Krzysztof Marzec
7 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto
Nagranie z dnia 12 września 2024 - Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Poziom: średnio zaawansowany
7 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto
Opowiem o 7 najciekawszych elementach strategii SEM, wyznaczonych na podstawie doświadczeń w pracy z branżą automotive. Skuteczne, skalowalne praktyki, które możesz wdrożyć w swoich działaniach na stronie.
Inne nagrania tego autora
Jak ulepszać SEO wiedzą z Google Ads i AI Google?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar dla branży automotive
Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 1
Pomówmy o słowach kluczowych
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 5
Noworoczne porządki na koncie Ads
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 12
Praca z raportami w GA4
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
5 pomysłów jak robić kampanie w Google Ads lepiej niż konkurencja
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 13
Audyt SEO na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 17
Inne nagrania z tego webinaru
Od czego zacząć reklamę samochodów w różnych systemach reklamowych?
Aleksandra Kuszewska - SEM Specialist w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Twój motoryzacyjny blog – zbuduj wizerunek i… przy okazji SEO
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Inne nagrania z kategorii
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 28
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome