Łukasz Hardek
Customer Support i Customer Success w biznesie
Nagranie z dnia 10 marca 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 2

Poziom: podstawowy
Customer Support i Customer Success w biznesie
Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.
Inne nagrania z tego webinaru
Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 2

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto
Pomówmy o marketingu odc. 2

Inne nagrania z kategorii
Content plan budujący Topical Authority
Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)
Pomówmy o marketingu odc. 33

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google
