Michał Kasprzyk
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku
Nagranie z dnia 2 października 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 39

Poziom: podstawowy
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku
Użyteczność podcastów zdecydowanie wykracza poza „coś do posłuchania dla potencjalnych klientów”. To narzędzie, które potrafi wypełnić cały marketingowy lejek (a nawet flywheel). Problem? Większość firm przypisuje im jedną, może dwie funkcje. W trakcie prezentacji pokażę, jak wycisnąć z podcastu więcej. I to bez zwiększania budżetu czy zatrudniania całego zespołu. Jak każdy odcinek może pracować na leady, autorytet i powracających klientów. Masz podcast? Dowiesz się, jak przestać traktować go jak cotygodniowy obowiązek i zamienić w efektywne narzędzie marketingowe. Nie masz jeszcze podcastu? Pokażę Ci, jak wpleść go w swoje działania tak, żeby nie stał się kolejnym martwym kanałem.
Inne nagrania z tego webinaru
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Inne nagrania z kategorii
Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Pomówmy o marketingu odc. 44

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46


