Michał Kasprzyk
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku
Użyteczność podcastów zdecydowanie wykracza poza „coś do posłuchania dla potencjalnych klientów”. To narzędzie, które potrafi wypełnić cały marketingowy lejek (a nawet flywheel). Problem? Większość firm przypisuje im jedną, może dwie funkcje. W trakcie prezentacji pokażę, jak wycisnąć z podcastu więcej. I to bez zwiększania budżetu czy zatrudniania całego zespołu. Jak każdy odcinek może pracować na leady, autorytet i powracających klientów. Masz podcast? Dowiesz się, jak przestać traktować go jak cotygodniowy obowiązek i zamienić w efektywne narzędzie marketingowe. Nie masz jeszcze podcastu? Pokażę Ci, jak wpleść go w swoje działania tak, żeby nie stał się kolejnym martwym kanałem.
Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku
