Łukasz Hardek

Customer Support i Customer Success w biznesie

Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie

Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.

Inne nagrania z tego webinaru

10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek

Inne nagrania z kategorii

05.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Customer Support i Customer Success w biznesie

Magda Kosciolek
05.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Customer Support i Customer Success w biznesie

Magda Kosciolek
05.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Customer Support i Customer Success w biznesie

gabriela gil
05.07.2025

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Customer Support i Customer Success w biznesie

Michal Dmitrowicz new

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry