Łukasz Hardek

Customer Support i Customer Success w biznesie

Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie

Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.

Inne nagrania z tego webinaru

10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek

Inne nagrania z kategorii

09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska
29.01.2026

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

pkantorowski 2026
12.02.2026

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?

Customer Support i Customer Success w biznesie - w

Pomówmy o marketingu odc. 43

09.04.2026

Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy

Customer Support i Customer Success w biznesie - w

Pomówmy o marketingu odc. 46

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry