Optymalizacja konwersji w internecie

Chcesz zwiększyć liczbę leadów, konwersji i wspomóc sprzedaż? Nastaw się na efekt, do którego doprowadzą Cię działania podejmowane w oparciu o analitykę i dane. Wiemy, jak powinna wyglądać optymalizacja konwersji. Prowadzimy skuteczne działania dla naszych Klientów od wielu lat.

Wybierasz sprawdzony zespół

Jesteśmy obecni na rynku od wielu lat, mamy doświadczenie w obsłudze ponad 600 klientów. Znajdują się wśród nich zarówno duże firmy, jak i przedstawiciele sektora mikroprzedsiębiorstw. Potrafimy dostosować prowadzone działania do Twojego biznesu. Regularnie także publikujemy specjalistyczne teksty w prasie branżowej i w serwisach branżowych.

Atrybucja i ścieżki wielokanałowe

Atrybucja

Wciąż patrzysz w Google Analytics na ostatnie źródło ruchu przed konwersją? Pomożemy Ci zyskać dużo szersze spojrzenie na prowadzone działania. Dowiesz się, czy Twoje kampanie konwertują w takim stopniu, który jest dla Ciebie opłacalny.

Ścieżki konwersji

Użytkownicy nigdy (prawie) nie konwertują od razu. Droga do zakupu jest zazwyczaj wieloetapowa. Użytkownik przed konwersją odwiedza Twoją stronę kilka razy i to z różnych źródeł. Pokażemy Ci raporty, w których poznasz ścieżki i dowiesz się, w jaki sposób użytkownicy wchodzą na stronę po raz pierwszy.

Konwersje wspomagane i analiza użytkowników

Konwersje wspomagane

Jak oszacować, które z Twoich działań reklamowych wspomagają sprzedaż? Poprzez analizę konwersji wspomaganych. Na pierwszy rzut właściwe rozpoznanie źródeł konwersji może być nieoczywiste. Wiedza dotycząca konwersji wspomaganych pomaga zoptymalizować kampanie, które pojawiają się na ścieżkach zakupowych klientów.



Rekomendacje UX

Kampanie nie sprzedają? Przyjrzymy się stronie i powiemy, co możesz na niej zmienić, aby użytkownicy stali się Twoimi klientami.

Ile to kosztuje?

Każdy projekt wyceniamy indywidualnie po zapoznaniu się ze stroną, danymi na koncie jakie mamy optymalizować, a także wymaganiami jakie stawia przed nami Klient. W przypadku zleceń złożonych, wycena obejmie osobno każde z działań marketingowych, tak abyś mógł sam zdecydować na co przeznaczysz środki.
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991