Łukasz Hardek
Customer Support i Customer Success w biznesie
Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie
Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.
Inne nagrania z tego webinaru
Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 2

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto
Pomówmy o marketingu odc. 2

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
