Łukasz Hardek

Customer Support i Customer Success w biznesie

Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie

Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.

Inne nagrania z tego webinaru

10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
08.08.2024

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

adrian pakulski
21.08.2025

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

bartlomiej tomczyk
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry