Łukasz Hardek
Customer Support i Customer Success w biznesie
Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie
Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.
Inne nagrania z tego webinaru
Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 2

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto
Pomówmy o marketingu odc. 2

Inne nagrania z kategorii
Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Customer Support i Customer Success w biznesie - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Customer Support i Customer Success w biznesie - w
Pomówmy o marketingu odc. 46

