Czym jest PR Calling?




Blisko biznesu


Jakość


Transparentność
Co nas wyróżnia?


Discovery Month
Podczas pierwszego miesiąca współpracy konsultanci agencji odkrywają to, co otoczenie mówi o firmie klienta. PR Calling sprawdza, jak firmę widzi Google, a jak dziennikarze kluczowych mediów. Agencja analizuje, jak wygląda komunikacja konkurencji. Efektem tego etapu jest Discovery Report, który stanowi wstęp do dalszych działań komunikacyjnych i określenia strategii. Dalszym punktem współpracy jest Discovery Workshop.


Budowanie Strategii
Agencja wraz z klientem wspólnie ustalają kierunek działania. PR Calling tworzy strategię komunikacji, uwzględniając cele marketingowe oraz biznesowe firmy. Agencja rekomenduje narzędzia, za pomocą których będziemy je realizować. Konsultanci PR określają, w jaki sposób będą mierzone efekty współpracy (KPI).


Realizacja
W tym punkcie strategia wynikająca z Discovery Report jest wprowadzana w życie w sposób zaangażowany, zorganizowany i systematyczny (zasada ZZS). Audyt i optymalizacja podjętych działań to jedne z ważniejszych działań podejmowanych przez konsultantów. Agencja pozostaje w stałym kontakcie z klientem i systematycznie raportuje aktywności.


Analiza efektów
Niekoniecznie na koniec, ale bardzo często również na poszczególnych etapach realizacji. Konsultanci stale monitorują markę i analizują rezultaty podjętych aktywności. Na podstawie otrzymanych wyników agencja ustala najlepszą koncepcję działania.
Cennik
Każda oferta PR Calling przygotowywana jest indywidualnie, w zależności od potrzeb klienta.
Chcesz przetestować PR Calling?
Skontaktuj się z nami i zarejestruj za pomocą dedykowanego linka!
Ciesz się platformą do codziennych działań marketingowych!
Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!


Gabriela Brakoniecka,
New Business Manager
504 990 546
gabriela.brakoniecka@devagroup.pl