetapowa. Użytkownik przed konwersją odwiedza Twoją stronę kilka razy i to z różnych źródeł. Pokażemy Ci raporty, w których poznasz ścieżki i dowiesz się, w jaki sposób użytkownicy wchodzą na stronę po raz pierwszy.
Konwersje wspomagane i analiza użytkowników
Ile to kosztuje?
Każdy projekt wyceniamy indywidualnie po zapoznaniu się ze stroną, danymi na koncie jakie mamy optymalizować, a także wymaganiami jakie stawia przed nami Klient. W przypadku zleceń złożonych, wycena obejmie osobno każde z działań marketingowych, tak abyś mógł sam zdecydować na co przeznaczysz środki.