Łukasz Hardek

Customer Support i Customer Success w biznesie

Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie

Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.

Inne nagrania z tego webinaru

10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek

Inne nagrania z kategorii

27.11.2025

Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 41

kkubrak kolko 200x200
18.09.2025

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 38

Przemyslaw Biegacz
04.09.2025

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 37

semcast podcast katarzyna baranowska
11.12.2025

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 42

bartlomiej tomczyk

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry