Łukasz Hardek

Customer Support i Customer Success w biznesie

Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie

Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.

Inne nagrania z tego webinaru

10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek

Inne nagrania z kategorii

03.10.2024

Jak włączyć SEO do tworzenia content planów w startupach i nie tylko?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

Magda Kosciolek
12.07.2024

Migracja SEO – co może pójść nie tak?

Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai

Customer Support i Customer Success w biznesie

shaban dzelili sempai webinar
12.07.2024

Jak ujarzmić Performance Max?

Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki

Customer Support i Customer Success w biznesie

kwronski
12.07.2024

Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia

Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro

Customer Support i Customer Success w biznesie

Szymon slowik

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top