Łukasz Hardek

Customer Support i Customer Success w biznesie

Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie

Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.

Inne nagrania z tego webinaru

10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek

Inne nagrania z kategorii

10.04.2025

Content plan budujący Topical Authority

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

Pomówmy o marketingu odc. 33

damian kielbasa
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Krzysztof Marzec
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

tomasz trzoslo devagroup
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

marta koziarz 1

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top