Michał Kasprzyk

5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Nagranie z dnia 2 października 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 39

Michał Kasprzyk 8
Michał Kasprzyk - Konsultant podcastowy, storyteller, podcaster w Cleverhearted Showrunners
Poziom: podstawowy
5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Użyteczność podcastów zdecydowanie wykracza poza „coś do posłuchania dla potencjalnych klientów”. To narzędzie, które potrafi wypełnić cały marketingowy lejek (a nawet flywheel). Problem? Większość firm przypisuje im jedną, może dwie funkcje. W trakcie prezentacji pokażę, jak wycisnąć z podcastu więcej. I to bez zwiększania budżetu czy zatrudniania całego zespołu. Jak każdy odcinek może pracować na leady, autorytet i powracających klientów. Masz podcast? Dowiesz się, jak przestać traktować go jak cotygodniowy obowiązek i zamienić w efektywne narzędzie marketingowe. Nie masz jeszcze podcastu? Pokażę Ci, jak wpleść go w swoje działania tak, żeby nie stał się kolejnym martwym kanałem.

Inne nagrania z tego webinaru

17.12.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

Magda Kosciolek
17.12.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

gabriela gil

Inne nagrania z kategorii

29.01.2026

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Aleksandra Połetek
26.02.2026

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Pomówmy o marketingu odc. 44

gabriela gil
12.03.2026

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Magda Kosciolek
09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry