Łukasz Hardek
Customer Support i Customer Success w biznesie
Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie
Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.
Inne nagrania z tego webinaru
Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 2

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto
Pomówmy o marketingu odc. 2

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Customer Support i Customer Success w biznesie

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Customer Support i Customer Success w biznesie

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Customer Support i Customer Success w biznesie

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Customer Support i Customer Success w biznesie
